Ei ole järvi enää sama rauhallinen lomailupaikka kuin ennen. Pesukone ja TV kauppiaan lapsellinen jälkikasvu samanlaisina kavereineen on ottanut asiakseen häiritä ihmisten rauhaa sillä jatkuvalla turhakkeilla pärräämisellä.
Mitenhän se saataisiin loppumaan?
Auttaisiko ostoboikotti vai pitääkö turvautua perisuomalaiseen suoraan puheeseen naamakkain?
Ostoboikotti ainakin olisi helppo toteuttaa, sillä samaa tavaraa saa kaikista lähikaupungeista ja valikoimat ovat kaupungeissa paljon laajemmat sekä hinnat kohdallaan. Kauhavaa tai Alajärveä en tässä yhteydessä pidä kaupunkeina
Vesiskoottereilla turhaa pörräämistä
6
409
Vastaukset
- Perin_kyllästynyt
Tai ainakin oletan että pörrääjiä ovat mainitut tahot. Toki on pieni mahdollisuus että olen väärässäkin. Siinä tapauksessa olen pahoillani väärästä todistuksesta. Joka tapauksessa olisi hyvä että turha pörrääminen loppuisi ja rauha palaisi järvelle
- kyllästynyt65
Oli kuka oli, mutta voisivat hieman ajatella muitakin mökkiläisiä.
- kaksipiippuinenhauli
olisiko huristelia ollut ongenkoukkukauppias, jos niin on hänet olisi pitänyt pidättää ja panna katiskaan.
- Tuuleeko_päässäsi
Et näemmä ole muistanut suojata päähäsi suoralta auringonpaisteelta ja sahanpurut ovat kärähtäneet. Se ei tee puruille hyvää kuten ei myöskään niiden kastuminenkaan. Sinulla tunnetusti on kokemusta molemmista ja se selittänee oudot kommenttisi
- kattilankansipata
onkiiko hän katiskasta vai kuivaako sahajauhojaan.
- kärsinytukko
ongenkoukkukauppiaan karhukoira haukkua rätkyttää yöllä, vieden naapureiden yöunet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018013- 1075647
- 2784962
- 494913
- 763697
- 542920
- 642647
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328