Tehdäänkö Kirrkkonummen kouluissa lastensuojeluilmoituksia Tiistilän koulun malliin? Elikäs ongelmana siellä oli kiusaaminen, jonka suhteen koulu ja rehtori oli avuton ja tekivät kiusatun oppilaan perheestä lastensuojeluilmoituksen. Kuuluuko sama paikalliseen kulttuuriin?
Koulu lastensuojeluilmoitus
3
215
Vastaukset
- tämän_tiedän
Minun lapseni kävivät vain ala-asteen Kirkkonummella, Gesterbyn koulussa. Viimeisen päälle hyvä koulu.
- Koppakuoriainen66
Villissä Lännessä kavahdetaan viranomaisia. Vastaat itse itsestäsi. Varaudu kovaan taisteluun paikallisten kanssa.
- LastensuojelunMaisteri
viranomainen ei joskus kerro että lapsi on valvonnassa
perhe voi olla tietämätön, että viranomainen tarkistaa kaiken
viranomainen usein - keskiikäinen nainen, joka kokee tekevänsä tärkeän asian
jopa sen uhalla, että sen oma perheensä on uhattuna sen takia
että toisen lapsia on uhmattu
nainen ei tyhmä - ei älyä
miesviranomaisella sen sijaan voi olla kytköksiä suojelupoliisiin, joilta tulee suora käsky
"panna matalaksi"
siinä suhteessa mies on suoraviivainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774