MrRingo kotiutusongelma

Pelaaja78

Onko täällä muita jotka ovat pelanneet MrRingo casinolla? Itselläni on siellä 800euron voitto. Kun yritän kotiuttaa trustlyllä, tulee teksti "maksutapahtuma hylättiin, ota yhteys asiakastukeen". Sivuilla ei ole livechattia, joten olen laittanut sinne sähköpostia monta kertaa, mutta vastausta en saa. Miten pitäisi toimia? Onko kukaan saanut sieltä ikinä kotiutettua mitään?

12

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoookooo

      en muista mistä luin tosta firmasta, siä suositeletii luotettavana mutta mä en ihan uskonu. jos nimi mr ringo. vähä sama ku tule ostaan auto mannen autokaupasta :)
      no tämä on mun mielipide mut yleensä kotiutukset toimii ilman mitää ylimäärästä tunnetuissa pelitoimistoissa. mulla oli windows 95 ja hitaat nettiyhteydet aikoina muutamassa pelitoimistos tili ku niissä sai pelata yhtä kohdetta jo sillon nii kyl niistä sai kotiutettua ilman mitää ylimäärästä sähläystä. ja william hillillä siihen aikaa nii ne tarjos viä et he voivat avata enkkupankkiin tilin mulle ja lähettää visakortin postissa ettei tarvii voitoista maksaa veroo suomeen. no siihen aikaan mulla oli luottotiedot menny nii ihan sama vaik suomi olis mätkässy veroo :)

      mut jotain hämärää tossa kyllä on.

    • VältäHuijareita

      Noita kusisia huijauscasinosivustoja on netti pullollaan. Itse pelaan tunnetuilla Unibetin, Betssonin, Pafin ja Expektin sivustoilla. Niissä homma toimii ja voittojen kotiuttamisessa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.

      • hoookooo

        totta puhut vältä huijareita

        tämä nyt ei kuulu asiaan mut pelitoimistoissa on menny siihen nykyään et jos voitat reippaasti nii ne asettaa sulle panosylärajan. ei se huijausta oo mutta vittu jos ei uskalla pelata nii miks pistää pystyyn pelitoimiston :)


    • hoookooo

      siis tarkotin pitkäävetoo ja sitä panosylärajaa

    • Oletko todistanut henkilöllisyytesi? Itsellenikin tuli bumerangina eräästä Maltalla sijaitsevasta nettikasinosta rahat tilille, kun yritin kotiuttaa, mutta todistin kasiniolle henkilöllisyyteni skannatulla ajokortilla, skannatulla puhelinlaskulla osoitteen varmistamiseksi ja screenshotilla pankkitilistäni, niin johan homma pelitti. Kotiutin sunnuntaina, ja jo maanantai-aamuna oli rahan tilillä.

      Maltalla on sellainen laki, että pelaajien henkilötiedoista täytyy olla todisteet peliyhtiöiden hallussa. Jos englanninkieli tuottaa ongelmia vähääkään, pelaa Veikkauksella.

      • Pelaaja78

        Juu, kuvat ajokortista, laskusta ja pankkitilistä olen lähettänyt monta päivää sitten. Piti tulla 48h sisällä dokumenttien lähettämisestä viesti onko ne hyväksytty, mutta eipä ole kuulunut mitään :( Sähköposteihin ei edelleenkään vastata. Seuraavaksi yhteys MGA lisenssinhaltijaan.


      • HessuHöpö
        Pelaaja78 kirjoitti:

        Juu, kuvat ajokortista, laskusta ja pankkitilistä olen lähettänyt monta päivää sitten. Piti tulla 48h sisällä dokumenttien lähettämisestä viesti onko ne hyväksytty, mutta eipä ole kuulunut mitään :( Sähköposteihin ei edelleenkään vastata. Seuraavaksi yhteys MGA lisenssinhaltijaan.

        Mä en oo tuolla pelannu mut mä kävin vähän tutkiskelemassa asiaa googlen avulla... Toi MrRingo on saanu aika paljon huonoo palautetta... Esim. Ylikerroin.com sivustolle joku oli kirjottanu ootelleensa jo kuukauden voittojaan...


    • Soita ihan puhelimella asiakastukeen? Ylläpidä lojaalin pelaajan mainetta...

    • Huonotkokemukset

      Hei. Mulla juuri tällä viikolla saman kasinon kanssa erikoinen ongelma. Olen toki vuoden verran jo siellä pelannut mutta en onnistunut vielä kotiuttamaan mitään. Maanantaina tein talletuksen joka meni pankkitililtä. Mrringon sivulle tuo talletus ei kuitenkaan päivittynyt. Aina kun yritin avata jonkun pelin tuli ilmoitus että sivu ei juuri nyt käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen. Laitoin viestiä sivulla oleva lomakkeen kautta ja sähköpostilla. Ei vastausta. Nyt sitten teki sen että ei anna kirjautua sivustolle enää lainkaan. Ilmoittaa että joko käyttäjätunnus tai salasana väärin. Ei ole. Käytän samoja. Uudet yhteydenotot sinne. Ei vastattu. Tilasin sitten "unohtuneiden" tunnusten johdosta sähköpostiini uudet, mutta mitään linkkejä tai sähköpostia kasinolta ei tule. Eli olen pattitilanteessa. Paska kasino siis..

    • varokaa2

      Yakocasinolla samat ongelmat!

      • Huonotkokemukset

        Yako casino toiminut mun kohdalla kyllä mainosti.


    • Villeviis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe