MInkätakia tälläisestä kusetuksesta pitää maksaa aivan käsittämätöntä vaikka et käyttäisi mitään kyseisen paskalaitoksen palveluita niin joudut maksamaan tästä. Yle ei ole pitkään aikaan tarjoillut mitään järkevää. uutisointikin aivan uskomatonta.
Yle on perseestä
115
4707
Vastaukset
- Likipitäen
jokaisesta YLE:n uutislähetyksestä löytyy asiavirheitä ja poliittista ääriajattelua edustavaa harhaista näkemyksellisyyttä uutisaiheita värittämässä. Ilmeisesti poliittisesti neutraalia tiedottamista on turha YLE:ltä odottaakaan, mutta poliittisen propagandan ilmeisyys jaksaa silti kerta toisensa jälkeen yllättää.
- ererererererrerere
Aivan samaa mieltä! Annapas olla jos joku on konservatiivi ja ajattelee asioita realistisesti rahan riittävyys silmällä pitäen niin heti tehdään uutinen kärkevään sävyyn. Homoseksuaalisuutta korostetaan ja heteroja kannattajia pidetään älykkäinä. Oikeistosta etsitään etsimällä äärioikeistolaisia ja rasistisia piirteitä. Yksilön hätää Välimerellä tuodaan esille yksityiskohtana ja yritetään sillä perustella rikollista ihmissalakuljetusta ja pakolaisongelmaa Euroopassa. Koskaan ei kysellä, miksi pakolaiset eivät osta lentolippua. Koskaan ei kysellä, miksi sotaa paetaan aina rikkaisiin maihin. Eikö maailmasta löydy muita paikkoja missä ei sodita?
- Faktantarkistaja
ererererererrerere kirjoitti:
Aivan samaa mieltä! Annapas olla jos joku on konservatiivi ja ajattelee asioita realistisesti rahan riittävyys silmällä pitäen niin heti tehdään uutinen kärkevään sävyyn. Homoseksuaalisuutta korostetaan ja heteroja kannattajia pidetään älykkäinä. Oikeistosta etsitään etsimällä äärioikeistolaisia ja rasistisia piirteitä. Yksilön hätää Välimerellä tuodaan esille yksityiskohtana ja yritetään sillä perustella rikollista ihmissalakuljetusta ja pakolaisongelmaa Euroopassa. Koskaan ei kysellä, miksi pakolaiset eivät osta lentolippua. Koskaan ei kysellä, miksi sotaa paetaan aina rikkaisiin maihin. Eikö maailmasta löydy muita paikkoja missä ei sodita?
Vastasu tähän kysymykseesi: Eikö maailmasta löydy muita paikkoja missä ei sodita?
Länsi-Eurooppaan tulleet pakolaiset ovat murtoosa maailman pakolaisista. Esim Jordania, Kenia jne ovat ottaneet satoja tuhansia pakolaisia.
- Maksat_muistakin
Maksat myös näistä mainoskanavista, eikä sinulle edes kerrota sitä, kuinka paljon joudut niille vuosittain maksamaan.
Sitäpaitsi YLE:llä on parhaat ohjelmat ja varsinkin nämä asiaohjelmat ja uutiset.- SUKSI.SUDANIIN
Varsinkin "asiaohjelmat ja uutiset" ovat YLEPAKKOVERON pahinta PROPAGANDAPASKAA SUOMALAISIA TAVIKSIA ELI PALKKANSA MAKSAJIA JATKUVASTI SYYLLISTÄEN KAIKISTA MAAILMAN ASIOISTA!!!!
- rerereew
Kuuleppas nyt. jos en omista edes telkkaria niin en kyllä silloin maksa mistään mainos kanavista penniäkään. ylen kusetus veroa joutuu maksamaan vaikka en omistaisi edes televisiota tai radiota tai käyttäisi mitään muitakaan ylen palveluita. Asiaohjelma ja yle ei sovi yhteen
- Et_ole_tajunnut
rerereew kirjoitti:
Kuuleppas nyt. jos en omista edes telkkaria niin en kyllä silloin maksa mistään mainos kanavista penniäkään. ylen kusetus veroa joutuu maksamaan vaikka en omistaisi edes televisiota tai radiota tai käyttäisi mitään muitakaan ylen palveluita. Asiaohjelma ja yle ei sovi yhteen
Tottakai maksat kaupallisten kanavien kuluja joka kerta, kun käyt kaupan kassalla maksamassa ostoksiasi. Et ole vaan sitä huomannut. Kaupallisten kanavien kulut maksetaan tuotteiden hinnoissa mainoskulujen muodossa. Ostatpa kaupasta mitä tahansa, aina maksat kaupallisten kanavien kuluja.
- dsfds
Et_ole_tajunnut kirjoitti:
Tottakai maksat kaupallisten kanavien kuluja joka kerta, kun käyt kaupan kassalla maksamassa ostoksiasi. Et ole vaan sitä huomannut. Kaupallisten kanavien kulut maksetaan tuotteiden hinnoissa mainoskulujen muodossa. Ostatpa kaupasta mitä tahansa, aina maksat kaupallisten kanavien kuluja.
Aivan sama yle vero on silti kaikista älyttömin asia. vaikka enpä ostaisi kaupasta mitään siitä huolimatta joutu maksamaan yleveroa
- Apina.ei.näe
Et_ole_tajunnut kirjoitti:
Tottakai maksat kaupallisten kanavien kuluja joka kerta, kun käyt kaupan kassalla maksamassa ostoksiasi. Et ole vaan sitä huomannut. Kaupallisten kanavien kulut maksetaan tuotteiden hinnoissa mainoskulujen muodossa. Ostatpa kaupasta mitä tahansa, aina maksat kaupallisten kanavien kuluja.
Minä pääsen valitsemaan, mitä ostan ja mille firmalle maksan. Huomaatko mitään eroa?
- niinköhän
Apina.ei.näe kirjoitti:
Minä pääsen valitsemaan, mitä ostan ja mille firmalle maksan. Huomaatko mitään eroa?
Niinköhän?
- Takaisinkouluun
SUKSI.SUDANIIN kirjoitti:
Varsinkin "asiaohjelmat ja uutiset" ovat YLEPAKKOVERON pahinta PROPAGANDAPASKAA SUOMALAISIA TAVIKSIA ELI PALKKANSA MAKSAJIA JATKUVASTI SYYLLISTÄEN KAIKISTA MAAILMAN ASIOISTA!!!!
Siis ovatko Yle-veroapakolaiset vihaisia syystä, että joutuvat maksamaan Yle-veron laistettuaan tv-lupamaksuja vuositolkulla? Siis käyttävät Ylen palveluja, kaupallisten kanavien palveluja (Yle laskuttaa kaupallisia kiitos linkkien rakentamisen), ja kaikkea muutakin tiedotusta, jossa Yle on mukana. Oletteko rakkaat lapset läpäisseet peruskoulun korvakuulolla, vai onko isänne lunastanut teidät pois koulusta kiitos kyllästymisen oppimattomuuteenne? Kyllä teiltäkin, siis edellä olevilta, voidaan vaatia jonkuntasoista tietoa yhteiskunnan tavasta toimia. Tämä ihmettely ei koske kaikkea tekstiä yllä.
- Anonyymi
Mutta, minä kun maksaisin mielelläni sen mukaan, mitä ja miten paljon kulutan, ja palvelujen kyseessä ollen ohjelma-ajasta, sekä laadusta. Se, että maksan joka tapauksessa ei yksinkertaisesti ole minusta oikein.
- Anonyymi
Ylen hyvät asiaohjelmat on lopetettu jo vuosia sitten ja samaan syssyyn myös nämä viihdeohjelmat, nykyään ei tule muuta "viihdettä" kun milloin mikäkin artisti laulaa jollekin ns. julkkikselle jostain elämää suuremmasta tapahtumasta, heidän omasta mielestään, eipä kiinnosta nämä aina samat naamat ja löpinät.
- Anonyymi
niinköhän kirjoitti:
Niinköhän?
Tämä ylen paska salailee veronmaksajien rahoja ei saa tietoja yks.lääkäri asema muutamalla kolikolla vuodessa ja hurri ohjelmat tungetaan 1 kanavalle,tämä mummo joka johtaa Yleä ryöstää verorat köyhiltä eikä urheilukisoja näy mutta radion sinfonia orkesteriin riittää viulun vinguttajajia
- mitta.täyttynyt
Siksipä siitäkin on pakko maksaa, koska muuten kukaan ei enää maksaisi ylen tv-lupaa.
- Anonyymi
Ei haittaisi minua millään tavalla, mutta pitkä penni säästyisi.
- Kun_myytävänä_on
riittävän paska tuote, niin sitä ei kukaan vapaaehtoisesti osta.
Siksi siitä pitää tehdä pakkovero. - jotain.muuta.välillä
Tänä aamuna oli taas aamuteeveessä vakio"asiantuntija" Mika Aaltola, jonka elämäntehtävä tuntuu olevan Trumpin mollaaminen. Alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään ja veetuttamaan koko Ylen touhu. Eikö mitään muuta?
- päivittäinenvieras
Milloinhan se saa vakituisen pestin istua jatkuvasti toimittajien joukossa puhumassa Trumpista.
- pakkosyöttöä
Samoja ohjelmia päivästä toiseen, joka jumalanpäivä.
Aina vain samaa toistoa.
Uusinnan uusinnan uusintoja, toiveuusintoja, katsojien pyynnöstä tulleita uusintoja ym.
Hulluksi kai tuota tulisi, jos ei olisi muuta katsottavaa kuin yle.
Kaikesta tuosta pjaskasta pitää vielä maksaakin!- niinköhä
Täytyykö sitä aina aina istua katsomassa televisiiota? Eikö muuta ajantappoa?
- ValehteleeMinkäKerkiää
Ja se pääuutisten lukija on kuin suoraan 1980-luvun Romaniasta.
- TerveisinYle
Tee tämä testi, ja huomaa, ettet sinäkään ole mikään suomalainen.
Ei meistä kukaan ole oikea suomalainen. Ei Suomi tai suomalaisuus ole mitään.
https://yle.fi/uutiset/3-7207292- sdsad
ja mitäköhän yle tälläkin testillä hakee sitä kaikki suomalaiset kääntyisivät terroristien ja raiskareiden puolelle kun huomaavat että en olekkaan suomalainen jonki ylen suvakkitestin mukaan.
- ylepilaantunut
yleisratio on mennyt pilalle kun sitä on päässyt hallitsemaan punavihreä kupla ja sen myötä kaikki uutiset jotka koskee maahanmuuttoa niin annetaan se kuva että se on parasta mitä suomi voi saada ja vastaväitteet leimataan rasistisiksi. Ainoa asia jonka takia kunnioitan yleä on urheilukisat ja jalkapallokisat nykyään...
- Väärä_tieto
YLE on kokoomukselaisten hallitsema laitos. Johto on kokoomuksen kannattajista muodostunut. YLE on aina ollut hallituksen kanava, kuten jokaisen maan hallituksella on. Ja tietenkin pitääkin olla, eihän tämä muuten toimi.
Miten ihmeessä voit kuvitella, että vasemmisto tai vihreät voisivat hallita YLE:ä? - jhgiut
Ylen johtaja on kokoomuslainen, ja hänen armoitettu pää-valehtelijansa on kepulilainen! Mitä muuta voi odottaa, kuin valehtelua aamusta iltaasn?
- olbomow
Väärä_tieto kirjoitti:
YLE on kokoomukselaisten hallitsema laitos. Johto on kokoomuksen kannattajista muodostunut. YLE on aina ollut hallituksen kanava, kuten jokaisen maan hallituksella on. Ja tietenkin pitääkin olla, eihän tämä muuten toimi.
Miten ihmeessä voit kuvitella, että vasemmisto tai vihreät voisivat hallita YLE:ä?No mutta sittenhän parannusta on luvassa, kun kuulemma erään kyselyn mukaan nykyisistä toimittaja koulutuksessa olevista 86% tunnustaa kannattavansa vihreitä ja vasemmistoa.
- Tekotissi
Martina Tekotissi paljastaa suhdesalaisuutensa: "Niin kauan on toivoa kun on silikonia". Tätäkään uutista et näe YLEn kanavilla.
- Ryyppyremmi
sekoilee hotellissa. Tätäkään ei näy YLEssä.
- Koiranpaskan
löytäessään myyntimies Mulukku totes että "nyt löyty oikee säkpotti". Tätä vain ei näytetä YLEssä.
- Missilauma
örveltää viidakossa. Vaan eipä näy YLEssä.
- SuomalialaisetLoiset
Ylen suvakkien antama kuva Somaliastakin on hiukkasen erillainen kuin paikan päällä:
https://www.youtube.com/watch?v=6EobJuOa2o4 - Ryehh
Kyllä YLE:llä pitäisi näyttää Hulluna häämekkoihin ym. vastaavia ohjelmia, jotta osa täällä korjoittavista olisivat tyytyväisiä.
- Ja_pitäisi_olla_
YLE:llä pitäisi olla myös niitä ennustajaeukkoja ja tähdistäennustajia, jotka rahastavat mainoskanavilla. Ja vielä se avuton tekstiviesteilykanava, jossa tyhmiä huiputetaan laittamaan kalliita tekstareita telkkariin. Ja tietysti se sanakilpailu, johon voi soittaa ja joku pääsee keksimänsä sanan sanomaan.
Sitten varmaan tämänkin palstan olmit olisivat tyytyväisiä?
Reppanat, hankkikaa elämä! - lopeta-itkeminen
no älä seuraa tai katsoa Yleä, älä edes kuuntele jos kerran noin harmittaa!
Ei ole pakko. Käännä kanava. Lopeta itkeminen- Lestakepulismiako
Miksi ihmiset pakotetaan sitten maksamaan Ylen tuottamasta kusesta ja paskasta sekä kansan päälle lentävästä suvakkioksennuksesta?
- näin-se-menee
Demokratiassa ja Suomalaisessa yhteiskunnassa maksetaan erilaisia veroja
vaikka ei palveluita käytä. Näin se vaan menee.
Mikä "suvakkioksennusta" on vaikka parhaillaan näytettävät uinnin MM kisat?
Entä lasten tv? Tai naisten MM jalkapallo kisat? - NatzimaRasistmayer
näin-se-menee kirjoitti:
Demokratiassa ja Suomalaisessa yhteiskunnassa maksetaan erilaisia veroja
vaikka ei palveluita käytä. Näin se vaan menee.
Mikä "suvakkioksennusta" on vaikka parhaillaan näytettävät uinnin MM kisat?
Entä lasten tv? Tai naisten MM jalkapallo kisat?"Mikä "suvakkioksennusta" on vaikka parhaillaan näytettävät uinnin MM kisat?
Entä lasten tv? Tai naisten MM jalkapallo kisat?"
Joo ja Nasima Razmyar päättelee vähän samanlaiseen tyyliin kuin sinä:
"Akseli Gallen-Kallelan taulussa Väinämöinen havittelee alastonta Aino-neitoa. Suomalaisissa on siis sisäänrakennettuna seksuaalinen häirintä."
Nyt jännityksellä odotan millaisia jänniä mielleyhtymiä ja kysymyksiä mieletön suvakki jauhopäässään seuraavaksi keksiikään... - jdasiujdsa
näin-se-menee kirjoitti:
Demokratiassa ja Suomalaisessa yhteiskunnassa maksetaan erilaisia veroja
vaikka ei palveluita käytä. Näin se vaan menee.
Mikä "suvakkioksennusta" on vaikka parhaillaan näytettävät uinnin MM kisat?
Entä lasten tv? Tai naisten MM jalkapallo kisat?Kerroppa jokin toinen vero kuin ylevero mitä joutuu turhaan maksamaan. ethän sinä maksa autoveroakaan jos et omista autoa tai yhtiövastiketta jos et omista asuntoa.
- koita-tajuta
jdasiujdsa kirjoitti:
Kerroppa jokin toinen vero kuin ylevero mitä joutuu turhaan maksamaan. ethän sinä maksa autoveroakaan jos et omista autoa tai yhtiövastiketta jos et omista asuntoa.
sinä maksat veroja uimahalleista ja kirjastosta, vaikka et käytä.
Veroja maksat kunnan hammashoidoista vaikka et käytä.
Tuet myös busseja, junia ja metroa, vaikka et käytä.
...tarvitseeko lisää luetella?
- jos-nyt-tarkkoja-ollaan-
Haloo tollot!
Kyllähän se aikaisemmin piti maksaa tv-lupamaksu vaikka ei Yleä katsonut!
Ihan sama juttu jos meinaisi tv katsoa.
Vai ai niin, oletteko te kaikki valittajat niitä jotka katsoitte ilman lupaa,
siis varastatitte muilta? Varmaan tosiaan!
Ennen maksoi 250e, nyt 140e vuodessa -sopii minulle hyvin- sddsasadsa
Haloo! se oli tv lupamaksu mikä maksettiin kun katsottin tv:ta ylevero maksetaan joka tapauksessa vaikka ei koko vitun tv:ta tai radiota edes omistaisi
- varmatieto
et sinä maksa siitä mitään. turhaan itket
- Huoralauma
retkellä Kainuun korvessa. Tätä ei YLE näytä mutta muille kelpaa.
- Automekaanikot
hönöpäissään korjailevat katiskoja. Miksei tämä näy YLEllä?
- Etsintäkuulutetut
vetävät käteen huoltoaseman vessassa. Tätäkään ohjelmaideaa YLE ei hyväksynyt.
- Pienitissiset
naiset avautuvat ongelmistaan. Miksi YLE ei näytä?
- TriplaX
Ylen kanavat ovat kaikista kanavista selvästi asiallisimmat ja monipuolisimmat. Mutta mv-lehden lukijat eivät tätä ymmärrä, mutta eivät he ymmärrä mitään muutakaan.
- Pakoputkeennussijat
kertovat lapsuudestaan, mutta miksi YLE ei esitä.
- Kylmänkammarin
pojat kertovat suhteistaan kotikarjaan. Miksi YLE salailee?
- Renkaanvaihtajien
karu arki keväisin ja syksyisin. Miksi YLE torppasi tämänkin idean.
- Lehdenjakajien
salaiset haaveet. Eipä näy YLEllä.
- näinsemeni
Täytyy muistaaa että SDP:n Krista Kiuru ministerinä ollessaan ajoi YLE-veron voimaan.
Se siitä SPD:n pieniosaisten puolustamisesta,täyttä sanahelinää.- ei9.ikinä.sdptä
Sdp ajaa edelleen samaa paska-ylenaannin SUOJATYÖPAUIKKOJEN PUOLUSTELUA! Puhelimessa sanoi (sdpläinen, nimeä en enää muista). että "työpaikat pitää siellä säilyttää" ja "kyllä yleä katsotaan", lisäksi yritti valehdella, että olihan se entinen katsojalupa yhtä kallis, ja pakko sekin oli maksaa". vapaaehtoinenha se oli, kukaan järkevä ei maksamut.
- EIIKINÄSDPTÄ
ei9.ikinä.sdptä kirjoitti:
Sdp ajaa edelleen samaa paska-ylenaannin SUOJATYÖPAUIKKOJEN PUOLUSTELUA! Puhelimessa sanoi (sdpläinen, nimeä en enää muista). että "työpaikat pitää siellä säilyttää" ja "kyllä yleä katsotaan", lisäksi yritti valehdella, että olihan se entinen katsojalupa yhtä kallis, ja pakko sekin oli maksaa". vapaaehtoinenha se oli, kukaan järkevä ei maksamut.
Muistelen, että olisiko ollut SDP tolppala, joka ylen hallinntoneuvostossa.
- Ierika
Ylessä on kieltämättä ollut vasemmiston etäpesäke ja suojatyöpaikka. Tilanne hieman korjaantui kun Susanne Punarinta lähti tasoiseena mediaan. Enimmäkseen Yle tarjoaa laatutavaraa. Muut lukekoot uutisensa seiskasta.
- bääbää
vain sinisilmänen junttilammas katsoo telkkaria tänäpäivänä ylipäänsä.
- vgttttttt
Niin ja vain sinisilmäinen lammas uskoo mitä YLE uutisoi.
Luulisi toimittajia hävettävän moisen propagandan lukeminen, vai ovatko he todella niin tyhmiä että uskovat kansan uskovan heitä? - kerro-ihmeessä
vgttttttt kirjoitti:
Niin ja vain sinisilmäinen lammas uskoo mitä YLE uutisoi.
Luulisi toimittajia hävettävän moisen propagandan lukeminen, vai ovatko he todella niin tyhmiä että uskovat kansan uskovan heitä?Tässä lista uusimmista YLE uutisista.
Voitko kertoa mikä näistä ei pidä paikkaansa tai on propagandaa?
Ja millä perusteella väität niitä valheeksi?
11:39
Söderbergin ja Pajulahden MM-paikat varmistuivat - Suomella kasassa 11 urheilijaa
yleisurheilu
11:36
Forssan kaupunginjohtaja välttää syytteet terassinujakoinnista
Forssa
11:23
Aftonbladet: Oppositiolla on moukari käytössään
Ruotsi
11:20
4-vuotias Onni biletti eturivissä Klamydiaa – Saako lapsen viedä festareille tai aikuisten tapahtumiin?
Lapset ja nuoret
11:05
STUK: Olkiluodon kolmosreaktorin rakentaminen aloitettiin liian varhain – Käynnistynee ensi vuoden lopulla
Olkiluodon ydinvoimalaitos
11:00
Luc Besson ohjasi Euroopan kalleimman elokuvan – se voi kaataa koko miehen
elokuvat
10:56
Ojaan pudonnut sonni kääntää vasta kylkeään – tilaa tarkkaillaan kellon ympäri
Eläinpelastus
10:47
Jallow kauhoi SE-ajalla MM-välieriin – "Olen ihan häkeltynyt"
uinti
10:41
Kunnossapidon kustannukset painoivat Stora Enson tulosta
Stora Enso
10:38
Saimaan kanavassa onnettomuus – alustavien tietojen mukaan kolme loukkaantunut
Saimaan kanava
10:36
Saadaanko eteläänkin loppuviikosta vihdoin hellettä? Kolean kesän lämpimin päivä mitattiin jo toukokuussa
helle (sääilmiöt)
10:30
Asiantuntija: Ruotsin tietovuotoskandaali todennäköisesti mahdoton Suomessa – "Uusia ohjeita tulossa"
tietoturva
10:15
Tekemistä ja säästöjä: Kokkola palkkasi pitkäaikaistyöttömiä kitkemään vieraskasveja
vieraslajit
10:11
Ruotsin oppositio: Maan turvallisuus vaarannettu – epäluottamuslause kolmea ministeriä vastaan
Ruotsi
9:36
Puoli vuotta perustulokokeilua – mieli muuttui epäilevästä innostuneeksi
Perustulokokeilu
9:29
Uusi postilaki voi muuttaa kaupunkien kirjejakelun kolmipäiväiseksi
Postin kirjepalvelut
9:18
Hillasta maksetaan yhä 12 euroa kilolta Ranualla – marja hyvälaatuista
luonto
9:11
Ranskassa maastopalot tuhoavat Välimeren paratiisinäkymiä – tuhansia evakuoitu
maastopalot
9:00
Puutulleista pakolaisiin: Mistä Suomi ja Venäjä ovat keskustelleet 2000-luvulla?
ulkopolitiikka
8:57
Kolme syytä Suomen vaisuun yleisurheilukesään – "Jonkun pitää ottaa todellinen vastuu kokonaisuudesta"
urheilu - yleonturha
kerro-ihmeessä kirjoitti:
Tässä lista uusimmista YLE uutisista.
Voitko kertoa mikä näistä ei pidä paikkaansa tai on propagandaa?
Ja millä perusteella väität niitä valheeksi?
11:39
Söderbergin ja Pajulahden MM-paikat varmistuivat - Suomella kasassa 11 urheilijaa
yleisurheilu
11:36
Forssan kaupunginjohtaja välttää syytteet terassinujakoinnista
Forssa
11:23
Aftonbladet: Oppositiolla on moukari käytössään
Ruotsi
11:20
4-vuotias Onni biletti eturivissä Klamydiaa – Saako lapsen viedä festareille tai aikuisten tapahtumiin?
Lapset ja nuoret
11:05
STUK: Olkiluodon kolmosreaktorin rakentaminen aloitettiin liian varhain – Käynnistynee ensi vuoden lopulla
Olkiluodon ydinvoimalaitos
11:00
Luc Besson ohjasi Euroopan kalleimman elokuvan – se voi kaataa koko miehen
elokuvat
10:56
Ojaan pudonnut sonni kääntää vasta kylkeään – tilaa tarkkaillaan kellon ympäri
Eläinpelastus
10:47
Jallow kauhoi SE-ajalla MM-välieriin – "Olen ihan häkeltynyt"
uinti
10:41
Kunnossapidon kustannukset painoivat Stora Enson tulosta
Stora Enso
10:38
Saimaan kanavassa onnettomuus – alustavien tietojen mukaan kolme loukkaantunut
Saimaan kanava
10:36
Saadaanko eteläänkin loppuviikosta vihdoin hellettä? Kolean kesän lämpimin päivä mitattiin jo toukokuussa
helle (sääilmiöt)
10:30
Asiantuntija: Ruotsin tietovuotoskandaali todennäköisesti mahdoton Suomessa – "Uusia ohjeita tulossa"
tietoturva
10:15
Tekemistä ja säästöjä: Kokkola palkkasi pitkäaikaistyöttömiä kitkemään vieraskasveja
vieraslajit
10:11
Ruotsin oppositio: Maan turvallisuus vaarannettu – epäluottamuslause kolmea ministeriä vastaan
Ruotsi
9:36
Puoli vuotta perustulokokeilua – mieli muuttui epäilevästä innostuneeksi
Perustulokokeilu
9:29
Uusi postilaki voi muuttaa kaupunkien kirjejakelun kolmipäiväiseksi
Postin kirjepalvelut
9:18
Hillasta maksetaan yhä 12 euroa kilolta Ranualla – marja hyvälaatuista
luonto
9:11
Ranskassa maastopalot tuhoavat Välimeren paratiisinäkymiä – tuhansia evakuoitu
maastopalot
9:00
Puutulleista pakolaisiin: Mistä Suomi ja Venäjä ovat keskustelleet 2000-luvulla?
ulkopolitiikka
8:57
Kolme syytä Suomen vaisuun yleisurheilukesään – "Jonkun pitää ottaa todellinen vastuu kokonaisuudesta"
urheiluNoilla naamioidaan uutiset muka luotettavaksi että saadaan sitten taas illalla muka uskottavasti haukkua asiattomasti Trump, ihailla Venäjää ja matuja ,niin se menee, etkö käsitä.
Keskusteluohjelmatkin ovat vain yhden asian puolesta ns. "keskustelua" , vastapuolta niissä ei ole.
YLE on epäluotettava suvakki- vihervasemmiston ärsyttävä propagandatorvi jota en seuraa enään ollenkaan ,minuuttikin uutisten kuuntelua saa verenpaineen nousemaan vaarallisesti, onneksi on MV-lehti!
- suomikaupunki
Kyllä ne jaksaa sekunti aikataululla sieltä sotku-alueilta kaukaa jankuttaa.Piiiiiitkääää kommenttia.Ja lähetettii uusi edustaja kuukausien pestiin.Täällä olevien palvelua lisättyä.Suomessahan ei juuri uutisoitavaa riitä.Ai niin onhan .HElssinki.
- Hernesti.Entunen
"MInkätakia tälläisestä kusetuksesta pitää maksaa"
Kuten aina kyselytunnin aikana vastaus alkaa "Tuo on tärkeä ja kiinnostava kysymys". Systeemihän on tuo jos Yle rahoitus katettaisiin lupamaksuilla olisi katselijoilla vaikutuskanava ohjelmasisältöön. Äänestäminen lompakolla olisi siten mahdollista. Kun talous katetaan pakko-otoilla en tuota mahdollisuutta ole. Mitä tahansa soopaa voidaan suoltaa ja kun hallitus ja yksityiset päättäjät haluavat mieleistään ohjelmaa se on saatavilla puoluepainostuksen kautta.
Systeemi on kaiken kaikkiaan sama kuin DDR ja muut diktatuurit harrastivat ja harrastavat.
Kuuntele tai älä maksat silti ja puolueet ohjaavat lähetystoimintaa. Ns. vapaat TV yhtiöt ovat suukapuloitu lähettämään joko "mieleisiä" ohjelmia tai ei mitään. Mutta onko mikään muukaan tiedonvälitys enää "vapaata" eihän toki, EU ohjaa sitä jos ei muuten niin Saksalainen tyyli keskustelupalstoille , yhtiö sakotetaan hiljaiseksi tai konkurssiin ja katso "Vapaa Preussilainen tiedotus Göbbelseineen" on palannut meitä ilahduttamaan !! - jkymfukmt
Ylessä Ylen toimittajat haastattelevat toisiaan, "viihtyvät" keskenään, naureskelevat ja hulluttelevat keskenään. Välillä kerrotaan uutisia jostain asioista, joilla ei ole suomalaisille mitään merkitystä.
Sitten alkavat taas uusintakierroksen natsi/juutalaisohjelmista, jotka Yle on saanut ilmaiseksi amerikanjuutalaisilta tahoilta. Ja seitsemännen kerran ruotsalaistamisohjelmat myös näytetään, joka vuosi, kahtena kolmena uusintana.
Tyhjänpäiväisiä riekkumisohjelmia ja tekokeskusteluja, joissa toimittajat ovat pääosassa, keskeyttämässä kärppänä, jos joku vieraista sattuisi jotain kiinnostavaa suustaan päästämään.
"Valitettavasti aikamme loppuu."- lopeta-itkeminen
No älä seuraa tai katsoa Yleä, älä edes kuuntele jos kerran noin harmittaa!
Ei ole pakko. Käännä kanava. Lopeta itkeminen!
Mitä sä täällä itket, laita tv kiinni - yleonpaskaa
lopeta-itkeminen kirjoitti:
No älä seuraa tai katsoa Yleä, älä edes kuuntele jos kerran noin harmittaa!
Ei ole pakko. Käännä kanava. Lopeta itkeminen!
Mitä sä täällä itket, laita tv kiinniVitun väliäkö sillä on seuraako yleä ollenkaan ja sehän tässä eniten vituttaa että vaikka ei seuraakkaan niin silti siintä pitää väkisin maksaa
- Jokapäivä-
Koska kerran joutuu maksamaan Ylen toimittajien riekkumiset, matkat, juomingit, kurssit, asuntolainat ja eläkkeet, kampaukset ja vaatteet, tuolit, joissa istuvat ym., toki se kiinnostaa, mitä ne toimittajat siellä rahoillamme tekevät.
Palautetta pitää laittaa Ylelle joka päivä.
Se käy hyvin siten, että jokaisen uutisen alla on "ota yhteyttä" klik, jota painamalla pääsee kirjoittamaan valituksensa.
Teen niin joka päivä.
Keskusteluahan Yle ei enää salli. Paitsi Svenska ylessä.
Sinne voi laittaa ihan keskusteluun suomeksi mielipiteensä. Ei tarvitse kirjoittaa kyseisesta uutisesta, varsinkaan jos ei ruotsia osaa. Laittakaa vaan palautetta menemään.
Suorat sanat joka päivä vaan sinne. Täällä on turha kirjoittaa. - paskasyöttö-budjetista
Jos pskaa suoltava "osatotuus" ja aivopesupropakanda-suojatyöpaikka-turbo-yle MUKA niin tärkeä on, kuin väitätte, niin silloinhan se pitää MAKSAA SUORAAN BUDJETISTA.
Niin ne teidän mölyämänne "uimahallit, ym" maksetaan.
Niin yksinkertaista se vaan on. - Jhhhhgffvv
Yle lähettää kansalle saastaista propagandaa esim. täysin valheellista monikulttuuri ylistystä ja eu ja islamin nuoleskelua.
Kaikille ylen valetoimittajille potkut!!!! - fsafsagg
Eipä yleltä mitään järkevää ole tullut pitkään aikaan. suurin osa uutisista aivan täyttä puppua ja mamujen ylistämistä. radiokanavatkin täyttä paskaa musiikin sekä keskustelujenkin osalta. mitä ylen ns asiaohjelmiin tulee niin niistä on asia kaukana.
- sasdadsd
kyllä taas nauratti ja vitutti yhtä aikaa a studiota katsellessa kun Paula risikko sanoi"laittoman auttaminen ei ole sanktioitavaa mutta sen laittomuuden edistämien on" - mitä vittua akka on pihalla kun seinäkello. ja kaikkea muuta vastaava. en jaksanu sen enempää paskanjauhantaa kuunnella.
- Luulin_lauantaiksi
Mitähän nyt on tapahtunut valuutoissa, ei kannata urvolle kertoa. Talouslehdet se vielä kestää, mutta jos täällä... niin .
http://www.zerohedge.com/news/2017-08-31/bofa-wants-you-stop-fighting-central-banks-and-short-eurusd
http://www.zerohedge.com/news/2017-08-31/thursday-humor-how-media-controls-your-mind
Bitcoineista ei ole tietoa, uutisia näkyy olevan.
http://www.zerohedge.com/news/2017-08-31/theres-literally-token-called-fuck-thats-370-last-24-hours - batjaryyd
täysin samaa mieltä aloittajan kanssa
- SehänJoNähtiin
YT-pellet ovat ottaneet firman haltuunsa bonuksineen.
- tässäsesyy
Aloittajalle:
Siksi siitä pitää maksaa koska SDP:n Krista Kiuru ministerinä ollessaan Katasien hallituksessa ajoi tuon maksun "läpi", se siitä pienituloisten puolella olemisesta ,SDP.
Esim. nyt jos samassa perheessä on vaikka 3 työssäkäyvää ,perhe maksaa n. 3krt. 140€ eli 420€/ v.
Ennen maksettiin vain yksi maksu per. talous , maksu oli muistaakseni 180€ .
Täytyy kyllä todeta että tuo summa tuosta YLE:n ohjelmista on aivan posketon, ei sitä propagandaa normaali ihminen edes jaksa seurata enään, niin sairaita YLE:n ohjelmat ovat. - eroon-ylestä
Yle teettää toimittajalle jalkahoitoa (pe 31.5..) veronmaksajien piikkiin?
Naurettavaa!!!!!!!!
Surkeaakin surkeampi nyhtääjäpulju! - kylläkansatietää
Mielelläni maksan YLElle kun sieltä tulee enimmäkseen tiede- ja asiaohjelmia. Kaikenmoiset hölönpölön ohjelmat pääosin puuttuvat.
Toisin on kaupallisten kanavien laita joilta tulee seitsemänpäivää ohjelmaa tuutin täydeltä, täyttä puppua. Pitää jotenkin olla simppeli päästään kun noita seuraa.
Kaupallisten kanavien pitäisi vielä kilpailla keskenään mutta ehei, niillä on pöydänalla tehdyt sopimukset keskenään. Verratkaa vaikka mainoksia jotka on synkronoitu tulemaan samaan aikaan ettei vaan syntyisi epätasa arvoista kilpailua mainosmarkoista ym.
Ja miten on jääkiekon, formula1 ja rallin laita näin vain kolmena kaupallisen kanavan esimerkkinä. Ennen ne olivat täysin ilmaisia, nyt niistä pitäisi pulittaa tuohta oikein timon mitalla. En muuten maksa koska se oli aiemmin ilmaista eikä mikään ole tuosta ajasta muuttunut. Samaan lienee moni muu päätynyt kun jääkiekon, formula1 ja rallin omistajat itkevät yleisökadon perään. Kyllä yleisö katoaa kun televisiomaksulle ei ole katetta. - Tero456
Maksaa pitää mutta ei ole pakko katsella eikä kuunnella vaan kannattaa hakea faktat uutisista jostain sellaisesta lähteestä joka kertoo asiat niinkuin ne ovat. Yleen en usko pätkääkään missään asiassa, täysin turha laitos.
- ylenantoonetovaa
Demari Krista Kiurun syytä Ylenannosta maksettava vero. Ei ole kumma, että vihervasemmisto on suosiossa ja erityisesti demarit ja vihreät. Kokoomuskin saa hieman työntöapua kun kakoilla on taas pääjohtajan paikka.
- ihan.ilmaista
Miksi aloittaja puhuu kuin olisi suurikin maksaja. Yleisradiomaksu on 143 euroa. Ei sillä rahalla saa yhtään mitään.
- Matsdumässmells
Kun ulkomaiset ostavat suomesta strategisesti tärkeitä kohteita, yle uutisoi siitä vain ruotsiksi suomenruotsalaisille. Kun viranomaiset tutkivat yritystä länsirannikolla, yle uutisoi selvällä suomen kielellä menettäneensä dronen. (Aika paljon veroillamme)
Kaksikielisyys ei ole ylen sivustoissa ja areenassa mahdollista.
On suomenruotsalaiset paremmilla uutistoimittajilla ja tyhmä peukkukarja suomeksi
höpöuutisilla ja paskaohjelmilla.
Areenassa tämä näkyy suosikeissasikin... - kttornio2018
Yle on pääpuolueitten johtama kanava pois verotuksella kerättävä raha jos ei pärjää niin good byy
- yle-budjetista
Miten paljon siellä on turhaa suojatyöpaikkalaista? Onko lestadiolais-sipilän pikkutuloisia kurjistava äkyporvaripuolue TAAS sopinut rutkat korotukset kepulais-äänitorvi-ylenannille?
Persujakaan emme äänestä elomaan "Suuren Aikaansaannoksen" eli 20 e korotuksen muutekin jo sikamaiseen pskansyöttöveroon. - Anonyymi
Tää on aivan totta,En tiedä ketä tämä Suomen huutokauppakeisari kiinnostaa,uusinta uusinnan jälkeen.Kyllä menee verorahat aivan ketuille.Pitihän tämä arvata,kun tv luvat meni verorahoille.
- Anonyymi
Inhoan Ylenantoa sydämeni pohjasta. Tekopyhät toimittajat tekoiloisina jauhavat kovalla kuukausipalkalla ja 600 miljoonan euron turvin tekopyhää vihervasemmistolaista propagandaa 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhoan Ylenantoa sydämeni pohjasta. Tekopyhät toimittajat tekoiloisina jauhavat kovalla kuukausipalkalla ja 600 miljoonan euron turvin tekopyhää vihervasemmistolaista propagandaa 24/7.
Yle on perseestä ja sitä itseään tulee tuutin täydeltä 24/7 monelta kanavalta.
- Anonyymi
Perse on Jumalan luomus, mutta YLE on ihmisten väkästämä, verovaroin ylläpidettävä propagandaministeriö. Tällainen YLE:n rahoitus rikkoo kilpailulainsäädäntöä, ja se olisi lopetettava.
Pekka Tiilikainen on pyörinyt jo vuosia haudassaan. - Anonyymi
Mersu on perseestä pitää olla lincoln town car, kyläauto pituus vähintään 20 metriä ja takakonttiin pitää mahtua ferrari testarossa.
- Anonyymi
Kyllä siitä vielä loppu tulee.
- Anonyymi
YLEn kohdalla oikeat toimet olisivat johdon vaihtaminen ja pilkkominen pienempiin yksiköihin.
Poliittiset uutis- ja ajankohtaistoimitukset lakkautettava.
Poliittisiin näkökohtiin perustuvat tuotannot lopetettava. Oma ohjelmatuotanto rajoitettava laadullisesti kestävän musiikki- ym. taidepainotteisen kulttuurin hankkeisiin.
Osallistuminen monumentaalisiin rakennus- ja teknologisiin hankkeisiin estettävä.
Rahankeräykset kiellettävä.
Rahoitus jäljelle jäävään toimintaan valtion budjetista. - Anonyymi
Yle pois ja heti
- Anonyymi
Älkää olko niin negatiivisia. Mainokset mukaan kuvaan niin tulee trendikkäästi " sikapaljon " lisää rahaa.🙂🥰😎🎱
- Anonyymi
Yle kertoo tutuuden maahanmuuttajista ja sekös rasistinatsisikaa riepoo.
- Anonyymi
Ja kaikista mollaamisista huolimatta n. 80% kirjoittajista
vahtaa Yle ohjelimia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikista mollaamisista huolimatta n. 80% kirjoittajista
vahtaa Yle ohjelimia.TV:stä katsek vain lataamiani torret-leffoja. Muuten sitten lueskelen, jos harrastuksiltani ehdin. Uutiset löydän ulkomailta, luotan niihin.
- Anonyymi
Sen jälkeen kun tuli kaupalliset miesten kanavat, myös miehet on alkaneet nähdä huonoa ylen toiminnassa. Hyvä miehet. Te pystytte siihen. Pari askelta ja olette LÄHES sohvan ulkopuolella. Siitä se lähtee.
- Anonyymi
Yle henkilöstö koostuu vihervasemmistolaisista loisijoista, me veronmaksajat kustannamme tuota suojatyöpaikkaa .
- Anonyymi
Miten siitä pääsee eroon.
- Anonyymi
he tottevat vaan nheidän kokoomukpsen linjaa
- Anonyymi
YLE on Suomen luotetuin media, vaikka laitaoikeistolaiset yrittävät korvata sen valeuutisillaan.
- Anonyymi
kansainvälisten huippuasiantuntijoiden mukaan 97% suomalaisista samaa mieltä.
ne 3% jotka eri mieltä ovat natseja - Anonyymi00128
Anonyymi kirjoitti:
kansainvälisten huippuasiantuntijoiden mukaan 97% suomalaisista samaa mieltä.
ne 3% jotka eri mieltä ovat natsejaLuotettuuden korostajat varmaan maksaisivat pari sataa euroa vuodessa ?
- Anonyymi
tästä koko ylestä ja kurjistuksesta , ohelmista ym. kansalaiset saa kiittää kansanedustajia jotka pitävät psytyssä tätä paskakasaa. toinen saman luokan paskakasa on sitra joka on yös kansanedustajien pyhättö. Kun putoavat pois eduskunnasta niin näille järjestellään vanhemman neuvonanajan vakanssi ja palkka 5000-7000 euro KUUSSA opeutumisrahojen, eläkkeiden ym. lisäksi. Katsokaa esimerkkiä Liisa Hyssälää entinen ministeri, lääkäri. ym. ym. ym.
- Anonyymi
Kun ei tule mm jääkiekko ylen kanavilla perseestä
- Anonyymi
YLE tarjoaa pelkkää paskaa
- Anonyymi00127
Ei toimi Areena, kun se on valtion laitos. Joutaisi lopettaa.
- Anonyymi00129
Saan aina hyvät naurut kun luen persun isosta harmituksesta : )
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 25465
- 44459