Tämän vuoden Iskelmä-Finlandian finalisteja ei ole vielä julkistettu, mutta kenelle SINÄ haluaisit sen tänä vuonna ojentaa? Jollekin ko. palkintoa vielä ilman jääneelle? Itse antaisin sen uran pituuden huomioiden Taipaleen Reiskalle.
kenelle Iskelmä-Finlandia 2005?
17
1014
Vastaukset
- joku vaan
Reijo Taipale, Tapani Kansa, Paula Koivuniemi, Jari Sillanpää... Siinä olisi joitakin hyviä ehdokkaita.
Itse myöntäisin sen Tapani Kansalle tai Reijo Taipalelle.- Nimetön
Topi Sorsakoski tai paula koivuniemi
- Jarkki
Mikko Kilkkiselle,hihi...
- iskelman
Kyllä se ehdottomasti kuulu Agentsille, mutta luulen, että perinteisesti sen voittaa taas kerran Anna Erikson:(
- XXX
No ilman muuta Reijo Taipaleelle! Mies on tehnyt keikkaa ympäri Suomea kuin pieni orava vuoskymmenet. Olis jo korkea aika antaa tunnustusta tehdystä työstä suomalaisen iskelmän ja tanssilavojen eteen!
- karifani
KARI TAPIO on ansainnut sen!!!
KARI on ollut myös tienpäällä tosi paljon ,suotakoon se Hänelle 110 %:sti karifani kirjoitti:
KARI TAPIO on ansainnut sen!!!
KARI on ollut myös tienpäällä tosi paljon ,suotakoon se Hänelle 110 %:stiKari Tapio sai tuon tunnustuksen jo toissavuonna. Ei sitä anneta samalle laulajalle kahta kertaa.
Minun mielestäni Tapani Kansa ansaitsisi tuon pystin tai Reijo Taipale. Molemmat ovat pitkänlinjan upeita artisteja. Reiska on vielä kauemmin esiintynyt.- Masa
Justiinax kirjoitti:
Kari Tapio sai tuon tunnustuksen jo toissavuonna. Ei sitä anneta samalle laulajalle kahta kertaa.
Minun mielestäni Tapani Kansa ansaitsisi tuon pystin tai Reijo Taipale. Molemmat ovat pitkänlinjan upeita artisteja. Reiska on vielä kauemmin esiintynyt.Matti Esko oli ehdolla 2002 mutta eiköhän olisi nyt aika antaa palkinto pikästä urasta..
- Heidi
Tapani Kansalle.
Hän on hyvä laulaja. Erittäin upeaääninen, monipuolinen ja karismaattinen pitkänlinjan ammattitaitoinen artisti.
Poikkeuksena esim. Reijo Taipaleeseen Tapsa Kansa on myös itse tehnyt ( säveltänyt ja sanoittanut) suuren määrän iskelmiä.
Tietääkseni Reiska ei ole itse lauluja tehnyt.- ihanko totta??
Onko muka Kansa osannut sanoittaa ja säveltää en usko, koska on pilannut Tapio Rautavaaran upeet kappaleet.
- rokrok...
ihanko totta?? kirjoitti:
Onko muka Kansa osannut sanoittaa ja säveltää en usko, koska on pilannut Tapio Rautavaaran upeet kappaleet.
Ja mitenkähän noi asiat liittyvät toisiinsa?
- Kikka
ihanko totta?? kirjoitti:
Kari Tapio kin muuten kyllä kehui Tapani Kansan Tapio Rautavaara tulkintoja.
Yhdessä radiohaastattelussa Karilta kysyttiin ,että mitä mieltä hän on Kansan " Tapsaja Rautavaara"-levystä.
Kari vastasi ,että aina on vähän vaarallistatehdä kokonainen teemalevy, jonkun suuren aikaisemmin laulamista lauluista ( Esim. Elviksen, Olavi Virran, Junnu Vainion, Rautavaaran...) , mutta Tapsa on onnistunut hyvin tuossa levyssään. Hän on taitava laulaja.
