Naisen nuoleminen

lantiko

Nuoleeko mies naista omasta aloitteesta jos kyseessä pelkkä seksisuhde? Vai pitääkö sitä pyytää? Entä jos mies nuolee tarkoittaako että välittää naisesta vai onko se ihan sama, nuollaan kun nuollaan meiningillä?

13

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilelellää

En tiedä välittämisestä, mutta jos nainen on kiihottava, niin mielellään sitä silloin nuolee.

• Tokinuolee

Mua ei ole tarvinnut tai kerinnyt pyytää nuolemaan. Teen sen ihan omasta halusta tyydyttää ja miellyttää naistani. Olen pettynyt jos sattuu ettei nainen pidä nuolemisesta.

• pulsut

Kyllä sen tekee mielellään! Kuka naiset tykää siitä yleensän

• Kikkeliskok

Toki nuolee, jos ajattelee seksisuhteen olevan yhtä kertaa useammin tapahtuva. Ja kyllä tavallaan välittää, ainakin siinä määrin, että haluaa antaa naiselle hyvää. Mutta toki meitä on moneen junaan, jotkut eivät pidä nuolemisesta eivätkä sitä siis vapaaehtoisesti tee, oli suhde sitten minkälainen tahansa.

• lantiko

Kiitos asiallisesta vastauksesta! :)

• mä en voi ajatellakkaaan seksiä ilman nuolemista varpaista lähtien(naiset nauttivat siitä)"tulevat nii ihanan kiimasex"

• Pepsiman

En välitä omasta laukeemisestakaan kunhan saa nuolla ja nainen tulee suuhun/naamalle. Parasta mitä voi olla.

• lantiko

Onko naisella väliä? Käykö kuka vaan?

• No mulle sinäänsä käy, jos hygienia ym asiat on kunnossa ja muutenkin kemiat kohtaa, vaikka oliskin lyhyt juttu, siis yhden ns. Illanvietto tai vastaava ja joo kyllä nuolen todellakin jos vaan luvan saa, olen jo tovin etsinytkin naista joka tykkäis oraaileikeistä mutta vähän huonolla menestyksellä, minusta on vaan kaunista katsoa kun nainen nauttii.... Että näin.

• kokemustahanon
        lantiko kirjoitti:

Onko naisella väliä? Käykö kuka vaan?

Jos nainen ei kunnolla ala lämpenemään niin parhaiten naisen saa rentoutumaan ja nauttimaan seksistä kun antaa kielihoidon kltorikselle samalla sormella runkaten niin jo tyttö pyytää kohta munaa:)

• Pepsiman

No jos nainen on kiihottava ja hygienia kunnossa ja suurinpiirtein samalla aaltopituudella niin kyllä.

• Kyllä minä ainakin haluan nuolla,nuolen ihan pyytämättä.Ihana antaa naiselle nautintoa nam

• sexguru

Harva juttu kiihottaa yhtä paljoa, kuin saada nainen nauttimaan nuolemalla. Tuoksu, maku, naisen reaktiot, lantion liikkeet, orgasmin tullen pari sormea pillun sykkeessä ja pää naisen käsien painamana pillua vasten, naisen hengästys ja lopulta esto ettei saa enää jatkaa.. Tässä vaiheessa ei ole kaukana ettei itsekin laukea koskematta kaluun.. Tuosta kun siirtyy ylemmäs ja antaa kalun painua märkään, orgasmista turpeaan pilluun, ei montaa työntöä tarvita, kun laukean itsekin.. No niin, nyt alkoikin tehdä taas mieli nuolla..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe