Palstan änkyräateistit katsokaa tää video

9

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klikkihuijarit

      En koskaan klikkaile kaiken maailman videolinkkejä. Mitä tuossa videossa sitten tapahtuu? Referoipa.

      • Ei mitään huijausta mihinkään. Katso miten ateistin tulisi suhtautua uskontoon, jos kerran kutsuu itseään uskonnottomaksi, kuten tässä videolla.


    • Se on yllättänyt minut, että kaikkein fanaattisimmat uskontojen vastustajat ovat itse yhtä pihalla asioista kuin fundamentalistit. Miksei asioita voi ottaa vähän rennommin?

      Tällä kertaa on sanottava, että Jarmo on pitkälti oikeassa.

    • asdfgasdfgasdfg

      5 sekuntia riitti. Kukaan täysipäinen ei tue mitään mitä nuo venäjämieliset Suomi Ensin-wannabenatsiporukat ja mielipidejohtajansa selittävät. Wiikin elämäntehtävä on nettitrollaus, tai nykyään myös veronmaksajien rahojen tuhlaus narkkarimiehensä kautta Oulun kaupunginvaltuustossa tehtailemalla täysin naurettavia ja tarpeettomia äänestyksiä.

      • Osoittaa vain sinun helvetinmoista jäääräpäistä tyhmyyttä, jos suoraan sanon asian selkokielellä, niin kuin se on. Taidat "asdfgasdfgasdfg" olla suvakki ja epäisänmaallinen maanpetturi kaiken huipuksi.


      • asdfasdfasdfasdfa
        JarmoEklund kirjoitti:

        Osoittaa vain sinun helvetinmoista jäääräpäistä tyhmyyttä, jos suoraan sanon asian selkokielellä, niin kuin se on. Taidat "asdfgasdfgasdfg" olla suvakki ja epäisänmaallinen maanpetturi kaiken huipuksi.

        Riippuu ihan mitä suvakilla tarkoitetaan. En suvaitse idiotismia, venäläismielistä imperialismia enkä varsinkaan tätä nykyistä natsimielisyyttä MV-lehtineen, kaikki ilmiöitä, joihin te lahkolaiset tunnutte mielistyneen kovin. Et mitenkään pysty pesemään Wiikiä puhtaaksi noista. Naisen (ja miehensä Junes Lokan) sanomisia asiaan liittyen on netti pullollaan. Haluatko että kopioin muutamia maukkaimpia tänne?


      • asdfasdfasdfasdfa kirjoitti:

        Riippuu ihan mitä suvakilla tarkoitetaan. En suvaitse idiotismia, venäläismielistä imperialismia enkä varsinkaan tätä nykyistä natsimielisyyttä MV-lehtineen, kaikki ilmiöitä, joihin te lahkolaiset tunnutte mielistyneen kovin. Et mitenkään pysty pesemään Wiikiä puhtaaksi noista. Naisen (ja miehensä Junes Lokan) sanomisia asiaan liittyen on netti pullollaan. Haluatko että kopioin muutamia maukkaimpia tänne?

        Suvakki ei suvaitse niitä mitä ei suvaitse. Siis paradoksi ja osoittaa pelkkää kypsymättömyyttä katsoa asioita totuudellisesta näkökulmalta. Suvakkius on lähinnä pilvilinnan muodostamista ja se taas ei ole uskonelämän kanssa missään tekemisissä. Ymmrätäsisit sinäkin tuon jos ymmärtäisit mitä videolla Tiina koittaa rautalangasta vääntää.

        MV-leghdestä ja Venäjä asioista en ymmärrä mitään. Janitskin on ollu mun kanssa samaan aikaan Hesan asemalla vaksina ja näin tämän syöksykierteen Bandidos jengiin ja lopulta itse olen poistellut Iljaa Hesan kuppiloista kun sillä on "pirissy" pikkusen liikaa. Voit siis hyvin arvata millainen käsitys minulla siitä miehestä on.


      • asdfgasfgasdfgasdf
        JarmoEklund kirjoitti:

        Suvakki ei suvaitse niitä mitä ei suvaitse. Siis paradoksi ja osoittaa pelkkää kypsymättömyyttä katsoa asioita totuudellisesta näkökulmalta. Suvakkius on lähinnä pilvilinnan muodostamista ja se taas ei ole uskonelämän kanssa missään tekemisissä. Ymmrätäsisit sinäkin tuon jos ymmärtäisit mitä videolla Tiina koittaa rautalangasta vääntää.

        MV-leghdestä ja Venäjä asioista en ymmärrä mitään. Janitskin on ollu mun kanssa samaan aikaan Hesan asemalla vaksina ja näin tämän syöksykierteen Bandidos jengiin ja lopulta itse olen poistellut Iljaa Hesan kuppiloista kun sillä on "pirissy" pikkusen liikaa. Voit siis hyvin arvata millainen käsitys minulla siitä miehestä on.

        Mutta allekirjoitat Wiikin kristofasistiset oksennukset tuosta vain. Ne muuten eivät poikkea Janitkinin oksennuksista pätkääkään. Lähdekin on sama, Kreml. Olen todella mielelläni "suvakki", jos sen vastakohta ovat tuollaiset ihmiset. Todella mielelläni.

        Minä takuulla ymmärrän Wiikien ja vastaavien natsitrollien päämäärät ja periaatteet. Sinä et.


    • I1miantaja

      Aloitus ei liity profetioihin, näkyihin eikä tulevaisuuden ennustuksiin. Ilmiannettu ylläpidolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe