Nimi "Ruotsalainen kansanpuolue", viittaa suoraan Ruotsiin. Mutta koska suomenruotsalaiset sanovat olevansa suomalaisia, niin silloin puolueen nimi antaa väärän kuvan.
Miksi puolueen nimeä ei vaihdeta, totuutta vastaavaksi?
Se voisi olla vaikka "Suomenruotsalainen kansanpuolue".
Puolueen nimi harhaanjohtava!
4
87
Vastaukset 4
- BOlitikka
Parempi nimi olisi PRV. eli PakkoRuotsinVarjelija. Mitä muuta tehtävää puoleella on kuin vahtia pakko ruotsin opetus ja pitää Ahvenanmaan hurjat edut ennallaan.
- Huomautan
Ainakin svekorusut kiihkeästi valehtelevat yhä olevansa ruotsalaisia eivätkä missään nimessä suomalaisia! Vaikka geenitutkimus asian selvästi todisti rusujen etnisen suomalaisuuden?
- ååååhhhhh
Tom Sörhannus sanoi heidän olevan ruotsalaisia.
-Miksi puolueen nimeä ei vaihdeta, totuutta vastaavaksi?
Kåska kyseessä on maatiaisruåtsia puhuvien muumienhöpsyköiden kollektiivi Suomessa, jåka ei kuullosta kåvinkaan mediaseksikkäälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493