Härskiä kusetusta.

langennut1

Nelosen aamupäivän Tieda ja Voita visailu.En ymmärrä miten tv-kanava-antaa moista tapahtua ja Elisa/Saunalahti vielä rahastaa rosvoille.

6

802

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitykkä

      En pidä yhtään parempana näitä ennustajiakaan,joita monet vanhukset kuuntelevat.

    • silmäniloakaikille

      Mutta on se niin hurmaavan seksikäs se Iida;))

    • Rrrkele

      Nythän vasta härski kusetus on keksitty. oikea kusetusten äiti ja vielä muka lasten hyväksi. Vitosella pääset soittamaan uutta muka vastaus vuoroasi jne. Kun yritin heidän sivulleen niin kone hälyytti.
      Eikö näitä kuppareita kukaan valvo, vai onko nykyään maan tapana huijata varsinkin vanhempia katsojia mielin määrin. Kun ei mediaveroillaan muutakaan katsottavaa tule eikä saa niin sortuvat näihin iljettäviin loukkuihin. Kyllä jonkun pitäisi aloittaa siivous noidenkin päivä huijjareitten pesissä.

      • Lila-Mikaela

        Olen ihmetellyt samaa jo kauan. Miten tuollainen ohjelma voi olla tv:ssa monta vuotta, joka lypsää soittajien rahat. Ohjelma on pelkkä lypsykone, mutta minkä hyväksi? Harva siellä mitään voittaa, koska on niin vaikeaksi tehty läpipääsy puhelimella. Kun pääset läpi, niin ne lisäkysymykset ovat niin sekavia, ettei kulu kuin hetki, kun saat tiedon, että yritä uudestaan. Yhteys on niin huono, ettei toisessa päässä kuultu vastausta ja sitten aika jo loppuikin.

        Tuollainen ohjelma pitäisi lailla kieltää.


      • Anonyymi

        Ehkö joku voisi mennä ja järjestää vähän jännitystä.


      • Anonyymi

        LIVE:Onnen arpa pitäisi olla suoralähetys, mutta tänäänkin lähetykseen parin soittajan taustalta kuului sama lähetys, mutta minuutin pielessä. Ihmettelen syvästi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe