N-kurkiaisen ravinnoton aamiainen sisältää pikaisen käynnin lähimarketissa. Tavoitteiksi on asetettu mm. seuraavat elintarviketuotteet:
- ruiksenleipä
- voituote tai margariini suolaisista tai spesiaalisarjoista
- maito kevyenä
- juusto
- skinkka
Köyhyysmailman erityispiirteenä n-kurkiaisen siinä operoidessa on se, että vasta viimeaikoina n-kurkiainen on ymmärtänyt sen, että ihmiskunnan visio kolmen aterian päiväkokonaisuudesta välipaloineen ei ole oikeastaan koskaan ollut n-kurkiaisen osana. N-kurkiaisen ravinto-operaatiot sijoittuvat n. 1-2krt vuorokaudessa tapahtuviksi sessioiksi. Joissa nälänhetkellä nautitaan ateriakokonaisuus, joka koostuu proteiinin ja ravintorasvojen ympärille.
Voimakaroonit voidaan mainita hyvänä esimerkkinä voin nälkää poistavista vaikutuksista. Tällöin suolaakaan ei tarvitse ropsia niin paljon, kun hyvää suutuntumaa saa muutenkin. Tosin luksuksen hetkellä voi suolakurkku happamien sarjoista kruunata koko voimakaroonien kokonaisuuden. Myös liuotinkaalisuikaleet soveltuvat hyvin voimakaroonien kylkeen. Juomajokerina vesi hanasta jäätävällä kylmyydellä varustettuna.
Ruisleipäratkaisu
2
181
Vastaukset 2
- L-ääkäri
N-kurkiaisen pitäisi muistaa myös lääkitys.
- painoataitttt
Painoa taitaa aloittajalla olla 200kg noiden kirjoituksien perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1331891Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja167868- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44677Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34612