Palstan änkyräateistit katsokaa tää video

9

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klikkihuijarit

      En koskaan klikkaile kaiken maailman videolinkkejä. Mitä tuossa videossa sitten tapahtuu? Referoipa.

      • Ei mitään huijausta mihinkään. Katso miten ateistin tulisi suhtautua uskontoon, jos kerran kutsuu itseään uskonnottomaksi, kuten tässä videolla.


    • Se on yllättänyt minut, että kaikkein fanaattisimmat uskontojen vastustajat ovat itse yhtä pihalla asioista kuin fundamentalistit. Miksei asioita voi ottaa vähän rennommin?

      Tällä kertaa on sanottava, että Jarmo on pitkälti oikeassa.

    • asdfgasdfgasdfg

      5 sekuntia riitti. Kukaan täysipäinen ei tue mitään mitä nuo venäjämieliset Suomi Ensin-wannabenatsiporukat ja mielipidejohtajansa selittävät. Wiikin elämäntehtävä on nettitrollaus, tai nykyään myös veronmaksajien rahojen tuhlaus narkkarimiehensä kautta Oulun kaupunginvaltuustossa tehtailemalla täysin naurettavia ja tarpeettomia äänestyksiä.

      • Osoittaa vain sinun helvetinmoista jäääräpäistä tyhmyyttä, jos suoraan sanon asian selkokielellä, niin kuin se on. Taidat "asdfgasdfgasdfg" olla suvakki ja epäisänmaallinen maanpetturi kaiken huipuksi.


      • asdfasdfasdfasdfa
        JarmoEklund kirjoitti:

        Osoittaa vain sinun helvetinmoista jäääräpäistä tyhmyyttä, jos suoraan sanon asian selkokielellä, niin kuin se on. Taidat "asdfgasdfgasdfg" olla suvakki ja epäisänmaallinen maanpetturi kaiken huipuksi.

        Riippuu ihan mitä suvakilla tarkoitetaan. En suvaitse idiotismia, venäläismielistä imperialismia enkä varsinkaan tätä nykyistä natsimielisyyttä MV-lehtineen, kaikki ilmiöitä, joihin te lahkolaiset tunnutte mielistyneen kovin. Et mitenkään pysty pesemään Wiikiä puhtaaksi noista. Naisen (ja miehensä Junes Lokan) sanomisia asiaan liittyen on netti pullollaan. Haluatko että kopioin muutamia maukkaimpia tänne?


      • asdfasdfasdfasdfa kirjoitti:

        Riippuu ihan mitä suvakilla tarkoitetaan. En suvaitse idiotismia, venäläismielistä imperialismia enkä varsinkaan tätä nykyistä natsimielisyyttä MV-lehtineen, kaikki ilmiöitä, joihin te lahkolaiset tunnutte mielistyneen kovin. Et mitenkään pysty pesemään Wiikiä puhtaaksi noista. Naisen (ja miehensä Junes Lokan) sanomisia asiaan liittyen on netti pullollaan. Haluatko että kopioin muutamia maukkaimpia tänne?

        Suvakki ei suvaitse niitä mitä ei suvaitse. Siis paradoksi ja osoittaa pelkkää kypsymättömyyttä katsoa asioita totuudellisesta näkökulmalta. Suvakkius on lähinnä pilvilinnan muodostamista ja se taas ei ole uskonelämän kanssa missään tekemisissä. Ymmrätäsisit sinäkin tuon jos ymmärtäisit mitä videolla Tiina koittaa rautalangasta vääntää.

        MV-leghdestä ja Venäjä asioista en ymmärrä mitään. Janitskin on ollu mun kanssa samaan aikaan Hesan asemalla vaksina ja näin tämän syöksykierteen Bandidos jengiin ja lopulta itse olen poistellut Iljaa Hesan kuppiloista kun sillä on "pirissy" pikkusen liikaa. Voit siis hyvin arvata millainen käsitys minulla siitä miehestä on.


      • asdfgasfgasdfgasdf
        JarmoEklund kirjoitti:

        Suvakki ei suvaitse niitä mitä ei suvaitse. Siis paradoksi ja osoittaa pelkkää kypsymättömyyttä katsoa asioita totuudellisesta näkökulmalta. Suvakkius on lähinnä pilvilinnan muodostamista ja se taas ei ole uskonelämän kanssa missään tekemisissä. Ymmrätäsisit sinäkin tuon jos ymmärtäisit mitä videolla Tiina koittaa rautalangasta vääntää.

        MV-leghdestä ja Venäjä asioista en ymmärrä mitään. Janitskin on ollu mun kanssa samaan aikaan Hesan asemalla vaksina ja näin tämän syöksykierteen Bandidos jengiin ja lopulta itse olen poistellut Iljaa Hesan kuppiloista kun sillä on "pirissy" pikkusen liikaa. Voit siis hyvin arvata millainen käsitys minulla siitä miehestä on.

        Mutta allekirjoitat Wiikin kristofasistiset oksennukset tuosta vain. Ne muuten eivät poikkea Janitkinin oksennuksista pätkääkään. Lähdekin on sama, Kreml. Olen todella mielelläni "suvakki", jos sen vastakohta ovat tuollaiset ihmiset. Todella mielelläni.

        Minä takuulla ymmärrän Wiikien ja vastaavien natsitrollien päämäärät ja periaatteet. Sinä et.


    • I1miantaja

      Aloitus ei liity profetioihin, näkyihin eikä tulevaisuuden ennustuksiin. Ilmiannettu ylläpidolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe