Olen ihmetellyt, kun paikkakuntamme grilliyrittäjä kettuilee asiakkaille firmansa nettisivuilla. Ei kuulemma osata käyttäytyä, on varastettu suolasirotin tai roskat lajiteltu väärin. Käytös on tylyä asiakaspalvelutilanteissa
muutenkin ja vika on aina joko asiakkaissa, naapureissa tai kylänmiehissä. Voisko joku yrittäjä valaista, onko tämä joku uusi markkinointitapa vai mistä on kyse? Lisääkö myyntiä, kasvattaako katetta?
Ketuttaako?
Epistäkö
6
161
Vastaukset
- Olavan
Yrittäjäparka:( On selkeesti perustanut grillinsä tollojen keskelle. Ei ihme, että ottaa päähän!
- Havva
Joo, vähän sitä epäilinkin, että ongelma on asiakkaissa ja yrittöjänaaoureissa. Hyvä, että selvisi.
- Natus
Meillä Kauppiksessa opetetaan markkinoinnin 1 op kurssilla, että vittuilu asiakkaille ja naapuriyrittäjille ( erityisesti saman toimialan) kasvattaa jonoja ovella ja lisää kassavirtaa.
- Melanooma
Ok, kuulostaa hyvältä. Suomi nousuun!
- Osmosetä
Ei kai vaan ole Lövkullan grilli? Kuvaus osuu kuin nenä päähän;))
- Moromari
😁 jep jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191244- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879