Tulkaa mukaan rukousrintamaan

Yksi_usko

Rakkaat uskovaiset, rukoillaan yhdessä, että tämän maailman ruhtinas ei saisi eksyttää meidän rakkaita. Rukoillaan voimaa Jumalalta. Rukous on ainoa keino, mikä karkoittaa pahan. Jumala on luvannut Pyhän Henkensä, joka osoittaa, mikä on oikein. Jättäkäämme itsemme Herrallemme ja Vapahtajallemme, joka antaa meille voimaa vastustaa pahaa ja viisautta erottaa oikean väärästä. Rukoillaan, rukoillaan ja rukoillaan - siihen päivään saakka kun Jeesus tulee takaisin!

14

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_usko

      Emme voi mitään sille, että maailma menee omaan suuntaansa ja pois Jumalasta. Se on niin ikävää, mutta emme voi sille mitään. Niin tulee käymään, siitä on Raamatussa ennustus, joka on lähes toteutunut: Löytäneekö Hän uskoa maan päältä?

      • <<<Emme voi mitään sille, että maailma menee omaan suuntaansa ja pois Jumalasta. Se on niin ikävää, mutta emme voi sille mitään. >>>

        No sinähän olet siihen itse syyllinen, kun lähes jokaisessa viestissäsi nolaat uskontoasi ja teet jumalastasi naurettavan ja epäuskottavan pellen.

        Mutta mikäli aiot rukoilla Jeesuksen paluuseen, niin suositan hankkimaan hyvin topatut polvisuojat. Eikä taida riittää nekään.


      • Yksi_usko
        bushmanni kirjoitti:

        <<<Emme voi mitään sille, että maailma menee omaan suuntaansa ja pois Jumalasta. Se on niin ikävää, mutta emme voi sille mitään. >>>

        No sinähän olet siihen itse syyllinen, kun lähes jokaisessa viestissäsi nolaat uskontoasi ja teet jumalastasi naurettavan ja epäuskottavan pellen.

        Mutta mikäli aiot rukoilla Jeesuksen paluuseen, niin suositan hankkimaan hyvin topatut polvisuojat. Eikä taida riittää nekään.

        Sarvipää piru pitää huolen siitä, että hänen omansa eivät helposti pääse hänen otteestaan. Se ote on luja, jolle ihmisen omat voimat ovat yhtä tyhjän kanssa. Rukous on se voima, joka kantaa. Siihen turvatkaamme kuin hukkuva ajopuuhun. Se on ainoa mahdollisuus vastustaa pahaa. Jumala vain voi avata jokaisen vilpittömän silmät. Jumala vain voi antaa ymmärrystä. Jumala vain voi antaa voimia pahan vastustamiseen. Jumala vain voi auttaa ylös eksytyksen suosta.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Sarvipää piru pitää huolen siitä, että hänen omansa eivät helposti pääse hänen otteestaan. Se ote on luja, jolle ihmisen omat voimat ovat yhtä tyhjän kanssa. Rukous on se voima, joka kantaa. Siihen turvatkaamme kuin hukkuva ajopuuhun. Se on ainoa mahdollisuus vastustaa pahaa. Jumala vain voi avata jokaisen vilpittömän silmät. Jumala vain voi antaa ymmärrystä. Jumala vain voi antaa voimia pahan vastustamiseen. Jumala vain voi auttaa ylös eksytyksen suosta.

        Muta kun sinä rukoilet jotain, niin se on samalla epäluottamuslause jumalaasi kohtaan, kun se torvelo ei ole itse huomannut asiaa, vaan sinun pitää sitä sille rukouksessa jankuttaa.

        Jumalasi ei voi avata ainakaan minun silmiäni, koska mikäli sinä olet kreationistisine aivopieruinesi oikeassa, niin jumalasi vaatisi minua uskomaan täysin hoopoon lööperiin.

        Minä uskon määrättyihin tieteellisiin teorioihin siksi, koska olen tutustunut evidenssiin niiden puolesta. En siksi että uskoni oli hengellistä laatua.

        Jumalasi taas vaatii sokeaa uskoa, jonka sisältö on puutaheinää, eikä sen puolesta ole evidenssiä edes yhtä hammastikkua.

        En kykene uskomaan jumalaasi, koska se usko vaatisi minua hyväksymään järjettömiä väitteitä ja ei minulla ole vapaata tahtoa sen suhteen että uskonko minä järjettömiä väitteitä vai enkä usko, eli en voi uskoa jumalasi esittämiä höpöjuttuja, eli hän itse vaatii minulta liikoja.

        Eli tilanne olisi se, että seison jumalasi vieressä ja hän osoittaa punaista autoa ja sanoo sen olevan vihreä ja että minun pitää se hyväksyä, vaikka minä omilla silmilläni näen aivan erivärisen auton kuin mistä jumala höpisee.

