Anteeksi! Minä en tiennytkään, että täällä keskusteleminen ei ole keskustelua, vaan töllöttämistä, että mitä on tullut kirjoiteltua ihmisten nähtäville.
On täs tolkumpaakin tekemista, kun jatkaa kädenjatkeena savuke taikka tietsikan näppäimistö.
SORI TOTTA TOSIAAN, ETTÄ TUHLAISIN AIKAA(NI) TÄÄLLÄ NETISSÄ. ON MUUTAKIN IHMISELLÄ, KUIN INTERNETTEILYÄ !
Koko TCP/IP joutavaa hunnin hannia!
Paremmin pärjää kaveriporukassa kynän, laskimen ja paperin kanssa.
Hyvästi, hölmö netti !
t.antero
Minä en...
2
375
Vastaukset
- senja mäkelä
??????????
- about antero
No sitä, että voihan ihminen totutelle toiseen ihmiseen normaalilakin kontaktilla.
Monena iltana olen kirjoittanut täällä.Ihme että toinen vastaa.
-On niin helppoa tänäpäivänä sekaantua kaikenlaiseen, kun kerran kaikkea (tupakka, alkoholi, lääkkeet, nettiyhteys, puhelin) on saatavissa 24 tuntia vuorokaudessa. Minä haluan vähän säästellä, jotten uppoa kaikenlaiseen, muuhun kuin toinen ihminen.
Ihminen on paljon onnellisempi, kun ei hänellä aina ole jokin ase tai kädenjatke käsillään.
Ihmisen saa onnelliseksi toinen ihminen, paitsi jonkun erakon, joka elää yksin vaikkapa kotiviiniä tehden aina sinne seittemänkymppiseksi asti.
Kiitos sinulle Senja, että täällä saa keskustelua aikaiseksi!
t.antero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2826387Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653419- 2003001
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242547- 741862
- 1461602
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1991582Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121438- 881353