Vielä muutamia kuukausia sitten olin varma, että tämä hallitus pysyy pystyssä vaalikauden loppuun asti, ja sitten tulee toisenlainen, toisen puolueen johdolla ja koostumukseltaankin toisenlainen. Näin olen sanonut täälläkin.
Persujen hajoamisen jälkeen aloin epäillä hallituksen koossa pysymistä adoptioministereiden varassa. Olen sanonut senkin. En näy olevan näkemyksissäni yksin. Samanlaisia näkemyksiä tulee jo hallituksessa olevan puolueen kansanedustajaltakin.
Kokoomuksen edustaja Hjallis Harkimo sanoo, että kukaan ei pian jaksa ottaa tätä touhua vakavasti. Hän tarkoittaa varmaan ainakin hallituksen sekoilua tuossa alueuudistus- ja sote-hankkeessa, mutta kai muutakin. Hjallis jatkaa: nyt vaaditaan johtajuutta. Hjalliksen näkemykseen aivan varmasti yhtyy myös moni muu kokoomusedustaja, ja onhan hieman sellaista kuultu jo kepunkin edustajilta, ainakin Kääriäiseltä.
Näin päättää Hjallis: ”Selvästi kaikissa pääpuolueiden liikkeissä tarkoitus oli välttää hallituksen kaatuminen. Kun sitten kysytään, että no kestääkö tämä hallitus sitten loppuun asti, niin joudun jo vastaamaan, että en minä tiedä. Toivon hallituksen pysyvän kasassa, mutta epäilen sitä”. Tuohon yhdyn minäkin, sillä lievällä varauksella, että en ole varma siitä, että enää toivoisinkaan hallituksen kasassa pysymistä.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/224874-hjallis-harkimolta-suorat-sanat-hallitukselle-kukaan-ei-pian-jaksa-ottaa-tata-touhua
Kaatuuko tämä hallitus?
31
447
Vastaukset
- PysyAiheessaKapi
Vähän keskustapolitiikkaakin keskustan palstalle
http://www.idealista.fi/maria-guzenina-ja-kari-mokko?_ga=2.210381398.27439446.1499183171-1895428458.1499183171Joo, onhan tuo melkoinen laajennus näkemykseen keskustapolitiikasta. Täällä nähdyn perusteella olen luullut, että siihen kuuluisi lähinnä vain keskustelu kapista - no, vähän aluksi kepupolitiikkaakin väläyttäen, tai ainakin otsikoiden Keskusta ja sitten ihan muuta.
Totta kai kuuluu kepupolitiikkaan myös demariedustaja Guzeninan ja toimittaja, diplomaatti, viestintäjohtaja ja taiteilija Mokon suhde. Varsinkin, kun kirjoittajana on Päivi Lipponen.
Olet varmaan vakavissasi tuossa;)). Hauskaa tuo kuitenkin on!
Ei kaadu, kenelläkään hallituksessa ei ole syytä kaataa hallitusta päinvastoin sote on saatava valmiiksi. Luultavasti myös oppositio toivoo ettei palata lähtöruutuun jolloin vaalien jälkeen kaikki on taas auki ja kaikki alkaa alusta. Ei demaritkaan liene niin tyhmiä että sellaista haluaisi vaikka eihän teistä tiedä.
Harkimo on toki saanut jotain aikaankin mutt lähinnä hän on nyt takarivin ensikertalainen joka on turhautunut kun häntä ei huomioida tarpeeksi. Orpo voisi vaikka mennä samaan pöytään kahville kyllä se varmaan Harkimon rauhoittaisi.- politiikan_tarkkailija
Kaatuu. Tämä Sipilän apinalauman pystyssä pysyminen tähänkin asti on ihme.
- Lindsrömtukitöihin
Suomi pelastettava ja Sipilän tunarilauma kortistoon..
- hb4t5
Tehdään Lindströmistä pihvi, niin on siitäkin jotain hyötyä.
- Hdq2Www
Kaksi vahvaa miestä SOINI ja Sipilä. Kukaan ei koskaan, milloinkaan pysty kaatamaan sitä mitä he haluavat. >>>>>>>>>>>>>>>Uskokaa, että he eivät tule koskaan putoamaan>>>>>>>>>>tai nöyrtymään.
- tunareita
Ne on jo pelkkiä vitsejä..Pallit mennyt..
- Pystyyn-kuollut
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12717253_10153945334299182_5042991400167443976_n.jpg?oh=9494e4824f0cdd2fee93abe8e8541a5d&oe=59D55622
Tämäkö se on ?
Demari henkeen ja vereen.
Jopa hallitusta on kaatamassa ukko paha.- K.E.Pulainen
Komiat on kunniamerkit demarilla. Mutta miten sinä Pysty nyt noin? Kokomuslainenhan kapi on. Porvari ja isomman porvarin isä. Taidat olla joku muu, rekisteröitynä se oikea pystyyn-nuoltu yleensä esiintyy.
- Nuoltu.on
K.E.Pulainen kirjoitti:
Komiat on kunniamerkit demarilla. Mutta miten sinä Pysty nyt noin? Kokomuslainenhan kapi on. Porvari ja isomman porvarin isä. Taidat olla joku muu, rekisteröitynä se oikea pystyyn-nuoltu yleensä esiintyy.
Olet näköjään jo saanut hyvän vastauksen pystyyn_kuolleelta, siinä sanottuun yhdyn.
http://api.suomi24.fi/uploads/33/96/15/48x48_20170617190111371.jpg
Onhan taas päästy avauksellani asiaankin! Nyt minä olen kateellinen pystyyn_kuolleelle, kun hänenäkin joku yrittää esiintyä;))
No, onhan tuo keilaaja - nimimerkistään päätellen - pitäytynyt vain avaukseni aiheessa. Hän siis uskoo, että tämä hallitus ei tule kaatumaan. Niin varmaan uskoisin tai ainakin toivoisin myös minä, jos olisin kepulainen.
Mutta kun en ole kepulainen, en ole asiasta yhtä varma kuin hän. Ehkä olen poliittisesti hieman lähempää tuota Hjallis Harkimoa, ja hänen laillaan arvelen, että mahdollisuudet hallituksen pystyssä pysymiseen tai kaatumiseen ovat jokseenkin tasan. Tai fifty-sixty, Matti Nykäsen sanontaa käyttääkseni;))- kylmänäsuihku
On se kaatoon päin.. Vain loisikeput ei tajuu..
Ei mielipiteeni mihinkään kepulaisuuteen liity koska en kuulu mihinkään poliittiseen ryhmään, vaan tosiasioihin kuten ennenkin. Minulla ei ole sisäpiiritietoa, perustan mielipiteeni vain mediassa olevaan tietoon
Vihervasemmisto on ilmoittanut kaatavansa soten jos pääsevät valtaan joten kokoomus ei saa valinnanvapautta aikaan kun tällä hallituksella ja sama lienee kepulla maakunta-asiansa kanssa. Asian vie läpi Sipilä ja Orpo, Soinilaisilla ei ole muuta toivoa kun hallituksessa pysyminen jotta ehtivät vaaleihin jonkun organisaation luoda.
Harkimo on kokoomuksen takarivin taavi eikä kuulu sisäpiiriin, varmaan haluaisi. Hän sai jo palkintonsa Stubbin kaatamisessa Orpolta puolesta työstään kun Sipilä nimitti hänet Orpon toiveesta Veikkauksen hallitukseen. Harkimon kannattaisi kyllä ymmärtää olla keikuttamatta venettä. Ehkä hän kuvittelee olevansa Suomen Trump, Diilin vetäjiä molemmat ja varmaan molemmat uransa huipulla.
Eipä tämä hallitus näy olevan ainoa sekoilija tuossa alueuudistus-sote-sopassa. Aika kovaa tekstiä asiantuntijoilta myös perustuslakivaliokuntaa koskien:
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/224871-uusi-ryopytys-perustuslakivaliokunnalle-puurot-ja-vellit-ovat-aina-sekaisin
Lukekaa, jos kiinnostaa! Minun kiinnostukseni tuohon soppaan alkaa olla jo loppu. Hjallis Harkimo sanoo Hjallis Harkimo sanoo, että kukaan ei pian jaksa ottaa tätä touhua vakavasti. Kuulun Hjalliksen tarkoittamiin. Mutta ei minua tuo huvitakaan, kyllästyttää vain.
Alkaa muuten jo kauan vireillä ollut kyllästymiseni myös tällä palstalla tapahtuvaan "keskusteluun" - sitaatit tarkoituksella - olla sitä luokkaa, että mieleen pulpahtaa toistuvasti ajatus, että kauankohan enää viitsin täällä visitoida. Enää ei oikein jaksa innostaa sekään, että olen täällä eräille heidän tyhjän elämänsä tärkein sisältö näin "etänäkin", kun itselläni korkeasta iästäni huolimatta on elämänsisältöjä, jotka ovat hyvin paljon tärkeämpiä kuin tämä palsta, jopa paljon tärkeämpi kuin mikään politiikka tai siihen liittyväkään.
Enpä nyt kuitenkaan tuossa mitään ratkaisevia päätöksiä tee, enkä juuri nyt edes ajattele asiaa enempää, vaan toivottelen vain Hyvät Yöt!Kertakin olisi riittänyt, joten kun sanon tuossa näin
Hjallis Harkimo sanoo Hjallis Harkimo sanoo
laittakaa se sen piikkiin, että tuossa välillä kävin täydentämässä "yömyssyäni", jonka nyt otan loppuun ja sitten pesuille ja vuoteeseen!- Näytä.taas
kapi_ kirjoitti:
Kertakin olisi riittänyt, joten kun sanon tuossa näin
Hjallis Harkimo sanoo Hjallis Harkimo sanoo
laittakaa se sen piikkiin, että tuossa välillä kävin täydentämässä "yömyssyäni", jonka nyt otan loppuun ja sitten pesuille ja vuoteeseen!Laita mitaleita esille, piristyt.
Ja uudelleen todistukset, jotka vanhalla Remingtonilla olet kirjoittanut.
Ja vaikka uusia teet, vanhan näköistä peperiakin saa nykykonstein tehtyä.
Intetään niistä sitten taas. Sanot että varmaan tosi, Pystyyn_kuollut voi todistaa.
Läkkisepän luokse, hän tekee uusia lautasiakin. Siihen kaivertaa haluamasi.
Niitä meille esittelet.
Kirkkojärven marssistasi et ole maininnut mitään, et suinkaan sitäkin voittanut, ollut paras ? - MaissiPyllyAUJompenJOHT
Näytä.taas kirjoitti:
Laita mitaleita esille, piristyt.
Intetään niistä sitten taas. Sanot että varmaan tosi, Pystyyn_kuollut voi todistaa.
Niitä meille esittelet.
Kirkkojärven marssistasi et ole maininnut mitään, et suinkaan sitäkin voittanut, ollut paras ?"Läkkiseppä"! HO HOO, HO HOO! "Läkkiä" koko gubbevanhus! Huvittaa niin prkeleesti kun faitteriksi itseään kutsuu. HO HOO, HO HOO!
Näytä.taas kirjoitti:
Laita mitaleita esille, piristyt.
Niitä meille esittelet.
Kirkkojärven marssistasi et ole maininnut mitään, et suinkaan sitäkin voittanut, ollut paras ?Sanon loppuviestissäni eilen illalla:
>>Alkaa muuten jo kauan vireillä ollut kyllästymiseni myös tällä palstalla tapahtuvaan "keskusteluun" - sitaatit tarkoituksella - olla sitä luokkaa, että mieleen pulpahtaa toistuvasti ajatus, että kauankohan enää viitsin täällä visitoida.<<
Sinäpä annat esimerkin siitä ”keskustelusta”! Ei imartele, että minä olen kaiken keskipiste kaltaistesi mielissä. Itse tosin tänne laitoin tuon kuvani, jossa rinnassani on mitaleita, ja vaikutuksen sinuun se on tehnyt, kun nyt sen viestiisi liititi.
Liian pitkälle menet, kun kuvittelet minun voivani olla väärentäjä, kun puhut noin noista todistuksistani ja muista saamistani tunnustuksista. Ilmeisesti sellainen kävisi sinulta, joka olet värkännyt itsellesi puukokardeja, ostanut divarista numeroituja mitaleita ja eri aselajien sotilaslakkeja, joita olet ominasi esitellyt. Minun ei ole tarvinnut sortua sellaiseen, kun kaikki nuo täällä näyttämäni ovat oikeasti saatuja. Enkä sortuisi sellaiseen, vaikka en olisi niitä saanutkaan, sillä minulle tuollaiset asiat eivät ole yhtä tärkeitä kuin sinulle, joka olet niitä ilman jäänyt.
Sitä pitää vain ihmetellä, miten tuo ammoinen sotilasurani ja menestykseni silläkin on sinulle noin kauhean kateuden ja katkeruuden aihe! En todellakaan ymmärrä syytä sille. Ei ole minun syytäni, että et saanut edes korpraalin natsoja, vaikka toimit kai ihan hyvin aliupseerikerhon saunamajurina. Siitä ”virasta” johtuen olet täällä esiintynyt majurina. Mistä muka tiedän, että kyseessä olet juuri hän? Tiedän siitä, että vaikka täällä on useitakin, joilla äidinkielemme ja sen kirjoitustaito on vähän ”hakusessa”, ei kai kenelläkään yhtä pahasti kuin sinulla. Sitäkin suurempi puute sinulla taitaa olla älynlahjoissa, kun tahtomattasi jatkuvasti kateuttasi ja katkeruuttasi noin näytät. Voi sinua raukkaa!- epäoikeudenmukaista
kapi_ kirjoitti:
Sanon loppuviestissäni eilen illalla:
>>Alkaa muuten jo kauan vireillä ollut kyllästymiseni myös tällä palstalla tapahtuvaan "keskusteluun" - sitaatit tarkoituksella - olla sitä luokkaa, että mieleen pulpahtaa toistuvasti ajatus, että kauankohan enää viitsin täällä visitoida.<<
Sinäpä annat esimerkin siitä ”keskustelusta”! Ei imartele, että minä olen kaiken keskipiste kaltaistesi mielissä. Itse tosin tänne laitoin tuon kuvani, jossa rinnassani on mitaleita, ja vaikutuksen sinuun se on tehnyt, kun nyt sen viestiisi liititi.
Liian pitkälle menet, kun kuvittelet minun voivani olla väärentäjä, kun puhut noin noista todistuksistani ja muista saamistani tunnustuksista. Ilmeisesti sellainen kävisi sinulta, joka olet värkännyt itsellesi puukokardeja, ostanut divarista numeroituja mitaleita ja eri aselajien sotilaslakkeja, joita olet ominasi esitellyt. Minun ei ole tarvinnut sortua sellaiseen, kun kaikki nuo täällä näyttämäni ovat oikeasti saatuja. Enkä sortuisi sellaiseen, vaikka en olisi niitä saanutkaan, sillä minulle tuollaiset asiat eivät ole yhtä tärkeitä kuin sinulle, joka olet niitä ilman jäänyt.
Sitä pitää vain ihmetellä, miten tuo ammoinen sotilasurani ja menestykseni silläkin on sinulle noin kauhean kateuden ja katkeruuden aihe! En todellakaan ymmärrä syytä sille. Ei ole minun syytäni, että et saanut edes korpraalin natsoja, vaikka toimit kai ihan hyvin aliupseerikerhon saunamajurina. Siitä ”virasta” johtuen olet täällä esiintynyt majurina. Mistä muka tiedän, että kyseessä olet juuri hän? Tiedän siitä, että vaikka täällä on useitakin, joilla äidinkielemme ja sen kirjoitustaito on vähän ”hakusessa”, ei kai kenelläkään yhtä pahasti kuin sinulla. Sitäkin suurempi puute sinulla taitaa olla älynlahjoissa, kun tahtomattasi jatkuvasti kateuttasi ja katkeruuttasi noin näytät. Voi sinua raukkaa!Käyt vain majuri paran kimppuun, jätät hohottelevan muniksen rauhaan. Miksi? Siksikö, että onhan se sentään entinen kapiainen.
- rigormortis_
kapi_ kirjoitti:
Sitä pitää vain ihmetellä, miten tuo ammoinen sotilasurani ja menestykseni silläkin on sinulle noin kauhean kateuden ja katkeruuden aihe! En todellakaan ymmärrä syytä sille. Ei ole minun syytäni, että et saanut edes korpraalin natsoja, vaikka toimit kai ihan hyvin aliupseerikerhon saunamajurina. Siitä ”virasta” johtuen olet täällä esiintynyt majurina. Mistä muka tiedän, että kyseessä olet juuri hän? Tiedän siitä, että vaikka täällä on useitakin, joilla äidinkielemme ja sen kirjoitustaito on vähän ”hakusessa”, ei kai kenelläkään yhtä pahasti kuin sinulla. Sitäkin suurempi puute sinulla taitaa olla älynlahjoissa, kun tahtomattasi jatkuvasti kateuttasi ja katkeruuttasi noin näytät. Voi sinua raukkaa!Vittuako oikein raivoat täällä saatanan paskahousu??
Suksit vain vittuun. - Heikoilla.olet.Kapi
kapi_ kirjoitti:
Sitä pitää vain ihmetellä, miten tuo ammoinen sotilasurani ja menestykseni silläkin on sinulle noin kauhean kateuden ja katkeruuden aihe! En todellakaan ymmärrä syytä sille. Ei ole minun syytäni, että et saanut edes korpraalin natsoja, vaikka toimit kai ihan hyvin aliupseerikerhon saunamajurina. Siitä ”virasta” johtuen olet täällä esiintynyt majurina. Mistä muka tiedän, että kyseessä olet juuri hän? Tiedän siitä, että vaikka täällä on useitakin, joilla äidinkielemme ja sen kirjoitustaito on vähän ”hakusessa”, ei kai kenelläkään yhtä pahasti kuin sinulla. Sitäkin suurempi puute sinulla taitaa olla älynlahjoissa, kun tahtomattasi jatkuvasti kateuttasi ja katkeruuttasi noin näytät. Voi sinua raukkaa!Kirkkojärven marssistasi et ole maininnut mitään, et suinkaan sitäkin voittanut, ollut paras ? "
Jos et ollut lainkaan, miten senkin olet voinut voittaa ?
Lappusia helppo tehdä "paras".
Majuri sentään ihan erimaata. Nälvit häntä kun muuta et osaa. - FaktaaPankkikselle
Heikoilla.olet.Kapi kirjoitti:
Kirkkojärven marssistasi et ole maininnut mitään, et suinkaan sitäkin voittanut, ollut paras ? "
Jos et ollut lainkaan, miten senkin olet voinut voittaa ?
Lappusia helppo tehdä "paras".
Majuri sentään ihan erimaata. Nälvit häntä kun muuta et osaa.Kuule "majuri" sillä sinähän siellä kirjoittelet nimimerkillä "Heikoilla.olet.Kapi " sillä kukaan muu ei kirjoita käyttäen pankkolängvitsisiä ilmaisuja kuten "erimaata".
Kukaan ei usko sinun olevan oikeasti majuri koska aikuisten oikeasti sinulla ei olisi ollut kompetenssia sellaiseen, ei taidollista mutta varsinkaan ei älyllistä. Sen huomaa kaikista sadoista onnettomalla pankkolängvitsillä kirjoittamistasi tekeleistä täällä.
Kapi on oikeassa kun kirjoitti: "Ilmeisesti sellainen kävisi sinulta, joka olet värkännyt itsellesi puukokardeja, ostanut divarista numeroituja mitaleita ja eri aselajien sotilaslakkeja, joita olet ominasi esitellyt." - 6969696
kapi_ kirjoitti:
Sitä pitää vain ihmetellä, miten tuo ammoinen sotilasurani ja menestykseni silläkin on sinulle noin kauhean kateuden ja katkeruuden aihe! En todellakaan ymmärrä syytä sille. Ei ole minun syytäni, että et saanut edes korpraalin natsoja, vaikka toimit kai ihan hyvin aliupseerikerhon saunamajurina. Siitä ”virasta” johtuen olet täällä esiintynyt majurina. Mistä muka tiedän, että kyseessä olet juuri hän? Tiedän siitä, että vaikka täällä on useitakin, joilla äidinkielemme ja sen kirjoitustaito on vähän ”hakusessa”, ei kai kenelläkään yhtä pahasti kuin sinulla. Sitäkin suurempi puute sinulla taitaa olla älynlahjoissa, kun tahtomattasi jatkuvasti kateuttasi ja katkeruuttasi noin näytät. Voi sinua raukkaa!Itse olet tuon keskustelun aloittanut ja jatkat sitä sekä selvästi nautit saamastasi huomiosta. Se on kai ainoa syy miksi kepusaitilla olet.
Surkea on elämäsi kun olet riippuvainen netistä ja kepusaitista.
- beethooven
Ne kelvottomat ei halua noudattaa edes lakia ja joutaa sitten vaikka linnaan koko sakki lopulta.
- MaissiPyllyAUJompenJOHT
Kelvoton esikunta-aliupseeri voi olla ihan mitä mieltä tahansa, typerine Sipilä heittoineen.
Tuolla ylempänä kysytään:
>>Käyt vain majuri paran kimppuun, jätät hohottelevan muniksen rauhaan. Miksi? Siksikö, että onhan se sentään entinen kapiainen<<
Heitin tuolle aiemmalle avaukselleni viestin ja kun vilkaisin myös tätä avaustani ja huomasin tuon, täytyy antaa selitystä kysyjän päätä vaivaavalle asialle:
Ei asia ole niin, kuin hän arvelee, vaan on noin siksi, että tuo ”majuri” on vain hyvin tyhmä, ja typeryskin voi ottaa opikseen, kun sitä vähän valistaa.
Tuo toinen on mielenvikainen - kauniisti sanottuna -, jolle minä en mahda mitään, kun eivät ole mahtaneet lääkäritkään. Sitä paitsi tuskin hän on se, joksi on halunnut leimautua. Ei kai tuollainen ole voinut olla ”kapiainen” edes vaatimattomimmissakaan tehtävissä.- ei.voi.auttaa
Mielenvikainen olet itsekin. Kukaan muu ei ole tilittänyt omaa elämäänsä täällä jatkuvasti kuten sinä reppana teet. Olet selvästi narsisti ja myös kepusaitti addikti. sinua lääkärikään
- hahahhahhhahhaaaa
Tällä saitilla on niin monta sekopäätä kirjoittamassa asian vierestä että kyllä yksi kapi siihen ääliöjoukkoon mahtuu.
Kun ilmeisesti monella kymmenellä viestilläsi olet taas minua muistanut, täytyy sinut palkita tällä yhdellä vastauksellani:
Joo, olen kyllä terveesti itsetietoinen. Mutta niin itsekeskeinen en ole, että keskittyisin itseeni niin tiiviisti kuin sinä keskityt minuun. Nimimerkistäsi alkaen, jolla viimeistään vahvistat olevasi mielenvikainen.
Terveeseen itsetietoisuuteen minulla on aihetta. Sille on rakentunut perusteita pitkässä elämässäni, niin siellä ”väessä” kuin muuallakin. Niinpä voin esiintyä täällä ihan omana itsenäni, jopa omalla pärställäni, eikä minun tarvitse laillasi puskissa piilotella.
Toista huomiota minulta saat taas odottaa monien kymmenien viestiesi verran, jos sitä sittenkään enää saat minulta. Elähdyttäköön sinua yksinäisyydessäsi mielikuva maissintähkästä pyllyssäni, jollaista näkyä kukaan muu ei ole nähnyt täällä eikä muualla.- tuttu-tapaus
kapi_ kirjoitti:
Kun ilmeisesti monella kymmenellä viestilläsi olet taas minua muistanut, täytyy sinut palkita tällä yhdellä vastauksellani:
Joo, olen kyllä terveesti itsetietoinen. Mutta niin itsekeskeinen en ole, että keskittyisin itseeni niin tiiviisti kuin sinä keskityt minuun. Nimimerkistäsi alkaen, jolla viimeistään vahvistat olevasi mielenvikainen.
Terveeseen itsetietoisuuteen minulla on aihetta. Sille on rakentunut perusteita pitkässä elämässäni, niin siellä ”väessä” kuin muuallakin. Niinpä voin esiintyä täällä ihan omana itsenäni, jopa omalla pärställäni, eikä minun tarvitse laillasi puskissa piilotella.
Toista huomiota minulta saat taas odottaa monien kymmenien viestiesi verran, jos sitä sittenkään enää saat minulta. Elähdyttäköön sinua yksinäisyydessäsi mielikuva maissintähkästä pyllyssäni, jollaista näkyä kukaan muu ei ole nähnyt täällä eikä muualla.Kapi meni rottakouluun silloin kun sinne menivät 1) tyhmät jotka ei pärjänneet normielämässä 2) laiskat jotka eivät viitsineet tehdä työtä 3) pikkuhitlerit jotka saivat perverssiä nautintoa alokkaiden simputtamisesta.
Kapin kohdalla täyttyivät kaikki kolme kohtaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804