Kampanja käynnissä?

KoulukiusauksenUhri

Nyt on selvästi käynnissä jonkinlainen kampanja, jolla pyritään kääntämään oriveteläisten huomio pois siitä, että minua on rankasti kiusattu koulussa.
Täällä palstalla kysellään kaikenlaista joutavaa, milloin lounaspaikoista, juopoista, irtokoirista, pedofiileistä jne.
Kaiken tarkoitus on selvästi viedä huomio pois minun kärsimyksistäni ja siitä että minua on rankasti kiusattu.
Nyt kaikki mukaan protestoimaan tätä saatanallista kampanjaa ja suunnitelmallista harhautushanketta. Minun kärsimykseni on saatava taas kuuluviin ja siitä on keskusteltava täällä, maksoi mitä maksoi.

11

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakikomppaaja

      Komppaan KoulukiusauksenUhria

    • se-koulukiusattu

      Satunn itse olemaan tuon keskustelun aloittaja, joten tämän ketjun aloittaja en ole. Taidat olla joku provo?

    • KoulukiusauksenUhri

      On vaikeeta ku joutuu keskusteleen ihan yksin ja ittelleen.
      Eikö joku vois antaa mulle vähän myötätuntoo, tai jos ei sitä ni ainaski vaikka myötähäpeetä!

      • Vakikomppaaja

        Komppaan KoulukiusauksenUhria.


      • Vakikomppaaja

        Komppaan itseäni!


    • aValste

      pompatkaa vaikka Vittuun.

    • KoulukiusauksenUhri

      On tosi kurjaa näin istua ja varrota kun kukaan ei ota osaa mun tuskaani.
      Ettekö te saatanan epäkypsät sikiöntekeleet voisi edes jotakin kommentoida tähän keskusteluun. Perrrkele kun on ärsyttävää kun joutuu taas TÄLLÄKIN KERTAA ihan itse vaan kommentoimaan itselleen ja itsekseen keskusteleen niinku TÄHÄNKI ASTI.
      Mua on kiusattu rankasti ja ettekö te vitun muut runkkarit voi mitään sanoo siihen.
      Toivottavasti joku edes komppaa kohta.

      • Vakikomppaaja

        Komppaan Koulukiusauksen uhria.


    • palstanpyytänyt

      voi tulla yllätyksenä, mutta en pyytänyt S24:n ylläpitoa perustaman tätä palstaa yksinomaan sinulle, vaan kaikille joilla on Oriveteen liittyvää keskusteltavaa.

      toisekseen oma kampanjasi vaikuttaa asiattomalta, eikä kuulu tälle palstalle. jos sinulla on käsittelemättömiä asioita, niin käsittele ne ihan henkilökohtaisesti toisen osapuolen kanssa.

      • luonnnonYstävä

        Olen kyllä täysin samaa mieltä.
        Tuo koulukiusauksen uhrina esiintyvän henkilön käymä panettelukampanja viatonta ihmistä kohtaan on kääntynyt häntä itseään vastaan.
        Kaikki syytökset ovat näin osoittautuneet tuulesta temmatuiksi ja valheellisiksi.
        On jo aika laittaa piste tuollaiselle mustamaalaamiselle.


    • KoulukiusauksenUhri

      Miksei kukaan voi sääliä minua?
      Omasta mielestäni tarvitsisin huomiota nyt enemmän kuin jonninjoutavat aloitukset täällä Oriveden palstalla.
      Ettekö te tajuu että mun kiusaamiseni on nyt saatava kaikkien huulille.
      Sitä on nyt pakko käsitellä ja veulata ja vatvoa täällä.
      Lopettakaa se paskanjauhaminen ja keskustelkaa minusta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe