Juoruämmä!

Kuortaneella on yksi juoruämmä ylitse muiden. Kulkee pitkin kyliä, on kauhean kiva suustaan, auttaa aina kaikkia ja omasta mielestään hirveän fiksu ja että kaikki häntä kadehtivat. Oikeasti kun uskoudut hänelle niin juoruaa sinun asiasi pitkin maakuntaa, puhuu jatkuvasti toisten seläntakana toisista pahaa ja ajaa vain omia etujaan. On kauhean katkera omista elämästään ja esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Tämmöinen yksi ihminen saa niin pahaa koko kunnan alueella. Tämmöistä paskaa jauhaa koko elämänsä sisältö tuntuu olevan siinä. Kannattaa miettiä kenelle asioitaan kertoo. Ja nyt kun vielä tämä on koko elämän tarkoitus tällä ihmisellä tehdä toisille pahaa.
Ilmianna
Jaa

27 Vastausta

Mee ny töihi kitisemästä.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Tiedän tapauksen ja tavatonta menoa näyttää olevan. Miten moni onkaan väsynyt ja pettynyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyvin tunnetaan täälläkin, mustamaalaa ihmisiä ja itse on tietävinään kaiken. Sekaantuu joka asiaan ja kaikkeen mihin vain mukaan huolitaan. Tekopyhä kristittyikin vielä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No noita tekopyhiä uuestisyntyneitä omasta mielestään uskovia täällä kuortaneella riittää. Suureen ääneen mainostetaan ihteään kuinka Jumalan omia ollaan ja oma elämä on kaikkea muuta ku Raamatun mukasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nii onkii, työntää ison koppavan nokkansa kaikkeen mahdollise... Nariseva luurianko, ristimmerkkejä tekevä tekopyhä rumistus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oliko tämä Kirkkotieltä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyvä että vaan yksi, joskus tuntuu että heitä on useampia.
Ilmianna
Jaa
Mitä ikäluokkaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Vanaha ku taivas ja ruma ku petolinnun perse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Itte oot, halavatun jakorasia/ravattisonni.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Puhimys kirjoitti:
Vanaha ku taivas ja ruma ku petolinnun perse.
Sehän on sitten kuin varkaudessa latexleena.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nyt on sitten huorilla ja huoripukeilla peleko persiissä, että jäädään kiinni.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kyllä se sustaki jutu keksii jos kohoralle satut
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ruanalta se on alakujaa niin ku monet muutki kaistapäät
Ilmianna
Jaa
Onko kaunis?
Ilmianna
Jaa
Mä en tunne sitä
Ilmianna
Jaa
Onko edes kiva suustaan? Kertoo vain kuinka hän on hyvä ja mitä muut on tehny väärin. Tai jos jotain kamalaa on tapahtunut, niin sillä kelpaa mässätä ja voivotella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Onko kukaan saanut kokeilla onko hyvä suustaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tekisnamia kirjoitti:
Onko kukaan saanut kokeilla onko hyvä suustaan?
Varmasti, jos itse on siitä jotenkin hyötynyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No saahan siinä samalla itsekkin sanoi entinenkin tyttö!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Multako otettiin? tuntomerkkejä kun itse en muista tapahtuneesta mtn. Ja miks te muuten tällästä täällä kirjottelisitte.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mitäs se on nyt juorunnut? Onko yhtään perää väitteessä, vai keksinyt taas kaiken?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Se on kuin MV:n kuortaneen paikallislehti, kertoo vain totuuden. Mikä siinä on väärin?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Se, että tämän juoruilevan ämmän mielipide ei ole totuus, vaikka itse siihen luottaa melkein yhtä paljon kuin Jumalaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Täälä on äijät pahempia juoruamaa ku vanhat akat hameskankaat pitääs ostaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aina sitä on panemisilla leuhkittu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hahaa, jäi kiinni kun oli "totuuksia" kertonut. Itkua yritti vääntää, naamaa rutisteli josko edes yhden kyyneleen saisi puserrettua, kun kysyin että näinkö on tullut sanotuksi? Ei kuulemma ole minusta juorunnut epätotuuksia, oli "järkyttynyt" kun edes epäilin hänen puhuneen kenestäkään mitään pahaa (mitään muuta raukka osaa tehdäkään) . Luotettavammasta lähteestä kuulin, että näin on juoruämmä lausunut.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Juoruämmä!

Kuortaneella on yksi juoruämmä ylitse muiden. Kulkee pitkin kyliä, on kauhean kiva suustaan, auttaa aina kaikkia ja omasta mielestään hirveän fiksu ja että kaikki häntä kadehtivat. Oikeasti kun uskoudut hänelle niin juoruaa sinun asiasi pitkin maakuntaa, puhuu jatkuvasti toisten seläntakana toisista pahaa ja ajaa vain omia etujaan. On kauhean katkera omista elämästään ja esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Tämmöinen yksi ihminen saa niin pahaa koko kunnan alueella. Tämmöistä paskaa jauhaa koko elämänsä sisältö tuntuu olevan siinä. Kannattaa miettiä kenelle asioitaan kertoo. Ja nyt kun vielä tämä on koko elämän tarkoitus tällä ihmisellä tehdä toisille pahaa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta