Motonet.fi nykyisin ihan pelleilyä

Toivotontapaus

Motonet.fi on ilmeisesti liian kiireellä alkanut kasvattaan bisnestä tai jotain muuta vastaavaa. Mennyt koko lafka ihan surkeeks. Äkkiä vaan joka paikkakunnalle yritetään hyysätä tavaratalo pystyyn

124

21732

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinkäämotonettii

      Naurettavaa palvelua ainakin hyvinkään motonetissa.

    • mätänet.fi

      motonetti on huono lafka

    • marrkujaveijo

      Motonetti on korvannut ammattilaiset jollain pennuilla, jotka koitaa tiukata sulta rekkaria autoon joka on itse tuotu Suomeen, eikä näin löydy siitä turhasta järjästelmästä. Toinen toistaan turhempia osia ja palattaminen ei onnistu sitten millään. Motonet on niin auringonlaskun firma, ettei pahemmasta väliä. Tosin tuo anna rekisterinumero on gelma on nykyään kaikkialla.

      • Anonyymi

        Isoin ongelma on ne asiakkaat jotka eivät itsekkään tiedä minkä auton omistavat, mutta oikea osa heille kyllä pitäisi osata myydä.


    • Stöö

      Jollain vissiin peukalo niin neskellä handua ja elämä potkii päähän, että täytyny tulla monena päivänä kommentoimaan omaa lankaa :D Kyllä Motonet on vallan erinomainen kauppa ja osavalikoimastahan saa itse valita, että ottaako kalliimman laatutuotteen vai jonkun persaukisten kopioversion.

      • Motonetromua

        Motonet on perseestä. Pikkupoikia vaan duunissa.


      • Semivakkari
        Motonetromua kirjoitti:

        Motonet on perseestä. Pikkupoikia vaan duunissa.

        Jkl:ssä on ainakin tyttösiä, mutta kovin laudan mallisia, valitettavasti.


      • Motonetmotonet

        :D joo o


      • Rimpuloita
        Motonetromua kirjoitti:

        Motonet on perseestä. Pikkupoikia vaan duunissa.

        Niin on poikasia,eivät löydä "aapisistaan oikeanlaisia osia.Kaksi kertaa eri osissa sattunut sopimaton,vaikka rekisterinumpan mukaan haettu.(Kuopion liikkeestä)Ei kiitos,en hae motonetista koskaan enää!!!


      • Anonyymi
        Motonetromua kirjoitti:

        Motonet on perseestä. Pikkupoikia vaan duunissa.

        Sytytystulpatkin mainitsi moottorin kynttilöiksi ja ei tiennyt,mikä on pako-ja imusarjan kiinnitykseen tarkoitettu ns.pinnapultti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sytytystulpatkin mainitsi moottorin kynttilöiksi ja ei tiennyt,mikä on pako-ja imusarjan kiinnitykseen tarkoitettu ns.pinnapultti

        Tuo kynttilä-sana on jo isoisäni ajoilta, itse olen 66 v mies. Meillä oli 50-luvulla maamoottori, josta tuppasi kynttilät kastumaan. Itse en sitä enää hyvin muista, koska se annettiin jo 60-luvun puolella sedälle, joka asui yli 50 km päässä.


      • Anonyymi

        Kunnon kauppa ei myy täyttä paskaa.


      • Anonyymi
        Semivakkari kirjoitti:

        Jkl:ssä on ainakin tyttösiä, mutta kovin laudan mallisia, valitettavasti.

        Itä-Helsingin myymälässä oli aikoinaan ihan hyvärunkoinen vaaleaverikkö töissä. Naama ei ollut kovin nätti, mutta ihan ok osasi kassakonetta käyttää. Enimmäkseen tulee kyllä yritysasiakkaana käytyä ja sillä puolella kyllä palvelu pelaa tässä ko. myymälässä moitteettomasti. Asiaan saattaa tietysti vaikuttaa se, että rinnassa loistaa firman logo ja ollaan suhteellisen iso asiakas.


    • Huonotyöntekijä

      Ainakin asiakkaalle päin naamaa nauruskelu on normaalia jonkun työntekijän mielestä. Potkikaa nyt perkele pois tollaset. Vuosien saatossa minäkin olen monilla tuhansilla ostanut motonetista enemmän ja vähemmän tarpeellisia juttuja.

    • Surkeaaduunia

      Motonet Hämeenlinnalta odotettu reklamaatio vastausta kesäkuusta asti.. Mikä heppu siellä oikein on myymäläpäällikkönä???

    • djtjdjtjdjtj

      Se on totta että siellä on paljon sukulaisia töissä (iso suku?) koska henkilökunta on aika mitäänsanomatonta porukkaa. Tosin tuotteet ovat edullisia, ja käyn Pirkkalan Motonetissä usein.

      Motonetin konsepti on se että siellä tavaratalossa on useita "firmoja", eli Motonet on "tori" . Motonet (Broman Group) antaa vain nimensä ja tavaratalon yrityksien käyttöön, ja hoitaa maksuliikenteen ja tilittää suoritukset eteenpäin eri yrityksille joidenka tuotteita Motonetissä myydään. Toki Motonetillä on myös omat tuotteet mitä myyvät omassa kaupassaan.

    • Viljami

      Motonet on vastannut ainakin minun tarpeisiini,mitä tulee hyvään palveluun,ja hyvälaatuisten
      autotarvikkeiden saantiin.Olen itse entinen kaupanalan työntekijä,ja pirun kriittinen sellainen,
      joten tuo kritiiki ei ole aivan perusteltu ainakaan minun ajatusmaailmassani.Tietysti on aina
      jotain urputuksen aihetta,mutta toiminnan kutsumista pelleilyksi on jo liikaa.

      • Niinpätietysti

        Taitaa motonet myyjät vastata itse,että hyvää palvelua on saatu


      • Anonyymi
        Niinpätietysti kirjoitti:

        Taitaa motonet myyjät vastata itse,että hyvää palvelua on saatu

        myös huono,erittäin huonoa palvelua.


    • Huono_kauppa

      Tänään ainakin minä petyin ja varmaan kymmenet muut asiakkaat.

      Varaosatiskillä oli noin 20-30 odottavaa asiakasta, ja tänä aikana myyjien määrä väheni noin 5:Stä kahteen. Hetken päästä se toinen myyjä lähti jonnekin vaeltamaan kymmeneksi minuutiksi. Kun kolmas myyjä (toinen myyjä asioi yhden asiakkaan kanssa 25 minuuttia putkeen) vihdoin viitsittiin hälyyttää paikalle, tällä oli rehellisesti sanottuna kyrpä aivan keskellä otsaa.

      Ensin kaveri saapuu paikalle niin hitaasti kuin mahdollista ja näyttää siltä, kuin olisi syönyt kasan paskaa. Tämän jälkeen kun herra vihdoin suostuu palvelemaan, hän ei ilmiselvästi tahallaan tunnista auton merkkiä. Kun auton merkki on vihdoin saatu selville jatkuu nyrpeä sanailu ja myyjän vihdoin mennessä hakemaan tuotetta hän pysähtyy vaihtamaan pari sanaa toisen myyjän kanssa (joka asioi tämän 25 minuutin asiakkaan kanssa).

      Naurettavaa. Ja koko prosessiin meni joku 30 minuuttia, vaikka numeroita oli välissä vain 8.

