Tutkinnallisista syistä ei voida kertoa aikaa, paikkaa, aiottua toteutustapaa eikä iskun tekijöitä.
Torjunta onnistui jo 678 kerran tämän vuoden aikana.
Poliisi esti terroristi-iskun
1
179
Vastaukset
- hyväätyötäpoliisit
Kiitos Poliisille!
Miten mahtavaa Suomen poliisilta!
Toivon lisää voimia, onhan tämä terrorismi voitettava!
Yleisö antakaa vihjeitä, pitäkää silmät auki ja kertokaa epäilyksistänne!
Yleisesti ottaen pitäisi keskittyä muidenkin ehkäisyyn, keksiä lisää keinoja miten estää.
Älkäämme antako Suomea samanlaiseen tilaan kuin on jo muualla.
Mielestäni Puola on tehnyt hyvän ja rohkean ratkaisun, kun ei päästä maahan näitä muslimimaista tulevia!
Kyllä pitäisi rajalla olla sen verran psykologista silmää omaavia tarkastajia, jotka jo heti kättelyssä näkevät ne tyypit, joilla on "ketunhäntä" kainalossa.
Järeämmät otteet päätöksentekijöille! - Jo on huomattu mitä tuhoa nää "olevinaan reppanat" saavat aikaan! Ruotsissa päivittäin polttavat autoja, mielettömät määrät, joka päivä palaa.
Kiitos Suomen Poliisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127