Miksi musta ei pidetä

kiusattuehkä

Moi, oon 10v poika ja melkee kaikki pojat melkee ingroonaa mut... Oltiin ennen parhait kavereit mut yhen päivän jälkee se ei oo ees puhunu. Kysyn että onko 37kg ylipainonen kun muut luokan pojat on tyylii 31kg. Ja sit kaikki tytöt pitää mua outona, esim. puhun paljon outoja juttuja mut se on normaalia? Oon myös ylivilkas

9

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoisin vastauksia tai apua

• En nyt välttämättä sanoisi, että "outojen juttujen" puhuminen on välttämättä kovin normaalia.

Se, että joutuu ignooratuksi, voi johtua juuri niistä oudoista jutuista. Jos ne jutut ovat esimerkiksi kovin ällöttäviä, creepyjä tai pelottavia, niin on ihan ymmärrettävää, että sellaisten juttujen kertojaan pidetään etäisyyttä.

Toinen syy voi olla tuo ylivilkkaus. Jos olet kovin levoton hästääjä, niin seurasi voidaan kokea rasittavaksi.

Painostasi on mahdotonta sanoa mitään tarkkaa tietämättä pituuttasi ja ruumiinrakennettasi, mutta en olisi kovin huolissani noiden kuuden kilon tähden.

En nyt kuitenkaan ehkä vielä pitäisi yhden päivän ignooraamista varsinaisena kiusaamisena.

Voit tietysti koettaa ihan itsekin miettiä sitä, että miten olisit mahdollisimman kiva kaveri/ystävä muille.

• Tarkotin tolla et yhden päivän jälkee ei oo puhunu et niinkus siit on kauan aikaa ku se lopetti niinku 2kk eikä oo puhunu

• kiusattuehkä kirjoitti:

Tarkotin tolla et yhden päivän jälkee ei oo puhunu et niinkus siit on kauan aikaa ku se lopetti niinku 2kk eikä oo puhunu

No oletko koettanut kysyä häneltä/heiltä suoraan, että miksi puhuminen loppui?

Voisi myös olla hyvä puhua ongelmastasi jollekin tutulle luotettavalle aikuiselle. He pystyisivät neuvomaan paremmin, koska ovat siellä "paikan päällä" ja tuntevat sinut.

• 15vuotias

Kuvauksesi muistuttaa minua tuossa iässä. Aika moni piti minua outona. Sitten minua jopa kiusattiin, mutta tajuan nyt että olin provosoinut kaikkia muita koko ajan - täällä ylivilkkautesi tulee mukaan peliin - ottamalla paljon enemmän tilaa kuin kukaan muu. Kyllä, jaoin tilan omasta mielestäni oikeudenmukaisesti, eli fifty fifty - 50% minulle ja 50% muille. Eli valtava epätasapaino, koska muut jakoivat sen tilan.
      Ole juuri ylivilkkautesi vuoksi varovainen sen kanssa, miten paljon tilaa annat muille. Kun sisältä tulee loputtomasti impulsseja voi helposti toteuttaa niitä tahtiin jota muut eivät voi seurata.
      Sosiaalisesti on helpompaa ja muille miellyttävämpää jos annat heidänkin olla itsensä, vaikkei aina olekaan helppoa odottaa kunnes kaveri on kertonut juttunsa loppuun.

Kunhan opit nämä taidot sinulla pitäisi mennä hyvin. Niin ainakin minulla.

• Kiitti vastauksesta

• Aika hyvin sanottu.

• MOIKYRPÄ

TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE!! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN!! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!

• rounders8

Anna palaa! Itseäni pidettiin outona varmasti ja vähän kiusatiin, mutta minä olin se joka matkusti ympäri maapallon...muutin Afrikaan, sen jälkeen Australiaan :) Hassulta näytti sitten Suomen kuviot, puhumatta jostakin pikkukoulusta jossain vaikka meillä oli 500 oppilasta. Pahimman kiusaajan näin baarissa, teki mieli vetää lättyyn, omat 30kg oli tullu saleilta ja muusta, hän oli sama ihminen ja silmissä ISO pelko. Kymmeniä kertoja olin unelmoinut siitä, ja nyt olisi ollut osaamista hoitaa tilanne hyvinkin syvällisesti. Tunsin vain halveksuntaa ja ihan pikkuruisen sääliä.

Anna Palaa, elä eläkä kysele!! Ei maailma mieti kg arvoja, jos joku runkku niin tekee niin iske siihen!
      Outona pidetään miljoonaa miljoonaa asiaa maailmassa hyvä ihminen, jos haluat olla epäouto, kova duuni edessä :D:D:D Itse rakastan outoja tyyppejä ja välillä itse kiusallaankin outo ja juttelen outoja :D

Jos sulle jossain sanoo joku hönö etä puhut liikaa, sama tilannen ja samat sanat maapallon toisella puolella ja sulta kysytään miksi et puhu kunnolla mitä ajattelet :) En puhu tp hakijoista, he eivät edusta tunnetta tasa-arvoa tai rakkautta.

Live your life!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3307
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      251
      2130
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2019
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1311
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1040
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1026
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe