Vihaan itseäni niin paljon, että mietin päivittäin

Luovuttaja

Mikä olisi nopein ja kivuttomasti tapa päättää elämänsä. Olen aika hukassa kaiken kanssa..
Surullista tässä on se että olen kolmen pienen lapsen äiti, joka miettii päivittäin jotain noin kamalaa, koska ei ole voimia lähteä avioliitosta jossa lasten isä pahoinpitelee henkisesti minua usein ja kovin julmasti.

6

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q25rvq25q2v

      ei se sun vika ole vaan pahoinpitelijän joka on sairas, ehkä kenties perseraiskattu lapsena lestaapiireissä ja nyt pahoinpitelee sinua kostoksi

    • Voimia_lisää_sinulle

      Ajattele niitä lapsiasi , minne ne joutuisi ilman sua. Mulla on ollut samat ajatukset mut
      ajattelen et mun on pakko jaksaa lapsen takia. Ja olen päässytkin yli niistä ajatuksista.

    • Voimiasulle

      Kunpa saisit voimaa jättää miehesi, pärjäät varmasti paremmin ilman häntä. Ajattele lapsiasi, heille olet tärkeä, äiti on aina lapselle se maailman tärkein ihminen. Jos sulla olisi joku läheinen jolle puhua ja pyytää apua tilanteeseen. Jos sulla on oma äiti vielä olemassa, soita hänelle ja kerro millä tolalla sun asias on, ehkä hän vois auttaa sua.

    • Nukuhyvin

      Hae apua itsellesi. Tilanteesi koskettaa äitinä minuakin. Ota huomenna yhteyttä terveysasemalle ja varaa nopeasti aika itsellesi ja kerro ajatuksistasi ja perhetilanteestasi. Saat apua, asiasi järjestyvät vähitellen ja tilanteen toivottomuus väistyy. Älä jää yksin. Ansaitset hyvää.

    • vieläonelämää

      Enpä osaa sanoa mikä olis nopein ja kivuton tapa, kun ei ole asiasta kokemusta.

      Luulisin, että kaikki nopeat tavat sattuu. Kenties jopa kaikki tavat.

      Elät raskaassa elämäntilanteessa ja luonnollisestikin ahtaalle ajettuna mieli etsii ratkaisukeinoa ja usein silloin tulee ajatus itsemurhasta. Kyllähän se omalta osaltasi asian ratkaisisikin, mutta samalla myös elämä päättyy. Eikä omaa elämää "hullun" ukon takia tartte päättää.

      Tilanne jossa elät on vastenmielinen ja itseviha luonnollista, mutta oikeastaan kaikki elämänmahdollisuudet ovat vielä olemassa, pitäisi vaan päästä siitä ukosta eroon. Lähteä.

      Se ei ole mahdoton tehtävä. Se on mahdollinen. Teet sen. Ei kannata jossitella ja miettiä, miten asiat tulevat järjestymään, sillä ne kyllä järjestyvät. Kun otat ensimmäisen askeleen.

      Toki voit käydä jossain keskustelemassa ahdistuksestasi, mutta mielestäni tilanteesi kuulostaa siltä, että tarvitaan toimintaa, jotta sinä ja lapset voisitte elää muualla. Miten olisi yhteydenotto ensi- ja turvakotiin? Oman paikkakunnan sosiaalitoimistoon? Tai miksei suoraan asuntotoimeenkin jos omat voimat riittää asunnon hankkimiseen.

      Itsemurha ei ole ratkaisu tuossa tilanteessa, vaan muutto ja parisuhteen päättäminen.

    • Oi, voi, et ole asian kanssa yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe