Kuka on ihmiskunnan (evoluution) pahin vihaaja nyt

Provosoitunutlukija

KUKA TAPPAA ENITEN.

24

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyttysetvihaaihmisiä

      Hyttyset tappavat eniten yli 700000 ihmistä vuosittain.

      • Eikö Jumala tapa monin verroin enemmän? Ainakin uskovien mukaan Jumala määrää ihmisen elinpäivät ja siten myös kuoleman?


      • agnoskepo kirjoitti:

        Eikö Jumala tapa monin verroin enemmän? Ainakin uskovien mukaan Jumala määrää ihmisen elinpäivät ja siten myös kuoleman?

        Niin jos suoran logiikan sotkee mukaan. Kristinuskoisten kierteisellä logiikalla Aatami ja varsinkin Eeva ovat pahimpia tappajia.


      • marathustra kirjoitti:

        Niin jos suoran logiikan sotkee mukaan. Kristinuskoisten kierteisellä logiikalla Aatami ja varsinkin Eeva ovat pahimpia tappajia.

        Onko kyseessä puolalainen käänteinen logiikka, kuten Hewlett-Packardin laskimissa 1970 luvulla? Minulla oli Texsas Instrument ja HP oli minulle yhtä hebreaa kuin kreationistien logiikka tällä palstalla.


      • CBM.forever
        agnoskepo kirjoitti:

        Onko kyseessä puolalainen käänteinen logiikka, kuten Hewlett-Packardin laskimissa 1970 luvulla? Minulla oli Texsas Instrument ja HP oli minulle yhtä hebreaa kuin kreationistien logiikka tällä palstalla.

        Minulla oli Commodoren laskin pienillä punaisilla 7-segment numeronäytöllä ja minä olen oikeassa.


      • katkeralapsuus

        Mulla oli amiga ja halusin pentiumin kun muillakin oli. Sitten kun sain niin siinä oli 8 megaa rammia ja muilla 16 eikä nhl toiminut. Koko ajan luotiin uutta ilman mitään logiikkaa.


      • tieteenharrastaja
        agnoskepo kirjoitti:

        Onko kyseessä puolalainen käänteinen logiikka, kuten Hewlett-Packardin laskimissa 1970 luvulla? Minulla oli Texsas Instrument ja HP oli minulle yhtä hebreaa kuin kreationistien logiikka tällä palstalla.

        Logiikka oli sama. Käännetty puolalainen on notaatio eli merkintätapa.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Logiikka oli sama. Käännetty puolalainen on notaatio eli merkintätapa.

        Kun minä olin nuori, niin minulla oli luokan ainoa laskutikku.
        Voitti helmitaulun sata-nolla.


      • tieteenharrastaja
        qwertyilija kirjoitti:

        Kun minä olin nuori, niin minulla oli luokan ainoa laskutikku.
        Voitti helmitaulun sata-nolla.

        Miten pärjäilit yhteen- ja vähennyslaskuissa?


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Miten pärjäilit yhteen- ja vähennyslaskuissa?

        Olin koulussa ikäluokkani paras matematiikassa. Olisiko ollut noin 80 oppilasta/ikäluokka. Saatoin olla jopa Pokkitörmän poikalyseon historian ainoa oppilas, joka otti kahden tunnin matematiikan kokeissa tunnin tirsat.
        Oli siellä varmaan muita vielä reilusti parempiakin matematiikan osaajia, mutta ei samassa ikäluokassa.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Miten pärjäilit yhteen- ja vähennyslaskuissa?

        Kymmensormijärjestelmällä.
        Laskutikuissa oli se hyvä puoli, että pilkun paikan tai nollien lukumäärän joutui itse arvioimaan. Pelkkä mekaaninen suoritus ei riittänyt, kuten laskimilla.


      • tieteenharrastaja
        agnoskepo kirjoitti:

        Kymmensormijärjestelmällä.
        Laskutikuissa oli se hyvä puoli, että pilkun paikan tai nollien lukumäärän joutui itse arvioimaan. Pelkkä mekaaninen suoritus ei riittänyt, kuten laskimilla.

        Laskutikkuvirtuoosin tulos kertolaskusta 2*2 oli vitsin mukaan "hiukan runsas neljä".

        Pähkinäpuista Faber-Castelliako vetelit?


    • Onseniinväärin

      Eiköhän ainakin enemmistö suomalaisista ole todellisuudessa aborttimurhaajia hyväksyessään vapaan aborttilain.

      • Meillä ei ole vapaa aborttilaki.

        Mutta kerro onko mielestäsi koeputkihedelmöitettyjen munasolujen tuhoaminen murha.
        (oletetaan, että ne äidin munasolut on hedelmöitetty isän siittiöillä)


    • Tilasstonikkari

      Kun tekniikka edistyi samaa tahtia evomoraalin tuoman yleisen moraalin madaltumisen myötä niin äpärälaumoihin kyllästyneet evoluutioon sokeasti uskoneet alkoivat olla enemmistö joka maassa vähän toisen maailmansodan jälkeen niin lopulta säädettiin kaikkalla yhteisestä sopimuksesta laki joka määritteli hatusta vedetyn väitteen siitä että sikiö tuli muka ihmiseksi tasan 12 viikkoisena klo 24:00 yöllä. Joissakin maissaa 13 viikkoisena. Heheh.

      Ei kyllä paljoa naurata mutta aika helposti ajattelukyvytön matalamoraalinen kansan enemmistö hyväksyi ennen murhaksi tuhansia vuosia määritellyn sikiönlähdetyksen lailliseksi liiketoiminnaksi jota voitiin verrata täysin muinaisen Kanaanin maan lapsiuhriuskontoihin jonka vuoksi Jumala hävitti ne viimeistä iikkaa myöten.

      Kiinnostava piirre asiassa on se että Ev.lut kirkko oli alusta alkaen voimakkain vapaan aborttilain puolustaja ja muutti sittemmin jopa Raamatun tekstiäkin siten että aborttimurhasta tuli tulkinnanvarainen.

      Tässä valossa voimmekin sitten kaikki yhdessä todeta että kansankirkkomme on tässä asiassa aivan yhtä jumalaton kuin muinaiset kanaanilaiset lapsiuhriuskonnot.

      Jos Ev.lut kirkko olisi tuolloin pitäytynyt siinä mitä Raamattu sanoo, niin meitä suomalaisia olisi varmasti miljoona enemmän nyt, eikä tarvitsisi ihan niin paljoa pelätä Putinia.
      Eli pahin murhaaja maan päällä on jokainen joka kannattaa vapaata aborttilakia, häne kätensä ovat pikkulasten verestä punaiset, joten hävetkää.

      • "Eli pahin murhaaja maan päällä on jokainen joka kannattaa vapaata aborttilakia, häne kätensä ovat pikkulasten verestä punaiset, joten hävetkää. "

        Tässä nikkarille tilastotietoa:
        Jumalasihan päättää kaikesta, eikö niin? Lääketieteellisen arvion mukaan alkaneista raskauksista kolmasosa päätyy spontaaniin keskenmenoon.
        Suomessa syntyy n. 53 000 ihmistä vuodessa. Jos se on osapuilleen kaksi kolmasosaa raskauksista, tapahtuu spontaaneja raskauden keskeytymisiä n. 26 000 - 27 000 vuodessa. Aborttien määrä on n. 9000. Tästä voimme päätellä, että Jumalan tahdosta tapahtuvia raskauden keskeytymisiä on kolme yhtä ihmisten tekemää aborttia kohti.


    • Jumala.tapattaa

      2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

      Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

      4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."

    • Variola on historian pahin murhaaja. Hän on tappanut eniten ihmisiä.

      • Ja nykymaailmassa luultavasti malaria.


      • PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Ja nykymaailmassa luultavasti malaria.

        Totta, nyt kun isorokko on voitettu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3288
    2. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      17
      3243
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      203
      2351
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      91
      1879
    5. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      91
      1645
    6. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1116
    7. IS Viikonloppu 6.-7.7.2024

      2½- merkitytty" Aulis-ristikko" Teemu Palloselta - todennäköisesti kuitenkin erinomaisin ratkaisusanoin. Kun on näin haa
      Sanaristikot
      95
      1008
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      62
      945
    9. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      70
      834
    10. No mitä luulet, mies?

      Kun nähdään, onko parempi teeskennellä, ettei välillämme ollut mitään tänä vuonna? Ja me emme tavanneet täällä, palstall
      Ikävä
      69
      833
    Aihe