Tarkka-ampujat ovat sotatoimissa täysiä vellihousuja. Mikä on sen helpompaa kuin jahdata uhreja piilosta ja pamauttaa ne nähtyään heti hengiltä. Mistä johtuu, että tarkka-ampujia pidetään ikäänkuin eräänlaisina pyhimyksinä ja lasketaan vain heidän tappamiensa uhrien lukumääriä? Tarkka-ampujien palvonnassa on menty mahdollisimman etäälle inhimillisestä ajattelusta ja toiminnasta, jossa kaikilla ihmisillä on oltava oikeus elää turvallinen elämä koko elinkaarensa ajan.
Tarkka-ampujat ovat vellihousuja
3
152
Vastaukset
- nykysota
Kuinka urhoollista on ohjata satelliitin avulla lennokin ohjus ihmisiä kohti toiselta puolelta maailmaa bunkkerista? Tarkka-ampuja on sentään sota-alueella ja usein vaarassa.
Todella mielenkiintoista sota alan asiantuntioiden kirjoittelua. Tarkka-ampujat eivät ole sotatilanteessa pitkäikäisiä. Esimerkiksi Simo Häyhästä Sosialistinen Neuvostotasavalta hänen tapostaan laitti todella suuren tapporahan sen tekijälle. Tarkka-ampujat eliminoidaan keinoja kaihtamatta. Vastapuolen tarkka-ampujat yleensä tietävät missä toisenpuolen tarkka-ampujat lymyävät ja niin se jatkuu. Jo koulutus nykyaikaiseksi tarkka-ampujaksi on pitkä. Kaiken lisäki sinun pitää olla hyvä ampuja paineesa. Ei muuta kun kouluttautumaan ja taaloja tienaamaan Ukrainan seudulle, Lähi-itään, Indokiinaan, Afrikkaan ja Etelä Amerikkaan. Siellä saat tukun taaloja jokaisesta varmennetusta työnäytteestä. Veikkan että menolilun ostajia löytyy.
- taaltapesee
Tietääkseni suomalaiset tarkka-ampujat puolustivat sota-aikana Karjalan kannaksella isänmaataan sekä myös nimimerkkiä olet_idiootti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070