Seksi neitsyen kanssa?

Fddffdll

Varmaan hölmö kysymys, mutta kaipaisi vinkkejä. Olen 24-vuotias kundi ja pari viikkoa on ollut pientä surinaa 16-vuotiaan tytön kanssa ja homma eteni viimeksi siihen, että oli pientä käsipeliä. Samalla selvisi, että kyseinen tyttö on neitsyt. Lisäksi tytön alapää on melko ahdas, sillä jo yhden sormen työntäminen hänen sisälle tuntui tiukalta. Olen harrastanut seksiä reilu kymmenen tytön kanssa, mutten koskaan neitsyen kanssa. Haluaisin kyllä panna tätä tyttöä, mutta miten ihmeessä saan kalun sisälle, kun se on ehkä 2-3 kertaa paksumpi kuin sormi?? Tarvitseeko alapäätä jotenkin "venyttää" vai miten homman saa toimimaan? Asiallisia kommentteja haluaisin. Tyttö on tulossa huomenna luokseni, olen ostanut kondomeja ja jopa liukastetta kaiken varalta.

11

3841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkkipoks

      Kunnon esileikit ja nuolet sille vaikka orkut pohjalle. Pillu rentoutuu tuosta ja avautuu aivan toisella tavalla hyvin kiihotettuna. Tyttökin siitä jo niin kiimoissaan ettei jännitä niin paljoa.

    • Olet kyllä sangen pihalla, jos ajattelet jollain "venyttää" pillua.
      Yrität saada hänet nauttimaan ja kostumaan kunnolla. Jossain vaiheessa voit kokeilla munan työntämistä sisään. Jos ei onnistu niin teette muuta mukavaa. Kyllä se jossain vaiheessa onnistuu.

    • näilläetiäppäin

      Se on tuo mulkku melko etevä menemään tiukkaankin reikään.
      Sormia ei pidä mennä työntelemään neitsyen ollessa kysymyksessä.

    • sdfghjklkjhgfcfvgbhjnkl

      No miten siinä kävi?
      Vähän kyllä ihmettelen tuota ikäeroa. Kun itse olin 24, ei olisi tullut mieleenkään olla 16-vuotiaan kanssa. Vaikka on se toisaalta huomaavaista, että olet miettinyt miten homma sujuisi hyvin.

      • GuyTre

        Kyllä 16-vuotias on jo fyysisesti nainen. Olen itse harrastanut seksiä useamman 16-17-vuotiaan kanssa ihan viimeisen vuoden aikana, vaikka olen jo päälle kolmekymppinen. Tuon ikäisillä on mielestäni kaunis vartalo ja usein nätti, pyöreä peppu ja siksi todella kiihottavaa panna takaapäin. Väittäisin myös, että nuorelle tytölle on parempi, kun on vanhemman ja kokeneemman miehen käsittelyssä. Esim. jos joku 16-v tyttö on ensimmäisen kerran samanikäisen jätkän kanssa, niin homma menee varmuudella sähläämiseksi. Olen harrastanut seksiä kolmen tytön kanssa, jotka olivat neitsyitä, kaksi 16, yksi 18 ja väittäisin, että jokaiselle ollut parempi kokemus kuin jonkun nuoren klopin kanssa. Itse panostin lämmittelyyn ja alapään kosketteluun, asettanut tytön vatsalleen makuuasentoon, suudellut kaulaa ja selkää ja kun tyttö vaikuttanut siltä, että olisi valmis, niin aluksi kosketellut kalun päällä pakaroiden välistä ja haaroista ja lopulta työntynyt sisään. Neitsyen paneminen on todella kiihottavaa ja kunnia asia saada olla tytön ensimmäinen.


    • Ensin opettelette olemaan nudena molemmat kaksistaan, sitten huumoria ja esileikkejä ja orkku. Liukkari on tärkeää! Ja se että opetat neitysen olemaan iho ihoa vasten muutenkin.

    • vffdfdfdfd

      jos näyttää siltä että pimppaan ei mene muna ollenskaan niin eipä hätää kairaa perssilmää kun sulla on ne liukkaritkin varattuna, ja hei älä unohda kertoa täällä miten rypyreikä venyi ja paukkui

    • Isollapuhkaistu

      Mitään sormea neitsyeen emättimeen! Vähemmästäkin saa trauman, jos mies ei ymmärrä, mihin asti voi työntää sormen ja miten. Oikeasti tuollainen voi sattua ihan perkeleesti!
      Kasvatat neitsyeen luottamusta itseesi tarjoamalla kokemustasi ja kehoasi neitsyeen käyttöön. Tämä tarkoittaa sitä, että pyrit normaaliin seksikontaktiin, missä nyt vain yhtenä osana muiden joukossa on tuo defloraatio, eli "puhkaisu".

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Oletpa sinä nuoren tytön iskenyt! 16-vuotias on vielä ihan lapsi, ja 19-vuotiaaksi asti ihminen on teini.

      Tärkeintä neitsyen kanssa toimiessa on alkulämmittely, eli esileikki. Tytön pitää olla kiihottunut, jolloin sisään työntyminen on helpompaa. Myös liukuvoidetta kannattaa ehdottomasti käyttää ja varovasti edestakaisin menevin pienin liikkein sisään.

      Emätin on joustava elin eli kyllä sinne mahtuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe