Mistä syystä Jumalan Sana-rodusta Jeesus tuli tän'

Krevokki

Jeesus - eräs Jehova/Jahve -jumaluuslajin omituisin ilmentymä kauan, useita tuhansia vuosia, ennen tuloaan maailmaan. Hän ei tykännyt luojakolleegojensa julmista leikeistä, kun ne hengellään helposti pelleilivät kustannuksellamme, ja ajoivat meitä sekavissa henkisissä mittelöissä tappamaan toisiamme ja oikeitakin lakeja kirjoittamaan väärin LIIAN USEINKIN(jopa Raamatussa oli vääriä lakeja, näin sen omista profeetoista todisti ainakin kaksi(Jeremia, Hesekiel!) koska paholainen oli niin monesti käynyt valehtelemassa Taivaassa Jumalankin tykönä kaikenlaista ihmisten toimista, se kun kykeni esiintymään vaikka minkälaisissa hahmoissa, ja vaikka minkälainen "naamari" päässä, Jumalakin varmaan erehtyi luulemaan sitä omiksi enkeleikseen, koska se oli kyennyt varastamaan syntiinlankeemuksessamme osan myös tuon enkeli Aadamille tarkoitetusta ihmeellisestä kuvitteluvoimasta. Mutta se, että kaikille sopisi etsiä SAMA PAHA vääryys hyvän ja pahan opettelukohteista toiseksi on todellakin mahdotonta. Tosiaankin mekin tulimme luultavasti joko ylennettyinä apinoista, tai muutamia kertoja inkarnoitudutuamme vanhenevana sieluna, tai kuten alunperin Aadamille ja Jeesukselle, jostakin Jumalan Poika-tilanteesta ihmishahmoon. Eläimet ei ehkä kauheasti mieti sitä, kuka niiden Isä tai Äiti on, niiden luullaan olevan vielä kuin robotit, vaistoimaisesti suorittamasta täydellistä ohjelmaansa, missä niistä ei kukaan kyllä mitään tietää saa lisää, vaikka kyllä nekin todella kehittyvät... Jeesus siis sai suorittaa pelastustekonsa tai edes yrityksensä, mutta jos et pelastu Jeesuksen kautta, niin onko sinun yhteisösi niin suuri, että se tietää, miten pysyä elossa, tämän fyysisen kuolemamme jälkeen. Eihän se ole mikään kunnia, että luulee, että ennen syntymään oli täydellinen olemattomuus ja kuoleman jälkeen olemattomuus? Miten se muka on edes mahdollista. Jokaisella on jokin uskomus tai tietokin siitä, mistä olemme koostuneet, ja pöljimmätkin materialistitkin edes luulee olevansa multaa tai matoja kuolemansa jälkeen...Näin todalla Vanha aatukin ennen kuolemaasa luuli ja kerrotaan eräässä kirjassa, että Enkeli Mikael, joka on inkarnaatio-opin keksijöistä tai kehittäjistä eräs kai, löysi lopulta ihmisKaimansakin avulla tuon Aatun, hyvin omituisen pimeästä kuvitelmasta, ALIMMASTA TUONELASTA, mutta missä Eeva tuolloin oli, niin oliko se lähtenyt jonkun muun olion matkaan? Hän oli joutunut vanhaan luolaan punaisen Dragoninsa kanssa, ja haahuili siellä luurankonsa vierellä hämäränä valokuvajaisena... Tämä oli minun uneni hänestä, minkä kerran näin, kun pyysin Jumalaltani nähdä unen tapauksesta, itse tuskin keksin koko juttua...Kukahan silloin oli kännissä?

Omituinen tekoni Lapsena: Yritin pistää kerran Frendi-nimisen Dalmatialaiskoiran tietämään, lapsi kun silloin olin, sillä, että pistin sen etten kolme kuppia, ja ajattelin tehdä jonkun eron sille, että mistä niistä kupeista saisi syödä tai ei. Koira raivostui suuresti tuolloin, ja Dalmatilainen on aika kookas koira ja oli vähällä puraista tai raapia. Tai sitten se oli poissa tolaltaan siksi, että sen alkuperäiset omistajat, eräs afrikkalainen lähetystyöryhmä oli antanut sen juuri perheellemme lahjaksi, ja se oli sitä suremassa? Isäni ei ollut kovin hyvä eläinten kasvattaja, kissammekin se aiemmin antoi naapurinsedän teloitettvaksi(Tella oli sen naaraskissan nimi), kun se kerran minulle noin 3-4 vuotiaana näytti kuolleen hiiren, ja se oli kai aika varhainen ikä ihmislapselle ymmärtää kuolevaisuutemme? En mää, poika kun olin, kokenut siinä olevan mitään "uutta tai ihmeellistä auringon alla"; olin mää jo aiemmin tiennyt syöneeni useinkin "kananmuniakin"...

0

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 176
        5259
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        128
        4715
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        3006
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        30
        1961
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1804
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1757
      7. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        110
        1744
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1730
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1643
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1571
      Aihe