Äidin hätä

Äitirukoilee

Rukoillaan poikani puolesta. Vihollinen pitää,otteessaan . Ja kahleissa . Vapautumista valehtelemisesta, ihmissuhdeongelmista, työttömyydestä. Pelastumista ja Jumalan johdatusta

12

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitirukoilee

      Jumala on itse Saatana kun ei auta. Heitetään Jumala alas Taivaasta ja nauretaan sen tippumiselle.

    • MitenSenKukinKokee

      Jokapäiväsen leivän lisäksi johdatusta virvoittavien vesien ääreen!

    • OnkoVirkaMies

      Onko poikasi niin syvällä että hän huolitsee SPR :n toimitilojen cateringkorporaatiota? Jos, hän on menetetty tapaus!

    • KERROmudeKaikki

      Ups työtön, lukihan se tuolla. Onko edes kirjastokortti ? Mistä oppi valehtelemaan?
      Kummivalinta ollut ei niin häävi. .

    • rukouss

      Herra, Sinä olet voimallinen kaikista sellaisista siteistä ja kahleista vapauttamaan, jotka ovat esteenä Sinun tahtosi toteutumiselle. Herra, avaa tämän pojan sydän kuulemaan, mitä Sinä tahdot hänelle sanoa. Herra, Sinun tahtosi on pelastaa ja Sinä tahdot myös ilmestyä näissä ajallisen elämänkin huolissa.
      Anna tämän pojan äidille rauha ja luottamus sisimpään, anna luja usko ja varmuus siitä että tämä hänen poikansa on kallisarvoinen Sinun silmissäsi. Siunaa koko perhettä ja anna heidän nähdä ja kokea Sinun ihmeellinen apusi ja johdatuksesi. Kiitos Herra rakkaudestasi ja armostasi meitä kohtaan.

    • Jeesusvastaa

      Herra, tässä me kannamme kaikkien lapsiaan murehtivien vanhempien huolen sinun eteesi, johdata ja auta, että he löytäisivät sinut Jeesus henkilökohtaisesti ja pääsisivät irti kaikista vihollisen valheista ja siteistä ja omien himojen ja mielitekojen viettelyksistä.
      Herra, anna monien vanhempien saada iloa lapsistaan, joista he nyt kantavat murhetta sydämessään.

    • En.rukoile

      2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

      Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

      4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."

    • rukoilentäällä

      Rukoilen täällä poikasi puolesta.

      • Mirka.taas

        Oletko hölmö? Rukouksesi ei toimi millään tavalla. On hölmöä haaskata aikaansa moiseen typeryyteen, kuin rukoileminen. Käytä aikasi johonki hyödylliseen tai rentoutumiseen. Esim, osta hyvä kirja.


    • rukoillaankaikki

      Ole itse viisas ja hanki kirjojasi.

      Jos olisit viisas niin ymmärtäisit että tämä nimenomaan on RUKOUSPALSTA eikä kirjojen hankkimispalsta.

      Ja täällä nimenomaan saa rukoilla.

      Eli anna sinä olla rukoilijoitten täällä rauhassa ja siirry itse kirjojen palstalle.
      Kun saamme kuluttaa aikaamme niinkuin itse katsomme parhaaksi, et sinä määrää miten muut kuluttavat aikaansa, nääs.

      Äidillä om todellinen hätä poikansa puolesta ja hän pyytää rukousapua.

      Rukoillaan kaikki!

    • Fdee321qasdgg

      Poikasi: " Jumala päästä minut tästä saatanan vihan vankilasta johon minut lapsena alistettiin, kosta syyllisille vaikka he olisivat omia läheisiäni oikealla tavalla. En kestä enää vaatimuksia äidiltäni ja sitä että joudun hammasta purren luopumaan unelmistani tehdäkseni äidin tyytyväiseksi. Anna ihmisille totuus kyykäärmeäidistä."

    • rukoillaanyhdessä

      Tosi-inhottavia viestejä täällä.

      Äiti, elä välitä näistä typeristä vastauksista. Sairasta porukkaa.

      Rukoillaan edelleenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe