On muuten kiihotavaa kypsät 60 naiset ovat ilman liivejä pelkässä t paidassa.
Onko muita jotka kiihotuu näkemästään ja naiset teetkö sen tahallaan. Olis kiva kuulla vastauksia.
Kypsät naiset
8
636
Vastaukset
- ccfftyyyu
Olis kiva jos työnnät löylykauhan perseeseen
- Tiina-61
Kyllä varmaan meitä vanhempiakin naisia , joilla rintavarustus on vielä hyvin kiinteät , haluavat olla kesällä ilman rintaliivejä ja näyttää niitä muille . Mäkin mielelläni olen ilman liivejä kesällä . On ihanaa kun huomaa miesten katseen nauliintuvan rintoihin jossa nännit hiukan nöpöttää paidan läpi . Tietysti tämä on vain mahdollista niille kellä on kiinteät rinnat .
- peka51
Kyllä kypsät naiset ovat upeita.
- Tykkäis
Tiina-61 mitä teet jos näet että miehellä alkaa seisomaan vai sanottu jotain.
- Juujuu23
Lisää kynsien naisten kommentteja kiitos
- Mummonnuolia
Minulla kerran satu tapaus. Istuin puiston penkillä johontuli vanhempi lihava rouva rollaatorin kanssa katselin kun isotrinnat heiluvat kun hän nilkutti paikalle, hänkysyi voiko istua sanoin tottakai ja se iso perse heilui ihan mun naaman edessä, vihdoin rouva pääsi istumaan ja pyyteli anteeksi kun pyllisteli, sanoi ei haittaa sain kauniin hymyn. Vähän aikaa juteltiin kaiken laista, kunnes mummeli sanoi jos lähtis kahvinkeittoon ja alkoi nousta penkiltä nousin antamaan ja silloin mummelia käsi osui mun seisomaan kalliin mummo sanoi hups johtuuko tuo minusta nyökkäsi hän pyysi kahville ja sanoi mä voi ilmaista pussit tyhjäksi saat maistaa jotain hyvää jos haluat.
Voin jatkaa jos joku haluaa - Juujuu23
Pati lähti mutta missä kypsät naiset.
- Pantaisko
Täällä myös mies jolta pati lähtisi mielellään kypsälle naiselle. Joudun haaveilemaan vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916