    • votj

      Motonet tilaus

      Tilasin motonetista 11.8. Maksoin paketin kotiinkuljetuksella.17.8. tuli postilta ilmoitus noutaa paketti postista.Soitin postiin koska olin maksanut kotiinkuljetuksen.Postista kerrottiin että postin koneella lukee että kysymyksessä on postista noudettava paketti.Soitin motonetiin jossa kerrottiin virheen tapahtuneen postissa ja että asia selvitetään.Myöhemmin lähetin motonetille selvityspyynnön missä pyysin selvitystä siitä onko motonet ostanut postilta kotiinjakelun.
      20.8. klo 13.30 paketista ei kuulu edelleenkään mitään eikä selvityspyyntöön ole vastattu.Soitin motonetiin ja kysyin kumpi puoli mahdollisesti oli tehnyt virheen.Asikaspalvelussa kyseltiin tilaukseen liittyviä faktoja sekä kuka vastasi asikaspalvelussa perjantaina 17.8.Tuo että kysyttiin kuka asikaspalvelussa oli vastannut lisäsi mielenkiintoani.En muistanut asikaspalvelun miespuoleista henkilöä.Asiakaspalvelu pyysi yhteystietojani ja lupasi ottaa yhteyttä myöhemmin.
      Motonetin asikaspalvelu soitti myöhemmin ja kertoi että nyt paketti toimitetaan kotiin.Tiedustelin kuka asiassa oli tehnyt virheen asikaspalvelu totesi ettei osaa sitä kertoa eikä näe pakkaamon tietoja.Mutta tuossa juuri tuli vastaus: Pakkaamo. Mutta miksi Motonetin asikaspalvelu ei voinut sitä minulle kertoa vaikka sitä tiedustelin.
      Viiden minuutin kuluttua postista soitettiin ja tiedusteltiin milloin paketti voitaisiin toimittaa.Kysyin postilta kuka oli tehnyt virheen.Postin mukaan näytti siltä että motonet on tehnyt virheen.
      Lopputulema on se että en enää tilaa Motonetilta koska Motonet ei voinut myöntää - mahdollisesti ihan inhimillistä virhettään.
      Tulen tekemään kaikkeni sosiaalisessa mediassa motonetin uskottavuuden alentamiseksi sekä tapauksen julkitulemiseksi yhtiön korkeimmalle tasolle.

      • Anonyymi

        Jep tässä sitä on odoteltu pakarin pätkää jo tovin. Piti tulla paris päivässä mutta.... pitkiä on päivät. Lupasivat ottaa selvää missä vika ja vielä soittavansa kun asia selviää. Soittavat toivottavasti ennen juhannusta kun kesäloma alkaa. Sain muuten saman putken pätkän paikallisesta miljoonakaupasta ja homma hoitu tunnissa eli pitäköön tunkkinsa. Olin muuten jonkun vuoden kanta- asiakas. OLIN


    • Eienäämotonettiaikinä

      Jouduin vaihtamaan katalysaattorin autoon.Pelkkä katti"toistasataa eur.Ei se paha,mutta entinen on hitsattu joustomuhvin (entinen joustomuhvi revennyt) ja etuputken kanssa yhtenäiseksi.Sellainen paketti n.300e.Sattumoisin satuin vilkaisemaan ulkomaista varaosa sivustoa ja löysin samanmoisen osakokonaisuuden alle 100e rahti40e.Varaosa tuli parissa viikossa kotiovelle.

      • tänääntämä

        Tänään tarkistin hintoja.Etuputki-joustomuhvi-katalysaattori 350e. lähetyskulut/motonet.
        Sama paketti ulkomaisesta varaosahausta 112e rahti 12e.


    • Harminpaikka

      Huonommax on varaosahommelit mennyt moponetilla

    • KeravanMotonetHUIJAA

      Ostin takaäänenvaimentimen ja varmistin vielä puhelimessa, että kyseessä Fennosteelin osa, ne kun ovat olleet sopivia ja kestäviä pakoputkia. Eipä mittään, oli Fennosteelin tuotekoodit ja tarrat Keravan Motonetissa kohdillaan ja kun kerran oli näin monesta suunnasta asia tarkistettu, niin kävin sen ostamassa. Kotona sitten kurkistin Fennon tarran alle ja siellä oli MTS:n tarra! Samoin pöntön kyljessä näkyi MTS:n stanssattu logo. Että sillä lailla! Fennon pönttö maksaa noin satasen ja MTS:n pläkkipelti vain 40 EUR, tunnen oloni huijatuksi. Fennon ei varmasti tarvitse liimailla tarrojaan muiden valmistajien tarrojen päälle, eiköhän niillä omakin tuotanto ja moraali ole sen verran kunnossa.

    • xfgzgdgdsgdsgdsg

      Noissa tavarataloissa Motonetilla homma kyllä pelaa, mutta kyllä se on vaan niin, että suomalaisesta verkkokaupasta ei pitäisi koskaan ostaa mitään.
      Maanantai-aamuna tehty tilaus ja status on edelleen "käsittelyssä".

      Sitten ihmetellään kun ihmiset tilaa Ruotsista, Saksasta, Virosta ja Kiinasta. Näissä maissa kun verkkokauppa hallitaan ja tilaus lähtee samana päivänä kun se tehdään.
      Suomessa on ihan muutamia harvoja verkkokauppoja, joissa homma hoituu ammattitaitoisesti, 95% on sitten tuollaista Motonetin kaltaista joutavaa puuhastelua.

    • Manolito24

      Palvelu ala-arvoita, myyjillä suojatyöpaikka. Onneksi Porista löytyy muitakin liikkeitä ja Biltema tulossa. Ton putiikin ovia en enää koskaan avaa!!

      • jhknkölm

        Viimeisimmän Pirkkalan motonetissä käynnin jälkeen laitoin koko ketjun boikottiin, enkä suosittele muillekaan. EI IKINÄ ENÄÄ MOTONETTIIN!


      • Anonyymi

        Biltema on hyvä liike ostaa autonosia ja R-kioskeiltakin kannattaa kysellä.


    • Anonyymi

      Viikon jo odottanut tilaamaani akkua, joka on maksettu kortilla. Vieläkin tilauksen status on tietojen mukaan"käsittelyssä" lafkassa ja asiakaspalvelun numerosta ei kukaan vastaa.... Ei kyllä herätä kiinnostusta asioida jatkossa, jos meininki on tätä.

    • Anonyymi

      Kaksi viikkoa sitten tilattu osa verkkokaupasta. Ensi viikolla pitäisi olla paikallaan veneessä kun lähtö koittaa. Asiakaspalvelu ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin. Hyvin menee!

    • Anonyymi

      Ei vain motonetin ongelma. palkataan halvalla keskenkasvuisia kakaroita ja vastaavia tuulimyllynlämmittäjiä varaosamyyjän töihin. Varaosamyyjä haluaa palkan osaamisestaan, heitä ei nykymotonettiin haluta. Liian kallista, rahat pitää riittää koordinaattoreiden ja pääliköiden palkkaamiseen, uusia viikoittain.

    • Anonyymi

      Kyllä, alku oli hyvä, mutta nyt maksaa jo soittaminenkin...

    • Anonyymi

      Syyskuussa oli arvottu joku auto. Koska tuollainen kilpailu on ollut, ei ainakaan meikäläisen sähköpostiin ole ilmoitusta tullut ja kuitenkin kanta-asiakas. Nyt tulee sitten patruunatkin motonetin valikoimiin. Alkaa olla aika rönsyilyä. Ja riskaabeliakin. Pitäisi keskittyä olennaiseen ja jättää suosiolla ne paukut aseliikkeiden valvovien silmien alle myyntiin. Tavaratalo, missä laukkaa laajakirjoista väkeä, ei ole oikea paikka patruunoiden ja aseiden myyntiin. Motonet olis parhaimmillaan sanansa mukaisesti moottorikäyttöistten ajoneuvojen ja veneiden osa ja varustekauppana.

      • Anonyymi

        Lupaa vastaan patruunat myydää joka paikassa.


    • Anonyymi

      Motonet on osa Broman Group Oy:tä. Näin suurella yrityksellä ei ole tarvetta yksittäiselle kuluttajalle, vaikkakin kassavirta tulee kaikilta asiakkailta. Ostimme Motox tehopesuainetta ja pesimme vm2004 asuntoauton. Auto tuli puhtaaksi, mutta n 3 vko pesun jälkeen asunto-osan gelcoat pintaan tuli kellertävää valumaa, ei muuhun pintaan. Yleensä olemme pesseet autoshampoolla ilman ongelmia. Seurasimme kanisterin ohjeita "sopii auton pesuun" jne... Ei mainittu, että ei sopisi asuntoauton pesuun. Ainoa keino jolla pinnan saa nyt hyväksi on pinnan myllytys. Mikään pesu ei poista valumia, on kokeiltu myös Star Brite veneen kölin pesuainetta ja jonka tulisi poistaa keltaisuutta. Valumat lähtevät hetkeksi pois, mutta palaavat lähes heti pesun jälkeen, eli ongelma on pintaa syvemmällä. Reklamoimme asiasta Motonetille. Motonet ei ota vastuuta, koska pesuaineen Virolainen valmistaja BaltOil ilmoittaa, että ovat testanneet tuotteen nyt vastaavilla autoilla eivätkä ole havainneet ongelmia. Pyysimme testiraporttia nähtäväksi, EI sellaista ollut? Motonet ohjeisti olemaan yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Olimme yhteydessä. Kuluttajaneuvonta ilmoitti, että koska vastapuoli kiistää asian, niin asiakkaan tulisi toimittaa lausunto, eli meidän tulisi teettää pesuaineesta lausunto. Kokemuksesta tiedämme, että tällaisen lausunnon hankkiminen ei ole halpaa ja lisäksi vaatisi todennäköisesti myös testin. Eli kuluttajalle lankeaa todella suuri kustannus, jotta saa asiansa selvitetyksi. Todennäköistä on nyt, että me yksityisenä asiakkaana jätämme tällaisen lausunnon/testin tekemättä suurten kulujen takia. Tämän varmasti myös Motonet tiedostaa ja toimivat sen mukaan, eli kiistävät kaiken ja antaa asiakkaan maksaa jos haluaa jotakin todistaa. Harvalla asiakkaalle on sen verran syvä lompakko, että tällaiseen taistoon lähtee. Helpointa on vain jättää ostamatta tuotteita tulevaisuudessa Motonetiltä ja siirtyä toisten yritysten tarjoamiin palveluihin ja tuotteisiin ja toivoa, että asiat hoituvat tulevaisuudessa muualla asiakasläheisemmin. Kuluttajaneuvonnasta tuli juuri uusi viesti, että voimme myös tehdä nykyisellä aineistolla ratkaisupyynnön kuluttajariitalautakuntaan, eli kallista lausunto ei tarvita ja lautakunta perehtyy asiaan toimitetun materiaalin pohjalta ja tekee ratkaisunsa. Taidamme toimia nyt tämän mukaan ja toivoa parasta ja oikeudenmukaisuutta. Harmittaa vain pirusti, että asiakas joka kärsii, joutuu tällaisen pyöritykseen. Lapsetkin ihmettelevät, että iskä miksi meidän auto on nyt tämän näköinen, selvitä sitä nyt sitten heille, paha mieli tulee.

      Suosituksemme muille asiakkaille on nyt, että välttäkää Motox tehopesun käyttöä asuntoautonne pesuun. Tai jos välttämättä haluatte pestä, niin kokeilkaa ensi pienelle alueelle ja odottakaa tuloksia muutaman vko päästä, että miltä nyt näyttää. En tiedä onko asuntoautojen asunto-osan koreissa eroja materiaalien suhteen ja joka voi vaikuttaa pesutulokseen? On mahdollista, että toisaalla toimii, mutta miellä ei toiminut. Ammattilainen osaisi vastata tähän paremmin. Tai jos jollakin toisella on parempaa tietoa tai kokemusta tästä, niin voi antaa palautetta asiaan.

      • Anonyymi

        Enemmän valikoimaa, vähemmän myymälähenkilökuntaa. Miten pitkään tällä tiellä mennään?


    • Anonyymi

      Tilatkaa ulkomailta. Paljon halvemmalla saatte.

    • Anonyymi

      Perhon varaosa myyjän töykeyteen hämeenlinnassa

    • Anonyymi

      VAROKAA tuota puljua. Tai kyllähän tuo tuollaisena yleisenä karkki- ja tilpehöörikauppana menee, mutta minään tekniikan tavaratalona taikka ammattitaitoisena varaosamyymälänä sitä ei kannata erehtyä pitämään.

      Minulle möivät täysin väärän varaosan autoon, vaikka mukana oli niin vanha osa kuin rekisterinumero/valmistusnumero autosta. Varaosa on päällepäin kyllä samanlainen kuin alkuperäinen, mutta sähköisesti erilailla toimiva. Sain osan ilman pakettia ja Mätänetin varaosanumerokin oli vain kyseisen puljun, joten sitä voinut verrata mistään luettelosta alkuperäiseen. Mätänetin sivuilla sen kyllä kerrottiin käyvän autoon.

      Asennuksen jälkeen osa ei toiminut ja tein reklamaation. Sitten alkoikin oikea vastuunpakoilu. Huomasivat itsekin virheen ja korjasivat tuoteluettelon nettiin, mutta varsinainen vahinko jäi asiakkaan maksettavaksi eli uutta sopivaa osaa ei saanut tilalle, eikä rahoja palautettu. Asiakaspalvelu ei vastaa päiväkausiin sähköpostiin tai puhelimiin ja lopulta kun jonkun vastauksen saa, se on täysin totuuden vastaista. Auton merkkiliikekin ihmetteli naurellen vastauksia, jotka olivat täysin ammattitaidottomia sepustuksia.

      Mätänet on tottunut kiertämään ja kieltämään kaiken vastuunsa ja yrittää vain väsyttää asiakkaan. Eli muistakaa Mätänetissä asioidessanne, että kaikki kuulostaa hyvältä siihen saakka, kun ongelmia ei tule. Sen jälkeen homma sitten muuttuukin, kiertävän torikauppiaan takavalotakuukin on parempi kuin tuon "kusetettavan asiakkaan tavaratalon".

    • Anonyymi

      Motonet myy kuraa ja kun joku valittaa niin pää työnnetään vaan puskaan. Aivan sama soitatko, laitatko sähköpostia, huhuiletko twitterissä, huudatko tuuleen vai lähetätkö savumerkkejä, mihinkään ei vastata. Sitten kun ajelet sadan kilometrin päästä paikalle niin vastassa on joku kesätyttö joka ei ole kuullut edes työkalun nimeä, esimies selaa tietokonetta ja asiasta vastaava on paikalla vasta ens kesän keskiviikkona. Haistakaa p...ska koko Motonetti, vähemmällä vaivalla ja halvemmalla tilaa saman paskan vaikka kiinasta, takuukin on molemmissa sama eli täysin olematon.

      • Anonyymi

        Eli jos vaikka Shellin Helix moottoriöljy myydäänkin Helmisimpukan sijaan Motonetissä, se on yhtäkkiä kuraa? Ja Bancon jakoavain on identtisestä ulkonäöstään huolimatta sekundaa, kun sitä ei myydäkään tuplahinnalla K-Raudassa?


    • Anonyymi

      Monta kertaa olen saanut väärät osat, vaikka rek-nro n perustella haettu.
      Olen pyytänyt jotain korvausta turhista ajoista, ei mitään.

    • Anonyymi

      Monta kertaa... viimeksi öljynsuodatin vaihdettiin kahdesti,
      eli kolmannella kerralla oikea. auto pukeilla ja naapureilta piti anon kyytiä, 30 km/suunta. Motonet siis kyseessä.

      • Anonyymi

        Motonetin ongelma on tarve hankkia viikoittain uusia pomoja. Jokaisen uuden pomon on sitten pakko päteä ja muuttaa asioita, yleensä päin persettä. Takuupuoli pilattiin, palkkaukseen otettiin välitysfirmat, palkkakatto jonka avulla pitäisi saada halpaa työvoimaa, kaikki yhteydenotot menee johonkin hiton keskukseen jossain ties missä. Tavarataloja ei saa häiritä soittamalla, yritetään myydä renkaita ilman asennuspalvelua,..
        Kaikkea uutta ja innovatiivistä pitää jokaisen uuden pomon keksiä ja saada siinä ohessa paras kaverinsakin pomoksi. Pomoja ja suunnittelijoita on jo enemmän mitä duunareita. Asiakaspalvelu on siinä sivussa ajettu vitsin tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motonetin ongelma on tarve hankkia viikoittain uusia pomoja. Jokaisen uuden pomon on sitten pakko päteä ja muuttaa asioita, yleensä päin persettä. Takuupuoli pilattiin, palkkaukseen otettiin välitysfirmat, palkkakatto jonka avulla pitäisi saada halpaa työvoimaa, kaikki yhteydenotot menee johonkin hiton keskukseen jossain ties missä. Tavarataloja ei saa häiritä soittamalla, yritetään myydä renkaita ilman asennuspalvelua,..
        Kaikkea uutta ja innovatiivistä pitää jokaisen uuden pomon keksiä ja saada siinä ohessa paras kaverinsakin pomoksi. Pomoja ja suunnittelijoita on jo enemmän mitä duunareita. Asiakaspalvelu on siinä sivussa ajettu vitsin tasolle.

        Kyllä puhut asiaa! Samaa mieltä olen. Ihan ihmettelin, kun tässä taannoin yritin seutukunnan Mätänetiin soittaa. Sama oli numero kaikkiin Mätänetteihin ympäri Suomenmaan. Eli järkyttävää, että tosiaan vastataan puheluun missä sattuu. Kyllä mahdollista pitäisi olla soittaa haluamaansa Mätänettiin eikä johonkin keskukseen himputin. Tv. Pertti Vuolevi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motonetin ongelma on tarve hankkia viikoittain uusia pomoja. Jokaisen uuden pomon on sitten pakko päteä ja muuttaa asioita, yleensä päin persettä. Takuupuoli pilattiin, palkkaukseen otettiin välitysfirmat, palkkakatto jonka avulla pitäisi saada halpaa työvoimaa, kaikki yhteydenotot menee johonkin hiton keskukseen jossain ties missä. Tavarataloja ei saa häiritä soittamalla, yritetään myydä renkaita ilman asennuspalvelua,..
        Kaikkea uutta ja innovatiivistä pitää jokaisen uuden pomon keksiä ja saada siinä ohessa paras kaverinsakin pomoksi. Pomoja ja suunnittelijoita on jo enemmän mitä duunareita. Asiakaspalvelu on siinä sivussa ajettu vitsin tasolle.

        Kyllä on Motonet huonontunut siitä, mitä se oli vaikka kolme vuotta sitten. Kyllä ei tällaista vielä silloin ollut, että puhelutkin ulkoistetaan jollekin koolsentterille. Kyllä ennen oli paremmin. Ja nyt on nyt. Meidänkö täytyy vain hyväksyä palveluiden heikentyminen ilman hyvitystä? Minä en hyväksy. Minä vaadin sitten tuotteiden hintaan reilua laskua, jos palvelua vastikkeettomasti huononnetaan! Kyllä ennen oli paremmin, siitä oppi pitää ottaa. Tunne historia, ota opiksi, ja hyödynnä hyvät asiat menneestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on Motonet huonontunut siitä, mitä se oli vaikka kolme vuotta sitten. Kyllä ei tällaista vielä silloin ollut, että puhelutkin ulkoistetaan jollekin koolsentterille. Kyllä ennen oli paremmin. Ja nyt on nyt. Meidänkö täytyy vain hyväksyä palveluiden heikentyminen ilman hyvitystä? Minä en hyväksy. Minä vaadin sitten tuotteiden hintaan reilua laskua, jos palvelua vastikkeettomasti huononnetaan! Kyllä ennen oli paremmin, siitä oppi pitää ottaa. Tunne historia, ota opiksi, ja hyödynnä hyvät asiat menneestä.

        Aika samoja neg. kokemuksia kuin muilla. Motonetin kehityksen suunta on tn. kääntynyt laskuun. Menestys on katoavaista. Asiakaspalvelu on huonontunut todella paljon. Myyjät saavat käyttäytyä ihan miten sattuu ja annetaan ymmärtää että asiakas ei tajua ja on tollo. Nöyryytetään tyhmistä kysymyksistä. Laittaisin nyt pennit likoon Puuilon menestyksen puolesta. Asiakkaat siirtynevät sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika samoja neg. kokemuksia kuin muilla. Motonetin kehityksen suunta on tn. kääntynyt laskuun. Menestys on katoavaista. Asiakaspalvelu on huonontunut todella paljon. Myyjät saavat käyttäytyä ihan miten sattuu ja annetaan ymmärtää että asiakas ei tajua ja on tollo. Nöyryytetään tyhmistä kysymyksistä. Laittaisin nyt pennit likoon Puuilon menestyksen puolesta. Asiakkaat siirtynevät sinne.

        Ei Puuilossa ole autojen varaosia.

        Sieltä löytyy jotain halpatavaratalojen tavaraa, mutta parhaat valikoimat on Kärkkäisellä. Lähin Kärkkäinen on aivan liian kaukana, etelässä on Lahdessa lähin tavaratalo ja matkaa on varmaan jotain 130 km täältä Lounais-Suomen puolelta, aivan lähellä Kanta-Hämeen rajaa ollaan.

        Kärkkäiseltä olen tilannut jotain, ehkä kolme kertaa ja ne viimeisen 5 vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika samoja neg. kokemuksia kuin muilla. Motonetin kehityksen suunta on tn. kääntynyt laskuun. Menestys on katoavaista. Asiakaspalvelu on huonontunut todella paljon. Myyjät saavat käyttäytyä ihan miten sattuu ja annetaan ymmärtää että asiakas ei tajua ja on tollo. Nöyryytetään tyhmistä kysymyksistä. Laittaisin nyt pennit likoon Puuilon menestyksen puolesta. Asiakkaat siirtynevät sinne.

        Ja ökyrikkaat bromaanit näitä ja nauraa veret silmissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Puuilossa ole autojen varaosia.

        Sieltä löytyy jotain halpatavaratalojen tavaraa, mutta parhaat valikoimat on Kärkkäisellä. Lähin Kärkkäinen on aivan liian kaukana, etelässä on Lahdessa lähin tavaratalo ja matkaa on varmaan jotain 130 km täältä Lounais-Suomen puolelta, aivan lähellä Kanta-Hämeen rajaa ollaan.

        Kärkkäiseltä olen tilannut jotain, ehkä kolme kertaa ja ne viimeisen 5 vuoden aikana.

        Kärkkäisellä on kyllä ihan ylivoimaisen laaja valikoima tuotteita. Jos siis jättää politiikan ja henkilökohtaiset mielipiteet sivuun, on se pakollinen ostospaikka aina ohi ajaessa. Eli siis noin kerran kuussa, kun vaimon on pakko päästä Ikeaan..


    • Anonyymi

      Ei tarvitse enää käydä tuolla milloinkaan.Viikon kesti s-postilla vastaus saadaanko paikalliseen varaosia, siinä ajassa kerettiin tilaamaan osat muualta,asentamaan ja vielä katsastamaankin auto ennen kuin saatiin vastausta:osat olisivat olleet vielä loppupeleissä kalliimmat kuin KL-varaosilta.Toinen mikä jäi kaivamaan kun hommattiin sieltä autoon kaiuttimet,toinen kesti jokusen kuukauden ennen kuin hajosi mutta jos sitä kuittia ei ole niin aivan turhaa hommaa varsinkin jos olet ostanut niin että kanta-asiakkaana siinä jotain muutakin niin eivät ressukat silloin sitä löydä omilta koneiltaan.Kuitenkin kyseistä kaiutinta ei ole muilla myynnissä.Puhelimella et varmasti saa ketään kiinni mistään,veivattu asiakaspalvelun numeroa siihen malliin että jos siellä joku olisi niin varmasti olisi vastannut,taitaa olla pelkästään linja sitä varten että otetaan jonotuksesta massit himaan,sekin kun maksaa.mennyt aivan syvälle sinne minne aurinko ei paista.

      • Anonyymi

        Motonetin siunas on sama asia, mikä vielä kaataa koko yrityksen. Kilpailun puute ja sitä kautta kehityksen tarpeettomuus, siis asiakkaan suuntaan.
        Täällä vannotaan puuilojen nimeen, mutta järki käteen kirjoittelussakin. Ei sieltä mitään autonosia saa.
        Sinä päivänä, kun nettisukupolvi on enemmistö ja nettiä osataan käyttää, niin motonetin tarina on ohi muutamassa kuukaudessa. 2-3 päivää ja osan saa kotiin toimitettuna ulkomaisista nettifirmoista ja halvalla. Niiden firmojen ei tarvitse elättää satojen pomojen organisaatiota.


