Homous ja lesbous on muoti-ilmiö. Onko se yksi syy Suomen äärimmäisen vähäiseen syntyvyyteen?
Onko homottaminen ja abortit koitumassa suomalaisten sukupuutoksi?
Kaikkihan tidämme, että miehet tai naiset eivät lisäännyt keskenään vaan siihen tarvitaan aina mies ja nainen.
Homotusko syynä yhäti laskevaan syntyvyyteen?
141
1194
Vastaukset
- hyvä.aloitu
No, ihan varmasti vaikuttaa.
Näin se ehkä on.
Voiko olla niin, että heteroilta meni halut tehdä lapsia, koska homot saivat oikeuden mennä naimisiin? Omituista, mutta maailmassa ihmiset toimivat joskus kummallisesti.- Aito.Aivoliitto
mummomuori kirjoitti:
:D :D Täällä näemmä mennään huumori linjalla.
Homofobiset heteromiehet ovat yhteisöilloissaan tajunneet, että kaikki homot ja lesbot ovat aina syntyneet heterovanhemmista ja nyt tästä syystä naivat vaimojaan vain ja ainoastaan pebaan. Huutaen tietty: "Sodomiaa ja Gomorraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh..".
Varmaan sama oivallus aikoinaan tuhosi dinosauruksetkin.
- Paha_maailma
Ei se Jeesuksenkaan aikaan laskenut , vaikka oli silloinkin "muoti-ilmiö".
Kaltaistesi kiusaajiesi takia on jo 1 hyvä syy olla synnyttämättä.- homouden.uhrille
Mitä Raamatun paikkaa tarkoitat?
- SuomalainenmiesSSSS
Koiria ja kissoja , ei lapsia.Se on yhteiskunnan paha trendi. Kissoilako ja koirillako saadaan yhteiskunta jaloilleen. Toinen paha muotivillitys on lespot ja homot.Kuina voi kaksi naista saada lapsia. Minä viriilinä miehenä en anna siemeniäni lesponaisille keinosiemennykseen. Ihan pistää v------- sellaiset naiset.
Silloinhan lapset jouisivat yhteiskunnan veromaksajien elätettäviksi ilman isää ja vastuuntuntoa. Ja homot eivät voi luonnollisestikaan synnyttää.>Minä viriilinä miehenä en anna siemeniäni lesponaisille keinosiemennykseen.
Jotenkin tuntuu siltä, että juuri sinun geenisi eivät ehkä ole erityisen levittämisen väärtejä.Eivätkä kaikki isät ole vastuuntuntoisia.
Mutta ole huoleti, he eivät varmasti tule sinun siementäsi pyytämään.
- Ei_kiitti
Kuka hullu tähän maailmaan lapsia hankkii??
Enemmän syitä olla tekemättä kuin tehdä niitä. Esim...
Heikkoja sorretaan, ymmärtämättömyyttyyskin on nykyään = vihan aihe.
Epävarmuus tulevaisuudesta, työt ja taloudelliset ongelmat, masentuneisuus.
Ihmisiä jo ihan tarpeeksi maapallolla, ylikansoittuminen, saasteet.
Jne...........................................Miksi sitten palstan atet väittävät, että Suomim on parempi kuin koskaan ateismin ja liberalismin ansiosta?
- Ei_kiitti
usko.vainen kirjoitti:
Miksi sitten palstan atet väittävät, että Suomim on parempi kuin koskaan ateismin ja liberalismin ansiosta?
Minä puhuin tästä henkilökohtaisesti omasta näkökulmastani, en muiden.
Oma mielipiteeni vain. Ei_kiitti kirjoitti:
Minä puhuin tästä henkilökohtaisesti omasta näkökulmastani, en muiden.
Oma mielipiteeni vain.Ok.
usko.vainen kirjoitti:
Ok.
Oliko Suomi nykyistä parempi paikka vaikkapa sata vuotta sitten?
InhottavaRealisti kirjoitti:
Oliko Suomi nykyistä parempi paikka vaikkapa sata vuotta sitten?
Riippuu mistä asiasta puhutaan.
usko.vainen kirjoitti:
Riippuu mistä asiasta puhutaan.
Mainitse toki jokunen asia, joka oli paremmin.
Mainitse toki jokunen asia, joka oli paremmin.
Manitse itse kun otit asian puheeksi.
usko.vainen kirjoitti:
Manitse itse kun otit asian puheeksi.
Sinusta Suomi oli joissakin asioissa parempi paikka ennen. Perustele väitteesi. Kysymyksen esittäjä ei ole se, jonka pitää perustella.
Keskustelutaidon perusteet hukassa? Yllättävää.InhottavaRealisti kirjoitti:
Sinusta Suomi oli joissakin asioissa parempi paikka ennen. Perustele väitteesi. Kysymyksen esittäjä ei ole se, jonka pitää perustella.
Keskustelutaidon perusteet hukassa? Yllättävää.Onko sinulla taas huono päivä 🤗
usko.vainen kirjoitti:
Onko sinulla taas huono päivä 🤗
On hyvä, että käsität väitteesi sadan vuoden takaisen Suomen paremmuudesta huuhaaksi. Se selittää kiemurtelusi. Kiitos.
On hyvä, että käsität väitteesi sadan vuoden takaisen Suomen paremmuudesta huuhaaksi. Se selittää kiemurtelusi. Kiitos.
Rauhoitu hyvä ihminen 😉
Minä mitään ole väittänyt 😂😂😂usko.vainen kirjoitti:
Rauhoitu hyvä ihminen 😉
Minä mitään ole väittänyt 😂😂😂Hyvä. Olemme samaa mieltä. Suomi oli sata vuotta sitten köyhä kehitysmaa ja sisällissodan partaalla. Maallistuminen toi meille vaurauden. Alat ymmärtää.
usko.vainen kirjoitti:
Miksi sitten palstan atet väittävät, että Suomim on parempi kuin koskaan ateismin ja liberalismin ansiosta?
Koska se on. Ainakin jos tarkastellaan vaikkapa 20 vuoden ajanjaksoa.
Hyvä. Olemme samaa mieltä. Suomi oli sata vuotta sitten köyhä kehitysmaa ja sisällissodan partaalla. Maallistuminen toi meille vaurauden. Alat ymmärtää.
