mistään en ole löytänyt kokemuksia tai keskustelua, kannattiko soittaa vai menikö rahat hukkaan?
Selvänäkijä AnuQ kokemuksia onko kellään?
12
1288
Vastaukset
- viur
Soitin kerran. ihan ystävällinen mutta en soita toiste. Eli ei nähnyt minulle.
- onneter
Soittelen silloin tällöin. On kyllä nopea eikä turhan jaarittelija.
- Dipleyn
Kirkkoherran avustaja.
Ei, Kyllä - Anonyymi
Minä olen pitänyt hänen tyylistään. Nyt en löydä sivustoa enää...
- Anonyymi
Pelkkä tyyli ei ehkä sitten riittänyt.
- Anonyymi
Oisko vaihtanut nimeä. Tekevät sitä usein näissä piireissä. Tulee Anu S ,-nimellä seuraavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko vaihtanut nimeä. Tekevät sitä usein näissä piireissä. Tulee Anu S ,-nimellä seuraavaksi.
Oikeet ei vaihtele. Ei ole tarvis. Mäöä en menisi sellasille joitten on tarvinnu vaihtaa kun siihen on varmaa sitte joku syy.
- Anonyymi
Anu S sinäkö 😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeet ei vaihtele. Ei ole tarvis. Mäöä en menisi sellasille joitten on tarvinnu vaihtaa kun siihen on varmaa sitte joku syy.
Kyllä edelleen toimin ennustajana. Googlen sivuja olen uudistamassa ja siksi ei ehkä löytynyt.
- Anonyymi
Selvän näkijät Pihtipudas selvittää Anu asiaa.
Hajut - Anonyymi00013
Ei mene rahat hukkaan. On mulle nähnyt hyvin tarkasti jo vuosia.
- Anonyymi00014
No itseäsihän tossa joka kommentissa kehuit. Ei kiitos!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616