https://www.youtube.com/watch?v=GmP_xUV6VQc
Perheen valvontakameraan tallentui outo näky Lempäälässä: Tavallisennäköinen nainen kurkistelee ikkunoista ja varastaa terassilta tavaraa
Nainen kävi myös naapuritaloissa. Siellä hän tunkeutui sisälle lasitetulle terassille, vaikka talonväki oli kotona.
Kukekaa koko juttu jospa tunnistatte koiran kanssa liikkuvan naisen takapuolen muodosta, ja ilmoitatte polisille tietysti.
Perheen valvontakameraan tallentui outo näky Lempä
7
462
Vastaukset
- kkljukkk
Mitä järkeä tuollaisessa varastelussa on. Toivottavasti älyää ilmoittautua vai kehtaako. Valkoiset housut ja koira, vaikuttaa fiksulta (ulospäin) :) Ja tietääkö facebookista, ei kaikki ole siellä. Kannattaisi laittaa ilmoitus takapuolesta paikallisen kaupan ilmoitustaululle.
- Kuljulainenko.oli
Tapahtuiko tämä Kuljussa siellä liikkui aikaisemmintällainen täti varastelemassa.
- kuljuilija
Kuljussapa hyvinkin.
- Taitaaollavieläkin
Kuljussa on aina ollut eniten kylähulluja .
- himpukkainen
Nyt on Lempäälä kuuluisa valkoperseistä :) Ennen vanhaan puhuttiin Sysmän keltamahoista, nyt on myös Lempäälän valkoperseet :D
- kaikenlaistatyyppiä
Voihan olla, ettei ko valkopöksy omista tietokonetta eikä ole facebookissakaan. Kannattaisi laittaa pyllistys esim jonkun kaupan tai vastaavan ilmoitustaululle.
- arvaillaan
Kannattaa käyttää poissulkemismenetelmää: kuvassa ei ainakaan ole maisatorppa tai sofiabelorf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398