Yle on perseestä

paskaatuutintäydeltä

MInkätakia tälläisestä kusetuksesta pitää maksaa aivan käsittämätöntä vaikka et käyttäisi mitään kyseisen paskalaitoksen palveluita niin joudut maksamaan tästä. Yle ei ole pitkään aikaan tarjoillut mitään järkevää. uutisointikin aivan uskomatonta.

115

4707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likipitäen

      jokaisesta YLE:n uutislähetyksestä löytyy asiavirheitä ja poliittista ääriajattelua edustavaa harhaista näkemyksellisyyttä uutisaiheita värittämässä. Ilmeisesti poliittisesti neutraalia tiedottamista on turha YLE:ltä odottaakaan, mutta poliittisen propagandan ilmeisyys jaksaa silti kerta toisensa jälkeen yllättää.

      • ererererererrerere

        Aivan samaa mieltä! Annapas olla jos joku on konservatiivi ja ajattelee asioita realistisesti rahan riittävyys silmällä pitäen niin heti tehdään uutinen kärkevään sävyyn. Homoseksuaalisuutta korostetaan ja heteroja kannattajia pidetään älykkäinä. Oikeistosta etsitään etsimällä äärioikeistolaisia ja rasistisia piirteitä. Yksilön hätää Välimerellä tuodaan esille yksityiskohtana ja yritetään sillä perustella rikollista ihmissalakuljetusta ja pakolaisongelmaa Euroopassa. Koskaan ei kysellä, miksi pakolaiset eivät osta lentolippua. Koskaan ei kysellä, miksi sotaa paetaan aina rikkaisiin maihin. Eikö maailmasta löydy muita paikkoja missä ei sodita?


      • Faktantarkistaja
        ererererererrerere kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä! Annapas olla jos joku on konservatiivi ja ajattelee asioita realistisesti rahan riittävyys silmällä pitäen niin heti tehdään uutinen kärkevään sävyyn. Homoseksuaalisuutta korostetaan ja heteroja kannattajia pidetään älykkäinä. Oikeistosta etsitään etsimällä äärioikeistolaisia ja rasistisia piirteitä. Yksilön hätää Välimerellä tuodaan esille yksityiskohtana ja yritetään sillä perustella rikollista ihmissalakuljetusta ja pakolaisongelmaa Euroopassa. Koskaan ei kysellä, miksi pakolaiset eivät osta lentolippua. Koskaan ei kysellä, miksi sotaa paetaan aina rikkaisiin maihin. Eikö maailmasta löydy muita paikkoja missä ei sodita?

        Vastasu tähän kysymykseesi: Eikö maailmasta löydy muita paikkoja missä ei sodita?
        Länsi-Eurooppaan tulleet pakolaiset ovat murtoosa maailman pakolaisista. Esim Jordania, Kenia jne ovat ottaneet satoja tuhansia pakolaisia.


    • Maksat_muistakin

      Maksat myös näistä mainoskanavista, eikä sinulle edes kerrota sitä, kuinka paljon joudut niille vuosittain maksamaan.
      Sitäpaitsi YLE:llä on parhaat ohjelmat ja varsinkin nämä asiaohjelmat ja uutiset.

      • SUKSI.SUDANIIN

        Varsinkin "asiaohjelmat ja uutiset" ovat YLEPAKKOVERON pahinta PROPAGANDAPASKAA SUOMALAISIA TAVIKSIA ELI PALKKANSA MAKSAJIA JATKUVASTI SYYLLISTÄEN KAIKISTA MAAILMAN ASIOISTA!!!!


      • rerereew

        Kuuleppas nyt. jos en omista edes telkkaria niin en kyllä silloin maksa mistään mainos kanavista penniäkään. ylen kusetus veroa joutuu maksamaan vaikka en omistaisi edes televisiota tai radiota tai käyttäisi mitään muitakaan ylen palveluita. Asiaohjelma ja yle ei sovi yhteen


      • Et_ole_tajunnut
        rerereew kirjoitti:

        Kuuleppas nyt. jos en omista edes telkkaria niin en kyllä silloin maksa mistään mainos kanavista penniäkään. ylen kusetus veroa joutuu maksamaan vaikka en omistaisi edes televisiota tai radiota tai käyttäisi mitään muitakaan ylen palveluita. Asiaohjelma ja yle ei sovi yhteen

        Tottakai maksat kaupallisten kanavien kuluja joka kerta, kun käyt kaupan kassalla maksamassa ostoksiasi. Et ole vaan sitä huomannut. Kaupallisten kanavien kulut maksetaan tuotteiden hinnoissa mainoskulujen muodossa. Ostatpa kaupasta mitä tahansa, aina maksat kaupallisten kanavien kuluja.


      • dsfds
        Et_ole_tajunnut kirjoitti:

        Tottakai maksat kaupallisten kanavien kuluja joka kerta, kun käyt kaupan kassalla maksamassa ostoksiasi. Et ole vaan sitä huomannut. Kaupallisten kanavien kulut maksetaan tuotteiden hinnoissa mainoskulujen muodossa. Ostatpa kaupasta mitä tahansa, aina maksat kaupallisten kanavien kuluja.

        Aivan sama yle vero on silti kaikista älyttömin asia. vaikka enpä ostaisi kaupasta mitään siitä huolimatta joutu maksamaan yleveroa


      • Apina.ei.näe
        Et_ole_tajunnut kirjoitti:

        Tottakai maksat kaupallisten kanavien kuluja joka kerta, kun käyt kaupan kassalla maksamassa ostoksiasi. Et ole vaan sitä huomannut. Kaupallisten kanavien kulut maksetaan tuotteiden hinnoissa mainoskulujen muodossa. Ostatpa kaupasta mitä tahansa, aina maksat kaupallisten kanavien kuluja.

        Minä pääsen valitsemaan, mitä ostan ja mille firmalle maksan. Huomaatko mitään eroa?


      • niinköhän
        Apina.ei.näe kirjoitti:

        Minä pääsen valitsemaan, mitä ostan ja mille firmalle maksan. Huomaatko mitään eroa?

        Niinköhän?


      • Takaisinkouluun
        SUKSI.SUDANIIN kirjoitti:

        Varsinkin "asiaohjelmat ja uutiset" ovat YLEPAKKOVERON pahinta PROPAGANDAPASKAA SUOMALAISIA TAVIKSIA ELI PALKKANSA MAKSAJIA JATKUVASTI SYYLLISTÄEN KAIKISTA MAAILMAN ASIOISTA!!!!

        Siis ovatko Yle-veroapakolaiset vihaisia syystä, että joutuvat maksamaan Yle-veron laistettuaan tv-lupamaksuja vuositolkulla? Siis käyttävät Ylen palveluja, kaupallisten kanavien palveluja (Yle laskuttaa kaupallisia kiitos linkkien rakentamisen), ja kaikkea muutakin tiedotusta, jossa Yle on mukana. Oletteko rakkaat lapset läpäisseet peruskoulun korvakuulolla, vai onko isänne lunastanut teidät pois koulusta kiitos kyllästymisen oppimattomuuteenne? Kyllä teiltäkin, siis edellä olevilta, voidaan vaatia jonkuntasoista tietoa yhteiskunnan tavasta toimia. Tämä ihmettely ei koske kaikkea tekstiä yllä.


      • Anonyymi

        Mutta, minä kun maksaisin mielelläni sen mukaan, mitä ja miten paljon kulutan, ja palvelujen kyseessä ollen ohjelma-ajasta, sekä laadusta. Se, että maksan joka tapauksessa ei yksinkertaisesti ole minusta oikein.


      • Anonyymi

        Ylen hyvät asiaohjelmat on lopetettu jo vuosia sitten ja samaan syssyyn myös nämä viihdeohjelmat, nykyään ei tule muuta "viihdettä" kun milloin mikäkin artisti laulaa jollekin ns. julkkikselle jostain elämää suuremmasta tapahtumasta, heidän omasta mielestään, eipä kiinnosta nämä aina samat naamat ja löpinät.


      • Anonyymi
        niinköhän kirjoitti:

        Niinköhän?

        Tämä ylen paska salailee veronmaksajien rahoja ei saa tietoja yks.lääkäri asema muutamalla kolikolla vuodessa ja hurri ohjelmat tungetaan 1 kanavalle,tämä mummo joka johtaa Yleä ryöstää verorat köyhiltä eikä urheilukisoja näy mutta radion sinfonia orkesteriin riittää viulun vinguttajajia


    • mitta.täyttynyt

      Siksipä siitäkin on pakko maksaa, koska muuten kukaan ei enää maksaisi ylen tv-lupaa.

      • Anonyymi

        Ei haittaisi minua millään tavalla, mutta pitkä penni säästyisi.


    • Kun_myytävänä_on

      riittävän paska tuote, niin sitä ei kukaan vapaaehtoisesti osta.

      Siksi siitä pitää tehdä pakkovero.

    • jotain.muuta.välillä

      Tänä aamuna oli taas aamuteeveessä vakio"asiantuntija" Mika Aaltola, jonka elämäntehtävä tuntuu olevan Trumpin mollaaminen. Alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään ja veetuttamaan koko Ylen touhu. Eikö mitään muuta?

      • päivittäinenvieras

        Milloinhan se saa vakituisen pestin istua jatkuvasti toimittajien joukossa puhumassa Trumpista.


    • pakkosyöttöä

      Samoja ohjelmia päivästä toiseen, joka jumalanpäivä.

      Aina vain samaa toistoa.
      Uusinnan uusinnan uusintoja, toiveuusintoja, katsojien pyynnöstä tulleita uusintoja ym.

      Hulluksi kai tuota tulisi, jos ei olisi muuta katsottavaa kuin yle.

      Kaikesta tuosta pjaskasta pitää vielä maksaakin!

      • niinköhä

        Täytyykö sitä aina aina istua katsomassa televisiiota? Eikö muuta ajantappoa?


    • ValehteleeMinkäKerkiää

      Ja se pääuutisten lukija on kuin suoraan 1980-luvun Romaniasta.

    • TerveisinYle

      Tee tämä testi, ja huomaa, ettet sinäkään ole mikään suomalainen.
      Ei meistä kukaan ole oikea suomalainen. Ei Suomi tai suomalaisuus ole mitään.
      https://yle.fi/uutiset/3-7207292

      • sdsad

        ja mitäköhän yle tälläkin testillä hakee sitä kaikki suomalaiset kääntyisivät terroristien ja raiskareiden puolelle kun huomaavat että en olekkaan suomalainen jonki ylen suvakkitestin mukaan.


    • ylepilaantunut

      yleisratio on mennyt pilalle kun sitä on päässyt hallitsemaan punavihreä kupla ja sen myötä kaikki uutiset jotka koskee maahanmuuttoa niin annetaan se kuva että se on parasta mitä suomi voi saada ja vastaväitteet leimataan rasistisiksi. Ainoa asia jonka takia kunnioitan yleä on urheilukisat ja jalkapallokisat nykyään...

      • Väärä_tieto

        YLE on kokoomukselaisten hallitsema laitos. Johto on kokoomuksen kannattajista muodostunut. YLE on aina ollut hallituksen kanava, kuten jokaisen maan hallituksella on. Ja tietenkin pitääkin olla, eihän tämä muuten toimi.
        Miten ihmeessä voit kuvitella, että vasemmisto tai vihreät voisivat hallita YLE:ä?


      • jhgiut

        Ylen johtaja on kokoomuslainen, ja hänen armoitettu pää-valehtelijansa on kepulilainen! Mitä muuta voi odottaa, kuin valehtelua aamusta iltaasn?


      • olbomow
        Väärä_tieto kirjoitti:

        YLE on kokoomukselaisten hallitsema laitos. Johto on kokoomuksen kannattajista muodostunut. YLE on aina ollut hallituksen kanava, kuten jokaisen maan hallituksella on. Ja tietenkin pitääkin olla, eihän tämä muuten toimi.
        Miten ihmeessä voit kuvitella, että vasemmisto tai vihreät voisivat hallita YLE:ä?

        No mutta sittenhän parannusta on luvassa, kun kuulemma erään kyselyn mukaan nykyisistä toimittaja koulutuksessa olevista 86% tunnustaa kannattavansa vihreitä ja vasemmistoa.


    • Tekotissi

      Martina Tekotissi paljastaa suhdesalaisuutensa: "Niin kauan on toivoa kun on silikonia". Tätäkään uutista et näe YLEn kanavilla.

    • Ryyppyremmi

      sekoilee hotellissa. Tätäkään ei näy YLEssä.

    • Koiranpaskan

      löytäessään myyntimies Mulukku totes että "nyt löyty oikee säkpotti". Tätä vain ei näytetä YLEssä.

    • Missilauma

      örveltää viidakossa. Vaan eipä näy YLEssä.

    • SuomalialaisetLoiset
    • Ryehh

      Kyllä YLE:llä pitäisi näyttää Hulluna häämekkoihin ym. vastaavia ohjelmia, jotta osa täällä korjoittavista olisivat tyytyväisiä.

    • Ja_pitäisi_olla_

      YLE:llä pitäisi olla myös niitä ennustajaeukkoja ja tähdistäennustajia, jotka rahastavat mainoskanavilla. Ja vielä se avuton tekstiviesteilykanava, jossa tyhmiä huiputetaan laittamaan kalliita tekstareita telkkariin. Ja tietysti se sanakilpailu, johon voi soittaa ja joku pääsee keksimänsä sanan sanomaan.
      Sitten varmaan tämänkin palstan olmit olisivat tyytyväisiä?
      Reppanat, hankkikaa elämä!

    • lopeta-itkeminen

      no älä seuraa tai katsoa Yleä, älä edes kuuntele jos kerran noin harmittaa!

      Ei ole pakko. Käännä kanava. Lopeta itkeminen

      • Lestakepulismiako

        Miksi ihmiset pakotetaan sitten maksamaan Ylen tuottamasta kusesta ja paskasta sekä kansan päälle lentävästä suvakkioksennuksesta?


      • näin-se-menee

        Demokratiassa ja Suomalaisessa yhteiskunnassa maksetaan erilaisia veroja
        vaikka ei palveluita käytä. Näin se vaan menee.

        Mikä "suvakkioksennusta" on vaikka parhaillaan näytettävät uinnin MM kisat?
        Entä lasten tv? Tai naisten MM jalkapallo kisat?


      • NatzimaRasistmayer
        näin-se-menee kirjoitti:

        Demokratiassa ja Suomalaisessa yhteiskunnassa maksetaan erilaisia veroja
        vaikka ei palveluita käytä. Näin se vaan menee.

        Mikä "suvakkioksennusta" on vaikka parhaillaan näytettävät uinnin MM kisat?
        Entä lasten tv? Tai naisten MM jalkapallo kisat?

        "Mikä "suvakkioksennusta" on vaikka parhaillaan näytettävät uinnin MM kisat?
        Entä lasten tv? Tai naisten MM jalkapallo kisat?"

        Joo ja Nasima Razmyar päättelee vähän samanlaiseen tyyliin kuin sinä:
        "Akseli Gallen-Kallelan taulussa Väinämöinen havittelee alastonta Aino-neitoa. Suomalaisissa on siis sisäänrakennettuna seksuaalinen häirintä."

        Nyt jännityksellä odotan millaisia jänniä mielleyhtymiä ja kysymyksiä mieletön suvakki jauhopäässään seuraavaksi keksiikään...


      • jdasiujdsa
        näin-se-menee kirjoitti:

        Demokratiassa ja Suomalaisessa yhteiskunnassa maksetaan erilaisia veroja
        vaikka ei palveluita käytä. Näin se vaan menee.

        Mikä "suvakkioksennusta" on vaikka parhaillaan näytettävät uinnin MM kisat?
        Entä lasten tv? Tai naisten MM jalkapallo kisat?

        Kerroppa jokin toinen vero kuin ylevero mitä joutuu turhaan maksamaan. ethän sinä maksa autoveroakaan jos et omista autoa tai yhtiövastiketta jos et omista asuntoa.


      • koita-tajuta
        jdasiujdsa kirjoitti:

        Kerroppa jokin toinen vero kuin ylevero mitä joutuu turhaan maksamaan. ethän sinä maksa autoveroakaan jos et omista autoa tai yhtiövastiketta jos et omista asuntoa.

        sinä maksat veroja uimahalleista ja kirjastosta, vaikka et käytä.
        Veroja maksat kunnan hammashoidoista vaikka et käytä.
        Tuet myös busseja, junia ja metroa, vaikka et käytä.

        ...tarvitseeko lisää luetella?


    • jos-nyt-tarkkoja-ollaan-

      Haloo tollot!
      Kyllähän se aikaisemmin piti maksaa tv-lupamaksu vaikka ei Yleä katsonut!
      Ihan sama juttu jos meinaisi tv katsoa.

      Vai ai niin, oletteko te kaikki valittajat niitä jotka katsoitte ilman lupaa,
      siis varastatitte muilta? Varmaan tosiaan!

      Ennen maksoi 250e, nyt 140e vuodessa -sopii minulle hyvin

      • sddsasadsa

        Haloo! se oli tv lupamaksu mikä maksettiin kun katsottin tv:ta ylevero maksetaan joka tapauksessa vaikka ei koko vitun tv:ta tai radiota edes omistaisi


    • varmatieto

      et sinä maksa siitä mitään. turhaan itket

    • Huoralauma

      retkellä Kainuun korvessa. Tätä ei YLE näytä mutta muille kelpaa.

    • Automekaanikot

      hönöpäissään korjailevat katiskoja. Miksei tämä näy YLEllä?

    • Etsintäkuulutetut

      vetävät käteen huoltoaseman vessassa. Tätäkään ohjelmaideaa YLE ei hyväksynyt.

    • Pienitissiset

      naiset avautuvat ongelmistaan. Miksi YLE ei näytä?

    • TriplaX

      Ylen kanavat ovat kaikista kanavista selvästi asiallisimmat ja monipuolisimmat. Mutta mv-lehden lukijat eivät tätä ymmärrä, mutta eivät he ymmärrä mitään muutakaan.

    • Pakoputkeennussijat

      kertovat lapsuudestaan, mutta miksi YLE ei esitä.

    • Kylmänkammarin

      pojat kertovat suhteistaan kotikarjaan. Miksi YLE salailee?

    • Renkaanvaihtajien

      karu arki keväisin ja syksyisin. Miksi YLE torppasi tämänkin idean.

    • Lehdenjakajien

      salaiset haaveet. Eipä näy YLEllä.

    • näinsemeni

      Täytyy muistaaa että SDP:n Krista Kiuru ministerinä ollessaan ajoi YLE-veron voimaan.
      Se siitä SPD:n pieniosaisten puolustamisesta,täyttä sanahelinää.

      • ei9.ikinä.sdptä

        Sdp ajaa edelleen samaa paska-ylenaannin SUOJATYÖPAUIKKOJEN PUOLUSTELUA! Puhelimessa sanoi (sdpläinen, nimeä en enää muista). että "työpaikat pitää siellä säilyttää" ja "kyllä yleä katsotaan", lisäksi yritti valehdella, että olihan se entinen katsojalupa yhtä kallis, ja pakko sekin oli maksaa". vapaaehtoinenha se oli, kukaan järkevä ei maksamut.


      • EIIKINÄSDPTÄ
        ei9.ikinä.sdptä kirjoitti:

        Sdp ajaa edelleen samaa paska-ylenaannin SUOJATYÖPAUIKKOJEN PUOLUSTELUA! Puhelimessa sanoi (sdpläinen, nimeä en enää muista). että "työpaikat pitää siellä säilyttää" ja "kyllä yleä katsotaan", lisäksi yritti valehdella, että olihan se entinen katsojalupa yhtä kallis, ja pakko sekin oli maksaa". vapaaehtoinenha se oli, kukaan järkevä ei maksamut.

        Muistelen, että olisiko ollut SDP tolppala, joka ylen hallinntoneuvostossa.


    • Ierika

      Ylessä on kieltämättä ollut vasemmiston etäpesäke ja suojatyöpaikka. Tilanne hieman korjaantui kun Susanne Punarinta lähti tasoiseena mediaan. Enimmäkseen Yle tarjoaa laatutavaraa. Muut lukekoot uutisensa seiskasta.

    • bääbää

      vain sinisilmänen junttilammas katsoo telkkaria tänäpäivänä ylipäänsä.

      • vgttttttt

        Niin ja vain sinisilmäinen lammas uskoo mitä YLE uutisoi.
        Luulisi toimittajia hävettävän moisen propagandan lukeminen, vai ovatko he todella niin tyhmiä että uskovat kansan uskovan heitä?


      • kerro-ihmeessä
        vgttttttt kirjoitti:

        Niin ja vain sinisilmäinen lammas uskoo mitä YLE uutisoi.
        Luulisi toimittajia hävettävän moisen propagandan lukeminen, vai ovatko he todella niin tyhmiä että uskovat kansan uskovan heitä?

        Tässä lista uusimmista YLE uutisista.
        Voitko kertoa mikä näistä ei pidä paikkaansa tai on propagandaa?
        Ja millä perusteella väität niitä valheeksi?

        11:39
        Söderbergin ja Pajulahden MM-paikat varmistuivat - Suomella kasassa 11 urheilijaa
        yleisurheilu

        11:36
        Forssan kaupunginjohtaja välttää syytteet terassinujakoinnista
        Forssa

        11:23
        Aftonbladet: Oppositiolla on moukari käytössään
        Ruotsi

        11:20
        4-vuotias Onni biletti eturivissä Klamydiaa – Saako lapsen viedä festareille tai aikuisten tapahtumiin?
        Lapset ja nuoret

        11:05
        STUK: Olkiluodon kolmosreaktorin rakentaminen aloitettiin liian varhain – Käynnistynee ensi vuoden lopulla
        Olkiluodon ydinvoimalaitos

        11:00
        Luc Besson ohjasi Euroopan kalleimman elokuvan – se voi kaataa koko miehen
        elokuvat

        10:56
        Ojaan pudonnut sonni kääntää vasta kylkeään – tilaa tarkkaillaan kellon ympäri
        Eläinpelastus

        10:47
        Jallow kauhoi SE-ajalla MM-välieriin – "Olen ihan häkeltynyt"
        uinti

        10:41
        Kunnossapidon kustannukset painoivat Stora Enson tulosta
        Stora Enso

        10:38
        Saimaan kanavassa onnettomuus – alustavien tietojen mukaan kolme loukkaantunut
        Saimaan kanava

        10:36
        Saadaanko eteläänkin loppuviikosta vihdoin hellettä? Kolean kesän lämpimin päivä mitattiin jo toukokuussa
        helle (sääilmiöt)

        10:30
        Asiantuntija: Ruotsin tietovuotoskandaali todennäköisesti mahdoton Suomessa – "Uusia ohjeita tulossa"
        tietoturva

        10:15
        Tekemistä ja säästöjä: Kokkola palkkasi pitkäaikaistyöttömiä kitkemään vieraskasveja
        vieraslajit

        10:11
        Ruotsin oppositio: Maan turvallisuus vaarannettu – epäluottamuslause kolmea ministeriä vastaan
        Ruotsi

        9:36
        Puoli vuotta perustulokokeilua – mieli muuttui epäilevästä innostuneeksi
        Perustulokokeilu

        9:29
        Uusi postilaki voi muuttaa kaupunkien kirjejakelun kolmipäiväiseksi
        Postin kirjepalvelut

        9:18
        Hillasta maksetaan yhä 12 euroa kilolta Ranualla – marja hyvälaatuista
        luonto

        9:11
        Ranskassa maastopalot tuhoavat Välimeren paratiisinäkymiä – tuhansia evakuoitu
        maastopalot

        9:00
        Puutulleista pakolaisiin: Mistä Suomi ja Venäjä ovat keskustelleet 2000-luvulla?
        ulkopolitiikka

        8:57
        Kolme syytä Suomen vaisuun yleisurheilukesään – "Jonkun pitää ottaa todellinen vastuu kokonaisuudesta"
        urheilu


      • yleonturha
        kerro-ihmeessä kirjoitti:

        Tässä lista uusimmista YLE uutisista.
        Voitko kertoa mikä näistä ei pidä paikkaansa tai on propagandaa?
        Ja millä perusteella väität niitä valheeksi?

        11:39
        Söderbergin ja Pajulahden MM-paikat varmistuivat - Suomella kasassa 11 urheilijaa
        yleisurheilu

        11:36
        Forssan kaupunginjohtaja välttää syytteet terassinujakoinnista
        Forssa

        11:23
        Aftonbladet: Oppositiolla on moukari käytössään
        Ruotsi

        11:20
        4-vuotias Onni biletti eturivissä Klamydiaa – Saako lapsen viedä festareille tai aikuisten tapahtumiin?
        Lapset ja nuoret

        11:05
        STUK: Olkiluodon kolmosreaktorin rakentaminen aloitettiin liian varhain – Käynnistynee ensi vuoden lopulla
        Olkiluodon ydinvoimalaitos

        11:00
        Luc Besson ohjasi Euroopan kalleimman elokuvan – se voi kaataa koko miehen
        elokuvat

        10:56
        Ojaan pudonnut sonni kääntää vasta kylkeään – tilaa tarkkaillaan kellon ympäri
        Eläinpelastus

        10:47
        Jallow kauhoi SE-ajalla MM-välieriin – "Olen ihan häkeltynyt"
        uinti

        10:41
        Kunnossapidon kustannukset painoivat Stora Enson tulosta
        Stora Enso

        10:38
        Saimaan kanavassa onnettomuus – alustavien tietojen mukaan kolme loukkaantunut
        Saimaan kanava

        10:36
        Saadaanko eteläänkin loppuviikosta vihdoin hellettä? Kolean kesän lämpimin päivä mitattiin jo toukokuussa
        helle (sääilmiöt)

        10:30
        Asiantuntija: Ruotsin tietovuotoskandaali todennäköisesti mahdoton Suomessa – "Uusia ohjeita tulossa"
        tietoturva

        10:15
        Tekemistä ja säästöjä: Kokkola palkkasi pitkäaikaistyöttömiä kitkemään vieraskasveja
        vieraslajit

        10:11
        Ruotsin oppositio: Maan turvallisuus vaarannettu – epäluottamuslause kolmea ministeriä vastaan
        Ruotsi

        9:36
        Puoli vuotta perustulokokeilua – mieli muuttui epäilevästä innostuneeksi
        Perustulokokeilu

        9:29
        Uusi postilaki voi muuttaa kaupunkien kirjejakelun kolmipäiväiseksi
        Postin kirjepalvelut

        9:18
        Hillasta maksetaan yhä 12 euroa kilolta Ranualla – marja hyvälaatuista
        luonto

        9:11
        Ranskassa maastopalot tuhoavat Välimeren paratiisinäkymiä – tuhansia evakuoitu
        maastopalot

        9:00
        Puutulleista pakolaisiin: Mistä Suomi ja Venäjä ovat keskustelleet 2000-luvulla?
        ulkopolitiikka

        8:57
        Kolme syytä Suomen vaisuun yleisurheilukesään – "Jonkun pitää ottaa todellinen vastuu kokonaisuudesta"
        urheilu

        Noilla naamioidaan uutiset muka luotettavaksi että saadaan sitten taas illalla muka uskottavasti haukkua asiattomasti Trump, ihailla Venäjää ja matuja ,niin se menee, etkö käsitä.
        Keskusteluohjelmatkin ovat vain yhden asian puolesta ns. "keskustelua" , vastapuolta niissä ei ole.
        YLE on epäluotettava suvakki- vihervasemmiston ärsyttävä propagandatorvi jota en seuraa enään ollenkaan ,minuuttikin uutisten kuuntelua saa verenpaineen nousemaan vaarallisesti, onneksi on MV-lehti!


    • suomikaupunki

      Kyllä ne jaksaa sekunti aikataululla sieltä sotku-alueilta kaukaa jankuttaa.Piiiiiitkääää kommenttia.Ja lähetettii uusi edustaja kuukausien pestiin.Täällä olevien palvelua lisättyä.Suomessahan ei juuri uutisoitavaa riitä.Ai niin onhan .HElssinki.

    • Hernesti.Entunen

      "MInkätakia tälläisestä kusetuksesta pitää maksaa"

      Kuten aina kyselytunnin aikana vastaus alkaa "Tuo on tärkeä ja kiinnostava kysymys". Systeemihän on tuo jos Yle rahoitus katettaisiin lupamaksuilla olisi katselijoilla vaikutuskanava ohjelmasisältöön. Äänestäminen lompakolla olisi siten mahdollista. Kun talous katetaan pakko-otoilla en tuota mahdollisuutta ole. Mitä tahansa soopaa voidaan suoltaa ja kun hallitus ja yksityiset päättäjät haluavat mieleistään ohjelmaa se on saatavilla puoluepainostuksen kautta.

      Systeemi on kaiken kaikkiaan sama kuin DDR ja muut diktatuurit harrastivat ja harrastavat.
      Kuuntele tai älä maksat silti ja puolueet ohjaavat lähetystoimintaa. Ns. vapaat TV yhtiöt ovat suukapuloitu lähettämään joko "mieleisiä" ohjelmia tai ei mitään. Mutta onko mikään muukaan tiedonvälitys enää "vapaata" eihän toki, EU ohjaa sitä jos ei muuten niin Saksalainen tyyli keskustelupalstoille , yhtiö sakotetaan hiljaiseksi tai konkurssiin ja katso "Vapaa Preussilainen tiedotus Göbbelseineen" on palannut meitä ilahduttamaan !!

    • jkymfukmt

      Ylessä Ylen toimittajat haastattelevat toisiaan, "viihtyvät" keskenään, naureskelevat ja hulluttelevat keskenään. Välillä kerrotaan uutisia jostain asioista, joilla ei ole suomalaisille mitään merkitystä.
      Sitten alkavat taas uusintakierroksen natsi/juutalaisohjelmista, jotka Yle on saanut ilmaiseksi amerikanjuutalaisilta tahoilta. Ja seitsemännen kerran ruotsalaistamisohjelmat myös näytetään, joka vuosi, kahtena kolmena uusintana.
      Tyhjänpäiväisiä riekkumisohjelmia ja tekokeskusteluja, joissa toimittajat ovat pääosassa, keskeyttämässä kärppänä, jos joku vieraista sattuisi jotain kiinnostavaa suustaan päästämään.
      "Valitettavasti aikamme loppuu."

      • lopeta-itkeminen

        No älä seuraa tai katsoa Yleä, älä edes kuuntele jos kerran noin harmittaa!

        Ei ole pakko. Käännä kanava. Lopeta itkeminen!

        Mitä sä täällä itket, laita tv kiinni


      • yleonpaskaa
        lopeta-itkeminen kirjoitti:

        No älä seuraa tai katsoa Yleä, älä edes kuuntele jos kerran noin harmittaa!

        Ei ole pakko. Käännä kanava. Lopeta itkeminen!

        Mitä sä täällä itket, laita tv kiinni

        Vitun väliäkö sillä on seuraako yleä ollenkaan ja sehän tässä eniten vituttaa että vaikka ei seuraakkaan niin silti siintä pitää väkisin maksaa


    • Jokapäivä-

      Koska kerran joutuu maksamaan Ylen toimittajien riekkumiset, matkat, juomingit, kurssit, asuntolainat ja eläkkeet, kampaukset ja vaatteet, tuolit, joissa istuvat ym., toki se kiinnostaa, mitä ne toimittajat siellä rahoillamme tekevät.
      Palautetta pitää laittaa Ylelle joka päivä.
      Se käy hyvin siten, että jokaisen uutisen alla on "ota yhteyttä" klik, jota painamalla pääsee kirjoittamaan valituksensa.
      Teen niin joka päivä.
      Keskusteluahan Yle ei enää salli. Paitsi Svenska ylessä.
      Sinne voi laittaa ihan keskusteluun suomeksi mielipiteensä. Ei tarvitse kirjoittaa kyseisesta uutisesta, varsinkaan jos ei ruotsia osaa. Laittakaa vaan palautetta menemään.
      Suorat sanat joka päivä vaan sinne. Täällä on turha kirjoittaa.

    • paskasyöttö-budjetista

      Jos pskaa suoltava "osatotuus" ja aivopesupropakanda-suojatyöpaikka-turbo-yle MUKA niin tärkeä on, kuin väitätte, niin silloinhan se pitää MAKSAA SUORAAN BUDJETISTA.

      Niin ne teidän mölyämänne "uimahallit, ym" maksetaan.
      Niin yksinkertaista se vaan on.

    • Jhhhhgffvv

      Yle lähettää kansalle saastaista propagandaa esim. täysin valheellista monikulttuuri ylistystä ja eu ja islamin nuoleskelua.

      Kaikille ylen valetoimittajille potkut!!!!

    • fsafsagg

      Eipä yleltä mitään järkevää ole tullut pitkään aikaan. suurin osa uutisista aivan täyttä puppua ja mamujen ylistämistä. radiokanavatkin täyttä paskaa musiikin sekä keskustelujenkin osalta. mitä ylen ns asiaohjelmiin tulee niin niistä on asia kaukana.

    • sasdadsd

      kyllä taas nauratti ja vitutti yhtä aikaa a studiota katsellessa kun Paula risikko sanoi"laittoman auttaminen ei ole sanktioitavaa mutta sen laittomuuden edistämien on" - mitä vittua akka on pihalla kun seinäkello. ja kaikkea muuta vastaava. en jaksanu sen enempää paskanjauhantaa kuunnella.

    • Luulin_lauantaiksi
    • batjaryyd

      täysin samaa mieltä aloittajan kanssa

    • SehänJoNähtiin

      YT-pellet ovat ottaneet firman haltuunsa bonuksineen.

    • tässäsesyy

      Aloittajalle:
      Siksi siitä pitää maksaa koska SDP:n Krista Kiuru ministerinä ollessaan Katasien hallituksessa ajoi tuon maksun "läpi", se siitä pienituloisten puolella olemisesta ,SDP.

      Esim. nyt jos samassa perheessä on vaikka 3 työssäkäyvää ,perhe maksaa n. 3krt. 140€ eli 420€/ v.
      Ennen maksettiin vain yksi maksu per. talous , maksu oli muistaakseni 180€ .
      Täytyy kyllä todeta että tuo summa tuosta YLE:n ohjelmista on aivan posketon, ei sitä propagandaa normaali ihminen edes jaksa seurata enään, niin sairaita YLE:n ohjelmat ovat.

    • eroon-ylestä

      Yle teettää toimittajalle jalkahoitoa (pe 31.5..) veronmaksajien piikkiin?

      Naurettavaa!!!!!!!!

      Surkeaakin surkeampi nyhtääjäpulju!

    • kylläkansatietää

      Mielelläni maksan YLElle kun sieltä tulee enimmäkseen tiede- ja asiaohjelmia. Kaikenmoiset hölönpölön ohjelmat pääosin puuttuvat.

      Toisin on kaupallisten kanavien laita joilta tulee seitsemänpäivää ohjelmaa tuutin täydeltä, täyttä puppua. Pitää jotenkin olla simppeli päästään kun noita seuraa.

      Kaupallisten kanavien pitäisi vielä kilpailla keskenään mutta ehei, niillä on pöydänalla tehdyt sopimukset keskenään. Verratkaa vaikka mainoksia jotka on synkronoitu tulemaan samaan aikaan ettei vaan syntyisi epätasa arvoista kilpailua mainosmarkoista ym.

      Ja miten on jääkiekon, formula1 ja rallin laita näin vain kolmena kaupallisen kanavan esimerkkinä. Ennen ne olivat täysin ilmaisia, nyt niistä pitäisi pulittaa tuohta oikein timon mitalla. En muuten maksa koska se oli aiemmin ilmaista eikä mikään ole tuosta ajasta muuttunut. Samaan lienee moni muu päätynyt kun jääkiekon, formula1 ja rallin omistajat itkevät yleisökadon perään. Kyllä yleisö katoaa kun televisiomaksulle ei ole katetta.

    • Tero456

      Maksaa pitää mutta ei ole pakko katsella eikä kuunnella vaan kannattaa hakea faktat uutisista jostain sellaisesta lähteestä joka kertoo asiat niinkuin ne ovat. Yleen en usko pätkääkään missään asiassa, täysin turha laitos.

    • ylenantoonetovaa

      Demari Krista Kiurun syytä Ylenannosta maksettava vero. Ei ole kumma, että vihervasemmisto on suosiossa ja erityisesti demarit ja vihreät. Kokoomuskin saa hieman työntöapua kun kakoilla on taas pääjohtajan paikka.

    • ihan.ilmaista

      Miksi aloittaja puhuu kuin olisi suurikin maksaja. Yleisradiomaksu on 143 euroa. Ei sillä rahalla saa yhtään mitään.

    • Matsdumässmells

      Kun ulkomaiset ostavat suomesta strategisesti tärkeitä kohteita, yle uutisoi siitä vain ruotsiksi suomenruotsalaisille. Kun viranomaiset tutkivat yritystä länsirannikolla, yle uutisoi selvällä suomen kielellä menettäneensä dronen. (Aika paljon veroillamme)
      Kaksikielisyys ei ole ylen sivustoissa ja areenassa mahdollista.
      On suomenruotsalaiset paremmilla uutistoimittajilla ja tyhmä peukkukarja suomeksi
      höpöuutisilla ja paskaohjelmilla.
      Areenassa tämä näkyy suosikeissasikin...

    • kttornio2018

      Yle on pääpuolueitten johtama kanava pois verotuksella kerättävä raha jos ei pärjää niin good byy

    • yle-budjetista

      Miten paljon siellä on turhaa suojatyöpaikkalaista? Onko lestadiolais-sipilän pikkutuloisia kurjistava äkyporvaripuolue TAAS sopinut rutkat korotukset kepulais-äänitorvi-ylenannille?

      Persujakaan emme äänestä elomaan "Suuren Aikaansaannoksen" eli 20 e korotuksen muutekin jo sikamaiseen pskansyöttöveroon.

    • Anonyymi

      Tää on aivan totta,En tiedä ketä tämä Suomen huutokauppakeisari kiinnostaa,uusinta uusinnan jälkeen.Kyllä menee verorahat aivan ketuille.Pitihän tämä arvata,kun tv luvat meni verorahoille.

      • Anonyymi

        Inhoan Ylenantoa sydämeni pohjasta. Tekopyhät toimittajat tekoiloisina jauhavat kovalla kuukausipalkalla ja 600 miljoonan euron turvin tekopyhää vihervasemmistolaista propagandaa 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhoan Ylenantoa sydämeni pohjasta. Tekopyhät toimittajat tekoiloisina jauhavat kovalla kuukausipalkalla ja 600 miljoonan euron turvin tekopyhää vihervasemmistolaista propagandaa 24/7.

        Yle on perseestä ja sitä itseään tulee tuutin täydeltä 24/7 monelta kanavalta.


    • Anonyymi

      Perse on Jumalan luomus, mutta YLE on ihmisten väkästämä, verovaroin ylläpidettävä propagandaministeriö. Tällainen YLE:n rahoitus rikkoo kilpailulainsäädäntöä, ja se olisi lopetettava.
      Pekka Tiilikainen on pyörinyt jo vuosia haudassaan.

    • Anonyymi

      Mersu on perseestä pitää olla lincoln town car, kyläauto pituus vähintään 20 metriä ja takakonttiin pitää mahtua ferrari testarossa.

    • Anonyymi

      Kyllä siitä vielä loppu tulee.

    • Anonyymi

      YLEn kohdalla oikeat toimet olisivat johdon vaihtaminen ja pilkkominen pienempiin yksiköihin.
      Poliittiset uutis- ja ajankohtaistoimitukset lakkautettava.
      Poliittisiin näkökohtiin perustuvat tuotannot lopetettava. Oma ohjelmatuotanto rajoitettava laadullisesti kestävän musiikki- ym. taidepainotteisen kulttuurin hankkeisiin.
      Osallistuminen monumentaalisiin rakennus- ja teknologisiin hankkeisiin estettävä.
      Rahankeräykset kiellettävä.
      Rahoitus jäljelle jäävään toimintaan valtion budjetista.

    • Anonyymi

      Yle pois ja heti

    • Anonyymi

      Älkää olko niin negatiivisia. Mainokset mukaan kuvaan niin tulee trendikkäästi " sikapaljon " lisää rahaa.🙂🥰😎🎱

    • Anonyymi

      Yle kertoo tutuuden maahanmuuttajista ja sekös rasistinatsisikaa riepoo.

      • Anonyymi

        Ja kaikista mollaamisista huolimatta n. 80% kirjoittajista
        vahtaa Yle ohjelimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikista mollaamisista huolimatta n. 80% kirjoittajista
        vahtaa Yle ohjelimia.

        TV:stä katsek vain lataamiani torret-leffoja. Muuten sitten lueskelen, jos harrastuksiltani ehdin. Uutiset löydän ulkomailta, luotan niihin.


    • Anonyymi

      Sen jälkeen kun tuli kaupalliset miesten kanavat, myös miehet on alkaneet nähdä huonoa ylen toiminnassa. Hyvä miehet. Te pystytte siihen. Pari askelta ja olette LÄHES sohvan ulkopuolella. Siitä se lähtee.

    • Anonyymi

      Yle henkilöstö koostuu vihervasemmistolaisista loisijoista, me veronmaksajat kustannamme tuota suojatyöpaikkaa .

      • Anonyymi

        Miten siitä pääsee eroon.


    • Anonyymi

      he tottevat vaan nheidän kokoomukpsen linjaa

    • Anonyymi

      YLE on Suomen luotetuin media, vaikka laitaoikeistolaiset yrittävät korvata sen valeuutisillaan.

      • Anonyymi

        kansainvälisten huippuasiantuntijoiden mukaan 97% suomalaisista samaa mieltä.
        ne 3% jotka eri mieltä ovat natseja


      • Anonyymi00128
        Anonyymi kirjoitti:

        kansainvälisten huippuasiantuntijoiden mukaan 97% suomalaisista samaa mieltä.
        ne 3% jotka eri mieltä ovat natseja

        Luotettuuden korostajat varmaan maksaisivat pari sataa euroa vuodessa ?


    • Anonyymi

      tästä koko ylestä ja kurjistuksesta , ohelmista ym. kansalaiset saa kiittää kansanedustajia jotka pitävät psytyssä tätä paskakasaa. toinen saman luokan paskakasa on sitra joka on yös kansanedustajien pyhättö. Kun putoavat pois eduskunnasta niin näille järjestellään vanhemman neuvonanajan vakanssi ja palkka 5000-7000 euro KUUSSA opeutumisrahojen, eläkkeiden ym. lisäksi. Katsokaa esimerkkiä Liisa Hyssälää entinen ministeri, lääkäri. ym. ym. ym.

    • Anonyymi

      Kun ei tule mm jääkiekko ylen kanavilla perseestä

    • Anonyymi

      YLE tarjoaa pelkkää paskaa

    • Anonyymi00127

      Ei toimi Areena, kun se on valtion laitos. Joutaisi lopettaa.

    • Anonyymi00129

      Saan aina hyvät naurut kun luen persun isosta harmituksesta : )

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      465
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe