MrRingo kotiutusongelma

Pelaaja78

Onko täällä muita jotka ovat pelanneet MrRingo casinolla? Itselläni on siellä 800euron voitto. Kun yritän kotiuttaa trustlyllä, tulee teksti "maksutapahtuma hylättiin, ota yhteys asiakastukeen". Sivuilla ei ole livechattia, joten olen laittanut sinne sähköpostia monta kertaa, mutta vastausta en saa. Miten pitäisi toimia? Onko kukaan saanut sieltä ikinä kotiutettua mitään?

12

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoookooo

      en muista mistä luin tosta firmasta, siä suositeletii luotettavana mutta mä en ihan uskonu. jos nimi mr ringo. vähä sama ku tule ostaan auto mannen autokaupasta :)
      no tämä on mun mielipide mut yleensä kotiutukset toimii ilman mitää ylimäärästä tunnetuissa pelitoimistoissa. mulla oli windows 95 ja hitaat nettiyhteydet aikoina muutamassa pelitoimistos tili ku niissä sai pelata yhtä kohdetta jo sillon nii kyl niistä sai kotiutettua ilman mitää ylimäärästä sähläystä. ja william hillillä siihen aikaa nii ne tarjos viä et he voivat avata enkkupankkiin tilin mulle ja lähettää visakortin postissa ettei tarvii voitoista maksaa veroo suomeen. no siihen aikaan mulla oli luottotiedot menny nii ihan sama vaik suomi olis mätkässy veroo :)

      mut jotain hämärää tossa kyllä on.

    • VältäHuijareita

      Noita kusisia huijauscasinosivustoja on netti pullollaan. Itse pelaan tunnetuilla Unibetin, Betssonin, Pafin ja Expektin sivustoilla. Niissä homma toimii ja voittojen kotiuttamisessa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.

      • hoookooo

        totta puhut vältä huijareita

        tämä nyt ei kuulu asiaan mut pelitoimistoissa on menny siihen nykyään et jos voitat reippaasti nii ne asettaa sulle panosylärajan. ei se huijausta oo mutta vittu jos ei uskalla pelata nii miks pistää pystyyn pelitoimiston :)


    • hoookooo

      siis tarkotin pitkäävetoo ja sitä panosylärajaa

    • Oletko todistanut henkilöllisyytesi? Itsellenikin tuli bumerangina eräästä Maltalla sijaitsevasta nettikasinosta rahat tilille, kun yritin kotiuttaa, mutta todistin kasiniolle henkilöllisyyteni skannatulla ajokortilla, skannatulla puhelinlaskulla osoitteen varmistamiseksi ja screenshotilla pankkitilistäni, niin johan homma pelitti. Kotiutin sunnuntaina, ja jo maanantai-aamuna oli rahan tilillä.

      Maltalla on sellainen laki, että pelaajien henkilötiedoista täytyy olla todisteet peliyhtiöiden hallussa. Jos englanninkieli tuottaa ongelmia vähääkään, pelaa Veikkauksella.

      • Pelaaja78

        Juu, kuvat ajokortista, laskusta ja pankkitilistä olen lähettänyt monta päivää sitten. Piti tulla 48h sisällä dokumenttien lähettämisestä viesti onko ne hyväksytty, mutta eipä ole kuulunut mitään :( Sähköposteihin ei edelleenkään vastata. Seuraavaksi yhteys MGA lisenssinhaltijaan.


      • HessuHöpö
        Pelaaja78 kirjoitti:

        Juu, kuvat ajokortista, laskusta ja pankkitilistä olen lähettänyt monta päivää sitten. Piti tulla 48h sisällä dokumenttien lähettämisestä viesti onko ne hyväksytty, mutta eipä ole kuulunut mitään :( Sähköposteihin ei edelleenkään vastata. Seuraavaksi yhteys MGA lisenssinhaltijaan.

        Mä en oo tuolla pelannu mut mä kävin vähän tutkiskelemassa asiaa googlen avulla... Toi MrRingo on saanu aika paljon huonoo palautetta... Esim. Ylikerroin.com sivustolle joku oli kirjottanu ootelleensa jo kuukauden voittojaan...


    • Soita ihan puhelimella asiakastukeen? Ylläpidä lojaalin pelaajan mainetta...

    • Huonotkokemukset

      Hei. Mulla juuri tällä viikolla saman kasinon kanssa erikoinen ongelma. Olen toki vuoden verran jo siellä pelannut mutta en onnistunut vielä kotiuttamaan mitään. Maanantaina tein talletuksen joka meni pankkitililtä. Mrringon sivulle tuo talletus ei kuitenkaan päivittynyt. Aina kun yritin avata jonkun pelin tuli ilmoitus että sivu ei juuri nyt käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen. Laitoin viestiä sivulla oleva lomakkeen kautta ja sähköpostilla. Ei vastausta. Nyt sitten teki sen että ei anna kirjautua sivustolle enää lainkaan. Ilmoittaa että joko käyttäjätunnus tai salasana väärin. Ei ole. Käytän samoja. Uudet yhteydenotot sinne. Ei vastattu. Tilasin sitten "unohtuneiden" tunnusten johdosta sähköpostiini uudet, mutta mitään linkkejä tai sähköpostia kasinolta ei tule. Eli olen pattitilanteessa. Paska kasino siis..

    • varokaa2

      Yakocasinolla samat ongelmat!

      • Huonotkokemukset

        Yako casino toiminut mun kohdalla kyllä mainosti.


    • Villeviis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe