Kävin juuri katsomassa Baby Driver elokuvan, lähinnä huippuhyvien arvostelujen saattelemana. IMDB:ssä yli 8/10 ja Rotten Tomatoes hehkuttaa leffan erinomaisuutta.
Joskus vetää hiljaiseksi hyviä arvosteluja saaneen leffan näkeminen. Baby Driver on täyttä roskaa. Se on oikeasti aivan onnettoman surkea elokuva. Sellainen, joita on 12 tusinassa. Ihan perus Hollywood-höttöä. Ei mitään, joka tekisi siitä poikkeuksellisen hyvän elokuvan.
Whkä tämä leffa ei vain painellut minussa oikeita nappeja, mutta minä annan Baby Driver elokuvalle yhden tähden (viidestä mahdollisesta) ja kommenttina totean, että "Huonoin vuonna 2017 näkemäni elokuva".
En ole leffafriikki, mutta laskeskelin, että olen tänä vuonna käynyt leffassa sentään yli 10 kertaa eli jonkin verran yli suomalaisen keskiarvon katselen elokuvia. Kaikki muut katsotut leffat päälle, niin on se noloa, että Baby Driver menee tämän vuoden huonoimmaksi näkemäkseni elokuvaksi.
Baby Driver arvostelu - täyttä roskaa
4
320
Vastaukset
- Huihei
Taisi vaan sulla olla pöksyt kireänä sinä päivänä :) Itse olen katsonut jo pelkästään tänä vuonna elokuvateattereissa kymmeniä elokuvia ja pidän tästä elokuvasta. Viihdyttävä elokuva Edgar Wrightin tyyliin.
T: Leffafriikki - fep
Niinpä... On elokuvia, jotka evät sovi joillekin. No minulle tämä sopi vallan mainiosti. "Perjantaileffa" parhaimmillaan (Vaikka tiistaina tulikin katsottua😊 ) : Isot popparit, iso juoma, sangen viihdyttävä parituntinen ja päälle pari leffaolutta. Avot!
Ja tämä pätkä on uksi niistä elokuvista, jotka kannattaa käydä katsomassa isolta kankaalta kera kunnollisella määrällä ääntä. Muu on liian pientä pihinää.
Ketjun aloittajalle mainittakoon oman mielipiteen olevan aivan yhtä arvokas, vaikkei elokuvakäyntiensä määrää korostaisikaan. Lähinnä hymyilyttää vrt. klassikko "Eihän lapseni voi käyttäytyä huonosti! Olen sentään kirjastonhoitaja!! :-) - jhg567
Kiitos tästä! Pyrin katselemaan runsaasti mutta vain hyviä elokuvia, ja olin alkanut jo ihmetellä josko tämä kliseemäinen mutta monissa arvosteluissa hypetetty BD tosiaankin olisi kuitenkin katsomisen arvoinen. Kommenttisi oli kuitenkin viimeinen niitti: katselen tämän roskan sitten joskus ilmaiseksi lentokoneessa, sikäli kun olen hereillä.
- Pena123775
Jos tämänkaltaiset toimintaelokuvat eivät kiinnosta sinua niin älä katso niitä vain sen takia, että ne ovat saaneet imdb:ssä hyvät arvosanat. Jos arvostelisin Baby driveria toimintaelokuvana antaisin sille itse ainakin yhdeksikön. Elokuva oli mielestäni järjettömän viihdyttävä ja elokuvaan synkronoitu musiikki toi siihen jonkinlaista omintakeisuutta. Se päihittää mielestäni kaikki fast & furious-elokuvat mennen tullen. Jos tämä elokuva oli mielestäsi vuoden surkein katselet luultavasti Moonlightin tai Manchester by sea:n kaltaisia elokuvia, jotka vetoavat koskettavilla tarinoillaan. Tämä elokuva sen sijaan on juuri sitä hollywoodin toimintatuotantoa, mutta ehdottomasti parhaimmasta ja mahtavimmasta päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303871Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1711165Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251958- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲104923Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764