Venäläinen Suomen ystävä on joutunut ahdistetuksi

mitenautamme

Venäläinen Suomen ystävä on joutunut turvallisuuspalvelun tutkinnan kohteeksi.

Siperialaista Semijon Negretskulovia epäillään Ilta-Sanomien mukaan "ääriryhmän perustamisesta" Venäjällä.

– Enimmillään minua uhkaa 10 vuoden vankeus, mutta mitään muuta en ole vielä saanut tietää. Maamme on niin totalitaarinen, hän sanoo.

Suomalaisen metallimusiikin ystävä Negretskulov on muun muassa jakanut venäläisellä VKontakte-sivustolla Suur-Suomen kartan ja materiaalia marsalkka Mannerheimista ja talvisodasta. Hän esiintyy some-kuvissaan usein paidassa, jossa on Suomen lippu. Negretskulov on myös ottanut kantaa Ukrainan sotaan ja tukenut maan alueellista koskemattomuutta.

Venäjän turvallisuuspalvelu FSB teki kesäkuun lopulla kotietsinnän Negretskulovin kotiin ja takavarikoi hänen passinsa. Miehen mukaan hänelle näytettiin esimerkiksi netissä jaettua Suur-Suomen karttaa. Sitä kuvattiin pahantahtoiseksi teoksi ja uhaksi Venäjän koskemattomuudelle.

– Nämä kaikki seikat yhdessä ilmoitettiin minun syykseni. Mutta he aloittivat Suur-Suomen kartasta ja siitä, että olen ylistänyt Suomea. Lisäksi sanottiin, että olen levittänyt propagandaa suomalais-ugrilaisen veljesyhteisön perustamiseksi.

2

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NekruTsukulov

Joku sekopää varmaan

• FixRussianYouTube

Se on tavallinen kaveri joka tykkää Suomen Rokkista, Venäjällä on jo tuhansia vankilassa tai ehdonalaisilla artikkelin tykkäyksestä tai repostista.
      Jos Venäjän turvallisuus palvelu Amerikassa kun omalla takapihalla, kotona ne teki mitä lystää.
      KGB onnistui valloitta YouTube joka on Amerikassa.
      https://youtu.be/DZwAVsAgsLQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8325
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      115
      5828
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      56
      5337
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5255
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3911
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      59
      3085
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2791
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2586
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2549
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2534
    Aihe