Protuleirejä järjestettiin aiemmin Villingissa Villa Widablickissä. Osa leireillä aivopestyistä on nyt luvatta majoittunut huvilan ulkorakennukseen, jonka kaupunki on vuokrannut yksityishenkilölle.
Tässä taas kerran näemme protuvapariuden pimeän anarkistisen puolen. Protuleirit on kiellettävä yhteiskunnalle haitallisena toimintana.
Protuvaparit riehuvat Villingissä
94
654
Vastaukset
- Teoretiker
Villingissä halutaan riekkua protusaunoissa nyt kun ahdistelijoita ajetaan Sompasaunasta eikä siellä voi enää olla. Tämä on teoriani.
- Gjkbghuffgj
Voi hyvinkin pitää paikkansa. Oleellinen kysymys kuuluu, miksi protulla opetetaan pervoilua.
- ProtuOlemassaKoska
Gjkbghuffgj kirjoitti:
Voi hyvinkin pitää paikkansa. Oleellinen kysymys kuuluu, miksi protulla opetetaan pervoilua.
Äijät tahtoo sekasaunaan typsyjen kanssa.
- ProtuOlemassaKoska
ProtuOlemassaKoska kirjoitti:
Äijät tahtoo sekasaunaan typsyjen kanssa.
Sehän on rippileirien touhuja. Siellä papit menee tyttöjen kanssa saunaan...
- Tiesittehän
ProtuOlemassaKoska kirjoitti:
Sehän on rippileirien touhuja. Siellä papit menee tyttöjen kanssa saunaan...
Protulla se on virallista kasvatusohjelmaa. Kirkossa moisesta saa potkut.
- Tiesittehän
Tiesittehän kirjoitti:
Protulla se on virallista kasvatusohjelmaa. Kirkossa moisesta saa potkut.
Kirkossa moinen on pyhä dogmi, vapareissa moisesta joutuu linnaan.
- VältäProtua
Tiesittehän kirjoitti:
Kirkossa moinen on pyhä dogmi, vapareissa moisesta joutuu linnaan.
Protulla opetettua ja sinä uskot. Voi sinua!
- Tiesittehän
VältäProtua kirjoitti:
Protulla opetettua ja sinä uskot. Voi sinua!
En ole protua käynyt, vaan tämä kerrottiin rippikoulussa.
- VapariValehteleeAina
Tiesittehän kirjoitti:
En ole protua käynyt, vaan tämä kerrottiin rippikoulussa.
Miksi valehtelet?
- Tiesittehän
VapariValehteleeAina kirjoitti:
Miksi valehtelet?
En valehtele, kävin rippikoulun ja siellä asia kerrottiin. Todistapa ettei kerrottu.
- Lukijan.kysymys
Tiesittehän kirjoitti:
En valehtele, kävin rippikoulun ja siellä asia kerrottiin. Todistapa ettei kerrottu.
Miksi valehtelet?
- hgrruuuu
Hetkonen, liittyykös tämä nyt niihin julkisen saunan härintäongelmiin!! Mikä miehiä oikein vaivaa!?!?!
- sairaatprotuvaparit
Saattaa liittyä. Häirintää on ollut jopa protun virallisessa saunaohjelmassa.
- rotusauna
Ei kaikki pervot voi olla vapareita, sillä vapareita on vain 0,27 promillea suomalaisista ja pervoja on kuitenkin huomattavasti enemmän.
- Tämä.porukka
Vaparit heitä sympatisoivat tyypit.
Ja mitään todisteitahan sinulla ei taaskaan ollut... luuletko että kukaan ottaa sinua tosissaan?
- StopVaparivalehtelu
Todisteita? Guuglaileppa ihan ite.
StopVaparivalehtelu kirjoitti:
Todisteita? Guuglaileppa ihan ite.
Googlasin ja ei löytynyt mitään joka olisi tukenut aloituksen väitettä. Joten voimme pitää tätäkin aloitusta taas yhtenä antivaparin valheena ja fantasiana.
Miksi muuten et itse pysty niitä todisteita tänne laittamaan, vaan käsket muiden todistamaan aloituksen väitteet? Antaa taas aika typerän kuvan käytöksestäsi jälleen kerran.- Voihuokaussentään
Ei.luotu kirjoitti:
Googlasin ja ei löytynyt mitään joka olisi tukenut aloituksen väitettä. Joten voimme pitää tätäkin aloitusta taas yhtenä antivaparin valheena ja fantasiana.
Miksi muuten et itse pysty niitä todisteita tänne laittamaan, vaan käsket muiden todistamaan aloituksen väitteet? Antaa taas aika typerän kuvan käytöksestäsi jälleen kerran.Jos kykysi hankkia tietoa netistä ovat tuota tasoa, sinun kannattaisi pysyä printtimedian äärellä.
Voihuokaussentään kirjoitti:
Jos kykysi hankkia tietoa netistä ovat tuota tasoa, sinun kannattaisi pysyä printtimedian äärellä.
Ah kun olet niin ennalta arvattava. Kun et pystynyt mitään aloituksessa kerrottua todistamaan, rupesit vittuilemaan.
Edelleenkin on väitteen esittäjän velvollisuus esittää väitteilleen todisteet. Aika hiljaista on ollut tämän suhteen.
Miksi muuten et itse pysty niitä todisteita tänne laittamaan, vaan käsket muiden todistamaan aloituksen väitteet? Antaa taas aika typerän kuvan käytöksestäsi jälleen kerran.
Voisitko tuon vittuilun sijaan keskustella tästä asiasta, vai onko taas niin kiperä paikka että yrität harhauttaa?- Voihuokaussentään
Ei.luotu kirjoitti:
Ah kun olet niin ennalta arvattava. Kun et pystynyt mitään aloituksessa kerrottua todistamaan, rupesit vittuilemaan.
Edelleenkin on väitteen esittäjän velvollisuus esittää väitteilleen todisteet. Aika hiljaista on ollut tämän suhteen.
Miksi muuten et itse pysty niitä todisteita tänne laittamaan, vaan käsket muiden todistamaan aloituksen väitteet? Antaa taas aika typerän kuvan käytöksestäsi jälleen kerran.
Voisitko tuon vittuilun sijaan keskustella tästä asiasta, vai onko taas niin kiperä paikka että yrität harhauttaa?Sinähän se harhautat. Vaikka kaikki todisteet ovat nähtävilläsi, et suostu mitään ottamaan vastaan. Puolustat vain vapareita, minkä ehdit. Oletko sekaisin vai saatko hyvääkin palkkaa?
Sinähän se harhautat. Vaikka kaikki todisteet ovat nähtävilläsi, et suostu mitään ottamaan vastaan. Puolustat vain vapareita, minkä ehdit. Oletko sekaisin vai saatko hyvääkin palkkaa?
Ja vittuilu ja valehtelu sinulta senkun jatkuu... Olet kyllä niin ennalta arvattavissa :)
En ole edelleenkään nähnyt yhtään todistetta aloituksessa tehdyille väitteille. Sinäkään et näköjään niitä löytänyt. Joten ei minun tarvitse mitenkään puolustella vapareita, kun ei ole mitään minkä takia puolustella.
Olen sinullekin sanonut jo monta kertaa, että olen ampumassa sinunlaisten valehtelijoiden väitteitä alas. ja teen tätä ihan pelkästään koska minusta on hauska katsoa kun kiemurtelette omissa valheissa (kuten nyt) :D- Voihuokaussentään
Ei.luotu kirjoitti:
Ja vittuilu ja valehtelu sinulta senkun jatkuu... Olet kyllä niin ennalta arvattavissa :)
En ole edelleenkään nähnyt yhtään todistetta aloituksessa tehdyille väitteille. Sinäkään et näköjään niitä löytänyt. Joten ei minun tarvitse mitenkään puolustella vapareita, kun ei ole mitään minkä takia puolustella.
Olen sinullekin sanonut jo monta kertaa, että olen ampumassa sinunlaisten valehtelijoiden väitteitä alas. ja teen tätä ihan pelkästään koska minusta on hauska katsoa kun kiemurtelette omissa valheissa (kuten nyt) :DJos niin hyvin ennalta arvaat kaiken, voisit ottaa sen huomioon kommentoidessasi. Kerropa nyt, mikä on seuraava asia. Vai valehteletko taas?
Jos olet netinkäyttöpuutteittesi lisäksi sokeakin, en voi oikein auttaa asiaa.
Mitähän pitäisi vastata siihen, että valehdellen syytät valehtelelusta? Olet aika patologinen tapaus.
Ja kerro nyt, mitä seuraavaksi teen, kun niin osaat ennakoida. Heheheheheh... Voihuokaussentään kirjoitti:
Jos niin hyvin ennalta arvaat kaiken, voisit ottaa sen huomioon kommentoidessasi. Kerropa nyt, mikä on seuraava asia. Vai valehteletko taas?
Jos olet netinkäyttöpuutteittesi lisäksi sokeakin, en voi oikein auttaa asiaa.
Mitähän pitäisi vastata siihen, että valehdellen syytät valehtelelusta? Olet aika patologinen tapaus.
Ja kerro nyt, mitä seuraavaksi teen, kun niin osaat ennakoida. Heheheheheh...Jatkat vittuilua ja välttelet asiasta puhumista, niin kuin teit nytkin.
Se on ihan sama minkälaisena minua pidät, aloituksen väitteitä ei ole siltikään todistettu. Eli niitä voidaan pitää valeena siihen asti kun jotain todisteita ilmenee. Nyt vain sinultakin tulee turhaa suunsoittoa. Mutta ymmärrän kyllä käytöksesi; tämä tapahtuu aina kun jäät valehtelusta kiinni ;)- Voihuokaussentään
Ei.luotu kirjoitti:
Jatkat vittuilua ja välttelet asiasta puhumista, niin kuin teit nytkin.
Se on ihan sama minkälaisena minua pidät, aloituksen väitteitä ei ole siltikään todistettu. Eli niitä voidaan pitää valeena siihen asti kun jotain todisteita ilmenee. Nyt vain sinultakin tulee turhaa suunsoittoa. Mutta ymmärrän kyllä käytöksesi; tämä tapahtuu aina kun jäät valehtelusta kiinni ;)Kummallista, että katsot aiheelliseksi vastata minulle, jos kerran asia on mielestäsi selvä ja vielä kaikille. Ehkä asia ei mielestäsi olekaan niin selvä kuin haluat väittää.
Kummallista, että katsot aiheelliseksi vastata minulle, jos kerran asia on mielestäsi selvä ja vielä kaikille. Ehkä asia ei mielestäsi olekaan niin selvä kuin haluat väittää.
Ja taas valehtelet. Kuten sanoin; olet niin helppo ;)
Ainut mikä tässä asiassa on epäselvää on se, että miksi kenenkään pitäisi uskoa aloituksen väitteitä ilman todistuksen häivääkään?- Voihuokaussentään
Ei.luotu kirjoitti:
Ja taas valehtelet. Kuten sanoin; olet niin helppo ;)
Ainut mikä tässä asiassa on epäselvää on se, että miksi kenenkään pitäisi uskoa aloituksen väitteitä ilman todistuksen häivääkään?Epäselväksi on jäänyt, miksi sinä jaksat vängätä ja vängätä ja puolustella vapareita täysin valheellisin perustein tosiasioita hyväksymättä. Tai ei se nyt oikeastaan ole epäselvää muuten kuin vaihtoehtojen osalta: oletko vapari ja/tai saatko heiltä rahaa ja/tai oletko sekaisin?
En odota vastausta, en ainakaan luotettavaa. Sen verran olet valehdellut. Voihuokaussentään kirjoitti:
Epäselväksi on jäänyt, miksi sinä jaksat vängätä ja vängätä ja puolustella vapareita täysin valheellisin perustein tosiasioita hyväksymättä. Tai ei se nyt oikeastaan ole epäselvää muuten kuin vaihtoehtojen osalta: oletko vapari ja/tai saatko heiltä rahaa ja/tai oletko sekaisin?
En odota vastausta, en ainakaan luotettavaa. Sen verran olet valehdellut.Et ole vieläkään pystynyt osoittamaan missä muka puolustan vapareita. Minulle on ihan sama mitä he tekevät siellä Suomessa.
Olen edelleenkin vain pitämässä hauskaa sinunlaisten valehtelijoiden kanssa. Ja tämä muuttuu vain enemmän hauskemmaksi, kun jatkat valehteluasi. Jatka hyvää työtäsi itsesi upottamisessa. :D- Voihuokaussentään
Ei.luotu kirjoitti:
Et ole vieläkään pystynyt osoittamaan missä muka puolustan vapareita. Minulle on ihan sama mitä he tekevät siellä Suomessa.
Olen edelleenkin vain pitämässä hauskaa sinunlaisten valehtelijoiden kanssa. Ja tämä muuttuu vain enemmän hauskemmaksi, kun jatkat valehteluasi. Jatka hyvää työtäsi itsesi upottamisessa. :DNo nytpä alat jo hikeentyä. Vai on sinulle ihan sama. Ja kuitenkin vaellat vaparipalstalla. Oletko vapari ja/tai saatko heiltä rahaa ja/tai oletko sekaisin?
- Voihuokaussentään
No nytpä alat jo hikeentyä. Vai on sinulle ihan sama. Ja kuitenkin vaellat vaparipalstalla. Oletko vapari ja/tai saatko heiltä rahaa ja/tai oletko sekaisin?
Sinä tässä taidat olla sekaisin... Miksi jatkat valehtelua?
No nytpä alat jo hikeentyä. Vai on sinulle ihan sama. Ja kuitenkin vaellat vaparipalstalla. Oletko vapari ja/tai saatko heiltä rahaa ja/tai oletko sekaisin?
Ja taas valetta pukkaa...
Se olet sinä joka tässä hikeennyt. Ethän ole vieläkään pystynyt kumoamaan yhtäkään minun argumenttia. Mutta jatka vain, juuri tämän hauskuuden takia pyörin tällä palstalla. :D- lystikäsolet
Ei.luotu kirjoitti:
Ja taas valetta pukkaa...
Se olet sinä joka tässä hikeennyt. Ethän ole vieläkään pystynyt kumoamaan yhtäkään minun argumenttia. Mutta jatka vain, juuri tämän hauskuuden takia pyörin tällä palstalla. :DHahahahahaha. Vai pitäisi vielä uskoa...
lystikäsolet kirjoitti:
Hahahahahaha. Vai pitäisi vielä uskoa...
Ei ole mikään uskon asia totuus siitä että valehtelet.
Miksi muuten et halua keskustella ketjun aiheesta? Menikö liian kiusalliseksi taas kun kyseltiin todisteiden perään? Ja sitten sinulla meni taas hermo ja aloit tälle vittuilu ja valehtelu linjallesi. Mitä luulet sillä saavuttavasi, muuta kuin hauskuutta minun kaltaisille ihmisille?- Oletpauskovainen
Ei.luotu kirjoitti:
Ei ole mikään uskon asia totuus siitä että valehtelet.
Miksi muuten et halua keskustella ketjun aiheesta? Menikö liian kiusalliseksi taas kun kyseltiin todisteiden perään? Ja sitten sinulla meni taas hermo ja aloit tälle vittuilu ja valehtelu linjallesi. Mitä luulet sillä saavuttavasi, muuta kuin hauskuutta minun kaltaisille ihmisille?Tykkäätkö, että sinulle vittuillaan? Oletpa omituinen. Kannattaa hakeutua toisille sivuille.
Sinua harmittaa, kun asia on niinkuin aloituksessa sanotaan. Hehheheheeheheh Oletpauskovainen kirjoitti:
Tykkäätkö, että sinulle vittuillaan? Oletpa omituinen. Kannattaa hakeutua toisille sivuille.
Sinua harmittaa, kun asia on niinkuin aloituksessa sanotaan. HehheheheehehehAi oletko sinä vittuillut minulle. Aika surkea yritys kun jäi huomaamatta....
Ja taas valehtelet; miksi minua harmittaisi vale joka aloituksessa on? Itsehän yrität välttää sitä tosia asiaa että kukaan ei ole vielä antanut mitään todisteita aloituksessa tehdyille väitteille.
Mitä muuten luulet myös saavuttavasi tuolla jatkuvalla valehtelulla toisista ihmisistä?- Faktoista.huutonaurua
Ei.luotu kirjoitti:
Ai oletko sinä vittuillut minulle. Aika surkea yritys kun jäi huomaamatta....
Ja taas valehtelet; miksi minua harmittaisi vale joka aloituksessa on? Itsehän yrität välttää sitä tosia asiaa että kukaan ei ole vielä antanut mitään todisteita aloituksessa tehdyille väitteille.
Mitä muuten luulet myös saavuttavasi tuolla jatkuvalla valehtelulla toisista ihmisistä?3.8.2017 17:32 "aloit tälle vittuilu ja valehtelu linjallesi"
3.8.2017 20:25 "Ai oletko sinä vittuillut minulle. Aika surkea yritys kun jäi huomaamatta...."
Kuka enää voi ottaa sinua vakavasti? Faktoista.huutonaurua kirjoitti:
3.8.2017 17:32 "aloit tälle vittuilu ja valehtelu linjallesi"
3.8.2017 20:25 "Ai oletko sinä vittuillut minulle. Aika surkea yritys kun jäi huomaamatta...."
Kuka enää voi ottaa sinua vakavasti?Niin tarkoitin tällä sinun yleistä käyttäytymistäsi kun jäät valehtelusta kiinni.
Ja mitä väliä ottaako kukaan minua vakavasti? Ei se siltikään tee aloitteen väitteitä todeksi ilman todisteita.- Huutonaurua.edelleen
Ei.luotu kirjoitti:
Niin tarkoitin tällä sinun yleistä käyttäytymistäsi kun jäät valehtelusta kiinni.
Ja mitä väliä ottaako kukaan minua vakavasti? Ei se siltikään tee aloitteen väitteitä todeksi ilman todisteita.Niin niin...
Huutonaurua.edelleen kirjoitti:
Niin niin...
Miksi muuten et halua keskustella ketjun aiheesta, vaan väistelet? Johtuuko se siitä että sinäkään et voi todistaa aloituksen väitteitä todeksi?
- heheheheheheheh
Ei.luotu kirjoitti:
Miksi muuten et halua keskustella ketjun aiheesta, vaan väistelet? Johtuuko se siitä että sinäkään et voi todistaa aloituksen väitteitä todeksi?
Voihan siitäkin keskustella, joskaan asiasta ei tule mitään. Sinähän et itsekään usko kenenkään ottavan sinua tosissaan ja olet - KERRANKIN! - oikeassa.
heheheheheheheh kirjoitti:
Voihan siitäkin keskustella, joskaan asiasta ei tule mitään. Sinähän et itsekään usko kenenkään ottavan sinua tosissaan ja olet - KERRANKIN! - oikeassa.
Niin, kuten sanoin minun uskottavuudella ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, että aloituksessa mainituille väitteille ei ole vieläkään osoitettu minkäänlaisia todisteita.
Varmaan tämän takia sinustakin on turha keskustella aloituksesta, kuten sanoit, kun pidät sitä itsekin valheena.
- DRHouse
Jqa todisteitahan tälle väitteelle ei ole. Taas huomaamme että antivapari valehtelee. Kyseessä olivat luultavasti taas kerran kirkon toimijat.
- StopVaparivalehtelu
DrHouselle(kin): Todisteita? Guuglaileppa ihan ite.
- ÄläLuotaVapariin
Vapareille on ominaista, että todellisuus luodaan valikoiden tosiasioita ja siihen keksittyjä juttuja lisäillen. Parhaimmassakin tapauksessa vaparien puheet ovat harhaanjohtavia osatotuuksia.
- DRHouse
Eli sinulla ei siis ole todisteita? Miksi valehtelet?
- pikkuneuvosinulle
DRHouse kirjoitti:
Eli sinulla ei siis ole todisteita? Miksi valehtelet?
Jos et osaa guuglailla, lopeta netin käyttö.
pikkuneuvosinulle kirjoitti:
Jos et osaa guuglailla, lopeta netin käyttö.
Näin se vittuilu alkoi, kun todisteita ei löytynytkään. Niin tyypillistä antivaparin käytöstä kun jää valehtelusta kiinni.
- miksivihaattotuutta
Ei.luotu kirjoitti:
Näin se vittuilu alkoi, kun todisteita ei löytynytkään. Niin tyypillistä antivaparin käytöstä kun jää valehtelusta kiinni.
Mistä valehtelusta? Sinä se aina jaksat panetella syyttömiä. Onko vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että vaparius on sairaus.
miksivihaattotuutta kirjoitti:
Mistä valehtelusta? Sinä se aina jaksat panetella syyttömiä. Onko vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että vaparius on sairaus.
Aloitus on valetta ennen kuin toisin todistetaan. Ja täten myös aloittaja on valehtelija. Laita todisteet tuosta aloituksen väittämästä, niin sitten ne eivät enään ole valheita. Helppo homma, kun kerta niitä todisteita muka on.
Tuo sinun tosiasia on vain ihan sinun omassa päässäsi. itse asiassa kuulostat sairaan pakkomielteiseltä tässä asiassa.- Japp3rvokki
Uteliaisuuttani googlasin ja löysin artikkelin, jossa talosta kerrottiin ja osa tarinaa oli kuva protuleiristä 9 vuotta sitten. Aloittaja lienee lukenut saman artikkelin ja esitti villin arvauksen, että osa talonvaltaajista on entisiä leiriläisiä. Mikäs siinä, protut ovat usein yhteiskunnallisesti aktiivisia ja talonvaltaajat taistelevat yhdenlaista epäkohtaa vastaan. Voihan joku heistä olla protu. Sen sijaan on epätodennäköistä, että hän olisi myös vapari eli liittoon kuuluvan vapaa-ajattelijayhdistyksen jäsen. Meitä protuvapareita on sen verran harvassa. Jori on yksi meistä, mutta luullakseni hän ei ole ollut valtaamassa Villa Widablickiä. Omasta puolestani voin ainakin sanoa, etten ole ollut. Niinpä aloittajalla on ainakin vilkas mielikuvitus, jollei sitten taipumusta tarkistaa "faktojaan". Sama pätee useimpiin palstan antivapareihin.
Japp3rvokki kirjoitti:
Uteliaisuuttani googlasin ja löysin artikkelin, jossa talosta kerrottiin ja osa tarinaa oli kuva protuleiristä 9 vuotta sitten. Aloittaja lienee lukenut saman artikkelin ja esitti villin arvauksen, että osa talonvaltaajista on entisiä leiriläisiä. Mikäs siinä, protut ovat usein yhteiskunnallisesti aktiivisia ja talonvaltaajat taistelevat yhdenlaista epäkohtaa vastaan. Voihan joku heistä olla protu. Sen sijaan on epätodennäköistä, että hän olisi myös vapari eli liittoon kuuluvan vapaa-ajattelijayhdistyksen jäsen. Meitä protuvapareita on sen verran harvassa. Jori on yksi meistä, mutta luullakseni hän ei ole ollut valtaamassa Villa Widablickiä. Omasta puolestani voin ainakin sanoa, etten ole ollut. Niinpä aloittajalla on ainakin vilkas mielikuvitus, jollei sitten taipumusta tarkistaa "faktojaan". Sama pätee useimpiin palstan antivapareihin.
Ah, no ilmankos en löytänyt mitään kun etsin vuoden tai uudempia artikkeleita. Mutta sehän on jo tullut kaikille tällä palstalla vähän enemmän oleskeleville, että antivaparilla on hieman oudot fantasiat...
- Protuvaparitsairaita
Ei.luotu kirjoitti:
Ah, no ilmankos en löytänyt mitään kun etsin vuoden tai uudempia artikkeleita. Mutta sehän on jo tullut kaikille tällä palstalla vähän enemmän oleskeleville, että antivaparilla on hieman oudot fantasiat...
Juttu on selvästi totta. Jappervokki jo osittain myönteleekin...
- Japp3rvokki
Protuvaparitsairaita kirjoitti:
Juttu on selvästi totta. Jappervokki jo osittain myönteleekin...
Se, että valheessa on siteeksi totta, ei tee koko valheesta totta. Aloittaja harrastaa hyvin pitkälle meneviä johtopäätöksiä heppoisista perusteista.
- Protuvapariusonsairaus
Japp3rvokki kirjoitti:
Se, että valheessa on siteeksi totta, ei tee koko valheesta totta. Aloittaja harrastaa hyvin pitkälle meneviä johtopäätöksiä heppoisista perusteista.
Ei ole koko valhetta, jos siinä on osa totta. Jäit kiinni sekoilusta, mikä osoittaa, ettei sinulla ole todellisia ja kestäviä vasta-argumentteja.
- Japp3rvokki
Protuvapariusonsairaus kirjoitti:
Ei ole koko valhetta, jos siinä on osa totta. Jäit kiinni sekoilusta, mikä osoittaa, ettei sinulla ole todellisia ja kestäviä vasta-argumentteja.
Aloittaja tässä sekoilee, en minä. Hänen argumenttinsa kuuluu: "Villa Widablickissa on joskus järjestetty protuleirejä. Siitä seuraa loogisesti, että nykyiset talonvaltaajat ovat protuja. Siksi Protu on lakkautettava." Huomaatko aukkoja loogisessa päättelyketjussa?
Huvilaa vuokrasivat taannoin partiolaiset, kunnes vuokraa korotettiin liikaa. Miksei aloittaja oleta sillä perusteella, että talonvaltaajat ovat partiolaisia ja siksi vaadi partioliikettä lakkautettavaksi? "Partiolaiset ennättivät järjestää Villingissä kaikille avoimia kesäleirejä toistakymmentä vuotta ennen kuin he katsoivat parhaimmaksi luopua paikasta."
Entäpä mitä nykyiset, häädettävät asukkaat ovat tehneet saarella? Millainen toiminta aloittajan mielestä on riehumista? Citylehden mukaan "Asukkaat ovat siivonneet ja sisustaneet taloa ja kunnostaneet sen aluetta sekä vanhoja kasvimaita hyötyviljelytarkoituksiin. Lisäksi asukkaat ovat asentaneet aurinkosähköjärjestelmän." Kuulostaako riehumiselta? Ovatko kaikki siivoajat, sisustajat, kunnostajat ja asentajat aloittajan mielestä riehujia?
Antivaparius on järjestelmällistä valehtelemista ja tosiasioiden vääristelyä, jonka päämääränä on vastustaa yleismaailmallisia ihmisoikeuksia. Tämä yhteiskunnallisesti haitallinen myyräntyö on kriminalisoitava kiihottamisena kansanryhmää vastaan. Tässä tapauksessa kansanryhmän muodostavat Suomen miljoona uskonnotonta. Heidän etujaan ajaa pyyteettömästi Vapaa-ajattelijain Liitto ry jäsenyhdistyksineen. - Protuvapariusonsairaus
Japp3rvokki kirjoitti:
Aloittaja tässä sekoilee, en minä. Hänen argumenttinsa kuuluu: "Villa Widablickissa on joskus järjestetty protuleirejä. Siitä seuraa loogisesti, että nykyiset talonvaltaajat ovat protuja. Siksi Protu on lakkautettava." Huomaatko aukkoja loogisessa päättelyketjussa?
Huvilaa vuokrasivat taannoin partiolaiset, kunnes vuokraa korotettiin liikaa. Miksei aloittaja oleta sillä perusteella, että talonvaltaajat ovat partiolaisia ja siksi vaadi partioliikettä lakkautettavaksi? "Partiolaiset ennättivät järjestää Villingissä kaikille avoimia kesäleirejä toistakymmentä vuotta ennen kuin he katsoivat parhaimmaksi luopua paikasta."
Entäpä mitä nykyiset, häädettävät asukkaat ovat tehneet saarella? Millainen toiminta aloittajan mielestä on riehumista? Citylehden mukaan "Asukkaat ovat siivonneet ja sisustaneet taloa ja kunnostaneet sen aluetta sekä vanhoja kasvimaita hyötyviljelytarkoituksiin. Lisäksi asukkaat ovat asentaneet aurinkosähköjärjestelmän." Kuulostaako riehumiselta? Ovatko kaikki siivoajat, sisustajat, kunnostajat ja asentajat aloittajan mielestä riehujia?
Antivaparius on järjestelmällistä valehtelemista ja tosiasioiden vääristelyä, jonka päämääränä on vastustaa yleismaailmallisia ihmisoikeuksia. Tämä yhteiskunnallisesti haitallinen myyräntyö on kriminalisoitava kiihottamisena kansanryhmää vastaan. Tässä tapauksessa kansanryhmän muodostavat Suomen miljoona uskonnotonta. Heidän etujaan ajaa pyyteettömästi Vapaa-ajattelijain Liitto ry jäsenyhdistyksineen.Eivät partiolaiset tuollaista tee. Itsekin jo myöntelit, että sinunkin mielestäsi mukana voi olla protun käyneitä. Protuvapariuden pimeää puolta osoittaa sekin, että nyt jo puolustelet paikalla rikollisesti oleskelevia ihmisiä. Lukot murretaan, mutta mitä tekee protuvapari Jappervokki. Kehuu näitä!
Ja luepa nyt uudestaan, ketä tuossa aloituksessa mainitaan. Ei suinkaan miljoonaa ihmistä. Tämäkin osoittaa mielikuvituksesi laukkaavan - ellei kyseessä ole tietoinen pahantahtoinen vääristely, mikä on protuvapareille tunnusomaista. - Japp3rvokki
Eivät partiolaiset tuollaista tee. Itsekin jo myöntelit, että sinunkin mielestäsi mukana voi olla protun käyneitä. Protuvapariuden pimeää puolta osoittaa sekin, että nyt jo puolustelet paikalla rikollisesti oleskelevia ihmisiä. Lukot murretaan, mutta mitä tekee protuvapari Jappervokki. Kehuu näitä!
Ja luepa nyt uudestaan, ketä tuossa aloituksessa mainitaan. Ei suinkaan miljoonaa ihmistä. Tämäkin osoittaa mielikuvituksesi laukkaavan - ellei kyseessä ole tietoinen pahantahtoinen vääristely, mikä on protuvapareille tunnusomaista.Pidät partiolaisia täysin homogeenisena joukkona, josta yksikään ei harrasta kansalaisaktivismina talonvaltausta. Onko näkemyksellesi tukea tutkimustiedosta? Puuttuuko partiolaisilta yksilöllinen vaihtelu? Vai puhutko läpiä päähäsi kuten tavallisesti? Jännityksellä jäämme odottamaan linkkejä tutkimustuloksiin...
- Protuvapariusonsairaus
Japp3rvokki kirjoitti:
Pidät partiolaisia täysin homogeenisena joukkona, josta yksikään ei harrasta kansalaisaktivismina talonvaltausta. Onko näkemyksellesi tukea tutkimustiedosta? Puuttuuko partiolaisilta yksilöllinen vaihtelu? Vai puhutko läpiä päähäsi kuten tavallisesti? Jännityksellä jäämme odottamaan linkkejä tutkimustuloksiin...
On toki mahdollista, että joukossa olisi joitain partiolaisia. Partiossa ei kuitenkaan kannateta lainvastaista toimintaa.
Itse sen sijaan liität protulaisuuden ja Villingin murtautujat tosiinsa pitämällä protulaisten osallistumista aivan luonnollisena: "Mikäs siinä, protut ovat usein yhteiskunnallisesti aktiivisia ja talonvaltaajat taistelevat yhdenlaista epäkohtaa vastaan." - Japp3rvokki
On toki mahdollista, että joukossa olisi joitain partiolaisia. Partiossa ei kuitenkaan kannateta lainvastaista toimintaa.
Itse sen sijaan liität protulaisuuden ja Villingin murtautujat tosiinsa pitämällä protulaisten osallistumista aivan luonnollisena: "Mikäs siinä, protut ovat usein yhteiskunnallisesti aktiivisia ja talonvaltaajat taistelevat yhdenlaista epäkohtaa vastaan."Protussakaan ei kannateta lainvastaista toimintaa. Voit lukea Protun tavoitteista ja keinoista niiden saavuttamiseksi yhdistyksen sivuilla ja liimata tänne kaikki lainaukset, joissa kehotetaan lainvastaiseen toimintaan. Jollei sellaisia löydy, niin minun argumenttini pysyy.
On hyvin protumaista toimia laillisesti ja väkivallattomasti paremman huomisen puolesta. Talonvaltaajia voi epäillä hallinnan loukkauksesta ja jos syytteet johtavat tuomioon asti, niin yksittäisissä tapauksissa heitä voi kutsua rikoksen tehneiksi. Sitä ei voi sanoa protumaiseksi toiminnaksi, mutta jos joku talonvaltaaja pyrkii leiritiimiin, niin hänen valintansa käsitellään yksilöllisesti. Mikäli on pelkoa jatkuvasta ja sinnikkäästä talonvaltaajan käytöksestä, esimerkiksi iltapalaveritalon valtaamisesta ja muun tiimin kulun estämisestä, niin häntä tuskin valitaan leiritiimiin. - Protuvapariusonsairaus
Japp3rvokki kirjoitti:
Protussakaan ei kannateta lainvastaista toimintaa. Voit lukea Protun tavoitteista ja keinoista niiden saavuttamiseksi yhdistyksen sivuilla ja liimata tänne kaikki lainaukset, joissa kehotetaan lainvastaiseen toimintaan. Jollei sellaisia löydy, niin minun argumenttini pysyy.
On hyvin protumaista toimia laillisesti ja väkivallattomasti paremman huomisen puolesta. Talonvaltaajia voi epäillä hallinnan loukkauksesta ja jos syytteet johtavat tuomioon asti, niin yksittäisissä tapauksissa heitä voi kutsua rikoksen tehneiksi. Sitä ei voi sanoa protumaiseksi toiminnaksi, mutta jos joku talonvaltaaja pyrkii leiritiimiin, niin hänen valintansa käsitellään yksilöllisesti. Mikäli on pelkoa jatkuvasta ja sinnikkäästä talonvaltaajan käytöksestä, esimerkiksi iltapalaveritalon valtaamisesta ja muun tiimin kulun estämisestä, niin häntä tuskin valitaan leiritiimiin.Et sitten ole lukenut niitä saunaketjuja, joissa oikein lakipykälin on osoitettu protuperverssiohjelman kyseenalaisuus?
- Japp3rvokki
Et sitten ole lukenut niitä saunaketjuja, joissa oikein lakipykälin on osoitettu protuperverssiohjelman kyseenalaisuus?
Olen lukenut ne tarkkaan ja vastannut useimpiin niistä, ellen kaikkiin. Aloitusviesteissä on tavallisesti vedottu lakipykäliin, joilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Saunominen ei ole rikos. Jos olisi, niin Suomessa olisi yli kolme miljoonaa rikoksentekopaikkaa. Merkitystä ei ole saunojien sukupuolilla, iällä tai sukulaisuussuhteilla. Yhteissaunamahdollisuuden tarjoamista leiriläisille ei voi sanoa laittomaksi valehtelematta. Kyseenalaisuus ja perverssiys puolestaan ovat tulkinnanvaraisia ominaisuuksia. Minusta on kyseenalaista ja perverssiä väittää Protun saunakäytäntöjä kyseenalaisiksi ja perversseiksi.
- Miksivalehtelet
Japp3rvokki kirjoitti:
Olen lukenut ne tarkkaan ja vastannut useimpiin niistä, ellen kaikkiin. Aloitusviesteissä on tavallisesti vedottu lakipykäliin, joilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Saunominen ei ole rikos. Jos olisi, niin Suomessa olisi yli kolme miljoonaa rikoksentekopaikkaa. Merkitystä ei ole saunojien sukupuolilla, iällä tai sukulaisuussuhteilla. Yhteissaunamahdollisuuden tarjoamista leiriläisille ei voi sanoa laittomaksi valehtelematta. Kyseenalaisuus ja perverssiys puolestaan ovat tulkinnanvaraisia ominaisuuksia. Minusta on kyseenalaista ja perverssiä väittää Protun saunakäytäntöjä kyseenalaisiksi ja perversseiksi.
Lastensuojelun asiantuntijat ovat olleet kriittisiä niitä protusaunoja kohtaan. Selkeästi on ilmennyt ahdistumista lapsilla.
- Japp3rvokki
Miksivalehtelet kirjoitti:
Lastensuojelun asiantuntijat ovat olleet kriittisiä niitä protusaunoja kohtaan. Selkeästi on ilmennyt ahdistumista lapsilla.
Lastensuojelun asiantuntijat ilmaisivat kriittisyytensä toimittajien sitä erikseen kysyessä. Toki kriittinen saa olla ja "anything goes as long as I get paid"-tyyliset asiantuntijat eivät kauaa pysy pestissään. Huolestumiselle ei kuitenkaan ollut mitään aihetta. Jos olisi ollut, niin asia ei olisi jäänyt siihen, vaan viranomaiset olisivat toimineet.
Voisit itse vastata oman nimimerkkisi kysymykseen tai vaihtoehtoisesti esittää todisteita siitä, että lapsilla on selkeästi ilmennyt ahdistumista Protun saunakäytäntöjen vuoksi. Päinvastaisia todisteita on hillittömän monta alkaen kohu-uutisten kommenteista, joista lähes jokaisessa ihmetellään kohua ja kerrotaan, että omalla leirillä ei yhteissaunomisessa ollut mitään outoa tai paheksuttavaa. Niitä on kymmenittäin. Leiriläiskyselyiden tulosten mukaan lähes kaikki vastanneista suosittelisivat protuleiriä kavereilleen ja viime kesän leireille annettiin kouluarvosana 9,6. Minulla on ylivoimaisen vakuuttavia todisteita. Mitä sinulla on? - Miksivalehtelet
Japp3rvokki kirjoitti:
Lastensuojelun asiantuntijat ilmaisivat kriittisyytensä toimittajien sitä erikseen kysyessä. Toki kriittinen saa olla ja "anything goes as long as I get paid"-tyyliset asiantuntijat eivät kauaa pysy pestissään. Huolestumiselle ei kuitenkaan ollut mitään aihetta. Jos olisi ollut, niin asia ei olisi jäänyt siihen, vaan viranomaiset olisivat toimineet.
Voisit itse vastata oman nimimerkkisi kysymykseen tai vaihtoehtoisesti esittää todisteita siitä, että lapsilla on selkeästi ilmennyt ahdistumista Protun saunakäytäntöjen vuoksi. Päinvastaisia todisteita on hillittömän monta alkaen kohu-uutisten kommenteista, joista lähes jokaisessa ihmetellään kohua ja kerrotaan, että omalla leirillä ei yhteissaunomisessa ollut mitään outoa tai paheksuttavaa. Niitä on kymmenittäin. Leiriläiskyselyiden tulosten mukaan lähes kaikki vastanneista suosittelisivat protuleiriä kavereilleen ja viime kesän leireille annettiin kouluarvosana 9,6. Minulla on ylivoimaisen vakuuttavia todisteita. Mitä sinulla on?Sinulta tuo valehtelu onnistuu. Ensinnäkään tuo arvosana ei suinkaan tule kaikilta leiriläisiltä van kyseessä on vain aktiivisimpien antama luku. Kyseessä ei siis ole mitenkään luotettava katsaus leiriläisten mielialoista.
Esittämäsi kommentointi on vähemmistössä. Selkeästi enemmistössä kommenteista ihmetellään ja kyseenalaistetaan protun saunatouhut.
Lausuntoja antaneet asiantuntijat ovat päteviä. En ymmärrä, mihin pyrit asiantuntijoiden pätevyyden kiistämällä. He ovat tunnettuja ja arvostettuja alansa toimijoita.
Lastensuojeluviranomaisten kiireestä ja puuttumattomuudesta on valitettavasti näyttöjä. Muistanet 8-vuotiaan Eerikan tapauksen.
Miksi valehtelet? - Japp3rvokki
Sinulta tuo valehtelu onnistuu. Ensinnäkään tuo arvosana ei suinkaan tule kaikilta leiriläisiltä van kyseessä on vain aktiivisimpien antama luku. Kyseessä ei siis ole mitenkään luotettava katsaus leiriläisten mielialoista.
Esittämäsi kommentointi on vähemmistössä. Selkeästi enemmistössä kommenteista ihmetellään ja kyseenalaistetaan protun saunatouhut.
Lausuntoja antaneet asiantuntijat ovat päteviä. En ymmärrä, mihin pyrit asiantuntijoiden pätevyyden kiistämällä. He ovat tunnettuja ja arvostettuja alansa toimijoita.
Lastensuojeluviranomaisten kiireestä ja puuttumattomuudesta on valitettavasti näyttöjä. Muistanet 8-vuotiaan Eerikan tapauksen.
Miksi valehtelet?Aktiivisimpia leiriläiskyselyyn vastaajia olivat kehujien lisäksi varmastikin myös haukkujat, joita ei sitten ilmaantunutkaan montaa. Jos kovin moni olisi pitänyt leiriään kamalana kokemuksena, niin prosentit ja arvosanat puhuisivat aivan eri kieltä.
Selkeä enemmistö negatiivisista kommenteista oli tyyliä "en tiedä mitään protusaunoista varsinkaan omakohtaisesti, mutta katson silti oikeudekseni tuomita ne". Lähestulkoon kaikki kommentit, joissa kerrottiin omakohtaisista kokemuksista, olivat myönteisiä. Niitä on uskominen, ei mistään tietämättömien ihmettelyä tai kyseenalaistamista.
Lausuntoja antaneet asiantuntijat eivät olleet perehtyneet riittävästi tai lainkaan nimenomaan Protun järjestämien saunavuorojen järjestelyihin. Toimittajat yllättivät heidät kysymyksineen ns. housut kintuissa. Vaikka he olisivatkin lausuntojensa jälkeen ottaneet asioista selvää, niin iltapäivälehdet eivät olisi kiinnostuneita uusista lausunnoista, koska niillä ei revittäisi kohuotsikoita. Minusta on yllättävää uskomuksesi, että kaikki asiantuntijat ovat perillä kaikista mahdollisista oman alansa asioista. On luultavaa, että he eivät olleet aiemmin kuulleetkaan Protusta, koska kenelläkään ei ollut ollut aihetta esittää heille huolestuneisuuttaan. Eikä ole vieläkään.
Eerikasta tehtiin useita lastensuojeluilmoituksia ennen murhaa. Kuinka monta lastensuojeluilmoitusta tiedät tehdyn protuleiriläisistä?
Joko myönnät puhuvasi puutaheinää? Miksivalehtelet kirjoitti:
Sinulta tuo valehtelu onnistuu. Ensinnäkään tuo arvosana ei suinkaan tule kaikilta leiriläisiltä van kyseessä on vain aktiivisimpien antama luku. Kyseessä ei siis ole mitenkään luotettava katsaus leiriläisten mielialoista.
Miksi valehtelet?Elät kyllä ihan eri todellisuudessa kuin muut ihmiset. Oletko yksinäinen kun joudut keksimään näitä tarinoita?
- Miksivalehtelet
Japp3rvokki kirjoitti:
Aktiivisimpia leiriläiskyselyyn vastaajia olivat kehujien lisäksi varmastikin myös haukkujat, joita ei sitten ilmaantunutkaan montaa. Jos kovin moni olisi pitänyt leiriään kamalana kokemuksena, niin prosentit ja arvosanat puhuisivat aivan eri kieltä.
Selkeä enemmistö negatiivisista kommenteista oli tyyliä "en tiedä mitään protusaunoista varsinkaan omakohtaisesti, mutta katson silti oikeudekseni tuomita ne". Lähestulkoon kaikki kommentit, joissa kerrottiin omakohtaisista kokemuksista, olivat myönteisiä. Niitä on uskominen, ei mistään tietämättömien ihmettelyä tai kyseenalaistamista.
Lausuntoja antaneet asiantuntijat eivät olleet perehtyneet riittävästi tai lainkaan nimenomaan Protun järjestämien saunavuorojen järjestelyihin. Toimittajat yllättivät heidät kysymyksineen ns. housut kintuissa. Vaikka he olisivatkin lausuntojensa jälkeen ottaneet asioista selvää, niin iltapäivälehdet eivät olisi kiinnostuneita uusista lausunnoista, koska niillä ei revittäisi kohuotsikoita. Minusta on yllättävää uskomuksesi, että kaikki asiantuntijat ovat perillä kaikista mahdollisista oman alansa asioista. On luultavaa, että he eivät olleet aiemmin kuulleetkaan Protusta, koska kenelläkään ei ollut ollut aihetta esittää heille huolestuneisuuttaan. Eikä ole vieläkään.
Eerikasta tehtiin useita lastensuojeluilmoituksia ennen murhaa. Kuinka monta lastensuojeluilmoitusta tiedät tehdyn protuleiriläisistä?
Joko myönnät puhuvasi puutaheinää?"varmastikin myös haukkujat" - myönnät siis, ettet tiedä asiaa. Se siitä argumentoinnistasi.
Annat varsin omituisen kuvan kommenteista. Tuo ei pidä alkuunsakaan paikkaansa.
Omituista, että nyt kyseenalaistat sekä lastesuojelun asiantuntijat että ammattitoimittajat. Maailmassa eri taida sinun mielestäsi muita vakavasti otettavia ihmisiä ollakaan kuin protuvapareita ja heidän pervoleireillä aivopestyjä.
Niin: montako on tehty? Ja jos edes Eerikan tapauksessa ei tullut toivottua tulosta, kuinka sitten "vain" protupervoilutapauksessa?
Myönnä pois, ettet itsekään usko puheitasi. Vain suojelet protua joutumasta asiallisen kritiikin kohteeksi. - Japp3rvokki
"varmastikin myös haukkujat" - myönnät siis, ettet tiedä asiaa. Se siitä argumentoinnistasi.
Annat varsin omituisen kuvan kommenteista. Tuo ei pidä alkuunsakaan paikkaansa.
Omituista, että nyt kyseenalaistat sekä lastesuojelun asiantuntijat että ammattitoimittajat. Maailmassa eri taida sinun mielestäsi muita vakavasti otettavia ihmisiä ollakaan kuin protuvapareita ja heidän pervoleireillä aivopestyjä.
Niin: montako on tehty? Ja jos edes Eerikan tapauksessa ei tullut toivottua tulosta, kuinka sitten "vain" protupervoilutapauksessa?
Myönnä pois, ettet itsekään usko puheitasi. Vain suojelet protua joutumasta asiallisen kritiikin kohteeksi.Jos minä olisin protuleiriläinen ja joutuisin epäasiallisen kohtelun uhriksi, niin en jättäisi asiaa sikseen. Ensimmäiseksi menisin leiriläiskyselyyn ja jättäisin sinne murska-arvostelut. Toiseksi haukkuisin Protun lyttyyn sosiaalisessa mediassa. Mikäli kokemistani vääryyksistä revittäisiin kohuotsikoita, kertoisin kommenteissa seikkaperäisesti kamalista kokemuksistani. En jaksa uskoa, että olisin ainoa, joka toimisi näin. Koska leiriläiskyselyn tuloksissa, sosiaalisessa mediassa ja kommenteissa on lähestulkoon pelkästään ylistäviä ja puolustavia tekstejä, voimme tästä päätellä, että ne kertovat totuuden.
Olen lukenut kaikki viime kesän kohun kommentit läpi ja kopioinut asiantuntevat (ne kertoivat joko omakohtaisista kokemuksita tai oman perheenjäsenen kokemuksista) erilliseen dokumenttiin. Oletko sinä tehnyt samoin ja päätynyt erilaisiin johtopäätöksiin, vai miksi katsot oikeudeksesi arvostella kommenteista antamaani kuvaa? Onko sinulla asiasta jotain erityistä gnosista?
Iltapäivälehtien toimittajien tehtävänä on repiä myyviä kohuotsikoita ja asiantuntijoiden tehtävänä on vaikuttaa päteviltä. Oletko kasvanut tynnyrissä kun et tätä tiedä? Epäluottamuksesi viranomaisia kohtaan on myös kummastuttavaa. Luuletko, että jos viranomaisille kerrottaisiin tuhansia nuoria vaarantavasta toiminnasta, niin he eivät ottaisi asioista selvää ja puuttuisi niihin tarvittaessa?
Kuten aiemmassa viestissäni mainitsin, niin meitä protuvapareita eli sekä Protuun että Liittoon kuuluvia on varsin vähän. Meistä ei saisi koottua kokonaisia leiritiimejä moneenkaan yli kuudestakymmenestä vuosittaisesta protuleiristä. Rekryt eivät edes yritä moista, joten on turhaa puhua meidän leireistämme. Ne ovat protuleirejä, eivät protuvaparileirejä. Niissä ei ole mitään pervoa eikä niillä harjoiteta aivopesua tai mitään muitakaan mielenhallintatekniikoita. Päinvastaista väittävät joutuvat todistamaan väitteensä tai vaikenemaan iäksi.
Asiallinen kritiikki on aina tervetullutta. Asiaton ei ole. Minun viesteissäni on huimasti enemmän totuutta kuin alarmistien höpinöissä. Minä sentään tiedän mistä puhun. - Miksivalehtelet
Japp3rvokki kirjoitti:
Jos minä olisin protuleiriläinen ja joutuisin epäasiallisen kohtelun uhriksi, niin en jättäisi asiaa sikseen. Ensimmäiseksi menisin leiriläiskyselyyn ja jättäisin sinne murska-arvostelut. Toiseksi haukkuisin Protun lyttyyn sosiaalisessa mediassa. Mikäli kokemistani vääryyksistä revittäisiin kohuotsikoita, kertoisin kommenteissa seikkaperäisesti kamalista kokemuksistani. En jaksa uskoa, että olisin ainoa, joka toimisi näin. Koska leiriläiskyselyn tuloksissa, sosiaalisessa mediassa ja kommenteissa on lähestulkoon pelkästään ylistäviä ja puolustavia tekstejä, voimme tästä päätellä, että ne kertovat totuuden.
Olen lukenut kaikki viime kesän kohun kommentit läpi ja kopioinut asiantuntevat (ne kertoivat joko omakohtaisista kokemuksita tai oman perheenjäsenen kokemuksista) erilliseen dokumenttiin. Oletko sinä tehnyt samoin ja päätynyt erilaisiin johtopäätöksiin, vai miksi katsot oikeudeksesi arvostella kommenteista antamaani kuvaa? Onko sinulla asiasta jotain erityistä gnosista?
Iltapäivälehtien toimittajien tehtävänä on repiä myyviä kohuotsikoita ja asiantuntijoiden tehtävänä on vaikuttaa päteviltä. Oletko kasvanut tynnyrissä kun et tätä tiedä? Epäluottamuksesi viranomaisia kohtaan on myös kummastuttavaa. Luuletko, että jos viranomaisille kerrottaisiin tuhansia nuoria vaarantavasta toiminnasta, niin he eivät ottaisi asioista selvää ja puuttuisi niihin tarvittaessa?
Kuten aiemmassa viestissäni mainitsin, niin meitä protuvapareita eli sekä Protuun että Liittoon kuuluvia on varsin vähän. Meistä ei saisi koottua kokonaisia leiritiimejä moneenkaan yli kuudestakymmenestä vuosittaisesta protuleiristä. Rekryt eivät edes yritä moista, joten on turhaa puhua meidän leireistämme. Ne ovat protuleirejä, eivät protuvaparileirejä. Niissä ei ole mitään pervoa eikä niillä harjoiteta aivopesua tai mitään muitakaan mielenhallintatekniikoita. Päinvastaista väittävät joutuvat todistamaan väitteensä tai vaikenemaan iäksi.
Asiallinen kritiikki on aina tervetullutta. Asiaton ei ole. Minun viesteissäni on huimasti enemmän totuutta kuin alarmistien höpinöissä. Minä sentään tiedän mistä puhun.Minun viesteissäni on huimasti enemmän totuutta kuin sinun höpinöissäsi. Minä sentään tiedän mistä puhun.
No niin, nyt kun olet saanut maistaa omaa "perusteellista analyysiasi", voidaan siirtyä muihin seikkoihin. Kyse on tosiasiassa sinun mielikuvituksestasi.
Se, mitä sinä ehkä tekisit protuleiriläisenä, on vailla kaikkea argumentatiivista arvoa. Kyse on sinun mielikuvituksestasi.
On kiva, että edes luet. Ottaen huomioon vilkkaan mielikuvituksesi ja pakonomaisen tarpeen nähdä kaikki aina protulle positiivisena, en pane sinun "analyysillesi" paljoakaan painoa. Minähän voisin myös valita itselleni mieleiset kommentit.
Voisit sitten varmaan valittaa toimittajista jonnekin. Tosin sellainen taitaa enemmän sopia diktatorisiin menettelytapoihin - ai niin, olethan vapari. Kyllä se sinulle sopii enemmän kuin hyvin. Asiantuntijoita voi arvostella, mutta asiaperustein. Nyt sinä kuittaat heidän kommenttinsa vain sillä, että he yrittävät vaikuttaa päteviltä.
Kumpaa sinä uskoisit enemmän: lastesuojelun asiantuntijaa vai protuleirin ohjaajaa, joka puolustelee asiantuntijoiden arvostelemaa seksuaalissävytteistä kasvatusta?
Vaparit toimivat protun taustalla, joten protuvaparius on täysin ilmeistä. Pervous yhdistää. - Japp3rvokki
Minun viesteissäni on huimasti enemmän totuutta kuin sinun höpinöissäsi. Minä sentään tiedän mistä puhun.
No niin, nyt kun olet saanut maistaa omaa "perusteellista analyysiasi", voidaan siirtyä muihin seikkoihin. Kyse on tosiasiassa sinun mielikuvituksestasi.
Se, mitä sinä ehkä tekisit protuleiriläisenä, on vailla kaikkea argumentatiivista arvoa. Kyse on sinun mielikuvituksestasi.
On kiva, että edes luet. Ottaen huomioon vilkkaan mielikuvituksesi ja pakonomaisen tarpeen nähdä kaikki aina protulle positiivisena, en pane sinun "analyysillesi" paljoakaan painoa. Minähän voisin myös valita itselleni mieleiset kommentit.
Voisit sitten varmaan valittaa toimittajista jonnekin. Tosin sellainen taitaa enemmän sopia diktatorisiin menettelytapoihin - ai niin, olethan vapari. Kyllä se sinulle sopii enemmän kuin hyvin. Asiantuntijoita voi arvostella, mutta asiaperustein. Nyt sinä kuittaat heidän kommenttinsa vain sillä, että he yrittävät vaikuttaa päteviltä.
Kumpaa sinä uskoisit enemmän: lastesuojelun asiantuntijaa vai protuleirin ohjaajaa, joka puolustelee asiantuntijoiden arvostelemaa seksuaalissävytteistä kasvatusta?
Vaparit toimivat protun taustalla, joten protuvaparius on täysin ilmeistä. Pervous yhdistää.Jutuissasi on yhä vähemmän ja vähemmän asiaa. Kohta jokeltelet kuin pikkuvauva.
Käy se aineisto lävitse. Käy nyt vain. Kopioi kaikki omakohtaisesta kokemuksesta kertovat kommentit samaan paikkaan ja laske, kuinka moni niistä on myönteisiä ja kuinka moni kielteisiä. Älä pety, vaikka tulos ei vastaisikaan ennakko-odotuksiasi.
Asiantuntijoista ei ole moneen vuoteen kuulunut mitään, joten voi olettaa, että he ovat keskittyneet oikeasti huolestuttaviin juttuihin. Se on heille kunniaksi.
Minä uskoisin sitä, joka tietää mistä puhuu ja jolla on konkreettisia todisteita väitteidensä tueksi. Leiriläiskyselyiden tuloksia, omakohtaisia kertomuksia kommenteissa ja ylistäviä tarinoita netissä. Päinvastaiset todisteet loistavat poissaolollaan.
Vaparit toimivat Protun taustalla hyvin harvalukuisina, joten protuvaparius on sangen harvinaista. Jos Jori tai minä emme ole Villingissä, niin kuka sitten? Robert? Hänen mökkikuvansa Fesessä eivät anna vaikutelmaa ränsistyneen huvilan ulkorakennuksesta.
Jonkun antivaparin pitää vielä jokin päivä kertoa, mitä hän tarkoittaa pervoudella. Onko se hänelle pelkkä haukkumasana, jolla mustamaalata ihmisoikeuksien puolustajia? Lällällää, senkin pervo! - Miksivalehtelet
Japp3rvokki kirjoitti:
Jutuissasi on yhä vähemmän ja vähemmän asiaa. Kohta jokeltelet kuin pikkuvauva.
Käy se aineisto lävitse. Käy nyt vain. Kopioi kaikki omakohtaisesta kokemuksesta kertovat kommentit samaan paikkaan ja laske, kuinka moni niistä on myönteisiä ja kuinka moni kielteisiä. Älä pety, vaikka tulos ei vastaisikaan ennakko-odotuksiasi.
Asiantuntijoista ei ole moneen vuoteen kuulunut mitään, joten voi olettaa, että he ovat keskittyneet oikeasti huolestuttaviin juttuihin. Se on heille kunniaksi.
Minä uskoisin sitä, joka tietää mistä puhuu ja jolla on konkreettisia todisteita väitteidensä tueksi. Leiriläiskyselyiden tuloksia, omakohtaisia kertomuksia kommenteissa ja ylistäviä tarinoita netissä. Päinvastaiset todisteet loistavat poissaolollaan.
Vaparit toimivat Protun taustalla hyvin harvalukuisina, joten protuvaparius on sangen harvinaista. Jos Jori tai minä emme ole Villingissä, niin kuka sitten? Robert? Hänen mökkikuvansa Fesessä eivät anna vaikutelmaa ränsistyneen huvilan ulkorakennuksesta.
Jonkun antivaparin pitää vielä jokin päivä kertoa, mitä hän tarkoittaa pervoudella. Onko se hänelle pelkkä haukkumasana, jolla mustamaalata ihmisoikeuksien puolustajia? Lällällää, senkin pervo!Hyvänen aika. Jos argumentiksi käy se, että sanoo toisen jutuissa olevan yhä vähemmän asiaa, voin suunnata sen sinuun. Täysin hatusta vedetty juttu.
Miksi sinä valitset vain myönteiset kommentit todisteeksi? Täysin kestämätön tapa arvioida asioita, mutta niin se vain on, että protuvapari elää mielikuvituksessa. Lisäksi aivopesu sekoittaa joidenkin nuorten päät ja todistelet sillä jotain. Yhtä uskottavia tunnustuksia kuultiin Stalinin oikeudenkäynneissä.
Asiantuntijat ovat sanansa sanoneet, mutta sinähän et niistä välitä.
Tällä palstalla on ollut paljon todisteita, mutta sinähän valikoit mielesi mukaan, joten näyttää yhdentekevältä perustella mitään.
Ai harvalukuisina? Liitto on protun taustalla. Kokonaan.
Jos et tiedä, mitä pervoilu on, valehtelet. Olethan protuvapari. Miksivalehtelet kirjoitti:
Hyvänen aika. Jos argumentiksi käy se, että sanoo toisen jutuissa olevan yhä vähemmän asiaa, voin suunnata sen sinuun. Täysin hatusta vedetty juttu.
Miksi sinä valitset vain myönteiset kommentit todisteeksi? Täysin kestämätön tapa arvioida asioita, mutta niin se vain on, että protuvapari elää mielikuvituksessa. Lisäksi aivopesu sekoittaa joidenkin nuorten päät ja todistelet sillä jotain. Yhtä uskottavia tunnustuksia kuultiin Stalinin oikeudenkäynneissä.
Tällä palstalla on ollut paljon todisteita, mutta sinähän valikoit mielesi mukaan, joten näyttää yhdentekevältä perustella mitään.
Jos et tiedä, mitä pervoilu on, valehtelet. Olethan protuvapari.Et todellakaan elä tässä todellisuudessa. Ja miksi käytät näitä nuoria hyväksesi ajaessasi omia valheitasi? Luulisi aikuisella (?) olevan jotain rotia.
Et pääse sitä tosiaaiaa pakoon että mitään pahaa ei ole tapahtunut noilla leireillä. Vain sinun sairas mielesi haluaa näille nuorille pahaa :(- Japp3rvokki
Hyvänen aika. Jos argumentiksi käy se, että sanoo toisen jutuissa olevan yhä vähemmän asiaa, voin suunnata sen sinuun. Täysin hatusta vedetty juttu.
Jos et tiedä, mitä pervoilu on, valehtelet. Olethan protuvapari.Arvasinhan, ettet vaivaudu käymään kommentteja läpi. Totuuden selvittäminen ei kiinnosta sinua, koska se veisi tarpeettomasti aikaa valehtelultasi ja vääristelyiltäsi.
- VältäProtua
Japp3rvokki kirjoitti:
Arvasinhan, ettet vaivaudu käymään kommentteja läpi. Totuuden selvittäminen ei kiinnosta sinua, koska se veisi tarpeettomasti aikaa valehtelultasi ja vääristelyiltäsi.
Pelkkiä tyhjiä syytöksiä. Mitä luulet saavuttavasi sillä, että valehtelet? Ainakin olet varoittava esimerkki protusta.
- DRHouse
miksivihaattotuutta kirjoitti:
Niin, taitaa löytyä se sairaus sinun korviesi välistä...
- Voihuokaussentään
Minun viesteissäni on huimasti enemmän totuutta kuin sinun höpinöissäsi. Minä sentään tiedän mistä puhun.
Vaparit toimivat protun taustalla, joten protuvaparius on täysin ilmeistä. Pervous yhdistää.Kirkon rippileirit ovat täynnä pedareita ja se on kirkolle pyhä dogmi.
- VältäProtua
Kirkon rippileirit ovat täynnä pedareita ja se on kirkolle pyhä dogmi.
Vai tuommoisia sitä protulla opetetaan. Aika fuulaa.
- VältäVapareita
Ei.luotu kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Todista.
- Hahhahaahahahahah
Ei.luotu kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Eipä taida todisteita olla. No se ei ole uutta. Alan nauttia tästä, kun jäät koko ajan kiinni tyhjistä puheista.
Hahhahaahahahahah kirjoitti:
Eipä taida todisteita olla. No se ei ole uutta. Alan nauttia tästä, kun jäät koko ajan kiinni tyhjistä puheista.
Googlaa itse
- Joko-Tai
Mikä niissä Prometheus-leirieissä (protu-) avaajan korvienväliä hiertää? Kai sitä saa uskonnonvapauslain perusteella uskoa, tai olla uskomatta jos kukin miten haluaa.
"3 §
Jäsenyys uskonnollisessa yhdyskunnassa
Jokaisella on oikeus päättää uskonnollisesta asemastaan liittymällä sellaiseen uskonnolliseen yhdyskuntaan, joka hyväksyy hänet jäsenekseen, tai eroamalla siitä.
Viisitoista vuotta täyttänyt lapsi voi kuitenkin huoltajien kirjallisella suostumuksella itse liittyä uskonnolliseen yhdyskuntaan tai erota siitä. Kaksitoista vuotta täyttänyt voidaan liittää uskonnolliseen yhdyskuntaan tai ilmoittaa eronneeksi siitä vain omalla kirjallisella suostumuksellaan."- arvailua
Olisko se toi leirien omituinen sisältö, mikä tuottaa tommoisia anarkisteja, taloihin murtautujia jne.? Avaaja vastatakoot.
- DRHouse
arvailua kirjoitti:
Olisko se toi leirien omituinen sisältö, mikä tuottaa tommoisia anarkisteja, taloihin murtautujia jne.? Avaaja vastatakoot.
Eikös se ole kirkon rippileirien hommia se murtautuminen?
- protulopetettava
DRHouse kirjoitti:
Eikös se ole kirkon rippileirien hommia se murtautuminen?
Ei ollut. Sinä se aina jaksat valehdella.
- Voihuokaussentään
protulopetettava kirjoitti:
Ei ollut. Sinä se aina jaksat valehdella.
Ei, sinä olet se joka valehtelee. Miksi kirkon rippileireillä opetetaan pommien tekoa?
- Voihuokaussentään
Ei, sinä olet se joka valehtelee. Miksi kirkon rippileireillä opetetaan pommien tekoa?
Katoppas. Öinen vaparitrolli iski jälleen. Juo vähemmän.
- Voihuokaussentään
Katoppas. Öinen vaparitrolli iski jälleen. Juo vähemmän.
Niin, kirkon porukoiden tulisi todella juoda vähemmän ja lopettaa huumeiden käyttö.
- Vaparipersoona
Antivaparin panettelua. Vaparit ovat täydellisiä kaikessa aina.
- Luottamus.mennyt
Joopa joo. Tyypillistä vaparia väittää noin. Epäuskottavaa sakkia.
- Lukuje.huom
Luottamus.mennyt kirjoitti:
Joopa joo. Tyypillistä vaparia väittää noin. Epäuskottavaa sakkia.
Heikkoa provotrollausta vapaa-ajattelijoita vastaan nostella tällaisia ketjuja monta kertaa vuorikaudessa.
- Venyvä.vaparimoraali
Lukuje.huom kirjoitti:
Heikkoa provotrollausta vapaa-ajattelijoita vastaan nostella tällaisia ketjuja monta kertaa vuorikaudessa.
Ja itse nostelet vaikka kuinka monia ketjuja, jotta tämä ahkera keskustelu täällä menisi pois silmistä. Olet aika kaksinaismoralistinen.
- Japp3rvokki
Ei tämä huono ketju ole upittavaksi. Aloitus sisältää niin onnetonta puupäälogiikkaa, että se voisi yhtä hyvin olla trollaavan vaparin työtä. Se saattaa antivaparit naurunalaisiksi ja se on pelkästään hyvä asia. Muissakin viesteissä antivaparit tuovat esiin tietämättömyyttään ja typeryyttään antaen antivapariudesta todenmukaisen kuvan. Kaiken kaikkiaan hyvä ketju.
- Nytpaljastititsesi
Japp3rvokki kirjoitti:
Ei tämä huono ketju ole upittavaksi. Aloitus sisältää niin onnetonta puupäälogiikkaa, että se voisi yhtä hyvin olla trollaavan vaparin työtä. Se saattaa antivaparit naurunalaisiksi ja se on pelkästään hyvä asia. Muissakin viesteissä antivaparit tuovat esiin tietämättömyyttään ja typeryyttään antaen antivapariudesta todenmukaisen kuvan. Kaiken kaikkiaan hyvä ketju.
Aikamoista panettelua, joka paljastaa sinun ja vaparien mielenlaadun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920