Kari sanoi myös ,että Vesa-Matti Loirin laulamat Junnu Vainio tulkinnat poikkeavat aika rajusti Junnun omista tulkinnoista. Vesku on tehnyt niistä lauluista näköisiään, kun taas Tapsa Kansa on aika lähellä samaa, kuin Tapio Rautavaara. - totta on
Kikka kirjoitti:
Kari Tapio kin muuten kyllä kehui Tapani Kansan Tapio Rautavaara tulkintoja.
Yhdessä radiohaastattelussa Karilta kysyttiin ,että mitä mieltä hän on Kansan " Tapsaja Rautavaara"-levystä.
Kari vastasi ,että aina on vähän vaarallistatehdä kokonainen teemalevy, jonkun suuren aikaisemmin laulamista lauluista ( Esim. Elviksen, Olavi Virran, Junnu Vainion, Rautavaaran...) , mutta Tapsa on onnistunut hyvin tuossa levyssään. Hän on taitava laulaja.
Kari sanoi myös ,että Vesa-Matti Loirin laulamat Junnu Vainio tulkinnat poikkeavat aika rajusti Junnun omista tulkinnoista. Vesku on tehnyt niistä lauluista näköisiään, kun taas Tapsa Kansa on aika lähellä samaa, kuin Tapio Rautavaara.Kansa on pilannut Tapio Rautavaaran upeet kappaleet omalla määkimisellään ja se on totta
tää on mun mielipiteeni. - olen taas
totta on kirjoitti:
Kansa on pilannut Tapio Rautavaaran upeet kappaleet omalla määkimisellään ja se on totta
tää on mun mielipiteeni.sitämieltä, että Loiri pilaa Junnun tuotannon . Tympäsee laittaa tv kiinni hyvän laulun aikaan , sillä ei sitä kuuntele itse pirukaan on se senverran alta riman. Häppee Vesku.
- joka vaan
olen taas kirjoitti:
sitämieltä, että Loiri pilaa Junnun tuotannon . Tympäsee laittaa tv kiinni hyvän laulun aikaan , sillä ei sitä kuuntele itse pirukaan on se senverran alta riman. Häppee Vesku.
Joo, siis onhan Tapsa Kansa laulajana ihan eriluokkaa, kuin joku Vesa-Matti Loiri.
Loiri laulaa niitä junnun lauluja aika kaameasti. Kauheeta paatosta ja tuskaa on ilmeestä päätellen se laulaminen. Mielestäni. T. Kansa laulaa kauniisti ja herkästi niitä Rautavaaran biisejä. Ei mitenkään yliampuvasti. Toisin, kuin Vesku Junnun lauluja laulaa.
Liian taiteellista ,erikoista ja väkisin puristetun kuuloista on Veskun hoilotus minun makuuni ( en käsitä kuka niitä hänen levyjään on ostanut? ).
Joten ei hänelle ainakaan mitään iskelmä-Finlandiaa. - voi voi
olen taas kirjoitti:
sitämieltä, että Loiri pilaa Junnun tuotannon . Tympäsee laittaa tv kiinni hyvän laulun aikaan , sillä ei sitä kuuntele itse pirukaan on se senverran alta riman. Häppee Vesku.
oLEN sanonutkin Junnun pojalle Ilkalle että ei Veskun äänelle sovi isäsi laulut mut ei hän mitään tuumannut.
- Jamppa
joka vaan kirjoitti:
Joo, siis onhan Tapsa Kansa laulajana ihan eriluokkaa, kuin joku Vesa-Matti Loiri.
Loiri laulaa niitä junnun lauluja aika kaameasti. Kauheeta paatosta ja tuskaa on ilmeestä päätellen se laulaminen. Mielestäni. T. Kansa laulaa kauniisti ja herkästi niitä Rautavaaran biisejä. Ei mitenkään yliampuvasti. Toisin, kuin Vesku Junnun lauluja laulaa.
Liian taiteellista ,erikoista ja väkisin puristetun kuuloista on Veskun hoilotus minun makuuni ( en käsitä kuka niitä hänen levyjään on ostanut? ).
Joten ei hänelle ainakaan mitään iskelmä-Finlandiaa.Ei tietenkään Veskulle iskelmä Finlandiaa, koska hän ylittää käsitteen iskelmä niin selvästi. Huttulaulajat sopivat mun puolesta saada kyseisen palkinnon, Tapsakaan vaan ei kuulu näihin huttusarjoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151