        Jos minä hyväksyn jumalan väitteen ja vastaan hänelle mieliksi että no onpas todellakin kauniin vihreä auto, niin minä valehtelisin.

        Aivan samoin kuin jos nyt päättäisin hyväksyä näitä kreationistien aivopieruja ja vaikkapa hyväksyisin käsityksen Jeesuksen neitseellisestä sikiämisestä, niin minä vain valehtelisin ja huijaisin itseäni että muita.

        Vain henkisesti sairas ihminen/jumala vaatii muita hyväksymään väitteitä, jotka ovat vastoin tosiasioita.


      • Yksi_usko
        bushmanni kirjoitti:

        Muta kun sinä rukoilet jotain, niin se on samalla epäluottamuslause jumalaasi kohtaan, kun se torvelo ei ole itse huomannut asiaa, vaan sinun pitää sitä sille rukouksessa jankuttaa.

        Jumalasi ei voi avata ainakaan minun silmiäni, koska mikäli sinä olet kreationistisine aivopieruinesi oikeassa, niin jumalasi vaatisi minua uskomaan täysin hoopoon lööperiin.

        Minä uskon määrättyihin tieteellisiin teorioihin siksi, koska olen tutustunut evidenssiin niiden puolesta. En siksi että uskoni oli hengellistä laatua.

        Jumalasi taas vaatii sokeaa uskoa, jonka sisältö on puutaheinää, eikä sen puolesta ole evidenssiä edes yhtä hammastikkua.

        En kykene uskomaan jumalaasi, koska se usko vaatisi minua hyväksymään järjettömiä väitteitä ja ei minulla ole vapaata tahtoa sen suhteen että uskonko minä järjettömiä väitteitä vai enkä usko, eli en voi uskoa jumalasi esittämiä höpöjuttuja, eli hän itse vaatii minulta liikoja.

        Eli tilanne olisi se, että seison jumalasi vieressä ja hän osoittaa punaista autoa ja sanoo sen olevan vihreä ja että minun pitää se hyväksyä, vaikka minä omilla silmilläni näen aivan erivärisen auton kuin mistä jumala höpisee.

        Jos minä hyväksyn jumalan väitteen ja vastaan hänelle mieliksi että no onpas todellakin kauniin vihreä auto, niin minä valehtelisin.

        Aivan samoin kuin jos nyt päättäisin hyväksyä näitä kreationistien aivopieruja ja vaikkapa hyväksyisin käsityksen Jeesuksen neitseellisestä sikiämisestä, niin minä vain valehtelisin ja huijaisin itseäni että muita.

        Vain henkisesti sairas ihminen/jumala vaatii muita hyväksymään väitteitä, jotka ovat vastoin tosiasioita.

        Rukous on tietenkin luottamusta Jumalaan. Tämä luottamus on 'palkittu' monta kertaa, kun Jumala on johdattanut elämässä.

        Kreationismi on oikein ja Raamatunmukaista. Ainoa tiede, joka sopii Jumalaan uskovalle. Teistinen evoluutio on yhtä kaukana Jumalasta kuin itä on lännestä. Sitä karttakaa. Evoluutio-usko on täydellistä Jumalan kieltämistä ja pelkkää tiedemiesten teoriaa. Empiirisen tieteellisen tutkimuksen mukaiset kreationisti-tiedemiesten tulkintoina vievät lähemmäs Jumalaa. Sen sijaan empiirisen tutkimuksen mukaiset evolutisti-tiedemiesten tulkinnat vievät kauemmas Jumalasta. He kun kehittelevät luojan sijasta alati muuttuvia teorioita. Esim. kun sukupuusta on tullut sukupensas, niin evolutisti-tiedemiehet ovat kehitelleet siihen uuden teorian luomisen sijasta.

        Minä en sinun (bushmanni) silmiä voi avata, mutta Jumala voi, jos niin haluat. Valinta on täysin sinun itsesi. Joko haluat tai et.

        Jeesuksen neitseellistä sikiämistä ei ole voitu todistaa tieteellisesti, mutta Raamatussa siitä kerrotaan. Tämä on uskoa. Mutta uskoa on sekin, ettei niin ole tapahtunut.

        Jumala ei vaadi hyväksymään väitteitä, jotka eivät ole tosiasioita. Päin vastoin. Sen sijaan evoluutio-usko vaatii sitä. Evolutistit eivät hyväksy mitään sellaista, mikä johtaisi Jumalan olemassa oloon. Toisin kuin väität, niin Jumala ei sellaista vaadi. Ei vain ole voitu osoittaa evoluutioteoriaa tieteellisesti tosiasiaksi. Päin vastoin, evolutistien teoriat rapistuvat yksi toisensa jälkeen tieteen uusien näyttöjen myötä. Tämän maailman tiede ei vain voi hyväksyä Jumalaa, joten se kehittelee tosiasioiden pohjalta uusia teorioita. Tieteellisesti ei ole myöskään voitu osoittaa, että Jumalaa ei olisi olemassa. Tieteellisesti ei ole voitu osoittaa, että evoluutioteoria olisi faktaa.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Rukous on tietenkin luottamusta Jumalaan. Tämä luottamus on 'palkittu' monta kertaa, kun Jumala on johdattanut elämässä.

        Kreationismi on oikein ja Raamatunmukaista. Ainoa tiede, joka sopii Jumalaan uskovalle. Teistinen evoluutio on yhtä kaukana Jumalasta kuin itä on lännestä. Sitä karttakaa. Evoluutio-usko on täydellistä Jumalan kieltämistä ja pelkkää tiedemiesten teoriaa. Empiirisen tieteellisen tutkimuksen mukaiset kreationisti-tiedemiesten tulkintoina vievät lähemmäs Jumalaa. Sen sijaan empiirisen tutkimuksen mukaiset evolutisti-tiedemiesten tulkinnat vievät kauemmas Jumalasta. He kun kehittelevät luojan sijasta alati muuttuvia teorioita. Esim. kun sukupuusta on tullut sukupensas, niin evolutisti-tiedemiehet ovat kehitelleet siihen uuden teorian luomisen sijasta.

        Minä en sinun (bushmanni) silmiä voi avata, mutta Jumala voi, jos niin haluat. Valinta on täysin sinun itsesi. Joko haluat tai et.

        Jeesuksen neitseellistä sikiämistä ei ole voitu todistaa tieteellisesti, mutta Raamatussa siitä kerrotaan. Tämä on uskoa. Mutta uskoa on sekin, ettei niin ole tapahtunut.

        Jumala ei vaadi hyväksymään väitteitä, jotka eivät ole tosiasioita. Päin vastoin. Sen sijaan evoluutio-usko vaatii sitä. Evolutistit eivät hyväksy mitään sellaista, mikä johtaisi Jumalan olemassa oloon. Toisin kuin väität, niin Jumala ei sellaista vaadi. Ei vain ole voitu osoittaa evoluutioteoriaa tieteellisesti tosiasiaksi. Päin vastoin, evolutistien teoriat rapistuvat yksi toisensa jälkeen tieteen uusien näyttöjen myötä. Tämän maailman tiede ei vain voi hyväksyä Jumalaa, joten se kehittelee tosiasioiden pohjalta uusia teorioita. Tieteellisesti ei ole myöskään voitu osoittaa, että Jumalaa ei olisi olemassa. Tieteellisesti ei ole voitu osoittaa, että evoluutioteoria olisi faktaa.

        >> Rukous on tietenkin luottamusta Jumalaan. >>

        Miten ihmeessä?

        Sinähän pyydät jotain siksi, että et usko yksinkertaisen jumalasi sitä muuten huomaavan. Ei sinun tarvitsisi rukoilla, jos luottaisit jumalaasi ja että hän huomaa epäkohdat ilman niiden jatkuvaa jankuttamista ja esiintuomista.

        >>> Kreationismi on oikein ja Raamatunmukaista. >>

        Juu, voi olla, mutta idioottien puuhastelua se on silti.

        >>> mutta Jumala voi, jos niin haluat. >>

        EI voi. Se vaatisi minulta itsepetosta, eli uskoa typeryyksiin.

        >> Sen sijaan evoluutio-usko vaatii sitä. >>

        Ei vaadi. Se on murskaavasti todistettu tieteellinen teoria.

        >>>Evolutistit eivät hyväksy mitään sellaista, mikä johtaisi Jumalan olemassa oloon. >>

        Voi kuule, sinunkin jumalasi on tervetulllut koska tahansa. Keppi ja sandaalit vaan eteiseen ja käyttäytyy kunnolla, niin kahvit tarjoan. Eipä ole näkynyt.

        >>>Tieteellisesti ei ole voitu osoittaa, että evoluutioteoria olisi faktaa. >>>

        Olet valehteleva pösilö ja siksi hyvä, että olet adventisti.


      • hulluaateseon
        bushmanni kirjoitti:

        >> Rukous on tietenkin luottamusta Jumalaan. >>

        Miten ihmeessä?

        Sinähän pyydät jotain siksi, että et usko yksinkertaisen jumalasi sitä muuten huomaavan. Ei sinun tarvitsisi rukoilla, jos luottaisit jumalaasi ja että hän huomaa epäkohdat ilman niiden jatkuvaa jankuttamista ja esiintuomista.

        >>> Kreationismi on oikein ja Raamatunmukaista. >>

        Juu, voi olla, mutta idioottien puuhastelua se on silti.

        >>> mutta Jumala voi, jos niin haluat. >>

        EI voi. Se vaatisi minulta itsepetosta, eli uskoa typeryyksiin.

        >> Sen sijaan evoluutio-usko vaatii sitä. >>

        Ei vaadi. Se on murskaavasti todistettu tieteellinen teoria.

        >>>Evolutistit eivät hyväksy mitään sellaista, mikä johtaisi Jumalan olemassa oloon. >>

        Voi kuule, sinunkin jumalasi on tervetulllut koska tahansa. Keppi ja sandaalit vaan eteiseen ja käyttäytyy kunnolla, niin kahvit tarjoan. Eipä ole näkynyt.

        >>>Tieteellisesti ei ole voitu osoittaa, että evoluutioteoria olisi faktaa. >>>

        Olet valehteleva pösilö ja siksi hyvä, että olet adventisti.

        älä viihti puhua pascaa evoluutio on suurin ja naurettavin ihmiskunnan kompurointi mitä olla voi, kukaan selvillä oleva ei usko sellaista sekuntiakaan että kaikki oleva olisi itsetään muka syntynyt haha kuka sellaista viitsii kuvitella edes unissaan.


      • hulluaateseon kirjoitti:

        älä viihti puhua pascaa evoluutio on suurin ja naurettavin ihmiskunnan kompurointi mitä olla voi, kukaan selvillä oleva ei usko sellaista sekuntiakaan että kaikki oleva olisi itsetään muka syntynyt haha kuka sellaista viitsii kuvitella edes unissaan.

        >>> älä viihti puhua pascaa evoluutio on suurin ja naurettavin ihmiskunnan kompurointi mitä olla voi, >>>

        Evoluutioteoria on murskaavan vahvasti todistettu ja todennettu tieteellinen teoria.

        Ja se ei ota mitään kantaa elämän syntymiseen, joten kommenttisi todistaa sinun selvittäneen koulusi unessa ja haukut väärää puuta, jos et ymmärrä edes sitä, että mitä evoluutioteoria todistaa ja mitä ei.

        >>> kukaan selvillä oleva ei usko sellaista sekuntiakaan että kaikki oleva olisi itsetään muka syntynyt haha kuka sellaista viitsii kuvitella edes unissaan. >>>

        Ja mikäs teoria se tällaista väittääkään?


      • Jeppelim

        Mitähän ihmettä sun kaltainen tulee tällaiselle palstalle vinkumaan: ) kun et usko Jumalan olemassaoloon. Mene sinne ateisti puolelle hörinöitäs höröttään.


      • Hakeudu.omaan.seuraan

        Ja sinä voit mennä sen jumalasi kanssa hullujenhuoneelle, jossa sinä saat olla sen mielikuvitus Jahvesi kanssa kahden ja höpistä ja soperrella hänelle mitä mieleen tulee. Sopivalla lääkityksella niitä mieilikuvitusystäviäsi saapuu vielä lisäää luoksesi, joten voit puhella itseksesi heidän kanssaan suljetulla osastolla kaltaistesi seurassa mielin määrin.


      • Hullu.käy.hullujen.luona

        Tämä "Jeppelim" käy jo hullujen huoneella ainakin kerran viikossa lauantaisin klo 10-13 välisenä aikana.
        Siellä saliin johtavan oven päällä lukee: "Hiljenny hullujen huoneessa."


      • Jeppelim

        Ai kauheeta veditkö herneen nenuus: )


    • kaksi-usko

      Kuules yksi-usko. Kun ei se Jumala voi pakottaa ketään tulemaan uskoon tai olemaan luopumatta uskostaan. Ihmiselle on annettu vapaa tahto eikä Jumala pakota. Saatana kyllä saa eksyttää kenet haluaa. Hänelle on annettu tämän maailman herruus. Rukoilisit ennemminkin, että Jumalan tahto tapahtuisi.

    • Hakeudu.omaan.seuraan

      Rukoileminen on tyhjän hokemista.
      Ajan voi käyttää paljon tehokkaammin kuin kontaten ja soperellen jotain typeryyksiä mielikuvitusystävälleen.
      Jos haluaa olla rukoilijoiden seurassa, niin kannattaa silloin hakeutua johonkin Suomen mielisairaaloista. Sieltä löytyy kavereita, joiden kanssa voi rukoilla vaikka 24/7.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      2020
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1387
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1318
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1131
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1076
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1066
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1047
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      239
      892
    Aihe