Maallistuminen toi myös moraalittomuuden.
usko.vainen kirjoitti:
Maallistuminen toi myös moraalittomuuden.
Mitkä asiat siis olivat sata vuotta sitten Sinusta sellaisia, jotka osoittivat korkeampaa moraalia yhteiskunnassa?
Mitkä asiat siis olivat sata vuotta sitten Sinusta sellaisia, jotka osoittivat korkeampaa moraalia yhteiskunnassa?
Esim. abortit ja sukupuolimoraali.
Nyt olen vastannut enkä jaksa kanssasi alkaa enempää jankuttamaan.usko.vainen kirjoitti:
Esim. abortit ja sukupuolimoraali.
Nyt olen vastannut enkä jaksa kanssasi alkaa enempää jankuttamaan.Kyllä abortteja tehtiin myös 100v sitten. Ja taisi se sukupuolimoraalikin olla sellainen että aviottomia lapsia syntyi ja mihille oli ihan ok pitää rakastajatarta.
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Kyllä abortteja tehtiin myös 100v sitten. Ja taisi se sukupuolimoraalikin olla sellainen että aviottomia lapsia syntyi ja mihille oli ihan ok pitää rakastajatarta.
Niin, isättömiä lapsia oli yllättävän paljon, samoin moni lapsi eli muiden kuin biologisten vanhempiensa kanssa.
- mummohuori
mummomuori kirjoitti:
Niin, isättömiä lapsia oli yllättävän paljon, samoin moni lapsi eli muiden kuin biologisten vanhempiensa kanssa.
Iloitset lasten onettomiudesta ja haluat lisätä sitä entisestään.
- kielen.taitaja
Homous ja lesbous ovat sama asia. Homotus-sanaa ei ole olemassakaan.
Uskovat saavat keksiä uusia sanoja? Heillä ei ole vastaavasti sanavarastossaan sanaa "biseksuaali",
- kielen.taitaja
torre12 kirjoitti:
Uskovat saavat keksiä uusia sanoja? Heillä ei ole vastaavasti sanavarastossaan sanaa "biseksuaali",
Biseksuaali on kuitenkin normaali sana normaalien maailmassa.
- Aito.Aivoliitto
usko.vainen kirjoitti:
Homotus-sana on olemassa siinä kuin homofobiakin 🤗
Homotus, fanitus, kannatus jneullatus ullatus :(
uskomus... patmus... puolimatkustus...
jumitus usko.vainen kirjoitti:
Homotus-sana on olemassa siinä kuin homofobiakin 🤗
Homotus, fanitus, kannatus jneSuomen kielitoimiston mukaan homotus ja fanitus sanat eivät ole virallisesti olemassa. Myöskään sanaa homottaa ei löydy. Sen sijaan fanittaa, kannattaa ja kannatus löytyvät. Toisin sanoen, sana fanitus todennäköisesti tullaan listaan lisämään, koska siitä löytyy tuo verbi fanittaa. Homotus ja homottaa tuskin tullaan hyväksymään virallisiksi suomen kielen sanoiksi.
En ole itse ainakaan kuullut sanaa "homotus/homottaja" kenenkään suusta. Sensijaan se on näkynyt joissakin Patmosta lähellä olevien uskonnollisten piirien puheissa.
Olisi hyvä saada tietää sanan merkitys, vaikka olen oppinut täällä sen tarkoittavan suopeasti homoihin suhtautumista.Ehkä kaltasillesi se on pääasia, koska olette sanan ensisijainen käyttäjäryhmä, mutta virallisen sanan statusta se tuskin tulee koskaan saamaan.
- Aito.Aivoliitto
Eli jos sanon sinulle, että olet verputan pistjakki ahmoläämä niin se on siis ihan selkokieltä sen jälkeen kun joku hiksuna alkaa käyttää sitä jatkuvasti näissä keskusteluissa kuvaamaan jotain ihmisryhmää kuten vaikka nenpaltteja, joita vanhempi sipero-sukupolvi koulussa kutsui irpoiksi ja kaikki tiesivät mikä irpo on, mutta irpo oli sitten rasistinen ilmaus ja sitten heitä piti alkaa kutsumaan nenpalteiksi, mutta siis nyt hiksunat puhuvatkin verputan pistjakeista ahmoläämistä, koska se käsite "tunnetaan" hiksuna-piireissä ja irpot siperotkin pikkuhiljaa oppivat uusia sanoja ?
- KTS--
Totta kai syntyvyys laskee kun hyvinvointi kasvaa. Näin on kaikkialla maailmassa. Naisetkin oppivat lukemaan ja hiffaavat että eivät ole pelkkiä synnytyskoneita.
- homovippakselle
Miksi muslimaissa syntyvyys kasvaa koko ajan?
homovippakselle kirjoitti:
Kasvaahan se myös hindumaassa Intiassa, jossa on jo eniten ihmisiä koko maailmassa. Afrikassakin, jossa suurin osa on kristittyjä.
- KTS--
homovippakselle kirjoitti:
En tiiä mutta sekös sua vituttaa!
HAHAHAHAAA! :D
Heterot vaan lapsia tekemään, kyllä se siitä kasvuun kääntyy. Sateenkaariväkeä taitaa olla kuitenkin sen verran vähän, ettei lapsen tekoa voi heidän harteilleen sysätä.
- rytiputki
Kuka niitä lapsia enää uskaltaa tekeen, tänkin palstan tosiuskovien kommenttienki mukaan pitäs noudattaa lakeja jokka käskee kivittään mukulat jos he ei tottele ja sitte viä manataan päällekaupan kidutuskuolemat. Kuka semmotteen mailmaan lapsia tahtos tehdä, kysyn vaan mimmoset vanhemmat tahtoo lapsilleen semmosta pahaa kun noi pertsat-mikot-evlutit ja kumppanit tää esittelee.
- niimpä_
Komppaan isosti.
Saanko kysyä mitä te ateistit tarjoatte lapsillenne tässä ajassa, entä kuoleman jälkeisessä ajassa?
- rytiputki
usko.vainen kirjoitti:
Saanko kysyä mitä te ateistit tarjoatte lapsillenne tässä ajassa, entä kuoleman jälkeisessä ajassa?
Minen ole ateisti, mutta paree on jättää mukulat tekemättä kun näin pahaan mailmaan tehdä yhtään kärsiin. Kaikella kunnioituksella vaan, mutta minkälainen isä taikka äiti hankkis lapsia semmotteen kärsimykseen ku tääläki vähä väliä kerrotaan. Parempi niitten on taatusti olla siä misä nykki ovat.
rytiputki kirjoitti:
Minen ole ateisti, mutta paree on jättää mukulat tekemättä kun näin pahaan mailmaan tehdä yhtään kärsiin. Kaikella kunnioituksella vaan, mutta minkälainen isä taikka äiti hankkis lapsia semmotteen kärsimykseen ku tääläki vähä väliä kerrotaan. Parempi niitten on taatusti olla siä misä nykki ovat.
Ei kenenkään ole pakko kärsiä. Jeesus on tullut sen tähden.
- niinontullu
usko.vainen kirjoitti:
Niin onkin tullut ja se sanoo minulle, älä tee lapsia jotta he eivät kärsisi.
- rytiputki
usko.vainen kirjoitti:
Justiinsa, riittää kun emännän kans joudutaan sinne teitin tosiuskovien kadotukseen ei sinne tartte enää lapsraukkoja kidutettavaksi tehdä. Kyllä rääkättäviä tää maanpäällä muutenki piisaa ja parempi ku loppus koko kurjuus kaikilta mahdollisimman pian vaan.
niinontullu kirjoitti:
Niin onkin tullut ja se sanoo minulle, älä tee lapsia jotta he eivät kärsisi.
Ei syntyneidenkään lasten tarvitse kärsiä.
Mistä sinä olet käsrsinyt ja kärsit niin paljon, että toivot ettet olisi syntynyt?- Jumala_puhuu_minulle
usko.vainen kirjoitti:
Mistä sinä olet käsrsinyt ja kärsit niin paljon, että toivot ettet olisi syntynyt?Mistä sinä oikein puhut?
- rytiputki
usko.vainen kirjoitti:
Mistä sinä olet käsrsinyt ja kärsit niin paljon, että toivot ettet olisi syntynyt?Mitä se semmonen puhe sitte on mukuloitten kivittämisestä, hä? Semmottia mukuloita yhdelläkää tutulla ole jokka ei aina välis omiaan temppuilis. Kun kerran osote on selvillä niin kai sinne sitte parempi on aikanansa lähtee ettei enempää teidän kunnollisten ihmisten hyvää elämää pilaa.
- rytiputki
Jumala_puhuu_minulle kirjoitti:
Mistä sinä oikein puhut?
Ja sitte viä ei muka tiedetä mistä on kyse. Meinaan on sitte niin tyypillistä. Onneks on mukavempaaki tekemistä ku ei ny kiirutta pidetä matkalla sinne teidän alakertaan.
Ei ku hianoo lauantai ehtoota vaan kaikille. - enpuhunut
rytiputki kirjoitti:
Ja sitte viä ei muka tiedetä mistä on kyse. Meinaan on sitte niin tyypillistä. Onneks on mukavempaaki tekemistä ku ei ny kiirutta pidetä matkalla sinne teidän alakertaan.
Ei ku hianoo lauantai ehtoota vaan kaikille.En puhunutkaan sinulle vaan "usko.vainen" henkilölle.
- rutiputki
enpuhunut kirjoitti:
En puhunutkaan sinulle vaan "usko.vainen" henkilölle.
Jos kerta puheväleis otte ja viä etäsyyski passaa niin mitä sitä tämmöttelle palstalle sitte suotta kirjottellee.
Onhan se harvinaisen paradoksaalista, että tiukimpien abortinvastustajien mielestä vain muutama prosentti ihmisistä välttää Helvetin tulen. Toisin sanoen jokainen abortoimatta jätetty sikiö kärventyy elämänsä jälkeen noin 95 %:n todennäköisyydellä Perkeleen vartaassa. Tässä on kyllä mahtava logiikka takana.
usko.vainen kirjoitti:
Ateisti ei usko "kuoleman jälkeiseen aikaan", joten kysyt taas kerran mielettömiä.
Tässä ajassa varmaan useimmat ateistit pyrkivät tarjoamaan lapsilleen niin hyvän elämän kuin pystyvät.RepeRuutikallo kirjoitti:
Ateisti ei usko "kuoleman jälkeiseen aikaan", joten kysyt taas kerran mielettömiä.
Tässä ajassa varmaan useimmat ateistit pyrkivät tarjoamaan lapsilleen niin hyvän elämän kuin pystyvät.Me uskovat taas tarjoamme jotain paljon parempaa. Ikuista elämää Jeesuksen kanssa täydellisessä maailmassa.
usko.vainen kirjoitti:
Me uskovat taas tarjoamme jotain paljon parempaa. Ikuista elämää Jeesuksen kanssa täydellisessä maailmassa.
Ja tätä ihanuutta sinä olet mainostanut tuhansilla ja taas tuhansilla räyhäviesteillä. Erittäin uskottavaa.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ja tätä ihanuutta sinä olet mainostanut tuhansilla ja taas tuhansilla räyhäviesteillä. Erittäin uskottavaa.
Ja tämänkin solvauksesi sinä pystyt taas todistamaan 🤗, eikös niin?
usko.vainen kirjoitti:
Me uskovat taas tarjoamme jotain paljon parempaa. Ikuista elämää Jeesuksen kanssa täydellisessä maailmassa.
Vai niin. Kuka tahansa voi tarjota mitä vaan. Itse en vaan huonolla mielikuvituksella osaa itse tarjota mitään sen kummempaa. Reaalisesti ehkä kaikille samanlaiset elinolosuhteet, jos jotain voisi utopistisesti "tarjota".
torre12 kirjoitti:
Vai niin. Kuka tahansa voi tarjota mitä vaan. Itse en vaan huonolla mielikuvituksella osaa itse tarjota mitään sen kummempaa. Reaalisesti ehkä kaikille samanlaiset elinolosuhteet, jos jotain voisi utopistisesti "tarjota".
Kukaan tuskin odottaakaan sinun tarkoavan yhtään mitään joten älä siitä ole pahoillasi.
usko.vainen kirjoitti:
Kukaan tuskin odottaakaan sinun tarkoavan yhtään mitään joten älä siitä ole pahoillasi.
Enhän minä pahoillani ole, kuten luulet.
Mutta luuletko sinun tarjouksesi olevan yhtään realistisempi kuin se mitä minä esitin?
Utopisteja maailmaan riittää. Hitler ja muut.usko.vainen kirjoitti:
Ja tämänkin solvauksesi sinä pystyt taas todistamaan 🤗, eikös niin?
Harmi että koet omista viesteistäsi puhumisen solvauksena.
Olisi mukava tietää, kuvitteletko tosissasi että joku täällä, yksikin, oikeasti uskoisi että juuri sinä et ole Räyhis. Sekä tietysti Daavidintähti, lettas, älyn.väläys, naurunpaikka, oksastettu.oksa plus joukko muita entisiä ja osin nykyisiäkin rekattuja nikkejäsi. Sillä kukaanhan ei usko.usko.vainen kirjoitti:
"Me uskovat taas tarjoamme jotain paljon parempaa. Ikuista elämää Jeesuksen kanssa täydellisessä maailmassa."
Ei uskovat ikuista elämää Jeesuksen kanssa tarjoa, vaan sen tarjoaa se korkeampi taho jos on tarjotakseen.Onhan sillä oikeasti suuri merkitys miten sitä Jeesusta tarjotaan. Kuten tässä on kirjoitettu, tuomio edellä meno karkoittaa ihmiset.
Raamattuhan sanoo, että olemme Jumalan tuoksu. Joskun tuntuu, että olemme raadon löyhkä ja ymmärrän, että meidät kierretään kaukaa.- haistapa.itsekin
Eerikatässämoi kirjoitti:
Onhan sillä oikeasti suuri merkitys miten sitä Jeesusta tarjotaan. Kuten tässä on kirjoitettu, tuomio edellä meno karkoittaa ihmiset.
Raamattuhan sanoo, että olemme Jumalan tuoksu. Joskun tuntuu, että olemme raadon löyhkä ja ymmärrän, että meidät kierretään kaukaa.Sinun ja mummon eksytykset löyhkäävät.
haistapa.itsekin kirjoitti:
Sinun ja mummon eksytykset löyhkäävät.
Varmasti jokaisen on syytä katsoa peiliin mikäli uskallusta riittää. Toisen löyhkä on helppo haistaa, omaansa tottuu helposti.
Harmi että koet omista viesteistäsi puhumisen solvauksena.
Olisi mukava tietää, kuvitteletko tosissasi että joku täällä, yksikin, oikeasti uskoisi että juuri sinä et ole Räyhis. Sekä tietysti Daavidintähti, lettas, älyn.väläys, naurunpaikka, oksastettu.oksa plus joukko muita entisiä ja osin nykyisiäkin rekattuja nikkejäsi. Sillä kukaanhan ei usko.Olen jo aikaisemminkin ehdottanut sinulle väitteidesi selvittämistä ylläpidon kanssa. Nytkö olet vihdoin siihen valmis?
On nimittäin lievästi sanoen turhauttavaa luettavaa , että sinä aikuinen mies joka väittää itseään vielä akateemisesti koulutetuksi jatkuvasti jauhat täällä Räyhiksiä ja Korkkiruuveja ja muita solvauksia niille joiden mielipiteet eivät sinua miellytä.
No, miten on selvitetäänkö asia?usko.vainen kirjoitti:
Olen jo aikaisemminkin ehdottanut sinulle väitteidesi selvittämistä ylläpidon kanssa. Nytkö olet vihdoin siihen valmis?
On nimittäin lievästi sanoen turhauttavaa luettavaa , että sinä aikuinen mies joka väittää itseään vielä akateemisesti koulutetuksi jatkuvasti jauhat täällä Räyhiksiä ja Korkkiruuveja ja muita solvauksia niille joiden mielipiteet eivät sinua miellytä.
No, miten on selvitetäänkö asia?Meitä on tässä sitten aikamoinen joukko, jonka kanssa joutuisit "selvittämään". Ja tietysti tiedät, että ylläpito ei julkista käyttäjätietoja. No, kunhan pelaat naurettavaa hullunpeliäsi josta ilmeisesti saat jotain kiksejä.
Meitä on tässä sitten aikamoinen joukko, jonka kanssa joutuisit "selvittämään". Ja tietysti tiedät, että ylläpito ei julkista käyttäjätietoja. No, kunhan pelaat naurettavaa hullunpeliäsi josta ilmeisesti saat jotain kiksejä.
Etkö halua selvittää asiaa vaan jatkaa jankutustasi?
usko.vainen kirjoitti:
Etkö halua selvittää asiaa vaan jatkaa jankutustasi?
Tasan niin kauan kuin jatkat lapsellista pelehtimistäsi minäkin jatkan "jankutustani". Jos se sinua vituttaa, aina parempi.
Tasan niin kauan kuin jatkat lapsellista pelehtimistäsi minäkin jatkan "jankutustani". Jos se sinua vituttaa, aina parempi.
Yrityksesi estää minua kirjoittamasta tänne on jälleen epäonnistunut 🤗
Varaudu, ettet tällä viikolla saa paljoa jankuttaa koska minä olen Suomiareenassa enkä ehdi paljoa kanssasi pelehtiä 😉usko.vainen kirjoitti:
Yrityksesi estää minua kirjoittamasta tänne on jälleen epäonnistunut 🤗
Varaudu, ettet tällä viikolla saa paljoa jankuttaa koska minä olen Suomiareenassa enkä ehdi paljoa kanssasi pelehtiä 😉Miksi minä muka yrittäisin estää sinua häpäisemästä Patmosta ja fundisuskovaisuutta? Naurettava ajatus, kuten ajatuksesi muutenkin.
- MuistutusRäyhikselle
Miksi minä muka yrittäisin estää sinua häpäisemästä Patmosta ja fundisuskovaisuutta? Naurettava ajatus, kuten ajatuksesi muutenkin.
Räyhis, muista olevasi akateemisesti koulutettu aikuinen mies!
Miksi minä muka yrittäisin estää sinua häpäisemästä Patmosta ja fundisuskovaisuutta? Naurettava ajatus, kuten ajatuksesi muutenkin.
Hienoa, että olet huolissasi Patmoksen maineesta
http://www.patmos.fi
http://patmos.studio24.fi
http://www.patmos.fi/blogi
Yritän skarpata 🤗
- MaadMake
Todellinen syyhän syntyvyyden vähenemiseen on taloudellisen turvallisuuden epävarmuus nykymaailmassa. Nykyään 15 vuoden koulutuskaan ei takaa työpaikkaa. Minulta itseltäni kysyttiin työhaastattelussa asunko yksin ja onko perhettä. Olen 24 vuotias korkeakoulutettu. Mikäli haluaa menestyä ei kannata nykyään nuorena hommata lapsia valitettavasti...
- älä.höpötä
Höpöhöpö! Ihmiset ovat nykyään liian naurinnon- ja mukavuudenhaluisia. Lapaet koetaan työllistäviksi ja sitoviksi ei haluta ottaa vastuuta.
- 549685132
älä.höpötä kirjoitti:
Höpöhöpö! Ihmiset ovat nykyään liian naurinnon- ja mukavuudenhaluisia. Lapaet koetaan työllistäviksi ja sitoviksi ei haluta ottaa vastuuta.
Sekin totta ja mitä vikaa siinä on? Ei lapsia väkisin tehdä jos ei niistä pysty pitämään huolta.
- älä.höpötä
549685132 kirjoitti:
Sekin totta ja mitä vikaa siinä on? Ei lapsia väkisin tehdä jos ei niistä pysty pitämään huolta.
Miksei pystyisi?
- MaadMake
Itse en ainakaan haluasi tuoda lasta pieneen yksiöön ja tilanteeseen, jossa urani voisi katketa lapsen saannin takia. Olet kuitenkin oikeassa siinä mielessä että nykyään ihmiset pyrkivät täydellisyyteen, jonka ulkopuoliset ihannekuvat luovat.
- 49865132
älä.höpötä kirjoitti:
Miksei pystyisi?
No joskus on itsestäkin huolehtiminen niin ja näin. Eli ihan tervettä että ei silloin hanki niitä lapsia.
- grlwichs
älä.höpötä kirjoitti:
Lapsille pitää mielestäni olla aikaa, kun heidät hankitaan ja tällä hetkellä opiskelu töiden lomassa ei juuri jätä mahdollisuutta siihen. Vastuutonta olisi hankkia lapsia kiireen keskelle ja hoitaa heitä kaiken muun ohessa, kun on sentään mahdollisuus odottaakin.
- ndndn
grlwichs kirjoitti:
Lapsille pitää mielestäni olla aikaa, kun heidät hankitaan ja tällä hetkellä opiskelu töiden lomassa ei juuri jätä mahdollisuutta siihen. Vastuutonta olisi hankkia lapsia kiireen keskelle ja hoitaa heitä kaiken muun ohessa, kun on sentään mahdollisuus odottaakin.
Jos lapsille pitää olla aikaa niin miksi heille pitää järjestää päivähoidot ja esikoulut?
- grlwichs
ndndn kirjoitti:
Jos lapsille pitää olla aikaa niin miksi heille pitää järjestää päivähoidot ja esikoulut?
Niin, kunhan kerroin omia mielipiteitäni aiheesta. Warmaankin monella vanhemmalla on juuri sellainen tilanne ettei töiden vuoksi pysty itse katsomaan lapsiaan ja woisin kuvitella lapsista tulewan sosiaalisempia ikäistensä seurassa.
49865132 kirjoitti:
No joskus on itsestäkin huolehtiminen niin ja näin. Eli ihan tervettä että ei silloin hanki niitä lapsia.
Ikävä kyllä niitä monesti juuri silloin hankitaankin, kun oma elämänhallinta on hakusessa. Äidin ryyppääminen ja tupakointi odotusaikana antaakin piltille mainiot eväät elämälle. Pääasiahan toki on, että lapsi saa syntyä eikä "pienokaista" julmasti abortoida!
On aika yksisilmäistä sanoa että lapsen teon syy olisi nautinnonhalu ja mukavuudenhalu. Eikä kaikkien tarvitse lisääntyä, sekin on yksi valinta. Ja ihan hyvä valinta onkin.
Totta tuokin, kilpailu työelämässä on rankkaa, ja voi todellakin menettää mahdollisuuksia, jos tekee lapsia. Moni perheellinen kokee mm. jatkuvat muuttamisen raskaana.
Toisaalta lasten kasvatuksesta on tehty jotenkin vaikean kuuloista. Voi olla että jo se pelottaa?
- Jumalan.vihan.maljat
Syntyvyyden lasku johtuu siitä, että suomalaiset murhaavat omat lapsensa. Joka vuosi yli 10 000 suomalaislasta murhataan äitiensä kohtuihin ja 70-luvulta lähtien yli puoli miljoonaa suomalaista on joukkotuhottu vauvaholokaustissa. Tämän takia tämä paha ja jumalaton kansa ansaitsee tulla hävitetyksi maan päältä niin kuin Baalille ja Moolokille lapsensa uhranneet kanaanilaiset. Sodoman ja Gomorran asukkaatkin tulevat pääsemään helpommalla viimeisella tuomiolla kuin Suomen kansa.
- 1234566
No siihen suuntaanhan sitä ollaan menossa anyway. Maapallo ei pysty elättämään nykyistä määrää ihmisiä kovin pitkään. Varo mitä toivot....
- jihaaaa
Onko tämä siis naisten vika?
- ruytiputki
Sanonny sitte kumpako on parempi, aportti tai ottaa riski jos mukuloista tuleeki homoja, lespoja tai tämmösiä irstailijoita ku itte olen. Kyllä kai se synti aika pianki loppuu kun lakataan tekemästä mukuloita, emmää kumminkaan halua sen lippismiehen, naistenvihaajan, kapiaisen taikka kalamiehen krilliin ketää olla tekemäs.
Kirkkoväki puhuu että jonkimmoinen mahdollisuus sentään jokasella olis, mutta toi krilliporukka on aika vakuuttavasti kyllä äänes. Kumpanko sanaan sitä sitte luottas, parempi olla ottamatta riskejä. Kyllä sadas vuodes on suomalaistemn synti vähis, meinaan jos heti pistetään homma kuriin. - rytiputki
ruytiputki kirjoitti:
Sanonny sitte kumpako on parempi, aportti tai ottaa riski jos mukuloista tuleeki homoja, lespoja tai tämmösiä irstailijoita ku itte olen. Kyllä kai se synti aika pianki loppuu kun lakataan tekemästä mukuloita, emmää kumminkaan halua sen lippismiehen, naistenvihaajan, kapiaisen taikka kalamiehen krilliin ketää olla tekemäs.
Kirkkoväki puhuu että jonkimmoinen mahdollisuus sentään jokasella olis, mutta toi krilliporukka on aika vakuuttavasti kyllä äänes. Kumpanko sanaan sitä sitte luottas, parempi olla ottamatta riskejä. Kyllä sadas vuodes on suomalaistemn synti vähis, meinaan jos heti pistetään homma kuriin.Meinaan jokasesta se on ittestä kiinni tahtooko jatkaa sen synninlevittämistä. Kyllä kai siä krillis kauemmin hiilet piisaa semmottella joka tarkotuksella krillattavia tänne tekee.
jihaaaa kirjoitti:
Onko tämä siis naisten vika?
Naisviha on keskeinen osa tuon kirjoittajan edustamaa uskonsuuntausta. Ja naisten seksuaalisuuden kontrollointi.
- mie_en
Minä en ole koskaan halunut lapsia, en ole liiemmin heistä koskaan välittänyt. Ei minun juttuni.
Hommatkoon lapsia ne jotka heistä iloitsee. - HellariPoke
Vai oisko syynä se, että uskovaiset katsoo nykyään mieluummin pokea sen sijaan että siittäisi tenavia tähän maailmaan.
- solkjhgfdsa
Eikös lesbot hankkiudu enenevässä määrin paksuksi keinohedelmöityksen avulla.
>Onko homottaminen ja abortit koitumassa suomalaisten sukupuutoksi?
Ei-toivotuilla lapsillako asia ratkaistaisiin?- nsjdn
Ei vaan ihmisten asenteilla siihen, että lapset ovat toivottuja ja EVOLUUTION kannalta välttämättömiä.
- rutiputkiy
nsjdn kirjoitti:
Ei vaan ihmisten asenteilla siihen, että lapset ovat toivottuja ja EVOLUUTION kannalta välttämättömiä.
Kirkos pappi kerto miten jokasella ihmisellä on mahollisuus pelastua, tällä palstalla ei semmottia kommentteja juurikaan näy. Vartaaseen ollaan pistämäs kaikkia muita paitti itteä, hirvee vääryys vanhemmilta tehä mukuloita paikkaan josa suurela todennäkösyydelä joutuu krillattavaksi.
Mitä sillä on merkitystä onko laps toivottu vai ei kun tekohetkellä ei viä voi tietää tuleeko hänestä synneis rypevä homo, lespo, irstailija tai muuten vaan tavallinen jäppinen jokka muuten ylläpitää tänkin maan leivänsyrjäs kiinni. Ja ohan sitte viä ne toisten krillaajat, mitenkähän ne on hommaasa valittu ja viä päässy.
- mitesseonkaan
Periytyykös tuo homous? Sittenhän sisäsiittoisissa pikkukunnissa homot valtaavat alaa ja syntyvyys laskee!
- ettekönäe
Homo-ja lesbotoimittajat antavat suuntausta herkille teini-ikäisille ,jotka ovat alttiita kaikille vaikutteille.
ettekönäe kirjoitti:
Homo-ja lesbotoimittajat antavat suuntausta herkille teini-ikäisille ,jotka ovat alttiita kaikille vaikutteille.
Ei taida noin toimia.
Itse sain lapsena ja teini-ikäisenä vaikutteita vain heteroelämästä, jota esitettiin joka paikassa.
Minusta ei silti heteroa tullut. Sukupuolisiin suuntauksiin ei taida voida vaikuttaa.
- Aito.Aivoliitto
No jos kaikkien Aitouskovaisten äiti Päivi Räsänenkin miettii lasten teon "autuutta" niin kyllä siinä seurakuntakin...
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707082200253349_u0.shtml
Päivin lapset, voimia teille ja muistakaa, että vanhempiaan ei voi valita ja vanhempien aiheuttamasta oksennuksesta huolimatta voi kasvaa terveeksi ja tasapainoiseksi ja ajatusmaailmaltaan avoimemmaksi. - fdgddarrgdgsdf
Vois kyllä melkeinpä sanoa että vasemmistolaisuus on sekä homolesbo- ja abortti-asian taustalla.
Älä taas hulluja puhu.
Homolesboja on ollut kauan ennekuin vasemmistoa ja poliittisia aatteita olikaan. Raamatun aikaan ei tainnut olla vielä poliittisia puolueita, niistä ei ainakaan kerrota.
- history
Älä hulluja puhu, Jeesushan oli jo kommunisti! Lueppa vaan mitä Raamatussa sanotaan, leivän jakamisesta, fariseusten opettamisesta ja bublikaanien ja rahanvaihtajien bisnesten hajoittamisesta!
Jeesus ei perustanut kommunistista puoluetta, eikä hän ollut sellaisen jäsen.
Jeesus toimi parantajana, joka ei kerro mitään poliittisesta toiminnasta. Lääkäri ja parantajakin voi tosin toimia "maailmanparantajana" ja anarkistina.- KTS--
torre12 kirjoitti:
Jeesus ei perustanut kommunistista puoluetta, eikä hän ollut sellaisen jäsen.
Jeesus toimi parantajana, joka ei kerro mitään poliittisesta toiminnasta. Lääkäri ja parantajakin voi tosin toimia "maailmanparantajana" ja anarkistina.Veltto Virtanen: Jeesuskin oli anarkisti:
https://www.youtube.com/watch?v=IiTCeSzEwuo
- suomi-vajoaa
Kyllä aloittaja oikeassa on. Lisäksi homohyysäys on syönyt talouden, pilannut kesän ja juurikin tuon syntyvyyden. Kuka nyt lapsia homolandiaan tekisi?
Minä en äänestä koskaan niitä vaaleissa, jotka menivät kertomaan itsestään, että homous oli avioliiton edellytys. Hyi hemmetti. Oletan ensisijaiseksi syyksi ihmisten alitajuisen tiedon, että elämme lopun aikoja.
Myöskin taloudellinen epävarmuus omalta osaltaan vähentää halua hankkia jälkeläisiä vastuulleen. Taloudellisen epävarmuuden ovat poliitikkomme tahallisesti järjestäneet.
Sodomian voimakas rummuttaminen ja pakkosyöttö myös jonkin verran laskee syntyvyyttä. Jos tällä hetkellä on 1.5% populaatiosta sodomiitteja ja voimakkaalla pridelänkytyksellä nostetaan muoti-ilmiönä sodomia esim. 2%:iin niin vaikuttaahan se hieman. Abortti eli lasten murha a.k.a Molokin palvonta myöskin osaltaan on viemässä meitä kansana sukupuuttoon. Lasten määrää vähennetään murhaamalla heitä kohtuun ja toisaalta kansa, joka uhraa omia lapsiaan epäjumalalle, saanee lapsettomuuden kirouksestakin osansa.
Päämokaajan tänne kutsumat kaldealaiset, jotka suvaitsevasten logiikalla parantaisivat geenipooliamme, tosiasiallisesti hävittävät Suomalaisia sukupuuttoon yksi lapsi kerrallaan.
Kaldealaisen ja suomalaisen jälkeläinen ei ole suomalainen. Tämä onkin osa strategiaa hävittää suomalaiset. Sama pyrkimys hävittää kantaväestöt on toki käynnissä lukuisissa maissa.
Tämä kaikki kertomani toki on ateisteille ja sodomiiteille aivan käsittämätöntä, mutta kummasti sodomiitit ovat osanneet valita symbolikseen juuri sateenkaarilipun. Sen he ovat valinneet pilkatakseen Avaruuden Arkkitehtia, joka lupasi olla uudelleen hukuttamatta kaikkea lihaa maan päältä. Hän asetti liiton merkiksi sateenkaaren.torre12 kirjoitti:
Ai, tajuat että kirjoitit "käsittämättömiä". Voin sanoa, että vain alle 1% voi tajuta sinua.
Kyllä. Tiedän erittäin hyvin, että ihminen joka ei ole uudesti syntynyt Taivaasta, ei voi käsittää mitä siinä lukee. Sen tähden sinunkin silmiesi aukaisun haluaisin nähdä. Se on mahtava kokemus.
Näinhän se on. Me Jeesuksen uskossa olevat olemme prosenttijengi. And Proud Of It.MatrixFree kirjoitti:
Kyllä. Tiedän erittäin hyvin, että ihminen joka ei ole uudesti syntynyt Taivaasta, ei voi käsittää mitä siinä lukee. Sen tähden sinunkin silmiesi aukaisun haluaisin nähdä. Se on mahtava kokemus.
Näinhän se on. Me Jeesuksen uskossa olevat olemme prosenttijengi. And Proud Of It.Ei tuo taida oikein kenellekään avatua. Ehkä on ihan omaa juttuasi.
- mökkiperältä
Jeesuksen toiminta oli täysin kommunistista toimintaa!
- SuomalainenmiesSS
Ulostusreikään nussiminen on aina kielletty, koska se on luotu ainoastaan uslostusta varten. Se on sitäpaitsi hygieenisesti epämiellyttävää. Ketkä sellaiseen ryhtyvät ?
Lapsia eivät voi siittää keskenään lespot. Miehenä minä en anna siemeniä lespoille. Homot eivät voi synnyttää koskaan. Se on luonnon laki. Siittäminen on sen sijaan heteromiesten mukavaa hommaa heteronaisille.
Lapsia ei haluta,koska monet heistä aikanaan tulevat nuoret jäävät työttömiksi. Nuorille ei ole enää koulutuspaikkojakaan ainakaan syrjäseuduilla. Maan autioittaminen jatkuu olipa millain en hallitus tahansa. Siksi äänestän muita kuin nykyisiä halitus-ja oppositopuolueita. Muutos on tultava.
Viimeisen 20 vuoden aikana on jatkuva hirveä keskittäminen muutamaan suurempaan kaupunkiin ja kaupukilaisnuoret haluavat vain koiria pyöräteitä ja jalkakäytäviä paskomaan. Roima koiravero 100 per</ nokka olisi hyvä tulolähden valtion pohjattomaan kassaan.- ncbvhfgtr
Jos anaaliseksi oli sinusta hygieenisesti epämiellyttävää, kerro ihmeessä miltä se tuntui? Tuntuiko paljonkin huonommalta kuin normipenetraatio ja miksi itse ryhdyit moiseen toimenpiteeseen, olitko ottavana vai antavana osapuolena? Voisit joskus kokeilla olla ottavana osapuolena niin voisit jopa kokea miltä naisesta tuntuu "mukava hommasi".
Hedelmöitetyksi, raskaaksi ja äidiksi nainen voi tulla lähes minkälaisen miehen kyvyillä aiheutettuna tahansa, ei siis ole merkitystä seksuaalisella suuntautumisella.
- pelkkäävahinkoa
MINÄ EN HALUA LAPSIA MAAILMAAN, JOTA usko.vaisen KALTAISET ÄÄRIHIHHULIT TERRORISOIVAT!!!!
- ydinperhe
Lespojen ei tule saada lapsia ja piste. Perhe tarvitsee myös isän , eikä kaksi äitiä. Homojen ei tule saada lapsia koska lapsi tarvitsee myös äidin. Eräs kansanedustaja jopa uupui ja joutui pitkälle sairaslomalle.
Ja myös monet äidit uupuvat. On olemassa masennusta äitinä olemisesta. Itsekin aloin koti-isäksi, koska lastenhoito sujui minulta paremmin.
Ja vaikka ideaalitilanne onkin isä ja äiti, niin moni lapsi elää ilman jompaa kumpaa.- grlwichw
torre12 kirjoitti:
Ja myös monet äidit uupuvat. On olemassa masennusta äitinä olemisesta. Itsekin aloin koti-isäksi, koska lastenhoito sujui minulta paremmin.
Ja vaikka ideaalitilanne onkin isä ja äiti, niin moni lapsi elää ilman jompaa kumpaa.Maailman kriisialueilla on lapsia joiden isät, äidit, sisarukset ja muut lähiomaiset on surmattu, osa niistäkin lapsista kykenee silti aloittamaan aikanaan "uuden elämän" saadessaan siihen mahdollisuuden.
Itse en tunne Raamatun syntilistaa. Tälläkin palstalla on kuitenkin tuotu esiin joissakin kommenteissa ihan meidän jokaisen ihmisen tekevän syntiä, jonka seurauksena emme ole kelvollisia Taivaan valtakuntaan. Toisaalta taas Kirkossa kerrotaan miten ihan jokaisella on myös mahdollisuus pelastua synneistään.
Mistä sellainen ajattelu siis kumpuaa, että toisen tekemänä synti olisi eri arvoista ja jokin synti tuomittavampaa tai vähemmän tuomittavaa kuin toinen? Tuolla logiikalla mitä nim.ydinperhe kirjoitti, myöskin heteroilta tulee kieltää lapsen teko, koska on heteroperheitä, joissa on vain yksi vanhempi.
Niin, kaikilta niiltä tulee kieltää lapsen teko, joilla on uhkana yksihuioltajuus tavalla tai toisella??? Mikäs rangaistus laitettaisiin, jos niin sitten käy???
Asia on niin, ettei voi vaatia täydellisyyttä näissä parisuhde asiosissa, saati vanhemana olemisesssa. Sitenhän kukaan ei kohtaa tee lapsia!mummomuori kirjoitti:
Niin, kaikilta niiltä tulee kieltää lapsen teko, joilla on uhkana yksihuioltajuus tavalla tai toisella??? Mikäs rangaistus laitettaisiin, jos niin sitten käy???
Asia on niin, ettei voi vaatia täydellisyyttä näissä parisuhde asiosissa, saati vanhemana olemisesssa. Sitenhän kukaan ei kohtaa tee lapsia!Ja sitten aina välillä tehdään lapsia "vahingossa". Niiden kanssa sitten on niin ja näin, riippuu siitä miten isä ja äiti vahinkolapseen suhtautuvat.
Kun itse olin tilanteessa, jossa vauvaa tuotiin laitokselta, niin kauhistelin kuinka tästä selviää ja osaa kasvattaa lapsen hyväksi yhteiskunnan jäseneksi. Mutta kaikki meni aivan mallikkaasti, onnistuimme.torre12 kirjoitti:
Ja sitten aina välillä tehdään lapsia "vahingossa". Niiden kanssa sitten on niin ja näin, riippuu siitä miten isä ja äiti vahinkolapseen suhtautuvat.
Kun itse olin tilanteessa, jossa vauvaa tuotiin laitokselta, niin kauhistelin kuinka tästä selviää ja osaa kasvattaa lapsen hyväksi yhteiskunnan jäseneksi. Mutta kaikki meni aivan mallikkaasti, onnistuimme.Toki, mutta nykyään "vahinkolapsia" on aiempää vähemmän.
- bubbeligosse
KAIKKI SUOMEN GAYT, YHTYKÄÄ JA KOSKETELKAA TOISIANNE!
JA LEVITTÄKÄÄ ILOSANOMAA AHDASMIELISILLE HOMOFOBISILLE!- MisterXsäsi
Kiitos sinulle Glitterprinsessa! ps. viime kerran kun tavattiin niin lähdit pois liian nopeasti pinkinvärinen permanenttisi vain liehuen tuulessa sen jälkeen kun rupesin koskettelemaan sinua polvesta. muistan vain sen pelokkaan ilmeesi ja muminasi "Jeesus vielä rankaisee minua tästä, aa-yhdistys oli sittenkin oikeassa" kun lähdit kyyneleet silmissä ulos ulko-ovesta. En halua että tunnet turhaa syyllisyyttä joten ole hetki rauhassa ja ota yhteyttä taas kun tunnet olosi taas itsevarmaksi! t. rakkaasi
- bubbeligosse
Tahtoisin ottaa sinulta suihin! Tavataanko huomeniltana tutussa baarin WC:ssä klo 21.00?
- Tosi.asiassa
Voisko se lapsettomuus johtua niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin, ehkäisy.
Seksistä halutaan sen kaikki ilo, muttei haluta ottaa vastuuta sen seurauksista, eli lapsesta.
Seksi on otettu muuhun käyttöön kuin lapsentekoon. Media tyrkyttää kaikenaikaa informaatiota siitä kuinka saada parempaa seksiä. Taitaa kohta olla niin, että ihmiset ei enää edes tiedä, mitä varten se seksi ihmiselle alunperin luotiin.Ihminen ja apina harrastavat seksiä muulloinkin kuin silloin kun halutaan tehdä jälkikasvua.
Muut eläimet keskittyvät seksiin kerran vuodessa.Kyllä, tämäkin asia on käännetty totaalisesti päälaelleen ja palvelemaan ihmisen himoja ja nautintoja.
- fuck.eu.ja.mätäsuomi
Homoseksuaalisuus, yhteiskunnan muuttuminen hedonistisemmaksi, eikä saa unohtaa EU:ta ja Sipilää vasalleineen. Siinä yhteiskunnan mädättäjät, jotka tuhoaa mm. perheinstituution merkitystä. Vanhat arvot tuhotaan ja uudet runnotaan päälle. Eikä terve ihminen näe Suomea enää turvallisena lapsilleen.
- kui2
Kun kyselin kerran että liekö ehkäisemisessä jotain väärää eli Raamatun- ja/tai luomisjärjestyksen vastaista. Kailottivat "oikeat uskovat" kuorossa että koko ketjun verran: että EIhän sitä ole pakko synnyttääää! Aatami ja Eeva toteuttivat lisääntymiskehoituksen oikein hyviin Jne, jne.
Mutta Nytkö: on takki kääntynyt, kun puhe on muusta/ kestoaiheesta siia - ja kaikki se muu kailottaminen unohtui?? ;D
ps. Termi "luomisjärjestyskin" oli aivan utopiaa kun minä niin kysyin, vaikka muuten sitä käytetään kyllä. :)
Mä en unohda samantien kaikkea vaan muistan mut kaikki ei."EIhän sitä ole pakko synnyttääää! "
Niin, umpikuja tulee eteen, jos liian tarkkaan näitä eräiden tarinoita lukee.mummomuori kirjoitti:
"EIhän sitä ole pakko synnyttääää! "
Niin, umpikuja tulee eteen, jos liian tarkkaan näitä eräiden tarinoita lukee.Raamattu on uskoville elinehto mutta teille liberaaleille tosiaan umpikuja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984