Kuortaneella on yksi juoruämmä ylitse muiden. Kulkee pitkin kyliä, on kauhean kiva suustaan, auttaa aina kaikkia ja omasta mielestään hirveän fiksu ja että kaikki häntä kadehtivat. Oikeasti kun uskoudut hänelle niin juoruaa sinun asiasi pitkin maakuntaa, puhuu jatkuvasti toisten seläntakana toisista pahaa ja ajaa vain omia etujaan. On kauhean katkera omista elämästään ja esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Tämmöinen yksi ihminen saa niin pahaa koko kunnan alueella. Tämmöistä paskaa jauhaa koko elämänsä sisältö tuntuu olevan siinä. Kannattaa miettiä kenelle asioitaan kertoo. Ja nyt kun vielä tämä on koko elämän tarkoitus tällä ihmisellä tehdä toisille pahaa.
Juoruämmä!
34
4372
Vastaukset
- Paskapalsta
Mee ny töihi kitisemästä.
- Tuttutapaus
Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Tiedän tapauksen ja tavatonta menoa näyttää olevan. Miten moni onkaan väsynyt ja pettynyt.
- Vieras999
Hyvin tunnetaan täälläkin, mustamaalaa ihmisiä ja itse on tietävinään kaiken. Sekaantuu joka asiaan ja kaikkeen mihin vain mukaan huolitaan. Tekopyhä kristittyikin vielä!
- Kaikkeatietävä
No noita tekopyhiä uuestisyntyneitä omasta mielestään uskovia täällä kuortaneella riittää. Suureen ääneen mainostetaan ihteään kuinka Jumalan omia ollaan ja oma elämä on kaikkea muuta ku Raamatun mukasta.
- Kanssakärisijä
Nii onkii, työntää ison koppavan nokkansa kaikkeen mahdollise... Nariseva luurianko, ristimmerkkejä tekevä tekopyhä rumistus.
- Kusijunnulla
Oliko tämä Kirkkotieltä?
- Totenapuhutaan
Hyvä että vaan yksi, joskus tuntuu että heitä on useampia.
- Tiedonhaluinenn
Mitä ikäluokkaa?
- Puhimys
Vanaha ku taivas ja ruma ku petolinnun perse.
- oikea_ihminen
Itte oot, halavatun jakorasia/ravattisonni.
- Oiiioiii
Puhimys kirjoitti:
Vanaha ku taivas ja ruma ku petolinnun perse.
Sehän on sitten kuin varkaudessa latexleena.
- kristillinen
Nyt on sitten huorilla ja huoripukeilla peleko persiissä, että jäädään kiinni.
- Rantaane
Kyllä se sustaki jutu keksii jos kohoralle satut
- Rantaane
Ruanalta se on alakujaa niin ku monet muutki kaistapäät
- Heinäkuu7575
Onko kaunis?
- Eiootuttu
Mä en tunne sitä
- adalminanhelmi
Onko edes kiva suustaan? Kertoo vain kuinka hän on hyvä ja mitä muut on tehny väärin. Tai jos jotain kamalaa on tapahtunut, niin sillä kelpaa mässätä ja voivotella.
- Tekisnamia
Onko kukaan saanut kokeilla onko hyvä suustaan?
- adalminanhelmi
Tekisnamia kirjoitti:
Onko kukaan saanut kokeilla onko hyvä suustaan?
Varmasti, jos itse on siitä jotenkin hyötynyt.
- Tekisnamia
No saahan siinä samalla itsekkin sanoi entinenkin tyttö!
- LA.Anonymous
Multako otettiin? tuntomerkkejä kun itse en muista tapahtuneesta mtn. Ja miks te muuten tällästä täällä kirjottelisitte.
- niinseontaas
Mitäs se on nyt juorunnut? Onko yhtään perää väitteessä, vai keksinyt taas kaiken?
- pirstaloitunutnakki
Se, että tämän juoruilevan ämmän mielipide ei ole totuus, vaikka itse siihen luottaa melkein yhtä paljon kuin Jumalaan.
- Näihänseon
Täälä on äijät pahempia juoruamaa ku vanhat akat hameskankaat pitääs ostaa
- SeSiitä
Aina sitä on panemisilla leuhkittu.
- hahahahahahaaaaa
Hahaa, jäi kiinni kun oli "totuuksia" kertonut. Itkua yritti vääntää, naamaa rutisteli josko edes yhden kyyneleen saisi puserrettua, kun kysyin että näinkö on tullut sanotuksi? Ei kuulemma ole minusta juorunnut epätotuuksia, oli "järkyttynyt" kun edes epäilin hänen puhuneen kenestäkään mitään pahaa (mitään muuta raukka osaa tehdäkään) . Luotettavammasta lähteestä kuulin, että näin on juoruämmä lausunut.
- Raketilla__kuuhun
Tiedetään kuka on. On "mukava" ja "Kiltti" toiselle päinaamaa. Mutta kun kääntää selän nii suu muuttu pe..eereijäksi. N:30vee nainen. Täys narsisti koko ämmä.
- simpkins
Onhan näitä varmaan joka ikäluokassa, toinen toistaan pahempia. Taitaa raukoilla olla itsellä tosi tylsä elämä, kun toisten menemiset ja tekemiset kiinnostaa enemmän kuin mitä oman katon alla tapahtuu.
- NiinOnJoo
Ohan noita juaruajia vähä joka ikäluakas. Muire asiat kiinnostaa ku itellä tylsää.
- Anonyymi
Hei just se
- Anonyymi
Mistä ne tänä päivänä juoruaa, oisko jotain mehukasta juttua? 👀 👂🏼
- Anonyymi
Antaisko se ämmä pesää. Puutteessa on oltu jo pitemmän aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisko se ämmä pesää. Puutteessa on oltu jo pitemmän aikaa.
Antaa antaa. Sehän hyppää kiimakalliolla alavariinsa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559