#Helsinki #Viihdekuoro #sekakuoro #matalakynnys #harrastus #musiikki
Kuorotaitojen alkeita treenaava kuoromme soveltuu kaikille lauluintoisille taitotasosta riippumatta.
MIEHET! Ilolaulu kaipaa miehiä mukaan laulamaan!
Ilolaulu-kuoro harjoittelee tiistai-iltaisin Metsälässä Helsingissä klo 17.10-18.25. Alkaen 15.8.2017
Kuoroharjoitukset pitävät sisällään kappaleiden opettelua, lämmittelyä ja äänenhuoltoa. Laulamme pop/jazzmusiikkia & kansanmusiikkia laidasta laitaan eri kielillä. Tapaamme 15 kertaa lukukauden aikana.
Lukukauden päättää pienimuotoinen konsertti.
Varustus:
kansio nuotteja/sanoja varten,
muistiinpanovälineet,
tallennin jos sellainen on (esim puhelin),
iloinen mieli.
Osaamattomuus ei ole esteenä tai edes hidasteena osallistumiselle. Halu laulaa ryhmässä riittää! Ei pääsykokeita.
www.musawimma.com
LISÄTIETOJA JA ILMOITTAUTUMISET:
https://holvi.com/shop/atsartosk/product/138044bb4a8439755e7019a2fcca3a01/
Uusi harrastus? KUOROLAULUA TARJOLLA!
MusaWimma
0
219
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493