Herkkuvintti

minnekatosivintti

Mikä tämä firman nykytilanne on?
Oli 90-luvulla keskustan parhaita lounaspaikkoja mutta sitten taisi ahneus iskea ja kun ennen sai ruokaa ison lautasellisen alettin sitä annostella tiukasti ja piti mennä sen jälkeen muualle syömään nälkäisenä

Sitten firma katosi kokonaan mutta joku uusi yrittäjä osti kai firman jäämistön vanhalta omistajalta ja firma jatkoi jossain Kapernaumissa. Vieläkö se toimii?
Ainakaan nettisivut ei enää pelaa:
http://www.herkkuvintti.fi/
Ja Facessa ei päivityksiä pariin vuoteen:
https://www.facebook.com/Herkku-Vintti-790195457696088/

Parhaiten jäänyt mieleen myös Herkkuvintin herkulliset salaatit joita myytiin useissa keskustan kaupoissa ja tuli niitä aina haettua kotiin mutta nekin katosivat kaupoista.

9

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keimoooo

Valimontiellä,vanhas paskaases teollisuushallis se on nykyään kyökki

• Paskanensalaatti

Joo niin on valimontiellä,jossain vanhassa paskaasessa autokorjaamossa.

• SapuCo

Itseasiassa toimii nykyään Puurtajantiellä. Tila valmistunut 2017. Salaatteja saa edelleen Seinäjoen keskustan liikkeistä, kuten myös maakunnan suurimmista kaupoista. Nettisivut ovat nyt tulossa uudet. Kaikki tulee uutta. Ulosmyynti toimii kokoajan, mutta ravintolapuoli aukeaa aivan lähiaikoina. Käykää tsekkaamassa. Itse menen ainakin (oma firma melkein vieressä).

• AstroTurfing

SapuColle:
      hahaa nyt haisee firman oma kehu.
      Etkö tiedä että on LAITONTA esiintyä kuluttajana ja siitä on annettu jo Suomessakin TUOMIOITA!

Kehu vain mutta reilusti omalla nimellsi.

• ommoolehmä

SapuCo lienee samannimisen yrityksen työntekijän nimimerkki. Tunnen ja tiedän firman. Että ei taida olla oma lehmä ojassa.

• uppalaine

Herkkuvintti on toimittanut aterioita ainakin vanhuksille kotiin ja ruoka ollut maukasta. Mutta valitettavasti tämä palvelu loppuu elokuussa. Ikävä juttu

• entinenherkku

Saako sitä alkuperäisen Herkkuvintin taivaallisen hyvää kanasalaattia (jo en oo firman väkeä;) vielä jostain kaupasta? Ja siis onko tehty nimenomaan sillä vanhalla vaiko uuden firman reseptillä?

Ostin sitä aina ennen Anttilasta ja Koulukadun M-marketista mutte nekin firmat lopetti. Se oli uskomattoman hyvää mutta se vika siinä oli että sitä hyvää kastiketta siinä päällä sai aina liian nuukasti ja salaatti jäi hivenen kuivaksi vaikka muuten hyvää olikin. Myyjälle pitä aina sanoa että laita nyt vain reilummin kastiketta (vai mikä majoneesi se oli) mutta ei sitä koskaan laitettu riittävästi.

• HinttiJoupista

Mäkin hain sitä kanasalaattia usein Anttilasta.
      Pyysin myyjältä kanasalaatin tupla mällillä, niin aina
      oli kastiketta tarpeeksi.

• Anonyymi

Onko tästä firmasta mitään elonmerkkejä? Toimiiko vielä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe