Tämän kesän Muroleen kanavan kesäkahvilassa käynti on vielä tekemättä. Onko kenelläkään kokemusta tältä suvelta ? Puskaradion mukaan, omistajan vaihdoksen myötä ruoan laatu laskenut ja hinta noussut ? Paikan siisteydestäkin melkoista juttua - siivottomassa kunnossa olevat WC-tilat, yleinen siisteys retuperällä jne ?
Kertokaa havainnoistanne, meillä sen verran pitkä matka, että ei viitsisi lähteä turhaan ajelemaan ja toteamaan - "rahastuksella ja ryöstämisellä on vissi ero".
Muroleen kesäkahvila
4
1599
Vastaukset
- Muu-role
Eipä ne Aamulehdessä hirveästi kehuneet niitten eväitä - saati palvelua. https://www.aamulehti.fi/ihmiset/koskibaari-muroleen-kesakahvila-ja-kessan-baari-vertailussa-vesistojen-aarella-syodaan-siipia-pitsaa-ja-purilaisia-200272089/ Munkkikahveilla käyty terassilla tänä kesänä.
- fhöphj
Hampurilainen oli aika mitäänsanomaton.
- Alv.in
Alkaispa laivan Jykä pyörittään sitä taas, niin saataisiin tupa täyteen porukkaa
- käytyonkyllä
Kahvilan sisäänmeno- ja ulostulo-ovi yksi ja sama. Aika onnetonta tunkemista, kun sisälle jonotetaan myyntitiskille ja kassalle. Ja samasta ovenreiästä tunkee väkeä sitten myös ulos. Tiskille jonottajia on ulkopuolella kahvilan. Voi järjenjättiläiset, kun eivät ole tajunneet tehdä toista ovea kahvilan alaosaan poistumisoveksi.
Hinnat on pilvissä ihan kaikella, mitä myynnissä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329