http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005304854.html
"1. 30-vuotias nainen, jonka sydän oli pysähtynyt verenvuodon takia. Naista elvytettiin 31 minuuttia. Ultraäänitutkimus vahvisti naisen sydämen pysähtyneen. Kuuden minuutin kuluttua naisen huomattiin kuitenkin nielevän ja häneltä saatiin mitattua verenpaine. Nainen menehtyi sairaalassa tunti ja 28 minuuttia elintoimintojen palautumisen jälkeen.
2. Hoitokodissa asunut 97-vuotias nainen sai sydänpysähdyksen, jonka jälkeen häntä elvytettiin 16 minuuttia. Kolme minuuttia elvytyksen lopettamisen jälkeen naisen huomattiin haukkovan henkeä ja hänen kaulavaltimosta pystyttiin mittaamaan pulssi. Kahden minuutin jälkeen nainen kuitenkin menehtyi.
3. Häkämyrkytyksen saanutta 63-vuotiasta miestä elvytettiin 12 minuuttia tämän sydämen pysähdyttyä. Ultraäänitutkimus vahvisti, että miehen sydän oli pysähtynyt. Kolme minuuttia elvytyksen lopettamisen jälkeen mies alkoi hengittää, hänellä tuntui kaulavaltimossa pulssi ja hänen veren hiilidioksidipitoisuuden nousu viittasi verenkierron palautumiseen. Mies kuoli 26 tuntia ja 20 minuuttia elintoimintojen palautumisen jälkeen sairaalassa.
4. Hoitokodissa asunut 91-vuotias nainen sai sydänkohtauksen, jonka jälkeen häntä elvytettiin 16 minuuttia. Kolme minuuttia elvytyksen lopettamisen jälkeen nainen hengitti ja hänellä tuntui kaulavaltimon pulssi. Nainen menehtyi kuitenkin 15 minuuttia myöhemmin.
5. 61-vuotias nainen oli saanut sydänpysähdyksen aortan repeämän takia. Naista elvytettiin 18 minuuttia. Kahdeksan minuuttia elvytyksen lopettamisen jälkeen nainen hengitti ja liikehti. Hän menehtyi kuitenkin kolme minuuttia elintoimintojen palautumisen jälkeen. "
Se näistä kuolleista heräämisistä!
2
68
Vastaukset
- feawf
Näissä tapauksissa on kyse elvyyttämäisestä eikä muusta. Onhan sekin tietenkin ihme, että haava iholla arpeutuu. Mutta Jumalan ihmeet ovat yliluonnollisia, kuten tässä:
39. Jeesus sanoi: "Ottakaa kivi pois". Martta, kuolleen sisar, sanoi hänelle: "Herra, hän haisee jo, sillä hän on ollut haudassa neljättä päivää".
40. Jeesus sanoi hänelle: "Enkö minä sanonut sinulle, että jos uskoisit, niin sinä näkisit Jumalan kirkkauden?"
41. Niin he ottivat kiven pois. Ja Jeesus loi silmänsä ylös ja sanoi: "Isä, minä kiitän sinua, että olet minua kuullut.
42. Minä kyllä tiesin, että sinä minua aina kuulet; mutta kansan tähden, joka seisoo tässä ympärillä, minä tämän sanon, että he uskoisivat sinun lähettäneen minut."
43. Ja sen sanottuansa hän huusi suurella äänellä: "Lasarus, tule ulos!"
44. Ja kuollut tuli ulos, jalat ja kädet siteisiin käärittyinä, ja hänen kasvojensa ympärille oli kääritty hikiliina. Jeesus sanoi heille: "Päästäkää hänet ja antakaa hänen mennä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604966Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582109- 2052052
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131324Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181028- 89946
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66867
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839