kamala väsymys päivittäin

ksibdos

en oo varma liittyykö tää mun syömishäiriöön mutta oon ollu nyt ainakin tän viimeisen 3 kuukauden aikana ihan älyttömän väsynyt!! meen yleensä yhen maissa nukkumaan ja oon heränny kahelta tai kolmelta päivällä! silti väsyttää koko päivän ja jos koitan laittaa herätyksen niin en silti pysty heräämään tai sit oon edelleen vaan liian väsynyt. ja siis aina kun nousen vaikka tuolilta tai sohvalta ihan sama mistä nousen niin mulla menee ihan mustaksi hetkeks. on varmaan joku alhanen verensokeri jnejne.. ei oo energiaa tehä mitään vaikka oisinki syönyt!! koska kesällä joudun hengaamaan kavereitten kaa niin tulee syötyä mutta silti kauhee väsymys jatkuvasti!!! auttakaaa

3

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ano2

      Johtuu sh. Mulla on sama. Elä huolestu.

    • puutostilasyy

      Kun elimistö saa liian vähän ja epäsäännöllisesti energiaa, niin väsyttää.
      Säännölliset ateria-ajata ja riittävä energiansaanti auttavat.
      Toki syömishäiriö aiheuttaa monia puutostiloja, esimerkiksi raudan puute ja vitamiinien puute.

    • Aiemminana

      Juu sh ton aiheuttaa ite oon parnatunu syömis häiriöstä lähes kokonaan, mut muisyan hyvin, kun aina ylös noustessa meinas taju mennä ja no menihän se ennen osastoa useinkin. Olin myös välillä niin väsyny et nukuin/ makasin sängyssä kokonaisia päiviä, kun ei liikkumaan pystyny.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe