Olen yksinäinen

Opiskelija0

Teen nyt selväksi että nämä unet eivät ole alkuunkaan profetioita tai salaviestejä.
Olen useasti nähnyt unia missä vietän aikaa jonkun naispuolisen seurakuntalaisen kanssa ja se on kivaa, mutta oikeassa elämässä en tunne yhtään ihmistä omasta seurakunnasta kaipaan vaan juttelua netin kautta tai naamatusten, mutta olen taas ujo enkä ole yhtään aloitteellinen. Moni mies luulee että yksinäisyyteen auttaa joku parisuhde, minulle rittää yksi kaveri jolle voi lähettää viestin päivittäin.
- - - - - -
Ymmärtäkää siis että uneni ei ole profetioita, mun suurin toiveeni on vain puhua ja uskon että se toive on myös uppoutunut myös alitajuntaan ja se näkyy sitten unina. Älkää jättäkö yhteystietoja tähän keskusteluun, EN ota yhteyttä ja enkä myöskään vastaa tähän ketjuun. Halusin vain jakaa minun kokemukseni 20-vuotiaana opiskelijana joka haaveilee tavallisista keskusteluista arkipäiväisistä asioista. Tähän ongelmaan auttaa jopa maailmanihmiset, jos niistäkään tuntisi edes yhden miehen tai naisen.

3

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukouksinmuistan

Herra antakoon sinulle ystävän.

• Toivon myös ystävää Sinulle. Kaikkea hyvää!

• hunningollako

Josko niitä ystäviä saisi jostain muista seurakunnista?
      Pakkoko sitä on Vapaakirkosta etsiä?
      Ei muuta kuin tutustumaan johonkin helluntaiseurakunnan ihmisiin, tai jos paikkakunnallasi on kristillinen kahvila, sinne.
      Olen huomannut että Vapaakirkossa ystävyys on aika ehdollista. Pitää olla tiettyyn "raamiin" kuuluva. Tarpeeksi "hihuloiva" ja mutiseva, (muka kielillä puhuva), kädet välillä ylös ja muuta teatteria, niin sitten voit päästä ystäväksi.
      Mistä näitä Vapaakirkon sekopäitä sikiää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      87
      3418
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2236
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2123
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1926
    Aihe