jeesus auta

tehmies24v

minua...........................

11

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murey

On viisaampaa pyytä apua vaikka joulupukilta.

• rakkauttta

Jeesus Kristus auttaa sinua kun pyydät, tosin Hän päättää milloin auttaa ja miten auttaa koska Hän tietää mitä todella tarvitset ennen kuin sinä olet apua tiennyt tarvitsevasi. Jumalan siunausta, rauhaa ja rakkautta sinulle.

• apuasinulllle

Voin pyytää rukouksissani, että Jeesus Kristus auttaisi sinua. Itse en pysty lupaamaan apua kenellekkään, mutta pyydän kuitenkin apua sinulle Häneltä, koska vaikutat olevan avun tarpeessa. Kiitos että kysyt apua Häneltä:)

• fjsksoekxjdk

Samaa toivon myös minä. Jeesus auta minut pois näiden ällöttävien oululaisten luota rakastavien ihmisten keskuuteen. Jokainen hetki täällä on helvettiä. Jeesus tuo oikeus minulle aamen. Ja auta myös häntä jos hän apusi ansaitsee.

• niinkauatoivoakuinelämää

Jospa sinulla pitkään tällä palstalla apua pyytävä olisi sama armo kuin eräällä luopiolla, joka on päässyt nyt takaisin, ja lopullakin ne sakkokierrokset tulisivat täyteen. Jumalan armon polkemisesta joutuu maksamaan hintansa.
      Me ihmiset emme pysty auttamaan, mutta voimme vedota Jumalaan.

• tehmies24v

mikä vitu luopio? enkö ole tääl kirjottanu sitte no aina? aika luopio ku noin uskollisesti jaksaa jumalaa odottaa ja huutaa jumala suuntaa..ja istun just samassa paikassa siitä ku yhteyskatkes..ja vieläki odotan jumalaa...hyvin pyyhkis jumala tiimissä jos luopiotki on näin uskollisia

• amazing.grace

Ilman muuta Tehmies24:llä - kaikilla meillä - on pääsy Jumalan yhteyteen Jeesuksen kautta. Ei siinä tarvitse odotella, vaan se tulee heti, kun pyytää. Ja kun pysymme Hänessä, niin Hän pysyy meissä.

Tunnetasolla voi joskus tuntua, että Jumala on kaukana, eikä kuule, mutta Hän ei ole kaukana yhdestäkään meistä. (Apt 17:27)

"Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä..." (Jaak 4:8).

• Mirka.taas

Jeesus on vain satua ja höpötystä. HEH HEH HEH
      Uskonnot saastuttaa aivotoiminnot.

• penttlz

Jeesus on siis saasteta, puhut asiaa.

- t. penttiz

• ja-ne-auttaa

Väärä tapa!
      Suntulee pyytää apua Seurakunnalta Jeesuksen nimissä.
      Koski sitten Asuntolainaa Työpaikkaa taikka uuden auton ostoo
      Tai tollasii hengellisii asioita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5655
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      3011
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2646
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2359
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90