mistään en ole löytänyt kokemuksia tai keskustelua, kannattiko soittaa vai menikö rahat hukkaan?
Selvänäkijä AnuQ kokemuksia onko kellään?
12
1281
Vastaukset
- viur
Soitin kerran. ihan ystävällinen mutta en soita toiste. Eli ei nähnyt minulle.
- onneter
Soittelen silloin tällöin. On kyllä nopea eikä turhan jaarittelija.
- Dipleyn
Kirkkoherran avustaja.
Ei, Kyllä - Anonyymi
Minä olen pitänyt hänen tyylistään. Nyt en löydä sivustoa enää...
- Anonyymi
Pelkkä tyyli ei ehkä sitten riittänyt.
- Anonyymi
Oisko vaihtanut nimeä. Tekevät sitä usein näissä piireissä. Tulee Anu S ,-nimellä seuraavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko vaihtanut nimeä. Tekevät sitä usein näissä piireissä. Tulee Anu S ,-nimellä seuraavaksi.
Oikeet ei vaihtele. Ei ole tarvis. Mäöä en menisi sellasille joitten on tarvinnu vaihtaa kun siihen on varmaa sitte joku syy.
- Anonyymi
Anu S sinäkö 😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeet ei vaihtele. Ei ole tarvis. Mäöä en menisi sellasille joitten on tarvinnu vaihtaa kun siihen on varmaa sitte joku syy.
Kyllä edelleen toimin ennustajana. Googlen sivuja olen uudistamassa ja siksi ei ehkä löytynyt.
- Anonyymi
Selvän näkijät Pihtipudas selvittää Anu asiaa.
Hajut - Anonyymi00013
Ei mene rahat hukkaan. On mulle nähnyt hyvin tarkasti jo vuosia.
- Anonyymi00014
No itseäsihän tossa joka kommentissa kehuit. Ei kiitos!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708