Väärät, perusteettomat ilmiannot!!

Antikristus-Jahvet

Tiedoksi ihmisille: AION vetää täst´edes Oikeuteen sellaiset ihmiset, jotka täällä joko tekevät Vääriä, paikkansapitämättömiä ilmiantoja meistä ihmisistä tai levittelevät YHTÄ lailla tuollaisia asioita meistä kenestäkään. Alamme UHRIT olla todellakin helvetin väsyneitä kaikkeen haittaan ja vaaraan, johon meidät ihmiset täällä asetetaan ja ajetaan, myös ihmisten taholta.

Minun ja ihmisten asiat saa toki poliisikin, virkavalta mikä vaan virallinen taho tutkia IHAN koska VAAN. Olen itsekin jo viime vuosien ajan mennyt jo poliisi-asemalle, pyytänyt heitä, että tutkisivat kaikki asiamme, netti-ja teleliikenteen, IHAN mitä VAAN, todistaakseen sitten muillekin ehkä, ettei meillä ole mitään tekemistä esim. hyväkskäyttöasioiden kanssa. He eivät sitä kuitenkaan voineet alkaa tehdä, ilm. työvoimapulan ja resurssien puutteiden takia, IKÄVÄ kyllä!

Nyt sitten Herrojen VAltiaiden hyökätessä Henkimaailmoineen meidän ihmisten kimppuun, juorut VAAN pääsevät leviämään, erittäin hengenvaaralliset. Osaatteko kuvitella, ajatella, miltähän tuollaiset syytökset, epäilyt teitä kohtaan tuntuisi, ja ne ajojahdit vieläpä? Ihmisten ja Henkimaailman taholta?

Nääs EI se riitä selitykseksi, perusteeksi, ETTÄ:"No kun se TAivas tai Herrat on ilmoittaneet". Ne ilmoittelut ensinnäkin ovat VAAN pelkkää VALETTA, ajojahtia samoja yli vuosikymmenen UHREJA (syyttömiä) vastaan. JA sitäpaitsi se Henkimaailman tai Herrojen aistiminen, myös siis "Taivaan ilmoittelut" ovat psykiatriassa diagnosoituja, käykääpä itse vaikka tutustumassa niihin diagnooseihin ja teksteihin, mitä siellä kirjoitetaan, mitä ammattilaiset selvittävät noista asioista ja ilmiöistä. Itsekin olen ollut sen kaiken UHRI, kuten läheisenikin (ja niin monet muutkin), mutta ONNEKSI tulemme kaikki pääsemään IRTI niistä asioista, ilmiöistä ja myös Herroista, Valtiaista lapsineen ja Henkimaailmoineen. Sillä KAIKKI TOTUUS tulee olemaan Heistä selvä, ILMI ja selvillä AIVAN kaikille. Olen sen velkaa kaikille ihmisressukoille, sillä tiedän todellakin RIITTÄVÄN paljon liikaakin Herroista ja Heidän Henkimaailmastaan, olennoista!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1841
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        22
        1769
      3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        115
        1721
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        70
        1557
      5. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        72
        1538
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        23
        1436
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        58
        1415
      8. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        19
        1232
      9. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1150
      10. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        36
        1145
      Aihe