Helluntai opin mukaan ratkaisevin asia pelastuksen suhteen on aikuiskaste.
Ilman aikuiskastetta ei voi pelastua. Enää ei riitä pelkästään usko Jeesukseen, vaan lisäksi on käytävä aikuiskasteella, kuten kunnon uskovan kuuluu.
Helluntai uskoiset sukulaiseni ovat minulle asiasta moneen kertaan maininneet.
Vähän erikoista, että he ihmettelevät niitä ihmisiä, jotka eivät kuulu kirkkoon, vaikka kirkkoon kuuluminen ei pelasta ketään, vaikka olisi jäsen kaikissa kirkoissa ja herätys liikkeissä, koska yksin aikuiskaste pelastaa.
Aikuiskaste on niin varma pelatuksen sinetti, että se kantaa, vaikka uskova horjuisi uskossa.
Aikuiskaste ja 1000% varma pelastus
7
190
Vastaukset
- Jumalanhuullu
# Helluntai opin mukaan ratkaisevin asia pelastuksen suhteen on aikuiskaste.
Ilman aikuiskastetta ei voi pelastua. Enää ei riitä pelkästään usko Jeesukseen, vaan lisäksi on käytävä aikuiskasteella, kuten kunnon uskovan kuuluu.
Helluntai uskoiset sukulaiseni ovat minulle asiasta moneen kertaan maininneet. #
- olen hellareissa / vapaissa suunnissa vaikuttanut yli 30v, muistaakseni kertaakaan en ole kuullut opetuksissa mainintaa aikuiskasteesta.
Aikuiskastetta / lapsikastetta ei löydy Raamatusta
#Vähän erikoista, että he ihmettelevät niitä ihmisiä, jotka eivät kuulu kirkkoon, vaikka kirkkoon kuuluminen ei pelasta ketään, vaikka olisi jäsen kaikissa kirkoissa ja herätys liikkeissä, koska yksin aikuiskaste pelastaa.#
- nuo ovat ajatukset ovat oman pääsi tuotteita
#Aikuiskaste on niin varma pelatuksen sinetti, että se kantaa, vaikka uskova horjuisi uskossa.#
- täyttä puppua taas
t. Jumalanhullu - älävalehtele
Miksi valehtelet?
Mikään Helluntaisrk ei opeta noin! - jasaittehansen
No kun ei ole mitään muuta antia niin pitää puhua roskaa.
Niihän se on aina mennyt tämä asia, ne jotka ovat kaikekin sokeimpia, ne huutavat kovimpaa.
...päästäkää .. barabbas.... sama huuto joka päivä. - Ierika
Vapahtaja olet sinä. Ei siihen Jeesus-äpärää tarvitse sotkea.
Ei uskontoa - ei syntiä - ei kadotusta. Helppo ja vaivaton ratkaisu.Ihminen on täysin synnin turmeleva,sen palkka on kadotus,ellei halua antaa Jeesusken pelastaa itseään.
- Herää.jo
Ei sinun uskottomuutesi poista syntiäsi, vaan on ja pysyy sinussa, ellet tee parannusta.
Seuraukset kannat itse :(
- Jobinpostia
Room.2:13. Sillä eivät lain kuuliat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan. Room.3:28. Niin päätimme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja. Ketkä näin päätti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220