Isokyrpäsyys

kotimolo

Ohjaako isokyrpäsyys miestä homostelemaan?
Mielestäni kyllä.
Iso kyrpä on miehisyyden mitta, jolla tavoitellaan valtaa uroksien laumassa.
Tunnen muutamia isokyrpäisiä kavereitani ja kaikilla on ollut jonkinasteisia kokemuksia samaan sukupuoleen. Homopiireissähän isoa kalua arvostetaan yli kaiken muun.
Itselläni myös kovia haluja miestenvälisiin, mutta en ole vielä rohjennut, vaikkakin värkit riittäisi , nyt ukm ja kolmen lapsen koti-isä.

22

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkkgkfk

      Työnnä iso löylykauha perseesees homo runkkari

    • Kyllä pienikyrpäisetkin (vielä enemmän) homostelisivat, jos kehtaisivat. Osa kehtaakin ;)

      Homoilla on tutkitusti isommat kullit kuin heteroilla. Mitä olen ympärille katsellut, se pitää oikein hyvin paikkansa. Ja isokyrpäiset ovat muutenkin sellaista joviaalia porukkaa, että ei haittaa pieni jako. Isossa on jakamista.

      Sellaisen huomion voi jokainen tehdä, että katsoo maikkarin txt-sivu 897n ilmoituksia. Kyllä on muitakin ukkomiehiä miehen puutteessa, kuin tämän keskustelun avaaja.

      Löylykauhan tarjoajallekin tekisi kunnon parru perässä poikaa. Tuntuu olevan kovasti kiinnostusta erilaisten esineiden perään työntämisestä :D

      • Homoja_tunteva

        Homot on pieniä miehiä ja niillä vain näyttää isommalle. Muutenkin ovat pöljiä, joten mittaavat apukoulutyyliin.


      • Homoja_tunteva kirjoitti:

        Homot on pieniä miehiä ja niillä vain näyttää isommalle. Muutenkin ovat pöljiä, joten mittaavat apukoulutyyliin.

        Ai pieni, niin kuin Marco joku Bjurström?

        Tai Aleksanteri Suuri... heh heh. Homppeli juu.


      • ErittäinKyllästynyt
        h-x kirjoitti:

        Ai pieni, niin kuin Marco joku Bjurström?

        Tai Aleksanteri Suuri... heh heh. Homppeli juu.

        Niinpä, toi löylykauhahemmo on totaalisen pihalla kaikesta normaalista sukupuolten välisestä kanssakäymisestä. Itse asiassa kaiken normaalin käytöksen tuolla puolen. Löylykauhamies voisi ehkä harkita menemistä terapiaan?

        Se helpottaa kuule siihen jos ja kun penis alkaa kasvamaan otsalohkosta ulospäin, siis aivan aikuisten oikeasti....


    • Löylykauhamiesonhomo

      Löylykauhamies on kyllä niin ison kyrvän puuttees, että ei kukaan.

      • fjgkgkfkd

        Paitsi sinä. Työnnä siis löylykauha perseesees sen kunniaksi


    • muistonine

      Mielestäni kyllä tai oikeastaan olosuhteet (vaimo) ajavat siihen.
      Isotattinen pitkä ja paksu kyrpäni ei vaimoni perssilmään mahdu ja hän ei sitä edes halua kokeilla. Monta vuotta olen elänyt siinä toivotta, että ehkä joskus. Vaimo on leikillään tai puolitosissaan kehottanut menemään panemaan jotain miestä. Tässä on vain se mutta, että en kiihotu miehen perseestä yhtään. Miehistä joitain kokemuksia vuosien takaa, olen ottanut reikiini täytettä ja auttanut runkkailussa. Karvaisen otuksen luisevan perän paneminen ei vain tällä hetkellä iske.
      Naisen pyöreä läskiperse taas saa himot pintaan. Harmi, että aiemmat naiseni antoivat panna jokaiseen reikään. Jos lähtisin tästä miehissä käymään, vaihtoehto olisi ainoastaan vakikaveri.

      • MitatKohdilleen

        Aika jännää, että naisetkin sitten hyväksyvät miesten pelehtimisen miesten kanssa kuten miehiäkään ei haittaa jos nainen ns pettää naisen kanssa.


    • Dvvsddc

      Sääli että isokyrpäiset miehet menee "tuhlaamaan " kyrpänsä homoiluun

    • mies.kuin.kyrpä

      En minä ainakaan tuhlaile, minä nautin elämästä kaikilla alueilla ja kyrpä tykkä.
      Kun antaa, niin saa itsekin.

    • ujopallinen

      Iso kyrpäinen keskittyy ja ihastuu liikaa omaan värkkiinsä ja haluasi sitä vähän esitellä toisillekin. Muijat ei niinkään ihastele, naivat vaan. Siksi on mukavampaa mennä kaltaistensa joukkoon puristelemaan muidenkin kulleja, luulisin. Omastani puhun, siksi se olis kivaa, mutta en silti homoilemaan rupea.

    • Julma-joonas

      Itselläni on 18,5/14,7 muna ja olen 100% hetero mies jolla on vaimo ja kaksi lasta. Eli johtopäätös kaikki miehet joilla on iso muna eivät suinkaan ole homoja.

      • *Eli johtopäätös kaikki miehet joilla on iso muna eivät suinkaan ole homoja*

        Tuollaista ei kukaan ole väittänytkään. Taisi vaan joku mainita, että isokulliset tykkää jakaa kulliaan monipuolisesti.

        Sellainen sadan prosentin heterous muuttuu monella kuuden oluen jälkeen 75 prosenttiin 😀


      • ertyguhjkhgfd

        Noh... tuo 18,5cm/14,7cm kulli on ihan tavallinen suomalainen peruskulli. Kun puhutaan isosta, tarkoitetaan yli 20cm lerssiä....


      • h-x kirjoitti:

        *Eli johtopäätös kaikki miehet joilla on iso muna eivät suinkaan ole homoja*

        Tuollaista ei kukaan ole väittänytkään. Taisi vaan joku mainita, että isokulliset tykkää jakaa kulliaan monipuolisesti.

        Sellainen sadan prosentin heterous muuttuu monella kuuden oluen jälkeen 75 prosenttiin 😀

        Ei mullekaan ole isompia haluja homosteluun ollut, mutta jostain syystä niitä vaan kiinnostaa mun kookas kalu ja ehdotuksia satelee.
        Kai se on pakko kokeilla sitäkin osastoa joskus... Alkaa kiinnostaa kun niin paljon ehdotellaan.
        Eikä tää nyt mikään iso mun mielestä ees ole?

        https://alastonsuomi.com/Nakutreffit69


      • mielitekoja kirjoitti:

        Ei mullekaan ole isompia haluja homosteluun ollut, mutta jostain syystä niitä vaan kiinnostaa mun kookas kalu ja ehdotuksia satelee.
        Kai se on pakko kokeilla sitäkin osastoa joskus... Alkaa kiinnostaa kun niin paljon ehdotellaan.
        Eikä tää nyt mikään iso mun mielestä ees ole?

        https://alastonsuomi.com/Nakutreffit69

        Kyllä tuo aika iso on. Älä ole turhan vaatimaton. Ei ihme, että kullisi kiinnostaa kulleista kiinnostuneita. Heitä löytyy yllättävän paljon myös ns. heteroista.

        Niin... Miksipä et heille sitä tarjoaisi? Ei se kulli siitä isommin kulu :D


    • koitettuon

      Eikä tuo 18,5 cm ole vielä sellainen "iso" joista tässä on puhe.

    • ertdfyghjgfds

      Isokulliset ovat hoksanneet sen, ettei ison kullin kanssa eläessä tarvi riutua puutteessa. Vientiä riittää naisten keskuudessa ja jos naista ei syystä tai toisesta irtoa, niin miehiltä heruu persettä AINA!

    • n4hht

      eikös se ole niin, että isot alkavat yli 20 cm?

    • Isokyrpäistä mustaa miestä on tehnyt mieli jo pidemmän aikaa. Valkoiset miehet eivät kiinnosta yhtään vaikka olisi minkä kokoinen kalu.

      • tyhmäkommentti

        Nimimerkin perusteella olet mies, siksi haluat ruskeeta miestä ruskeisiin hommiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe