en oo varma liittyykö tää mun syömishäiriöön mutta oon ollu nyt ainakin tän viimeisen 3 kuukauden aikana ihan älyttömän väsynyt!! meen yleensä yhen maissa nukkumaan ja oon heränny kahelta tai kolmelta päivällä! silti väsyttää koko päivän ja jos koitan laittaa herätyksen niin en silti pysty heräämään tai sit oon edelleen vaan liian väsynyt. ja siis aina kun nousen vaikka tuolilta tai sohvalta ihan sama mistä nousen niin mulla menee ihan mustaksi hetkeks. on varmaan joku alhanen verensokeri jnejne.. ei oo energiaa tehä mitään vaikka oisinki syönyt!! koska kesällä joudun hengaamaan kavereitten kaa niin tulee syötyä mutta silti kauhee väsymys jatkuvasti!!! auttakaaa
kamala väsymys päivittäin
ksibdos
3
356
Vastaukset
- Ano2
Johtuu sh. Mulla on sama. Elä huolestu.
- puutostilasyy
Kun elimistö saa liian vähän ja epäsäännöllisesti energiaa, niin väsyttää.
Säännölliset ateria-ajata ja riittävä energiansaanti auttavat.
Toki syömishäiriö aiheuttaa monia puutostiloja, esimerkiksi raudan puute ja vitamiinien puute. - Aiemminana
Juu sh ton aiheuttaa ite oon parnatunu syömis häiriöstä lähes kokonaan, mut muisyan hyvin, kun aina ylös noustessa meinas taju mennä ja no menihän se ennen osastoa useinkin. Olin myös välillä niin väsyny et nukuin/ makasin sängyssä kokonaisia päiviä, kun ei liikkumaan pystyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694