Tiedoksi ihmisille: AION vetää täst´edes Oikeuteen sellaiset ihmiset, jotka täällä joko tekevät Vääriä, paikkansapitämättömiä ilmiantoja meistä ihmisistä tai levittelevät YHTÄ lailla tuollaisia asioita meistä kenestäkään. Alamme UHRIT olla todellakin helvetin väsyneitä kaikkeen haittaan ja vaaraan, johon meidät ihmiset täällä asetetaan ja ajetaan, myös ihmisten taholta.
Minun ja ihmisten asiat saa toki poliisikin, virkavalta mikä vaan virallinen taho tutkia IHAN koska VAAN. Olen itsekin jo viime vuosien ajan mennyt jo poliisi-asemalle, pyytänyt heitä, että tutkisivat kaikki asiamme, netti-ja teleliikenteen, IHAN mitä VAAN, todistaakseen sitten muillekin ehkä, ettei meillä ole mitään tekemistä esim. hyväkskäyttöasioiden kanssa. He eivät sitä kuitenkaan voineet alkaa tehdä, ilm. työvoimapulan ja resurssien puutteiden takia, IKÄVÄ kyllä!
Nyt sitten Herrojen VAltiaiden hyökätessä Henkimaailmoineen meidän ihmisten kimppuun, juorut VAAN pääsevät leviämään, erittäin hengenvaaralliset. Osaatteko kuvitella, ajatella, miltähän tuollaiset syytökset, epäilyt teitä kohtaan tuntuisi, ja ne ajojahdit vieläpä? Ihmisten ja Henkimaailman taholta?
Nääs EI se riitä selitykseksi, perusteeksi, ETTÄ:"No kun se TAivas tai Herrat on ilmoittaneet". Ne ilmoittelut ensinnäkin ovat VAAN pelkkää VALETTA, ajojahtia samoja yli vuosikymmenen UHREJA (syyttömiä) vastaan. JA sitäpaitsi se Henkimaailman tai Herrojen aistiminen, myös siis "Taivaan ilmoittelut" ovat psykiatriassa diagnosoituja, käykääpä itse vaikka tutustumassa niihin diagnooseihin ja teksteihin, mitä siellä kirjoitetaan, mitä ammattilaiset selvittävät noista asioista ja ilmiöistä. Itsekin olen ollut sen kaiken UHRI, kuten läheisenikin (ja niin monet muutkin), mutta ONNEKSI tulemme kaikki pääsemään IRTI niistä asioista, ilmiöistä ja myös Herroista, Valtiaista lapsineen ja Henkimaailmoineen. Sillä KAIKKI TOTUUS tulee olemaan Heistä selvä, ILMI ja selvillä AIVAN kaikille. Olen sen velkaa kaikille ihmisressukoille, sillä tiedän todellakin RIITTÄVÄN paljon liikaakin Herroista ja Heidän Henkimaailmastaan, olennoista!
Väärät, perusteettomat ilmiannot!!
Antikristus-Jahvet
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028