Eksyteillä olevat kristityt jotka olevinaan olevat

jippikaijjee

-Ja hän lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan sairaita.
. Ja hän sanoi heille: "Älkää ottako mitään matkalle, ei sauvaa, ei laukkua, ei leipää, ei rahaa, älköön myös kenelläkään olko kahta ihokasta.
. Ja mihin taloon tulette, siihen jääkää, ja siitä lähtekää matkallenne.
. Ja missä eivät ota teitä vastaan, siitä kaupungista lähtekää pois, ja pudistakaa tomu jaloistanne, todistukseksi heitä vastaan."
. Niin he lähtivät ja kulkivat kylästä kylään julistaen evankeliumia ja parantaen sairaita kaikkialla. "

-Ja kukaan ei näin nykyään kuitenkaan tee , vastoin annettua oppia vaan te kaikki olette mukautuneet ajan mukaan mikä kiellettyä on. "

-Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
. Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut. "

-No lähes kaikkihan kumartavat tiedettä, rahaa ja teknologiaa mutta kun se on juurikin sitä mukautumista ja Jumalasta erkanemistä...Toki kaikkea materiaalista mielihalujen tyydyttäjiä puolustellaan ihmisten toimesta vaikka millä "kehityksen" määritelmillä mutta ihmisen henkinen kehitys on tällä hetkellä retuperällä. "

-Harhaoppia parhaimmillaan on juurikin tuo sukupolvesta toiseen jo monta kertaa tapahtunut ja kehittynyt maailmanajan mukaan mukautuminen ja "kehittyminen". Aina näitä harhaoppeja etsitään toisista uskonnoista jne mutta tätä ei nähdä oman perseen hellimisen tähden kun on niin mukavaa lillua harhaisen verhon lumoissa harrastaen lihan tekoja ulkokultaisuudessaan... "

-Kuten monet muinaisetkin "kulttuurit" ovat "nousseet" "kehitystensä" (aikaan mukautuneina monien sukupolvien ajan) ja romahtaneet , tulee tällekkin materialistiselle yhteiskunnalle tapahtumaan se sama todellisuuteen "romahtaminen" jossa ymmärretään todellisuuden todellinen laatu harhaisten verhojen väistyttyän ymmärtämisen tieltä. "
Jalometallit menettävät arvonsa, raha , omaisuus vaihtuukin siihen ainoaan todelliseen mitä meillä on...ja siinä vaiheessa rikkaat uivat nesteissään ,köyhien hurratessa ja kumartaessa Jumalaa.

1

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jippikaijjee

Älä tapa "

-Tämä yhteiskunta opettaa ihmiset tappamaan toisiansa jo varsin aikaisessa vaiheessa jolloin muutenkin "oma" tahto/valinta on todellakin hakusessa, kiitos tämän aivopesu yhteiskunnan jossa ihmisen kehittelemä "totuus" opetetaan totuutena kouluissa sun muissa laitoksissa ajaen ihmisen noin 12 vuotta yhtäjaksoiseen orjatyöhön joka perustellaan "normaalina" elämänä ja palkka mikä siitä saadaan meneekin omien mielihalujen tyydyttämiseen.... "

Sitten monet uskovat syödessään lihaa tukien sitä raakamaisuutta joka sen jalostamiseen liittyy, ajaen autoillaan tuhoen luontoa joka on Jumalan luoma ja lukemattomia muita sairaita asioita jotka he perustelevat vajavaisella katselmuksellaan raamatusta vääntäen virnettä peilissä kun maalia kuluu naaman maalamiseen joka ikinen aamu... "

Te haluatte pysyä syntisinä...vaikka raamatussa tulee esille se että PYRKIKÄÄ TÄYDELLISYYTEEN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe