HERRA EI ILMOITA PÄIVÄMÄÄRIÄ TAPAHTUMILLE!!!

dgnzhfghjfg

Mikäli joku ilmoittaa tarkan ajankohdan muka profetiaksi, se tieto tulee stanalta.
Kuten palstalla on saatu havaita asian olevan.

42

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • violaluna17

      Joo,paljon onkin ollut vääriä profetioita . Jotka ei olekaan toteutuneet. Pelottelua ja jotkut hyötyy rahaa keräten,esim. Patmos. Katsotaanpas jos syyskuussa tapahtuisi vihdoinkin jotakin! Aamen, tule,Herra Jeesus!

      • wrgetyty

        Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        Patmolsen varojenkäyttöä valvotaan tarkasti.
        Tiedätkö minne varat menevät?

        Tässä vain yksi esim.

        Lue, mitä sinun kätesi Patmosystävänä saa aikaan maailman lasten elämässä:

        ARMENIASSA käsilläsi edistät vammaisten lasten oikeuksia päästä normaaliin kouluun ja hoivaat Harbertin
        lastenkodin vammaisia lapsia ja nuoria.

        BRASILIASSA rakkaudelliset kätesi ovat ojentuneet favelan (slummin) rikkoutuneitten perheiden maailmaan
        tuoden taivaallista apua slummikeskus-Taivaan työn kautta.

        EGYPTISSÄ suojelevat kätesi mahdollistavat vainotuille koptikristityille turvallisen koulutien, ruoka-apuohjelman ja Pyhän Simonin Patmossairaalan hoidon.

        ETIOPIASSA sinun kätesi tarttuu katulapsen käteen, avaa hänelle oven katulapsikotiin, ohjaa elämässä sekä
        osoittaa muslimialueen köyhille lapsille tien Lokken kouluun.

        ISRAELISSA Jumalan rakkaudella täyttynyt sydämesi saa kätesi ojentumaan vaikeasti vammaisten
        juutalais- ja arabilasten elämään tuoden turvaa ja apua Limanin koulun lapsille ja Abu Joosefin talon
        lapsille.

        LIBANONISSA kätesi tukee ja rohkaisee Sadonkorjuun lastenkodin lapsia niin, että he voivat käydä
        koulua.

        MOLDOVASSA kätesi hoitaa tuberkuloosiin sairastuneita lapsia, antaa heille ruokaa, mahdollistaa
        lääkkeet, hoidon – jokapäiväisen avun Kishinevin ja Tyrnovon sairaaloissa.

        ROMANIASSA köyhien kylien lapset tarttuvat sinun käteesi, katsovat silmiisi ja näkevät, että heillä
        on ihmisarvo ja mahdollisuus nousta toivottomuuden kierteestä toivoon ja tulevaisuuteen.

        SIPERIASSA ja eri puolilla maailmaa lapset näkevät ojennetut kätesi, jotka toivottavat heidät tervetulleiksi
        kesäleireille, joissa paikallisten työntekijöiden kädet ojentuvat rukoilemaan ja siunaamaan
        heitä ja he löytävät Jeesuksen.

        OPERAATIO JOULUN LAPSI -työssä sinun kätesi vetää Romanian ja Moldovan lapsia Suureen Seikkailuun,
        joka kertoo Jeesuksesta. Sinun kätesi ojentaa heille kenkälaatikon kokoisen lahjan, joka saa
        heidät ihmetellen kysymään: ”Onko tämä minua varten?”

        VUODEN 2016 AIKANA PATMOS LÄHETYSSÄÄTIÖN LASTENAPU SAI LÄHETTÄÄ LÄHES 1,5 MILJOONAA EUROA APUA MAAILMAN HÄDÄNALAISILLE LAPSILLE. Lue kiitollista raporttia Patmoslapset-lehdestä tämän kirjeeni ohessa. Kiitos sinulle, joka olet jo kummi ja autat lapsia jossakin työmme kummikohteessa.


      • Matt.25

        34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


      • Jobinpostia
        Matt.25 kirjoitti:

        34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        Room.3:28. Niin päätimme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain töitä. Ketkä näin päätti?


      • ascsdef

        ok..


      • wedre
        wrgetyty kirjoitti:

        Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        Patmolsen varojenkäyttöä valvotaan tarkasti.
        Tiedätkö minne varat menevät?

        Tässä vain yksi esim.

        Lue, mitä sinun kätesi Patmosystävänä saa aikaan maailman lasten elämässä:

        ARMENIASSA käsilläsi edistät vammaisten lasten oikeuksia päästä normaaliin kouluun ja hoivaat Harbertin
        lastenkodin vammaisia lapsia ja nuoria.

        BRASILIASSA rakkaudelliset kätesi ovat ojentuneet favelan (slummin) rikkoutuneitten perheiden maailmaan
        tuoden taivaallista apua slummikeskus-Taivaan työn kautta.

        EGYPTISSÄ suojelevat kätesi mahdollistavat vainotuille koptikristityille turvallisen koulutien, ruoka-apuohjelman ja Pyhän Simonin Patmossairaalan hoidon.

        ETIOPIASSA sinun kätesi tarttuu katulapsen käteen, avaa hänelle oven katulapsikotiin, ohjaa elämässä sekä
        osoittaa muslimialueen köyhille lapsille tien Lokken kouluun.

        ISRAELISSA Jumalan rakkaudella täyttynyt sydämesi saa kätesi ojentumaan vaikeasti vammaisten
        juutalais- ja arabilasten elämään tuoden turvaa ja apua Limanin koulun lapsille ja Abu Joosefin talon
        lapsille.

        LIBANONISSA kätesi tukee ja rohkaisee Sadonkorjuun lastenkodin lapsia niin, että he voivat käydä
        koulua.

        MOLDOVASSA kätesi hoitaa tuberkuloosiin sairastuneita lapsia, antaa heille ruokaa, mahdollistaa
        lääkkeet, hoidon – jokapäiväisen avun Kishinevin ja Tyrnovon sairaaloissa.

        ROMANIASSA köyhien kylien lapset tarttuvat sinun käteesi, katsovat silmiisi ja näkevät, että heillä
        on ihmisarvo ja mahdollisuus nousta toivottomuuden kierteestä toivoon ja tulevaisuuteen.

        SIPERIASSA ja eri puolilla maailmaa lapset näkevät ojennetut kätesi, jotka toivottavat heidät tervetulleiksi
        kesäleireille, joissa paikallisten työntekijöiden kädet ojentuvat rukoilemaan ja siunaamaan
        heitä ja he löytävät Jeesuksen.

        OPERAATIO JOULUN LAPSI -työssä sinun kätesi vetää Romanian ja Moldovan lapsia Suureen Seikkailuun,
        joka kertoo Jeesuksesta. Sinun kätesi ojentaa heille kenkälaatikon kokoisen lahjan, joka saa
        heidät ihmetellen kysymään: ”Onko tämä minua varten?”

        VUODEN 2016 AIKANA PATMOS LÄHETYSSÄÄTIÖN LASTENAPU SAI LÄHETTÄÄ LÄHES 1,5 MILJOONAA EUROA APUA MAAILMAN HÄDÄNALAISILLE LAPSILLE. Lue kiitollista raporttia Patmoslapset-lehdestä tämän kirjeeni ohessa. Kiitos sinulle, joka olet jo kummi ja autat lapsia jossakin työmme kummikohteessa.

        ok..


      • adwef
        ascsdef kirjoitti:

        ok..

        ok..


    • Tarkkaväännös

      Ps.136:25. Häntä, joka antaa ravinnon kaikille lihalle, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti. Biblia (1776), Joka antaa kaikille lihalle ruuan: sillä hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti.

      • 443434

        ok--


    • Jarmo__EiKirj

      Vain Jeesuksen paluun pelko panee laittamaan tällaisia mieliyhtymiä. Ne ei kuitenkaan ole Raamatusta, vaan ihmisen epäuskosta.

      Sen sijaan Raamatussa lukee näin:

      Aamos 3:7 Herra, Herra ei tee mitään, ellei ensin ilmoita siitä palvelijoileen profeetoille.

      Kääntäkää tämä sana sitten joksikin muuksi, jos kykenette?

      • Valvokaaa

        Ilmoittaa kyllä, mutta ei koskaan tarkkaa ajankohtaa.


      • 34678

        2000 vuotta on minimitoleranssi. Siitä ei tingitä!


      • Jarmo__EiKirj
        Valvokaaa kirjoitti:

        Ilmoittaa kyllä, mutta ei koskaan tarkkaa ajankohtaa.

        Missä niin lukee? Ei Raamattu käske olla seuraamatta aikaa, päin vastoin. Eikä kiellä profetoimasta. Sen sijaan Jeesus sanoi että aikaa te ette ymmärrä! Mutta ajan merkit kyllä.
        Minua äärettömän paljon harmittaa täällä teidän luulemisenne kun laaditte näitä sääntöjä mitä ei ja mitä joo, kuitenkaan ottamatta riviäkään Raamatusta tueksenne.


      • Mikämaksaa

        No, miksi Jarmo et sitten profetoi etkä anna päivämääriä jos se kerran on niin ok?


      • Jarmo__EiKirj
        Mikämaksaa kirjoitti:

        No, miksi Jarmo et sitten profetoi etkä anna päivämääriä jos se kerran on niin ok?

