Oon ollut jo pitkään huolissani, koska en ole kertaakaan saanut siemensyöksyä ja oon siis 15v poika. Voiko lievästi ahdas esinahkani vaikuttaa siten etten saa runkkaamisesta oikeaa tunnetta? Runkatessa penis vaan kihelmöi pistelevästi kun jatkaa kauan. Pitäiskö vaan jatkaa kunnes lastit tulee vaikka ei tunnu hyvältä? Kun oon lukenu että joillain on kestäny aluks jotain 10-15 minuuttii.
Voiko ahdas esinahka vaikuttaa runkkaamiseen?
2
436
Vastaukset
- Etteikinäarvaakukahihii
Ensimmäinen runkkukertani oli hikipedia -artikkelille.
Orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa. Siemensyöksyihin ahdas esinahka ei vaikuta.
Orgasmin saaminen ahtaan esinahan kanssa voi olla vaikeampaa, mutta se on myös tekniikkalaji. Myös liukasteen käyttö saattaa auttaa. Orgasmin saamiseksi esinahan ei tarvitse liikkua terskan päältä kokonaan pois. Satun tietämään, koska teininä omani oli myös ahdas.
Jos murrosikäsi ei ole vielä kunnolla alkanut, niin kuvaamasi kihelmöinti saattaisi ehkä olla "kuiva" orgasmi, jollaisia pojat voivat saada ennen sperman tuotannon käynnistymistä. Se on juuri tuollainen kihelmöivä hyvältä tuntuva hetkellinen tunne alapäässä ja silloin saattaa myös tuntua sellaisia lihassupistuksia lantion seudulla ja myös penis voi nytkähdellä näkyvästi niiden tahtiin. Yleensä penis tulee myös orgasmin jälkeen hetkeksi niin herkäksi, että sitä runkkaamista ei tee mieli jatkaa, mutta joillakin tätä ei kuulemma tapahdu. Siinä pääpiirteissään kuivan orgasmin tuntomerkit. Päättele itse, täsmääkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2702115Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2511485- 411239
- 571144
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.6887Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32860Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6815- 43796
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47670Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa
missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.28662