Kolme vuotta sitten ala asteella lapset saivat leikkiä kuka pelkää mustaa miestä leikkiä. Sitten leikki kiellettiin piti leikkiä kuka Kuka pelkää vanhaa miestä. Kukaan ei halunnut olla vanha mies joten saivat valita mikä on mutta musta miäs ei saanut olla. Nyt tääkin leikkiperinne on kadonnut
kuka pelkää mustaa miestä leikki
8
4769
Vastaukset
- KaikkiHäviää
Kun ruvetaan vääristelemään jopa loruja, niin ne häviää kokonaan. Tämä on vain yksi merkki Suomen ja kulttuurin tuhosta. Olettekos suvakit nyt ylpeitä saavutuksistanne, kohta teitäkään ei ole, häviätte kuin lasten lorut.
- pellattaa
Uusi leikki on "Kuka pelkää suvakkia?"
- kuularuisku
Suvakkien "leikit" on kyllä niin vaarallisia,että ne on lapsilta kielletty . Miten olis" kuka pelkää partalasta ? "
- suvakki.on.vajaa
Nämä on ikivanhoja leikkejä jota kakarat on leikkineet sukupolvesta toiseen. Sitten vuosaareen maalta muuttanut suvakki joka oli pyöräyttänyt mulatin halusi kieltää sen päiväkodeissa ja kouluissa. Näin se kulttuuri muuttuu eikä viitsitä edes ottaa selvää asioiden taustoista kuten mitä se musta mies tarkoittaa.
- MustaTaiValkoinen
Tai kuka pelkää MUSTAA MAKKARAA?
- Mites_tämä
Me leikittiin joskus vuonna 0, kuka pelkää vaaleanpunaista pantteria. Ei rasismista tietoakaan ja kaikilla oli hauskaa.
- LeikinLoppu
Olen aina ihmetellyt, että mikä tekee rotusyrjinnästä muka pahimman syrjinnän muodon? Ei saa pelätä mustaa miestä, mutta vanhaa miestä saa. Eli ikäsyrjintä on ok. Saa mennä ripittämään teinityttöjä lähestyvää ikämiestä, että "luuletko, että nuoret tytöt ovat kiinnostuneita kaltaisestasi vanhasta kurpasta", mutta sehän olisi jo oikeusjuttu, jos joku menisi mustalle miehelle vaahtoamaan, ettei tytöt ole kiinnostuneita moisesta mustasta.
Myöskin sukupuolisyrjintä on ok. Ruotsissa Bråvallan festarit lopetettiin kokonaan, koska tietyt miespuoliset ihmiset tehtailivat seksuaalisia ahdisteluja ja ainakin yhden raiskauksen. Sitten väläytettiin miesvapaita festivaaleja, ja syyllistettiin kaikkia miehiä sanomalla, että tuon kaavan mukaan mentäisiin kunnes kaikki miehet oppivat käyttäytymään.
Eli pelätään, ettei vain oltaisi rasisteja, ja tämän takia ruvetaan mieluummin harjoittamaan sukupuolisyrjintää kuin tehtäisiin sille ongelmalle jotain.
Enkä minä ainakaan kakarana tuota mustaa miestä mieltänyt Afrikan eläväksi, vaan kuvittelin sen olevan Mikki Hiirestä tutun Mustakaavun kaltainen musta hahmo. - Faktaapeliin-666
Milloinkahan Tiernapojat kirjoitetaan suvakkimuotoon?
Mihin muotoon Murjaanien kuningas vielä suvakiksi vääntyykään?
Sopisiko Idi Amin?
Benelux-maissa sikäläinmen joulupukki, Sinterklaas, on ongelmissa apulaisensa Zwarte Pietin kanssa. Hollantilainen tuomioistuin päätti, että Musta Pete on rasitinen.
Kai Petteri Punakuono vielä käy? Vai onko sekin rasistinen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883