        En ymmärtänyt kysymystä alkuunkaan!
        Siis miksi en profetoi? Ei profetoiminen ole minun valintani alkaa profetoida.
        Etkä anna päivämääriä, jos se kerran on ok? (En ymmärrä kysymystä)


      • Selventeliä

        Sinähän et profetoi vaan kerrot kuulemma faktuaalisia skenaarioita.

        Etkä myöskään kuulemma kerro päivämääriä.

        Kuitenkin nämä molemmat asiat ovat sinun mielestäsi ihan ok, kuten yllä perustelit. Jostain syystä et itse niihin kuitenkaan pysty, niinkö?

        Antaako oikeat profetiat ja päivämäärät sitten Piho vai Veijonen? Juuri muita luotettavan tuntuisia profeettojahan Suomessa ei ole.


      • vzdgdsg
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Missä niin lukee? Ei Raamattu käske olla seuraamatta aikaa, päin vastoin. Eikä kiellä profetoimasta. Sen sijaan Jeesus sanoi että aikaa te ette ymmärrä! Mutta ajan merkit kyllä.
        Minua äärettömän paljon harmittaa täällä teidän luulemisenne kun laaditte näitä sääntöjä mitä ei ja mitä joo, kuitenkaan ottamatta riviäkään Raamatusta tueksenne.

        Edelleenkään Jumala ei ilmoita päivämääriä. Älä Jarmo sekoile, sillä olet pilanteon kohde omilla, perättömillä valinnoillasi muutenkin.


    • Jobinpostia

      Mark.13:32. Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan..........Näin Raamattua, rivien välistä.

      • Jarmo__EiKirj

        Siis mistä päivästä ei tiedä kuin yksin Isä? Mikä päivä se sellainen on? ...ja missä se lukee?

        Vastaan heti... se lukee edellisessä jakeessa: Kun taivas ja maa katoaa, siitä päivästä ei tiedä kuin yksin isä. No, siis missä se sellainen päivä sitten on? No se on tuhatvuotiskauden lopussa kun saatana päästetään irti. Silloin taivas ja maa katoaa, eikä enää niitä ole. Jumala luo kaiken uusiksi ja siitä päivästä ei tiedä kuin yksin isä.


      • Jarmo__EiKirj

        Elikkä jatkuvasti tätä samaa luulemista ja sitten otetaan irrallinen jae kontekstistaan ja paiskataan se eteen kuin viisaana että kyllä näin on ja hutiks menee kilometri tolkulla.


    • violaluna17

      Paljon on pieleen menneitä profetioita varsinkin tuolla Leo Mellerillä,joka opetti,että syksyllä tulee milloin mitäkin,herätystä ja suurta puintipäivää,ja Venäjän hyökkäyksestäkin jotakin. Mitään ei ole tapahtunut. V. 2000 piti uudenvuoden yöllä yöllä tulla suuri tietokonekatastrofi. Ei ollut ees sähkökatkoa. Ja milloin islamisaatiosta,milloin muista harhoista. Mitään ei toteutunut. En kiellä,etteikö Patmos hyvääkin tekisi. Olin itsekin heidän työnsä tukija. Mutta petyin ,kun mikään noista profetioista iaikalaskelmista ei toteutunutkaan. Enkä enää ees avaa heidän postiaan. Olen kyllä varma,että tämä on Lopunaikaa. Miksi Herra viivyttelee? Kaikki näyttäävain pimenevän

      • fsdgf

        Etkö ole lukenut raamatusta, että koetelkaa kaikki ja pitäkää se mikä hyvää on.


    • Kuplapuhkee

      Ilm.20:13. Biblia (1776). Ja meri antoi ne kuolleet, jotka hänessä olivat, ja kuolema ja helvetti antoi ne kuolleet, jotka hänessä olivat: ja ne tuomittiin jokainen töittensä jälkeen. Room.2:13. 3:28. Ei ole tullut, vastausta ketkä näin päätti?

    • Jarmo__EiKirj

      Miten aloittaja on määritellyt päivämäärien ilmoittajan viestin olleen saatanasta? Perustele! Ja vieläpä siten että "Kuten palstalla on saatu havaita asian olevan." Millä tavoin tämä on huomattu?

      Päivämäärä pelottaa vain niitä joilla on sydämessään piilotettuja syntejä, eivätkä halua kohdata elävää Jeesusta.

      • vdsgsg

        Jumalalla on omat aivoituksensa ja ohjeensa ihmisille ja päivämäärät eivät kuulu ihmisten tiedettäväksi. Herra sanoo, VALVOKAA, SILLÄ ETTE TIEDÄ PÄIVÄÄ, ETTEKÄ HETKEÄ... tehkää parannus synneistänne.


      • dfgfdgbfff

        Päivämäärä kertoo, että sanoma on stanasta.


    • Jobinpostia

      Ilm.1:3. Biblia (1776). Autuas on se, joka lukee, ja ne, jotka kuulevat prophetian sanat, ja pitävät ne, mitkä siinä kirjoitetut ovat; sillä aika on läsnä. (sillä aika on lähellä!)

    • Ei ilmoita päivämääriä:
      1. Moos. 7:4 Sillä seitsemän päivän kuluttua minä annan sataa maan päälle neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä ja hävitän maan päältä kaikki olennot, jotka olen tehnyt."
      Joos. 1:11 "Kulkekaa halki leirin ja käskekää kansaa sanoen: 'Valmistakaa itsellenne evästä, sillä kolmen päivän kuluttua te kuljette tämän Jordanin yli mennäksenne ottamaan omaksenne sen maan, jonka Herra, teidän Jumalanne, teidän omaksenne antaa'".
      1. Moos. 40:18 Joosef vastasi ja sanoi: "Tämä on sen selitys: kolme koria merkitsee kolmea päivää.

      ....ja lukemttomat muut 1290 päivää, 1335 päivää 42kk, omer jne. jne. Ja kaikki voidaan laskea suoraan raamatullisen kalenterin kautta tähän päivään.

      • Toopeeeeee

        Eli ei päivämääriä edelleenkään. Eräänlaisia muita aikamääreitä kylläkin. Opettele nyt edes lukemaan Jumalan sanaa niin kuin kirjoitettu on.


    • KTS--

      Varokaa myös rabbien päivämääräpovauksia!
      Jumala ei ilmoita päivämääriä tapahtumille, vaan kyseessä on saatana!
      Koskee myös rabbien humpuukipovauksia!
      Jämpti nii!

    • violaluna17

      Enpä minä nyt Leo Melleriä saatanaksi sanoisi,vaikken enää haluakaan Patmostyötä rahoillani tukea. Mutta erehtynyt hän on monta kertaa,vaikka he varmasti tekevät hyvää työtä lapsien ja lähetyksen parissa. Eikä hän ainakaan Maanja taivaan väliltä_ohjelmassaan tykkää että häntä arvostellaan ,vaan lopettaa sellaiset hyvin äkkiä. Hyvä Raamatun tuntemus hänellä on,mutta siitä politikoinnista en tykkää. Se on vallanhimoa.

    • pyhässähengessä

      Mitä on hyvä raamatun tuntemus? Jos on hyvä pyhän hengen tuntemus, niin raamattua ei edes tarvitse.

      • wrhheht

        Uskovassa on Pyhä Henki, mutta Jumalan sana on se, joka opettaa eli silloin erottaa jo henget toisistaan.


    • Jobinpostia

      1Kor.4:20. Biblia (1776). Sillä Jumalan valtakunta ei ole puheessa, vaan voimassa. (sanoissa).

    • Tarkkaväännös

      1Tes.5:1. Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa. Biblia (1776). Mutta ajoista ja hetkistä rakkaat veljet, ei teille tarvite kirjoittaa.

    • iudsyduflsdyfv

      Mitä sä vouhotat olen ainakin 40 vuotta kuullut jonkun kusipään uhoavan, että valmistaudu maailman loppu tulee ensivuonna. Täysin paskapuhetta se tyyppi heitti veivinsä tarkoitti kai itseään, älkää uhotko vaan käyttäkää yhteiskunnan palveluja vaikka terveyskeskuksen.

      • sfggg

        Mitä uskonvapaus on?
        Onko laki suomessa voimassa?
        Mitä ateismin vapaus on?
        Onko pelkästään se suojeltu suomen laeissa?


    • OlkaaHereilläNyt

      Nämä tarkat Jeesuksen tulohetket ovat tarkoituksen mukaista eksytystä.
      Ne saavat odottajat "torkkumaan."
      Jeesuksen tulo tapahtuu äkisti eli se voi olla nyt tai parin sadan vuoden kulutta.
      Aikamääreet alkavat olla täysi, ja niin ne ovat olleet jo pitkään.
      Joten olkaa valmiit lähtemään äkisti, 24/7 ja valvokaa hengessä koko ajan!

      Jeesus sanoi (Luuk. 17:34):
      "Minä sanon teille: Sinä yönä on kaksi samalla vuoteella: toinen otetaan, toinen jätetään."

      Vai moniko teistä on niin kylmähermoinen, että malttaa mennä nukkumaan, jos tietäisi Jeesuksen tulevan puoliltaöin? Tunnustan, en malttaisi käydä nukkumaan vaan valvoisin parhaan kykyni mukaan ja odottaisin.

      • rewrwr

        ok-


      • weregr

        Ei ilmoita, ei.


    • Jobinpostia

      Matt.24:42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. Matt.24:44. Sentähden olkaat tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jota ette luule, Ihmisen Poika tulee. Missä mahtaa olla Jumalan Poika?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe