Kuustonen joskus uskovainen?

Kyltyyri

Kuustosen jälkikasvu on aika pervoa, kaikissa elokuvissa iina antaa pillua kelle vaan. Samoin siskonsa mikä lienee ollut nimi.

Itse isäntä on kaikissa epämääräisiä tv ohjelmissa kun laulu ura on loppunut.

Väsynyttä menoa

7

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5ry5y5yu5

epämääräinen muistikuva mullakin on että hän olisi joskus kauan sitten ollut helluntailainen, mutta en enempää tiedä.

• Varma_Fakiiri

Kaikki etsivät. Ja jokainen löytää lopulta.

• Räkättirästäss

Oli hellari, teki kasetinkin: jää kuuntelemaan. No en jäänyt, aika mitäänsanomaton kasetti. Luopui sitten, eikös se ollut Minka se Iinan sisko? En ole katsonut elokuviaan, mutta putouksen näin.

• HerraTunteeOmansa

Kuustosen tyttö oli Pro Fiden laulaja. mutta mammona rupesi kiinnostamaan ja siirtyi tanssilavoille ja usko Herraan Jeesukseen Kristukseen sai jäädä ja samaten vanha vaihtui uudenpaan malliin.

Aivan samaten, J Karjalainen on entin Gospel laulaja ja nykyinen mammonan sätkynukke.

Joel Hallikainen tuli "uskoon" kun Kuuran kukan kantama matka päätyi mahalaskuun ja keikkoja piti perua kun kuulijoita ei ollut.

Siirtyi laulamaan ja tekemään Gospelia esiintyi Seurakunnissa, jossa "uskoon" tullutta Hallikaista oli ihmettelemässä ukot ja mummot

Nyt kun talous on mummojen ja ukkojen kusettamisella saatu kuntoon on Hallikainen taas siirtynyt tanssilavoille, esittämään Kuurankukkaa ja muuta soopaa

• MaailmanValheetVäkevät

Onpas paksua pajunköyttä: Kuustosen tyttö EI ole koskaan ollut Pro Fiden laulaja, Kuustonen itse on sitä kyllä ollut.

J.Karjalainen EI ole koskaan ollut uskossa, mutta toivottavasti tulee.

Sekoitat varmaan Anssi Kelaan tai Heikki Helaan - he olivat joskus uskossa, mutta MAMMONA vei ja piru nappas... Toivottavasti tekevät parannuksen, kuten Kuustonenkin.

• Kauko_K-

Kyllä Kuustonen uskossa oli.Teki jo 16-vuotiaana omista lauluistaan hengellisen levyn.
      Myöhemmin oli PROFIDE Gospelbändin laulusolisti.

• gospel

Kuustonen Fro Fide.Hela ja Silvennoinen GospelPower.
      Pekka Ruuska Livingstone.Anssi Kalalla myös gospel taustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe