Epämukavuusalue on hyvinkin järkevää

dcuoxyuo

ajattelen nyt itseäni. Elene Farrante kutsuu kuten seitsämän nimen tyttö ja tiibetin naiset yms. yms. Jos vain mukavuusalueella josta tulisi kuitenkin epämukavuusalue johtuen elämänsä päiviensä tuhlaamisesta kuten tänään jolloin voin suorittaa pudistavia kotitöitä kuten lusikkalaatikoiden pesua, pyykkäämistä kaikenlaista puuhastelua joka joka pitää kotini hygieenia tason laadukkaasti yli keskinkertaisten. Valita mitä lounaaksi laitan ( yksityisasiani ) ihastella kaikkia kauniita, ajattomia kesämekkojani jota en ole täällä suomessa vielä tänä kesänä pukemaan päälleni lähinnä vain syysvaatetuksella jne.. Paljon mielenkiintoista tehtävää riittävästi josta sujuvasti vasta kaiken tekemäni jälkeen voin siirtyä mukavuusluelle lukemaan mutta en äänikirjoja sekä tervoittaa kynät valmiiksi. Ajattelin ja suunnitelin ostosreissua lähimpään ikeaan kun pitemmän aikaan on näyttänyt siltä että uuden vaatekaapin hankinta on ajankohtainen . Ei en ole kiinostunut mistään niistä kaikista yleisötapahtumista mitä kaikkia niitä mainostavatkaan minulla on näitä joidenkin tylsinä pitäviä kotitöitä säännölisesti kotonani jotta voin virkistyä ja levätä mukavuusalueellani samoin somistaa mitä viehättävämmäksi ympäristöäni itselleni eikä se pahaa tee jos ohikulkijatatkin saavat mieltänsä ylentävää ja silmän iloa katseltavaksi. Tosin ei istumalihaksistani vaan normaalista suomen kesään kuuluvista somistuksista joita myös muiden omallatavallaan esittelevät. Itse olen investoinut toisiin asioihin mutta vaatimattomuuskin voi olla estetiikkaa ja mieltä ylentävää kun ohikukijat osaisivat eroitta milloin vaatimattomuus voi olla hyve milloin vastaavasti moukkamaista.

olkoon tämä muistutuksena jokaiselle että ne omat nurkkansa mm. kannattaa pitää puhtaana ja varsinkin kirpputoreilta hankintojaan tekevät jotta jatkuva ummehtunut ja koi sekä muiden toukkien oleskelu ei haittaisi minun kirjoitus / lukemisrauhaani. Itse en osta mitään kirpputoreilta vaan yritän omalta osaltani työlistää suomalaisia siinä missä osaan myös vastaavasti työlistää tänne suomeenkin päin maailmalta jotta mieihmiset ja naisihmiset voisivat valita ja ostaa itselleen sopivia vaatteita, kenkiä jne. jotta ei heidän tarvitsi aina minulta kysyä mistä olet sen ja tuon ostanut kun suomesta he eivät ole löytäneet. Kiitoskiitos että haaremihousut on tulleet näkyvästi myös markkinoille vaikka itseni ei tarvitse peitellä eikä hävetä itseäni tunnen juuri haaremihousuissa oloni mukaavusalueella eläväksi jos kimonoa ei oteta nyt lukuun se on sitten niissä tulevissa kirjoissa omana tarinana. Tässä vain ns. näytteitä...

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ycuixjiox

      Suomessa liikekeskusten kuten supermarkettejen yhteydessä toimivat naisten wc ja lastenhoitohuoneet eivät kyllä houkuta kansainvälistä turistia kun eivät itseänikään. Jokainen normaali naisihminen tietää miltä tuntuu normaalipainoistenkin ahtaa itsensä ostoskasseineen sinne pieneen kopperoon etenkin vain yksi naulakon virkaa esittävä ripustuskoukku johon juuri ja juuri käsilaukku sopii jne. Yleensä säästösyistä johtuen wc, tarkastajat ns, siistijät eivät juurikaan enää käy. Kun on saanut matkustaa ja nähdä enemmänkin niin, niin tietoisuus lisääntyy miltä niiden yleisten wc.tilojen kuuluisi näyttää ja minkälainen puhtaus / hygieniataso on yleisesti hyväksyttävää. Joka kerta joudun tai saan suomessa siivota käyttämäni liikekeskuksisssa olevan naisten wc.ssä käyttämäni tilan, en kuitenkaan niin armoillinen ole että siivoaisin viereisen kopperon jota en käytä. Laadukkaat nenäliinat on oltava varusteina koska wc paperit ovat varastaneet tai laatu on huonoa ja halpaa samoin yleinen viihtymättömyys edes jäädä huulipunaa tai puuteroimiseen ei kiinosta siksi mieltä madaltava kokemus on-


      Kun on saanut useita vuosia käydä palatsimaisissa naisten huoneissa ulkomailla on mihin verrata enkä vähemmän huonona pidä four seasons hotelketjujen laatua jossa naisihminen tuntee olevansa tervetullut ja ostoksille on tilaa kuin divaaneille. Hygieniatuotteet ja käsipyyhkeet kuin somistus viihtyvyydellään on toista kuin suomen kaikenmaailman ostoskeskuksissa Tietysti ymmärrän että vähemmän ajattelemattomia tämäkin juttu satuttaa mutta minua ei koska omalla työlläni ansaittua rahaa voin käyttää kuinka haluan ja matkustaa minne haluan sekä samalla asua vain laadukkaasti kuin myös käydä loistokkaissa naistenhuoneissa " puuteria lisäämässä " kuten nykykielellä ilmaisemme. WC tohtorit voisivat kiinnittää huomiota kansainvälisten turistien " kaltoinkohteluun " täällä suomessa kun joutuvat tyytymään alle arvosteluasteikon oleviin wc tiloihin jotka ovat sisutukseltaan yhtä tympeitä ja mauttomia kuin itse suunittelijakin. ehkä.


      En suostu ymmärtämään kuluttajia jotka suostuvat kyseiseen kohteluun jossa heidän rahoistaan ja ostotapahtumista ovat kiinostuneita mutta kykyä ei ole panostaa wc viihtyvyyteen kuin lastenhoitohuoneoden tasoon. Tosin aina vaatimattomille näyttää riittävän vähimmäismäärä kun heillä ei ole mihin verrata. Luulsi sivistyksen jo saavuttaneen siinämäärin että ei ole noloa ja hävettää liike-elämän mainostaa liikkeitään laadukkailla wc palveluilla, Kaikenkaikkiaan täytyykö minun tiedostaa että kuluttajat ja asiakkaat eivät sitten arvosta itseään vaan wc kuin wc käy ja ihan millätahansa sen kuivaamisenkin suorittavat. Miltä se tuntukaan kun ostoskassit on niissä vessojen lattioilla saanut likaantua kun naulakoiden suhteenkin on sääsäneet.

      Muistakaa käydä omassa wc.sä ensin kun lähdette ostoksille ja varautua käsidesiin, laadukkaisiin ketakäyttöpyyhkeisiin sekä sietämiskykyä jota niin normalin tarpeen kohdatessa voi joutua kokemaan ja yleensä aina...

    • oixuix

      Vaikka en koe tarpeeliseksi kirjoittaa itsestäni yksityisasioitani kuin " pintaa raapaisemalla " haluan kuitenkin julkaista miten tärkeä ja tarpeelinen on wc yleisissä liikekeskuksissa, supermarketeissa, autoliikkeissä jne. Kahdeksankymmentä luvun lopussa silloinen elämänkumppani halusi itse ostaa minun käyttööni porssen siis se on auto ja pieni auto 912 tai 911 olin kertonut hänelle että sellaisen vielä ostan kun käytettynä kelpaa jää matkustamiseen enenmmän. Elämänkumppani kuitenkin ilman minulta kysymättä vei minut autoliikkeeseen ja totesi että tässä sinulle kyseinen porsse joka oli juuri sellainen ja juuri oikean värinen. Nyt huomioitavaa käytöksestäni on vain se että: kysyin asiakaspalvelijalta onko heillä wc. tä kyseinen asiakaspalvelija ei ilmeisesti ollut tyytyväinen näkemäänsä kun emme olleet puketuneet ostajan näköisesti vaan jostain syystä ihan tavalisesti silloin...

      No kun sain kieltävän vastauksen että heillä ei ollut wc.tä tai sitten mahdolisesti wc oli niin likainen että ei halunnut minua sinne päästää, oli miten oli. Siinä samalla tein päätöksen että nyt jää kyllä porsse ostamatta ja niin jäi. Tätä on kaverini nauraneet ja huvinsa saaneet käytöksestäni vaikka minua ei naurata yhtään kun maksaville asiakkaille ei ole mahdollisuutta silloin käydä liikekeskuksen wc. ssä. Autoliike oli iso ja näyttävä.

    • Anonyymi

      Onpa pitkästi pitänyt rikoshistoriaa perustella sitä on epämukavuus alue ei tuloksia tutkinta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe