Hei!
Vihdoin pystyn järkytykseltäni kyselemään muidenkin kokemuksia, kun sain ajan lonkkien tekonivelleikkaukseen syyskuun alkupuolelle, ja samalla minut lähetettiin hampaiden leikkausta alustavaan tarkastukseen suu- ja leukapolille. Siellä tuli sitten toissapäiväisellä käynnillä sellainen järkytys ettei toista! Minulta vedetään kaikki hampaat pois kahden viikon kuluttua! En oikein vieläkään pysty käsittämään sitä todeksi! Pelottaa jo itse lonkkaleikkaus ihan vietävästi, ja nyt sitten vielä tälläinen! Kyllä tiesin jonkinlaisiin hampaiden poistoihinkin ja hoitoihin varautua ennen leikkausta, kun hampaani on varsin läpikotaisin hoidetut ja on tehty paikkaa paikan päälle ja juurihoidettu vähän väliä, mutta että näin kova tuomio niin kyllä tässä itku vieläkin pääsee. Ensi viikoksi on jo aika missä otetaan jäljennökset hampaista ja sitten seuraavalla ne vedetään pois. Tilalle tehdään siellä samalla polilla irtoproteesit. Pitää siis opetella vielä puhumaan ja syömäänkin uudestaan, kun pelkkä kävelemään opettelu ei riitä!
Hampaiden poisto ennen lonkkaleikkausta
Lonkkavikainen-69
1
110
Vastaukset
- Lonkat_uusittu
No tuota lonkkaleikkausta kannata pelätä.
Kävin itse leikkauttamassa molemmat lonkat tammikuun lopulla.
Tosin nukutuksessa tehtiin joten itse leikkauksesta en tiedä mitään.
Kävelemään laittoivat jo seuraavana päivänä ja neljäntenä päivänä kotiin.
Maanantaina leikattiin ja lauantaina kävin jo pikku lenkillä ulkona.
kivunhoito on hyvää ja aika nopeasti ne kipulääkkeet saa jättää pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815