Helluntai opin mukaan ratkaisevin asia pelastuksen suhteen on aikuiskaste.
Ilman aikuiskastetta ei voi pelastua. Enää ei riitä pelkästään usko Jeesukseen, vaan lisäksi on käytävä aikuiskasteella, kuten kunnon uskovan kuuluu.
Helluntai uskoiset sukulaiseni ovat minulle asiasta moneen kertaan maininneet.
Vähän erikoista, että he ihmettelevät niitä ihmisiä, jotka eivät kuulu kirkkoon, vaikka kirkkoon kuuluminen ei pelasta ketään, vaikka olisi jäsen kaikissa kirkoissa ja herätys liikkeissä, koska yksin aikuiskaste pelastaa.
Aikuiskaste on niin varma pelatuksen sinetti, että se kantaa, vaikka uskova horjuisi uskossa.
Aikuiskaste ja 1000% varma pelastus
7
204
Vastaukset
- Jumalanhuullu
# Helluntai opin mukaan ratkaisevin asia pelastuksen suhteen on aikuiskaste.
Ilman aikuiskastetta ei voi pelastua. Enää ei riitä pelkästään usko Jeesukseen, vaan lisäksi on käytävä aikuiskasteella, kuten kunnon uskovan kuuluu.
Helluntai uskoiset sukulaiseni ovat minulle asiasta moneen kertaan maininneet. #
- olen hellareissa / vapaissa suunnissa vaikuttanut yli 30v, muistaakseni kertaakaan en ole kuullut opetuksissa mainintaa aikuiskasteesta.
Aikuiskastetta / lapsikastetta ei löydy Raamatusta
#Vähän erikoista, että he ihmettelevät niitä ihmisiä, jotka eivät kuulu kirkkoon, vaikka kirkkoon kuuluminen ei pelasta ketään, vaikka olisi jäsen kaikissa kirkoissa ja herätys liikkeissä, koska yksin aikuiskaste pelastaa.#
- nuo ovat ajatukset ovat oman pääsi tuotteita
#Aikuiskaste on niin varma pelatuksen sinetti, että se kantaa, vaikka uskova horjuisi uskossa.#
- täyttä puppua taas
t. Jumalanhullu - älävalehtele
Miksi valehtelet?
Mikään Helluntaisrk ei opeta noin! - jasaittehansen
No kun ei ole mitään muuta antia niin pitää puhua roskaa.
Niihän se on aina mennyt tämä asia, ne jotka ovat kaikekin sokeimpia, ne huutavat kovimpaa.
...päästäkää .. barabbas.... sama huuto joka päivä. - Ierika
Vapahtaja olet sinä. Ei siihen Jeesus-äpärää tarvitse sotkea.
Ei uskontoa - ei syntiä - ei kadotusta. Helppo ja vaivaton ratkaisu.Ihminen on täysin synnin turmeleva,sen palkka on kadotus,ellei halua antaa Jeesusken pelastaa itseään.
- Herää.jo
Ei sinun uskottomuutesi poista syntiäsi, vaan on ja pysyy sinussa, ellet tee parannusta.
Seuraukset kannat itse :(
- Jobinpostia
Room.2:13. Sillä eivät lain kuuliat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan. Room.3:28. Niin päätimme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja. Ketkä näin päätti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1072043En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78880
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728