https://www.youtube.com/watch?v=awIo9Wwu-HI
....ja huomatkaa kuinka asioihin tunneälyltään ja mieleltään terveellä tavalla oikein suhtautuva ateisti suhtautuu uskontoon.
Palstan änkyräateistit katsokaa tää video
9
160
Vastaukset
- Klikkihuijarit
En koskaan klikkaile kaiken maailman videolinkkejä. Mitä tuossa videossa sitten tapahtuu? Referoipa.
Ei mitään huijausta mihinkään. Katso miten ateistin tulisi suhtautua uskontoon, jos kerran kutsuu itseään uskonnottomaksi, kuten tässä videolla.
Se on yllättänyt minut, että kaikkein fanaattisimmat uskontojen vastustajat ovat itse yhtä pihalla asioista kuin fundamentalistit. Miksei asioita voi ottaa vähän rennommin?
Tällä kertaa on sanottava, että Jarmo on pitkälti oikeassa.- asdfgasdfgasdfg
5 sekuntia riitti. Kukaan täysipäinen ei tue mitään mitä nuo venäjämieliset Suomi Ensin-wannabenatsiporukat ja mielipidejohtajansa selittävät. Wiikin elämäntehtävä on nettitrollaus, tai nykyään myös veronmaksajien rahojen tuhlaus narkkarimiehensä kautta Oulun kaupunginvaltuustossa tehtailemalla täysin naurettavia ja tarpeettomia äänestyksiä.
Osoittaa vain sinun helvetinmoista jäääräpäistä tyhmyyttä, jos suoraan sanon asian selkokielellä, niin kuin se on. Taidat "asdfgasdfgasdfg" olla suvakki ja epäisänmaallinen maanpetturi kaiken huipuksi.
- asdfasdfasdfasdfa
JarmoEklund kirjoitti:
Osoittaa vain sinun helvetinmoista jäääräpäistä tyhmyyttä, jos suoraan sanon asian selkokielellä, niin kuin se on. Taidat "asdfgasdfgasdfg" olla suvakki ja epäisänmaallinen maanpetturi kaiken huipuksi.
Riippuu ihan mitä suvakilla tarkoitetaan. En suvaitse idiotismia, venäläismielistä imperialismia enkä varsinkaan tätä nykyistä natsimielisyyttä MV-lehtineen, kaikki ilmiöitä, joihin te lahkolaiset tunnutte mielistyneen kovin. Et mitenkään pysty pesemään Wiikiä puhtaaksi noista. Naisen (ja miehensä Junes Lokan) sanomisia asiaan liittyen on netti pullollaan. Haluatko että kopioin muutamia maukkaimpia tänne?
asdfasdfasdfasdfa kirjoitti:
Riippuu ihan mitä suvakilla tarkoitetaan. En suvaitse idiotismia, venäläismielistä imperialismia enkä varsinkaan tätä nykyistä natsimielisyyttä MV-lehtineen, kaikki ilmiöitä, joihin te lahkolaiset tunnutte mielistyneen kovin. Et mitenkään pysty pesemään Wiikiä puhtaaksi noista. Naisen (ja miehensä Junes Lokan) sanomisia asiaan liittyen on netti pullollaan. Haluatko että kopioin muutamia maukkaimpia tänne?
Suvakki ei suvaitse niitä mitä ei suvaitse. Siis paradoksi ja osoittaa pelkkää kypsymättömyyttä katsoa asioita totuudellisesta näkökulmalta. Suvakkius on lähinnä pilvilinnan muodostamista ja se taas ei ole uskonelämän kanssa missään tekemisissä. Ymmrätäsisit sinäkin tuon jos ymmärtäisit mitä videolla Tiina koittaa rautalangasta vääntää.
MV-leghdestä ja Venäjä asioista en ymmärrä mitään. Janitskin on ollu mun kanssa samaan aikaan Hesan asemalla vaksina ja näin tämän syöksykierteen Bandidos jengiin ja lopulta itse olen poistellut Iljaa Hesan kuppiloista kun sillä on "pirissy" pikkusen liikaa. Voit siis hyvin arvata millainen käsitys minulla siitä miehestä on.- asdfgasfgasdfgasdf
JarmoEklund kirjoitti:
Suvakki ei suvaitse niitä mitä ei suvaitse. Siis paradoksi ja osoittaa pelkkää kypsymättömyyttä katsoa asioita totuudellisesta näkökulmalta. Suvakkius on lähinnä pilvilinnan muodostamista ja se taas ei ole uskonelämän kanssa missään tekemisissä. Ymmrätäsisit sinäkin tuon jos ymmärtäisit mitä videolla Tiina koittaa rautalangasta vääntää.
MV-leghdestä ja Venäjä asioista en ymmärrä mitään. Janitskin on ollu mun kanssa samaan aikaan Hesan asemalla vaksina ja näin tämän syöksykierteen Bandidos jengiin ja lopulta itse olen poistellut Iljaa Hesan kuppiloista kun sillä on "pirissy" pikkusen liikaa. Voit siis hyvin arvata millainen käsitys minulla siitä miehestä on.Mutta allekirjoitat Wiikin kristofasistiset oksennukset tuosta vain. Ne muuten eivät poikkea Janitkinin oksennuksista pätkääkään. Lähdekin on sama, Kreml. Olen todella mielelläni "suvakki", jos sen vastakohta ovat tuollaiset ihmiset. Todella mielelläni.
Minä takuulla ymmärrän Wiikien ja vastaavien natsitrollien päämäärät ja periaatteet. Sinä et.
- I1miantaja
Aloitus ei liity profetioihin, näkyihin eikä tulevaisuuden ennustuksiin. Ilmiannettu ylläpidolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