      • Anonyymi

        0 on on


    • Anonyymi

      Vastaanpa tasapainoittavana kommentoijana, että Kaarinassa on puolestaan ihan toimivantuntuinen Motonet. Ehkä asiaan vaikuttaa se, että Biltema on ollut jo pitkään samassa kaupungissa ja Motonet ilmestyi paikalle vain muutama vuosi sitten. Tämähän se kirittää, kun lähtee takamatkalta.

      Motonet, kuten Biltemakin, ovat liikkeitä jonne ei vaan mennä ihmettelemään ja etsimään hyllyistä että mahtaako tarvittavaa tavaraa löytyä. Homma on valmisteltava etukäteen nettisivuja pläräämällä, etsittävä tarpeellinen roju sieltä ja kirjattava hyllypaikkatieto ylös. Sitten homma hoituu, kun menee paikalle.

      Itse ostin Motonetistä viimeksi ethernet-kaapelin. Haman laadukkaan kaapelin, joka ei maksanut yhtään sen enempää kuin ne halvat ja laadultaan kirjavat eBay-tuotteet verkossa. Siinä tavara, jota ei taatusti kannata tilata kiinalaisesta verkkokaupasta.

      • Anonyymi

        Volvon varaosiin löytyy aika helposti apua esivalmisteluihin.
        On Saksan suuri ja hyvä nettikauppa Skandix.de, josta löytää uusimmat voimassaolevat varaosanumerot. Volvohan kierrättää varaosien numerointia muutaman vuoden välein, ainakin osalle varaosia. Sitten kuvia löytyy esim. USA:n virallisten merkkimyyjien sivuilta.
        Sanoisin että noin v. 2015 alkuvuoden autoista, nämä siis uusimpia, saa tietoa aika helposti.

        Olen samaa mielttä esivalmisteluista. Niihin menee aikaa, voi olla että käytän apuna ainakin Skandixia, sitten vielä jotain muita varaosakauppoja verkossa. Skandix rahti on nykyään tavaran paketin koosta lähes riippumatta 33€ Suomeen, aika kallista.
        Skruvat.fi on joskus vähän hämärä, tuleeko oikea osa. Siellä muuallakin auttaa Volvon tai Bosch:n tuotenumeron tietämys.


    • Anonyymi

      Myyvät öljyjä ja muita ongelmajätteeksi luokiteltavia nesteitä. Miksei ole käytetyn öljyn vastaanottoa?

      Motonet on ahne paskaketju.

      • Anonyymi

        Helsingissä otettiin joskus yli 10 vuotta sitten käytettyä moottoriöljyä vastaan esim. Tullinpuomin Shellillä. Tällaista palvelua ei ole tietyissä pikkukaupungeissa, vaan on vietävä öljy paikalliseen kaatopaikka- ja kierrätysfirmaan. Se taas on suunnilleen vain virka-aikaan auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingissä otettiin joskus yli 10 vuotta sitten käytettyä moottoriöljyä vastaan esim. Tullinpuomin Shellillä. Tällaista palvelua ei ole tietyissä pikkukaupungeissa, vaan on vietävä öljy paikalliseen kaatopaikka- ja kierrätysfirmaan. Se taas on suunnilleen vain virka-aikaan auki.

        Helsingin Sortti-asemat Kivikossa ja Konalassa, joihin voi toimittaa ilmaiseksi tai vähintäänkin sopuhintaan lähes kaiken vaarallisen tai haitallisen jätteen, ovat auki ma–pe klo 7–21, la-su 10-18. On siellä kokeiltu välillä 24/7 aukioloakin, mutta siinä tuli jotain ongelmia sitten. Räjähteitä ja ydinjätettä eivät ota vastaa,


    • Anonyymi

      Saanen pyytää, että mikäli kommentoitte, hyvässä tai (pääosin) pahassa niin ilmoitelkaa mikä liike niin saadaan sitten nauraa kun itsemme tunnistamme. Tunnistanen nimittäin muutaman kenkää saaneen kollegan tuolta ylempää, mutta en satavarmaksi voi sanoa.

    • Anonyymi

      motonet on ihan perseestä myydään ihmisille kaiken laista paskaa jolla ei mitään tee.

    • Anonyymi

      Itse olen saanut ihan hyvää palvelua Roihupellon myymälässä Helsingissä. Lähinnä autoon varaosia ja kalastustarvikkeita. Aina olen kylläkin tiennyt etukäteen, mitä haluan, joten varsinaisesti ei myyjien asiantuntemusta ole tullut testattua.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sama täällä. Tässä on vaan se juttu, että ennen tuota Motenetin avaamista, ostin kalavehkeet Itäkeskuksen Kauppakartanon kadulla sijainneesta, ihan oikeasti kalasturtarvikeliikkeestä. En muista nimeä, mutta myyjä oli todellinen vanhan liiton ammattilainen. Kerran oli kärpäsen toukat loppuneet liikkeen kylmäkaapista, joten hänpä kävi hakemassa kotoaan. Siis yhden purkin kärpäsentoukkia! Ei olisi onnistunut siinä vastapäätä olleessa Citymarketissa, jossa silloin jo myytiin jotain halpis kalavehkeitä. motonetin tulo muutaman kilometrin päähän sitten tappoi tuonkin kivijalkaliikkeen ja sen jälkeen siinä on ollut etninen ravontola ja/tai korttelikuppila.


    • Anonyymi

      Verkkokauppa tuntui ainakin toimivan todella hitaasti, kun viimeksi tilasin. Jättäkää niille, jotka homman osaavat esim. Kärkkäinen!

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia myös. Ei pääse puhelimella, eivöt vastaa sähköposteihin. Surkeaakin surkeampaa asiakadpalvelua.

    • Anonyymi

      En myöskään aio tilata enää. Tilasin ja maksoin tuotteen, mutta tilaus sivulle tuli myöhemmin ilmoitus että "tilaus peruttu". Eivät ottaneet asiasta yhteyttä tai ilmoittaneet mitään. Sitten saa käydä sitä asiakaspalvelua läpi soittaen ja viestitellen, että saanko nyt ylipäätään sitä osaa. Nyt sitten sanoivat, että osa olisi tulossa viereisestä liikkeestä, mutta mitään ei taas ole kuulunut puoleentoista viikkoon ja tilaus edelleen peruttu. Lisäksi asiakaspalvelussa olivat todella tympääntyneen oloisia, sellanen fiilis tuli kun saisin itseäni vaan tästä syyttää. Mutta joo, ei edusta kestävää liiketoimintaa millään osa-alueella. Parempi mieli kun tilaa jostain muualta.

    • Anonyymi

      ostin virvelin ja heti meni poikki ihan paska kauppa

      • Anonyymi

        Oikeat muusikot ostavat virvelit ja muut rumpujutut muualta.


    • Anonyymi

      Ennen oli Motonet.Nyt on MÄTÄNET.
      Tuotteiden hinnat & laatu perseestä.

      Puuilo.. ILOINENPUULIIKE.

    • Anonyymi

      Ostin moottoriöljysuodattimen motonetistä...30 päivää ylittyi ennen kuin laitoin...eihän se sopinut siihen.Asiakaspalvelu kieltäytyi ottamasta takaisin eikä korvata millään tavalla.Jos tämä meno jatkuu nii kyllä alkaa kato käydä Motonetin ovilla😀

    • Anonyymi

      Just vienyt takaisin 3t tunkin, joka ei nosta 2t autoa yhdestä kulmasta (sain rahat takaisin - 30pv ostosta) ja hajonneen pyöränmutteriavaimen (ei rahoja takaisin, 13 kk ostosta)

      Halpoja osia saa Motonetista, hyvät pitää ostaa muualta. Voisivat tehdä kuitenkin asiakkaille palveluksen ja olla myymättä pelkkää pa*kaa hyväuskoisille

    • Anonyymi

      Motonetin kuittipankki on ollut viime viikosta saakka rikki enkä näe ostoksiani. Paperikuittia en ole ottanut enää vuosiin.

      Kun olen tilannut tavaraa autolle tuotuna niin tänä kesänä ja syksynä kestää vähintään varttitunnin ennen kuin kamat tuodaan autolle. Viime vuonna toimi tosi hyvin.

      Saldlo näyttää, että tavaraa on mutta lähes joka kerta on tullut ilmoitus, että jokin tuote puuttuu ja tilaus jää jumiin. Olen joutunut pari kertaa soittamaan aspaan (tukossa ja soittavat sitten takaisin jos ehtivät) kahdesti jotta tilaus pn saatu liikkeelle.

      Tänään päätin sitten mennä myymälään katsomaan, puuttuuko tuote todella kun tilaus oli taas seisoksissa ja ylläri ylläri (ei oikeastaan), sitä tuotetta tietysti löytyi hyllystä. Alkaa pikkuhiljaa ottamaan todella pannuun. Yksikään monista tilauksista ei ole moneen kuukauteen toiminut kunnolla.

    • Anonyymi

      Itse olen mätänetistä saanut kaiken varaosan joita pösöön ja citikkaan olen tarvinnut.,Nyt saa Totalin öljyjä joka on tosi jees,Nuoria myyjiä mutta niin sitä itsekin oli finninaamana metsäkonekorjaamolla sormi suussa kun työelämään menin. Ainut miinus että liian vähän varaosamyyjiä niin jonoja tulee,Ihmettelen että tuntuu olevan edelleen paljon varaosien ostajia vaikka Suomessa ihmiset ovat vaurastuneet ja korona aikana uudempia autoja ostettu säästyneillä lomarahoilla ja korjaamoita käytetään..media kyllä antaa eri kuvan että ihmiset eivät itse mitään korjaa enää??? Ostakaa uudempaa autoa että me itse vanhat pelimme remppaavat saamme osat ilman jonotusta.

      • Anonyymi

        Ei noissa öljyissä ole eroja ja hinnoissa voi olla. Ei ole autot sidottu öljymerkkiin. Jokainen voi laittaa mitä haluaa.

        mobil,
        Castrol, valvoline, Neste, fuchs jne muut.

        Miksi joku citroen tai peugeot käyttää total öljyjä jossakin merkkihuollossa tai markkinoinnissa = ohjekirjoissa, " suosittelee" johtuu sopimuksesta öljymerkin kanssa. Citroen ja Total miettineet kuinka saavat rahaa.

        Maailmassa kun miljoonat autojen omistavat maksavat öljyn jonka total on toimittanut eri paikkoihin niin se rahamäärä on valtava mitä saavat.

        Jos se citroenin omistaja ostaisi suomessa jalostetun öljyn niin rahaa valuu ranskaan paljon vähemmän.


    • Anonyymi

      Sain tänään Motonetistä todella hyvää palvelua!!! tarvitsin minun autooni uudet tukivarret ja päätin käydä ensitöikseni motonetissa. Sinne päästyäni menin suoraan varaosatiskille ja siellä varaosamyyjä kysyi minun vanhan escortin vuosimallia ja sen perusteella he löysivät sopivat Tukivarret. Sen jälkeen kävin hakemassa pienen purkin öljyä. Motonet on kyllä tosi hyvä kauppa ja siellä on aina ilo asioida. Pihalla toimivassa motomaatissa on myös huumaavaan komeita miehiä jotka selkeästi ottaa työnsä ihan tosissaan. Näin hyvää palvelua ei ihan joka paikasta niin helposti löydy!!

    • Anonyymi

      On siellä myös osaavaa porukkaa töissä. Meillä kaikilla ei ehkä ole muistissa se aika kun ei näitä varaosa liikkeitä ollut joka kulmalla. Silloin se vasta oli asiakkaan kyykyttämistä. Motonet on ehkä hieman kallis,jos nyt tekee netissä vertailun osien hinnoista,esim. autodoc hintoihin. Molemmista paikoista olen varaosia ostanut mutta autodoc on edullisempi. Tosin jonkun aikaa joutuu odottamaan .
      Kun hieman ennakoi osien tarvetta,ja tekee tilauksen ajoissa niin eipä tuo silloin ole haitannut muutaman päivän toimitus.

      • Anonyymi

        Autodoc on edullisin useasti, mutta tilattu tavara on avatuissa paketeissa, eikä mitenkään harvinaista että väärin paketoitu. Esim kaksi oikenkätistä vaijeria, vaikka tilattu on oikea- ja vasenkätinen. Toinen alkuperäispakkauksessa, toinen uudelleen pakattu arvaamalla. Jos Autodocissa ei ole tilatun merkkstä tuotetta saatavilla, saattavat lähettää jonkun halpismerkkisen samalla kalliimmalla hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autodoc on edullisin useasti, mutta tilattu tavara on avatuissa paketeissa, eikä mitenkään harvinaista että väärin paketoitu. Esim kaksi oikenkätistä vaijeria, vaikka tilattu on oikea- ja vasenkätinen. Toinen alkuperäispakkauksessa, toinen uudelleen pakattu arvaamalla. Jos Autodocissa ei ole tilatun merkkstä tuotetta saatavilla, saattavat lähettää jonkun halpismerkkisen samalla kalliimmalla hinnalla.

        Itselläni ei ole Autodocin kanssa käynyt tuollaista, vaikka osia on tullut jo tilattua useamman tuhannen euron edestä.

        Tavara tullut nopeasti ja ovat olleet juuri sen merkkisiä, kuin olen itse valinnut tilaukseen.
        Mikäli haluamani merkki on ollut loppu varastolta, on tilaus odottanut lisätavaran saapumista.

        Omalle kohdalle ei myöskään ole vielä osunut jo aikaisemmin avattuja paketteja, tai pakkausvirheellisiä.

        Motonetin kohdalla itseäni ärsyttää, ettei heiltä saa itse valita, minkä merkkisenä tuotteen haluaa.
        Samalla nimikkeellä tai koodilla on monen eri valmistaja osia ja aika usein ovat niitä "ei niin laadukkaita" valmistajia.


    • Anonyymi

      Kaarinan Motonetissä hommat kusee todella pahasti tällä hetkellä ja varaosien laatu surkeaa.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti vedetty varastoarvot ihan (liian) alas -> Parillisia osia saa metsästää 2-3 eri motonet kaupasta ennenkuin molemmat osat löytyy. Tosi huonoa asiakaspalvelua - asiakaspalvelijat ihan liian vähän -> jonotusajat pitenee liian pitkiksi....äänestän valitsemaalla edullisemman nettikaupan.....ja säästän hermojani.

    • Anonyymi

      Viisi kertaa väärä varaosa rekkarin mukaan haettu myyjä ei edes tiennyt eli ei osannut edes hakea. Oikeaa osaa ennen kun menin itse hakemaan sen netistä ja annoin numeron. Kaikki sanoivat olevansa juuri tulleet töihin ja perehdytys oli n1 vuoro. Tutun poika sanoi että työ ajat kellotetaan sekununnilleen minimi palkalla tauot sekunnilleen ja palkka täysin surkea eli alle Hesburgerin. Hyvä Brom Group suomalainen riisto yritys parhaimmillaan tätähän nuoret työn tekijät juuri tarvitsee. Terveisiä Eero Bromallille sekä veljellä ja isälle. 50mil.voittoa vuodessa ja työn tekijät kyykkyyn. Ei ihme jos vaihtuvuus on vuodessa yli 70% itse ostan varaosat euroopasta - 70% motonet In hinnoista. TEero

      • Anonyymi

        Motonet MB Starttimoottori
        (ostettu 2022) takuu 1 vuosi.
        Varaosa löytyi hyllystä 120€ ja asennus 150€ Motonet huollossa!

        Harmi vaan, starttimoottori ei suostu ajon jälkeen toimimaan!
        Lämpimällä moottorila ajon jälkeen pelkää naksumista (5-20 yritystä kunnes lähtee)!
        Vaihdettu; akku, virtalukko/-pohja eli muut toimii, vaan ei Motonet starttimoottori!

        Starttimoottorin saa Takuun piiriin, mutta työ 150€ omalle kustannukselle.
        Näin se kuulemma menee, opiksi tuli "ei koskaan startia Motonetistä"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motonet MB Starttimoottori
        (ostettu 2022) takuu 1 vuosi.
        Varaosa löytyi hyllystä 120€ ja asennus 150€ Motonet huollossa!

        Harmi vaan, starttimoottori ei suostu ajon jälkeen toimimaan!
        Lämpimällä moottorila ajon jälkeen pelkää naksumista (5-20 yritystä kunnes lähtee)!
        Vaihdettu; akku, virtalukko/-pohja eli muut toimii, vaan ei Motonet starttimoottori!

        Starttimoottorin saa Takuun piiriin, mutta työ 150€ omalle kustannukselle.
        Näin se kuulemma menee, opiksi tuli "ei koskaan startia Motonetistä"!

        Motonet Takuu :)
        Tuossa starttimoottorin takuussa sovelletaan Motonet pelleilyä ja rahastusta?
        "Viallinen" tuote tuodaan Motonet liikkeeseen ja liike "tutkii" ja mittaa starttimoottorin
        kylmänä, kaiki arvot kohdallaan:)!
        Motonet ei pysty totemaan vikaa todellisessa käyttölämpötilassa jopa 100 astetta !
        Ellei vikaa todettu, ei takuukaan toimi.
        Auto saattaa odottaa päätöstä viikko tolkulla.............jopa kuukauden?
        Kokemusta on vaan en haksahda toista kertaa tuolle varaosatiskille "kriittisissä" varaosissa!
        Eli pelkät moottorin vaihtotyöt maksaa 300€ ja starttimoottorit 2x 119€, tuolla hinnalla saa jo alkuperäisen varaosan Bosch toiselta tiskiltä!!
        Kuluttajasuoja-asiamiehellä olisi kehitettävää myös tässä liikkeessä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motonet Takuu :)
        Tuossa starttimoottorin takuussa sovelletaan Motonet pelleilyä ja rahastusta?
        "Viallinen" tuote tuodaan Motonet liikkeeseen ja liike "tutkii" ja mittaa starttimoottorin
        kylmänä, kaiki arvot kohdallaan:)!
        Motonet ei pysty totemaan vikaa todellisessa käyttölämpötilassa jopa 100 astetta !
        Ellei vikaa todettu, ei takuukaan toimi.
        Auto saattaa odottaa päätöstä viikko tolkulla.............jopa kuukauden?
        Kokemusta on vaan en haksahda toista kertaa tuolle varaosatiskille "kriittisissä" varaosissa!
        Eli pelkät moottorin vaihtotyöt maksaa 300€ ja starttimoottorit 2x 119€, tuolla hinnalla saa jo alkuperäisen varaosan Bosch toiselta tiskiltä!!
        Kuluttajasuoja-asiamiehellä olisi kehitettävää myös tässä liikkeessä:)

        Tilasin Motonetin verkkokaupasta yhden osan, en onneksi kallista osaa, nimittäin toimitus näkyy olevan tosi hidasta. Tai toimittavatko sitä milloinkaan jää nähtäväksi.
        Tilausvahvistuksessa, jonka sain s- postiin, on linkki josta voi seurata tilauksen etenemistä. No, sitä tilausta on nyt pakattu ja valmisteltu lähetettäväksi jokunen viikko. Varmasti on hyvin pakattu ja lähetys sitten toimii todella hienosti, kun jo pelkkä valmistelukin on vienyt noin runsaasti aikaa.
        Saapa nähdä, tuleeko tämän vuoden puolella, vai siirtyykö ensi kesään..vai tulleeko koskaan perille. Opinpahan tilaamaan tästä eteen päin jostain muualta kuin tuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin Motonetin verkkokaupasta yhden osan, en onneksi kallista osaa, nimittäin toimitus näkyy olevan tosi hidasta. Tai toimittavatko sitä milloinkaan jää nähtäväksi.
        Tilausvahvistuksessa, jonka sain s- postiin, on linkki josta voi seurata tilauksen etenemistä. No, sitä tilausta on nyt pakattu ja valmisteltu lähetettäväksi jokunen viikko. Varmasti on hyvin pakattu ja lähetys sitten toimii todella hienosti, kun jo pelkkä valmistelukin on vienyt noin runsaasti aikaa.
        Saapa nähdä, tuleeko tämän vuoden puolella, vai siirtyykö ensi kesään..vai tulleeko koskaan perille. Opinpahan tilaamaan tästä eteen päin jostain muualta kuin tuolta.

        Onhan siellä saldot näkyvistä, kerro lisää oliko joku erikoistuote, joka ei näy verkkokaupassa ollenkaan? Jätit oleellisimman asian kertomatta. On osia, joita ei saa oikein mistään enää, varsinkin jos on kovin vanha auto. Itse onnistuin saamaan viimeisen keskuslukituksen moottorin kuskin oveen koko Euroopassa omaan vanhaan autooni. Kaikkia osan jälleenmyyjiähän esim. Euroopassa ei voi tietää ja , mutta tukkurien varastoissa pelkkä 0 kpl, eikä lisää valmisteta ehkä enää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motonet Takuu :)
        Tuossa starttimoottorin takuussa sovelletaan Motonet pelleilyä ja rahastusta?
        "Viallinen" tuote tuodaan Motonet liikkeeseen ja liike "tutkii" ja mittaa starttimoottorin
        kylmänä, kaiki arvot kohdallaan:)!
        Motonet ei pysty totemaan vikaa todellisessa käyttölämpötilassa jopa 100 astetta !
        Ellei vikaa todettu, ei takuukaan toimi.
        Auto saattaa odottaa päätöstä viikko tolkulla.............jopa kuukauden?
        Kokemusta on vaan en haksahda toista kertaa tuolle varaosatiskille "kriittisissä" varaosissa!
        Eli pelkät moottorin vaihtotyöt maksaa 300€ ja starttimoottorit 2x 119€, tuolla hinnalla saa jo alkuperäisen varaosan Bosch toiselta tiskiltä!!
        Kuluttajasuoja-asiamiehellä olisi kehitettävää myös tässä liikkeessä:)

        No.. onneksi siellä on muutakin vikaa, jos startti on sadassa asteessa...


    • Anonyymi

      Motonet Kaarina...tiskien takana kukaan ei tiedä mistään mitään. Asiakasta tylytetään oikein huolella.
      Luulin jo piilokameraksi koko farssia, niin naurettavaa oli touhu..
      Mistä ihmeestä ja millä kriteereillä sinne palkataan ihmisiä🤣

    • Anonyymi

      Ainakin omalla paikkakunnalla on Motonet alkanut olemaan siellä ei niin halvimmassa päässä kun kilpailutan aina pienimmätkin ostot, koska lähellä kaikki Toket, Biltemannit, Puuilot jne. liikkeet. Niin viimeisen reilun vuoden aikana Puuilo ollut useimmiten halvin työkaluissa ja muissa perus autojutuissa, jotka eivät nyt mitään merkkiosia ole. Toisinaan Toke myös ollut halvin.

      Paikallisessa Motonetissä piti olla rautakankia 1 kpl jäljellä varastossa 10 min ennen kuin saavuin myymälään. Ei siellä mitään ollut vaan etsin 10 min turhaan alueelta ja tarkistin uudelleen puhelimella, että edelleen oli 1 kpl muka saatavissa. Biltemasta löytyi 2,90 € kalliimmalla sitten vastaava.

      Rasittavaa se jonotus muutenkin siellä Motonetissä. Töiden jälkeen masentavaa mennä sinne kun menee elämästä 30 min jonottaessa jonkun mokoman öljynsuodattimen tai vähäpätöisen letkun takia. Monet asiat ovat nykyisin saatavissa vain varaosatiskiltä ja sitten jonotat koko päivän. Sinällään palvelu ollut ihan hyvää ja kovin monimutkaisia asioita en ole edes ollut ostamassa vaan jotain suodattimia lähinnä ja öljypohjan ruuveja.

      Parasta Motonetissä sentään se hyllyjen numerointi kun esim. Puuilossa menee elämästä aikaa hukkaa taas siinä kun ei ole mitään kirjaimia tms. tunnisteita vaan myymälää on koluttava hylly hyllyltä kunnes löytää etsimänsä. Motonetissa positiivista, että voi katsoa osan sijainnin ennakkoon ja hyllyn numeron, jolloin asiointi nopeutuu ellei tarvitse varaosatiskiltä mitään jonottaa.

    • Anonyymi

      Kannattaisi ehkä palkata edes yksi ammattilainen per myymälä, huonosti käy noille. Lopun alkua on tuo. Jonotetaan tiskeille pitkiä aikoja. Kukaan ei osaa muuta kuin laittaa auton rekisterinumeron koneelle. Löntystellään naama mustana edestakaisin ja oikein mistään ei näytä tulevan mitään. Omistajat ahneuksissaan tyrivät motonetin maineen. Kaikkihan sille "Mätänetille" nauraa..

    • Anonyymi

      niin on ja myy vanhaa päiväyksellä Bison Rubber Seal massaa eikä ota asiaan mitään kantaa muuta ehdottaa ostamaan heiltä toista massaa ja poistamaan vanha jarru kliinerillä pilalla koko uusi peräkärry ei motonetin ovi aukea minun toimesta

    • Anonyymi

      Maanantaina tilasin palloniveliä,torstaina tuli sähköpostiin viesti että on siirretty kuljetukseen.Nyt on perjantai ja postin pakettiseuranta ei tunne läh numeroa,aika heikkoa on mätänetin touhu.Eipä tarvitse toisten tilata,ja nuista liikkeistä sen verran että Warkauden mätänetissä on aina vajausta hyllyissä,saa joka kerta kysellä myyjiltä et miks netti ilmottaa että tavaraa on mutta ei ole hyllyssä.Myyjät käy varastosta hakemassa jotain nippeliä ja sitähän saa odotella,Joensuussa on toiminut paremmin.

    • Anonyymi

      Huonoa asiakaspalvelua. En aio tarinoida enempää.

    • Anonyymi

      Ostin vuosi sitten auton etupään alkuperälaatuiset koiranluut. Nyt niiden tiivisteet ovat täysin pilalla. Älkää koskaan ostaako mitään alkuperä laatuista osaa Motonetistä. Ne ne vasta ovatkin täyttä paskaa. Bromaanit kusettaa aina.

      • Anonyymi

        Pyydä myyjää katsomaan hyllystä mitä merkkejä löytyy!

        Usein on se halvempi sama osa xD


      • Anonyymi

        Erikoiset koiranluut, jos niissä oli tiivisteet.. yleensä on vaan ne nivelten suojakumit. Niissä on kyllä vuoden takuu, että sen puoleen sinulla ei ole mitään huolta.


    • Anonyymi

      motonet on laskevan auringon varaosakauppa. Kun polttomoottorein varustettujen autojen ( henkilöautot ) myynti suomesta loppuu, alkaa siitä motonetin varaosamyynti hiljalleen sammua. Autojen sähköistyessä eivät motonetin kaltaiset sekatavarakaupat tule menestymään, koska tekniikka vaatii luvanvaraista ammatti osaamista. Näin se vaan on...

      • Anonyymi

        Ei tämä ole mikään Motonetin juttu. Kun sähköautot yleistyvät, niin ne ovat kertakäyttötavaraa. Niitä korjataan ehkä jossain isolla rahalla, tai sitten ostetaan uusi aina tilalle. Sama ilmiö mitä on käynyt jo mm. kodinkoneiden ja elektroniikan kohdalla. Raha pyörittää Maailmaa ja kestävää ei kannata valmistaa.
        Loppuu juu.. varaosamyynti. Pienet piirit harrastavat ja tilaavat pääsääntöisesti ulkomailta, missä edelleen arvostetaan vanhoja ajoneuvoja kulttuurihistoriana, Suomessa ne nähdään romuina.
        Varaosia myydään niin kauan kuin on kysyntää ja joku osaa itse jotain korjata, tai tavalliset pikkukorjaamot osaavat.


      • Anonyymi

        Ei niitä kertakäyttösähköautoja korjaa kukaan muukaan, eikä myy niihin varaosia. Motonet myy ihan samoja osia, mitä varaosaliikkeet ja merkkiliikkeet.
        Jatkossa tämä menee pienten marginaalien harrasteajoneuvo liikkeille. Sähköauto kun palaa jonnekkin tienpientareelle, niin uutta tilalle...


    • Anonyymi

      Bromanit menivät härkkäämään Ruotsiin ja saivat kilpailijan JULAN suomeen. Kaksi tavarataloa on jo suomessa ja lisää tulee. Katostaan miten kovasti investoinnut yksityinen Broman pärjää JULA lle , Puuilolle, ym. suomessa.

      • Anonyymi

        Rihkamakauppa on kovaa bisnestä. Jula tuli Suomeen ja Motonet laajenee Ruotsiin. Täytetään Maailma halvalla roinalla.


      • Anonyymi

        Jula on Motonetin tavoin perheyritys.


    • Anonyymi

      En enää ikinä astu kyseiseen paskaa n olen ollut siellä asiakkaana niin kauan kun se on ollut olemassa mutta nyt riitti

    • Anonyymi

      Tuolta en osta mitään autoon. Ensinnäkin helvetin kalliit osat ja monesti väärää kamaa. On noita palauteltu. Esim. (motonet) Dieselin Ruiskutussuutin 279,00 + pantti 80,00 (muu) 174,00 + pantti 65,00. Että, revi siitä rämehomo.

      • Anonyymi

        Kannattaa ilman muuta ostaa sieltä mistä halvemmalla saa. Niin tekevät myös Motonetin omat työntekijät.


    • Anonyymi

      Joo jos kaupan olennainen konsepti perustuu jonottamiseen palvelutiskille niin ensimmäisenä kyllä kannattaisi sitten kalustaa tuo odotustila kuin pankeissa tai terveyskeskuksissakin. Mutta taitaa olla imagokysymys. Että kyllä palvelu pelaa ettei kukaan istumaan jouda. On kuitenkin kallisarvoinen muistutus miksi verkkokauppa rulaa.

    • Anonyymi

      Totta puhut. Paskaa koko lafka.

    • Anonyymi

      Motonetissä ei voi kolmas osapuoli palauttaa tuotetta.Kyseessä kuitenkin on takuu tuote. Ostajan täytyy käydä itse tiskillä muuten maksatavat uuden hinnan.Meneekö tämä nyt ihan näin!

      • Anonyymi

        motonet oli aluksi aivan ok auton osien kannalta. nykyään sieltä ei löydy juuri mitään. ainakun katson jotain tiettyä osaa, ei sitä ole koskaan hyllyssä. järjestelmätkö sekaisin vai mikä. helpommin ja halvemmalla saa kun tilaa oikeat osat netistä. esim nimark toimii.


      • Anonyymi

        Korttimaksulaissa lukee että rahapalautuksen tulee mennä samalle kortille kuin millä maksettu. Taidat tietää sen itsekin mutta meluat täällä koska olet vajaaälyinen


    • Anonyymi

      Ostin tuotteen Motonetilta ja kotona huomasin puuttuvan osan. Laitoin välittömästi palautetta kuvineen, mutta ei Motonet vastaa pyynnöstä huolimatta! Kuvastaa firman arvoja, rahat pois, eikä vastata mistään!

    • Anonyymi

      Aikojen saatossa Motonetista väärä öljysuodatin, väärä öljypropun tiiviste, väärä öljysuodattimen kuppiavain, jne… Aina pitää itse tarkistaa muilta sivustoilta. Sen on oppinut. Väärä ilmamäärämittari, jonka vuoksi pari ylimääräistä katsastusta. Kukaan ei keksinyt, mistä päästöarvot prakaavat. Merkki- ja mallikohttainen korjaamo lopulta päätteli, että ei ole muuta mahdollisuutta kuin uusi ilmamäärämittari. Ei tietenkään voinut palauttaa Motonetiin. Vaihdoin alkuperäiseen ja katsastus läpi niin että heilahti.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe